Eerst was het nog de beleving?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:07 schreef truthortruth het volgende:
Het is dan ook het collectieve wat voor problemen zorgt, hoe je het noemt maakt mij niet zoveel uit. Dus die definitie vind ik prima.
Thxquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.newschannel10.(...)live-streaming-video
Dat is maar de vraag natuurlijk. Deze jongen leek er een nogal geļsoleerde beleving van zijn extremistische geloof op na te houden. Een collectief kan ook een matigende rol spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is dan ook het collectieve wat voor problemen zorgt, hoe je het noemt maakt mij niet zoveel uit. Dus die definitie vind ik prima.
Ex-werknemer.. Zeldzaam onder Somaliėrs.quote:
racisme - niet zeldzaam onder mods...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ex-werknemer.. Zeldzaam onder Somaliėrs.
Je zou het ook kunnen opvatten dat Somaliėrs erg baanvast zijnquote:
Gezellig samen geshopt voor wapens en munitie, hartstikke medeplichtig lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
Vrouw van terrorist wist van zijn plannen voor bloedbad Orlando
http://www.hln.be/hln/nl/(...)oedbad-Orlando.dhtml
Het komt over alsof hij iets te compenseren heeft idd. Net zoals sommige mannen die zich heel stoer voelen in een uniformquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In macho-culturen is lichaamslengte gewoon wel een argument. Als je dezelfde lengte bijvoorbeeld hebt van koning Willy of Mark Rutte sta je onder alle omstandigheden redelijk relaxed in het leven. Ukkies als Poetin hebben altijd wat te bewijzen.
Ja, maar misschien was hij heel agressief tegen haar en durfde ze niets te doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezellig samen geshopt voor wapens en munitie, hartstikke medeplichtig lijkt me.
Kan idd. Kijk als hij in een repressieve anti-homo omgeving als islam wordt opgevoed en zelf homo is dan kan dat wel tot een groot innerlijk conflict leiden iig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het komt over alsof hij iets te compenseren heeft idd. Net zoals sommige mannen die zich heel stoer voelen in een uniform
Dan hou je er nogal een aparte definitie op na van 'gematigd'.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Voor mij ben je niet gematigd als je elke week naar de moskee gaat, je kinderen opvoedt als moslim, je wilt dat je kinderen trouwen met een moslim, ramadan meedoet. Dat zijn voor mij geen eigenschappen van een gematigde religieuze beleving.
Dat kan, maar alles meer dan die definitie leidt al snel tot ellende.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan hou je er nogal een aparte definitie op na van 'gematigd'.
Aan mijn dienstplicht een behoorlijke afkeur van groene kleding overgehouden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het komt over alsof hij iets te compenseren heeft idd. Net zoals sommige mannen die zich heel stoer voelen in een uniform
Hoezo ? Putin lijkt eerder pedofiel - maar dan wel vallend op kleine meisjes. Niet op jongetjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:08 schreef Kijkertje het volgende:
Ik heb bij Poetin altijd het idee dat hij stiekem ook van de herenliefde is![]()
Dusssss.quote:De Amerikaanse inlichtingendiensten hebben geen bewijs dat dader Omar Mateen, zoon van Afghaanse immigranten, banden had met IS. Mateen was een regelmatige gast van de nachtclub en gebruiker van een dating-app voor homoseksuelen, zo berichtten Amerikaanse media op basis van getuigenverklaringen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)slachtoffers-orlando
Schutter Orlando was homoquote:Mateen was een regelmatige gast van de nachtclub en gebruiker van een dating-app voor homoseksuelen
Paar keer uitgelachen toen zijn broek op de enkels zat.quote:
ze hebben allemaal geen voorhuid daar hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Paar keer uitgelachen toen zijn broek op de enkels zat.
Wat heb je aan die onzin? Herdenken is een woord van papier maché. Daarnaast zou aanwezigheid de indruk kunnen wekken dat er een soort van betrokkenheid is. Los van dat dat absoluut niet het geval is laten we dat ons ook niet opleggen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie dat de herdenking voor de slachtoffers weer massaal bijgewoond door de miljoen zogenaamde gematigde moslims in Nederland.![]()
Jij vraagt van ons om te marchanderen. Als je het mij vraagt is dit onzinnig en lijdt dit tot niets.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:
We weten allemaal van onze afgestudeerde, NRC-lezende gedragswetenschappers hier op Fok dat 99,9% van de moslims van joden, homo's en andersgelovenden houden. Zij kunnen het weten
omdat zij een broer hebben, die een vriend heeft, waarvan de melkboer van de nicht een heel goed geļntegreerde moslim is.
Die zijn erg zeldzaam, zuinig op zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een van zijn beste vrienden is een hardwerkende Somaliėr.
Nee, maar wel lekker met je Ramadan pronken. Dat is geen papier maché.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heb je aan die onzin? Herdenken is een woord van papier maché. Daarnaast zou aanwezigheid de indruk kunnen wekken dat er een soort van betrokkenheid is. Los van dat dat absoluut niet het geval is laten we dat ons ook niet opleggen.²
In de zomer is het was lastiger in noordelijker gelegen landen vanwege de korte nachten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, maar wel lekker met je Ramadan pronken. Dat is geen papier maché.
