Wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:58 schreef Germano het volgende:
Shirt in de uitverkoop. Nu nog maar 249,95.
Haha ben je weer met CY hahhehehehequote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik heb toch al een vriendin ;s
Zou trouwens liever met jou en hplc gezellig GoT kijken
Waarom zou ik dan geen GoT met je mogen kijken dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik heb toch al een vriendin ;s
Zou trouwens liever met jou en hplc gezellig GoT kijken
Ik ook niet, geen geld voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Donatella zeggen. Nooit van m'n leven zal ik zoiets kopen.
Ja dat gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet je ook gestoord zijn wil je zoveel aan een shirt uitgeven.
En dan heb je een mot in je kast en dan zit er na een week al een gaatje in.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet je ook gestoord zijn wil je zoveel aan een shirt uitgeven.
Zal mijn pooier wel ff vragenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt nergens over.
Zie cach daar wel voor aan overigens.
Dan noem je te heet wassen en zo nog niet op.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan heb je een mot in je kast en dan zit er na een week al een gaatje in.
Ben je Dima of zo die altijd maar twijfeltquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:03 schreef Germano het volgende:
Wel tof shirtje gescoord in de uitverkoop.
https://www.zalando.nl/re(...)e-re322o02j-a11.html
Twijfelde of die 10 keer zou bestellen.
Die verkoopt zelf kleding voor een minimale prijs op mp terwijl gewoon weggeven veel makkelijker zou zijn, dus denk het niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt nergens over.
Zie cach daar wel voor aan overigens.
Neequote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha ben je weer met CY hahhehehehe
Leuk voor je jongen!
Zou 'm inlijsten en nooit dragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan noem je te heet wassen en zo nog niet op.
Ik dacht dat je die grap wel zou snappen als je de prijs ziet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je Dima of zo die altijd maar twijfelt
Zat laatst in de webwinkel van NRC, was een boek in de aanbieding van 1800 euro naar 1400 euro ofzo, zal eens kijken of ie er nog isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:58 schreef Germano het volgende:
Wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Die verkoopt zelf kleding voor een minimale prijs op mp terwijl gewoon weggeven veel makkelijker zou zijn, dus denk het niet.
Jawel, mag gewoon, maar Frass liet het zo romantisch overkomen. Maar we kunnen wel gewoon gezellig kijken hoor, zorg jij voor snacks?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan geen GoT met je mogen kijken dan?
Van Carry Slee?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zat laatst in de webwinkel van NRC, was een boek in de aanbieding van 1800 euro naar 1400 euro ofzo, zal eens kijken of ie er nog is
25 euro vind ik wel leuke prijs voor zo'n shirtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die grap wel zou snappen als je de prijs ziet.
philip plein zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:58 schreef Germano het volgende:
Je bent gewoon jelly dat niemand jouw kleding over zou willen nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Die verkoopt zelf kleding voor een minimale prijs op mp terwijl gewoon weggeven veel makkelijker zou zijn, dus denk het niet.
pauperbende.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, Versace. Lelijke rotzooi ook nog.
Ah die heb ik al.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zat er een beetje naast
https://nrcwebwinkel.nl/rijks-masters
Van 6500 euro naar 6150
Oh, dacht even dat je een typo had gemaakt. Is ook nog echt een boek.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van 6500 euro naar 6150
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pauperbende.
had eens 2 dikke shirts van my brand, die zijn ook wel hard
aah dat heb ik keer gezien bij dwdd. Wel vetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van 6500 euro naar 6150
my-brand.comquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat je een typo had gemaakt. Is ook nog echt een boek.
[..]
Ken ik niet.
dat kanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Even snel gekeken, maar is niet mijn ding.
Geintje jongen, maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo bedankt? Is niet alsof ik daar wat mee te doen heb.
Haha jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo bedankt? Is niet alsof ik daar wat mee te doen heb.
Zondagochtend 9.00 zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:02 schreef Chai het volgende:
Heb a.s. zondagochtend een Skype-interview voor mijn onderzoek.Is met iemand die ik nog heel graag wilde spreken, maar wel zo snel mogelijk. Dus nu maar zo
good for youquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:02 schreef Chai het volgende:
Heb a.s. zondagochtend een Skype-interview voor mijn onderzoek.Is met iemand die ik nog heel graag wilde spreken, maar wel zo snel mogelijk. Dus nu maar zo
mooi zoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.Heb dit slim aangepakt.
wat moet je onderzoeken danquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:02 schreef Chai het volgende:
interessantquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Rol van provinciale overheid bij bepaald vraagstuk.
HET IS ALTIJD DE SCHULD VAN DE OVERHEIDquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Rol van provinciale overheid bij bepaald vraagstuk.
*roverheidquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HET IS ALTIJD DE SCHULD VAN DE OVERHEID
Kijkt ze maar de andere kant opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik loop al dagen zonder broek rond in huis en mn moeder ergert zich eraan.
Deze keer niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HET IS ALTIJD DE SCHULD VAN DE OVERHEID
WEGKIJKER GESPOTquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze keer niet.Iig niet op dit schaalniveau.
Ik heb nog altijd geen kwartje van Kok teruggekregen, met rente is dat inmiddels opgelopen tot honderden euro'squote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:28 schreef HPLC het volgende:
En als het de schuld is van de burger of van een bedrijf dan komt dat door slechte voorlichting van de overheid
dat hebben die vluchtelingen gepikt natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd geen kwartje van Kok teruggekregen, met rente is dat inmiddels opgelopen tot honderden euro's
WAAR BLIJFT HET
En wie liet ze binnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat hebben die vluchtelingen gepikt natuurlijk
zou me ook kapot ergeren aan jequote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
nhhgquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh leuk, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan vieren we de verjaardag van mijn broertje bij m'n pa.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou me ook kapot ergeren aan je
paraplu een optie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:38 schreef housesoftheholy het volgende:
ik wil naar de Jumbo om koekjes te halen maar het regent zo hard
hmm, ja, dat probleem ken ikquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb ik niet, had er 3 maar nu 0
Oke ik verleid hem met sexy Doctor Who gifjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:49 schreef Drug het volgende:
[..]
Challenge: verleid en heb seks met Zosk.
Ik heb geen andere uitdagingen meer nodig op dit moment.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:49 schreef Drug het volgende:
[..]
Challenge: verleid en heb seks met Zosk.
Doet pijn deze.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen andere uitdagingen meer nodig op dit moment.
Ik heb hem al gewonnen, opletten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen andere uitdagingen meer nodig op dit moment.
Heeft 'ie gewoon een Chinese chick aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik hieruit opmaken dat Zosk jouw nieuwe vriendin is?
diep lespect voor hemquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft 'ie gewoon een Chinese chick aan de haak geslagen.
Omdat ik een kleine piemel heb ben ik een meisje?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik hieruit opmaken dat Zosk jouw nieuwe vriendin is?
Bakkes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft 'ie gewoon een Chinese chick aan de haak geslagen.
ja, net een clit hahahhquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik een kleine piemel heb ben ik een meisje?
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik een kleine piemel heb ben ik een meisje?
fijn voor je?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind deze UI beter dan die gaye flikker UI die je had.
Wow nerd ga volwassen worden of zoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vanaf juli 2013 wel een stuk actiever gaan gamen
Hey vriend.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Tardis, heerlijke woordkunstenaar van me
In Syrië zitten heel veel van die hotties, zou gaan als ik jou was.quote:
Ben niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:31 schreef Crip het volgende:
Wat is er de laatste tijd toch met Zosk en Cachet, zo salty jeetje.
Wat heb je geslooptquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb m'n bedrijf zojuist een paar honderd euro gekost
Been there done that.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
wat heb je kapot gemaakt?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
Ook wel eens gehad, maar dan paar doezoequote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
hou je mond tegen m'n vliendjesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:31 schreef Crip het volgende:
Wat is er de laatste tijd toch met Zosk en Cachet, zo salty jeetje.
Sowieso.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus drm maar een ongestelde mangina zijn
Oké.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:36 schreef Crip het volgende:
[..]
fax me maar als je ergens over wil praten x
Op dinsdag 14 juni 2016 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
quote:
Ik heb zo'n tussenbaantje voor een energiemaatschappij, en iemand is zojuist door mijn schuld fysiek afgesloten door de netbeheerder. Betekent dat iemand 12 dagen zonder stroom en gas zit