Je moest eens weten wat een saamhorigheid deze maand oproept. Samen eten, samen drinken. In de moskee met familie, vrienden en kennissen de nachtgebeden bijwonen. We verbreken het vasten meestal met dadels. Zijn mooie producten die ons doen beseffen wat voor moois de (geschapen) natuur te bieden heeft.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, maar wel lekker met je Ramadan pronken. Dat is geen papier maché.
Het lijkt wel een sprookje haast.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een saamhorigheid deze maand oproept. Samen eten, samen drinken. In de moskee met familie, vrienden en kennissen de nachtgebeden bijwonen. We verbreken het vasten meestal met dadels. Zijn mooie producten die ons doen beseffen wat voor moois de (geschapen) natuur te bieden heeft.
Uiteraard staat het eenieder vrij te eten wat hij wil, maar dat is niet het issue hier.²
Ik vraag niks. Ik verwacht alleen dat een evenredig deel van de moslims meedoet aan die herdenking. Meer dan evenredig omdat hun geloof zogenaamd door het slijk gehaald wordt (ware het grootste gedeelte van de moslims in Nederland gematigde moslims). Niet als eis maar als een wiskundige wetmatigheid. Wat ik zie is weer een herdenking met nauwelijks een moslim. Dat geeft me te denken dat er heel weinig gematigde moslims in Nederland zijn. (Niet dat ik dat niet wist)quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vraagt van ons om te marchanderen. Als je het mij vraagt is dit onzinnig en lijdt dit tot niets.²
Pas je verwachtingspatroon dan maar aan, kun je ook niet meer teleurgesteld raken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen dat een evenredig deel van de moslims meedoet aan die herdenking.
En samen protesteren tegen de aanslag in Florida? Krijg je daar geen kudos voor van Allah? Die aanslag drukt toch weer een negatieve stempel op je geloof? Of vind je die stempel niet zo negatief? Verdienen homo's en andersgelovenden het om afgeslacht te worden?quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een saamhorigheid deze maand oproept. Samen eten, samen drinken. In de moskee met familie, vrienden en kennissen de nachtgebeden bijwonen. We verbreken het vasten meestal met dadels. Zijn mooie producten die ons doen beseffen wat voor moois de (geschapen) natuur te bieden heeft.
Uiteraard staat het eenieder vrij te eten wat hij wil, maar dat is niet het issue hier.²
Je maakt het allemaal groter dan het is. De dader was bipolair én labiel. Je zou een case hebben als dit wekelijks gebeurde door (geestelijk) gezonde entiteiten. Daar is hier duidelijk geen sprake van. Protesteren tegen deze aanslag is protesteren tegen geesteszieke mensen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En samen protesteren tegen de aanslag in Florida?
Ik geloof in de natuur, niet in een geloof met verzonnen boek en allerlei vage figuren erin.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pas je verwachtingspatroon dan maar aan, kun je ook niet meer teleurgesteld raken.²
Dat is mooi! Ik luister nooit naar muziek en Bergkamp is mijn favoriete voetballer aller tijden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik geloof in de natuur, niet in een geloof met verzonnen boek en allerlei vage figuren erin.
Wat wil je daarmee zeggen? Waarom komen moslims nauwelijks opdagen op dat soort herdenkingen? Omdat ze asociaal zijn? Omdat ze het stiekem goedkeuren? Het geloof is toch zo belangrijk voor ze? Als echt het grootste gedeelte van de moslims in Nederland gematigd was dan zou je een flinke opkomst bij dat soort herdenkingen verwachten want hun zogenaamde pure vredelievende geloof wordt door het slijk gehaald door zo'n aanslag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pas je verwachtingspatroon dan maar aan, kun je ook niet meer teleurgesteld raken.²
Als trainer is Bergkamp wat gehandicapt doordat die niet begrepen wordt door de meeste hedendaagse voetballers.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is mooi! Ik luister nooit naar muziek en Bergkamp is mijn favoriete voetballer aller tijden.²
Valt nog mee dat er geen spugend scootertuig door het beeld reed..quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie dat de herdenking voor de slachtoffers weer massaal bijgewoond door de miljoen zogenaamde gematigde moslims in Nederland.![]()
Een 3-jarig kind heeft zijn beide ouders voor zijn ogen vermoord zien worden uit de naam van Allah, jouw Allah en jij stelt een sponsorloopje voor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je maakt het allemaal groter dan het is. De dader was bipolair én labiel. Je zou een case hebben als dit wekelijks gebeurde door (geestelijk) gezonde entiteiten. Daar is hier duidelijk geen sprake van. Protesteren tegen deze aanslag is protesteren tegen geesteszieke mensen.
We zouden eerder moeten protesteren tegen de farmaceutische industrie die na een halve eeuw nog steeds geen goede antipsychotica op de markt heeft gebracht.
Ik heb overigens ook geen bijval van je gehad toen ik de sponsorloop voorstelde. Dus je betrokkenheid blijkt niet meer dan een papieren zaak.²
Dit topic gaat over homodisco.quote:Op woensdag 15 juni 2016 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een 3-jarig kind heeft zijn beide ouders voor zijn ogen vermoord zien worden uit de naam van Allah, jouw Allah en jij stelt een sponsorloopje voor.(En al zou die sponsorloop er komen dan zouden er nog nauwelijks moslims meedoen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |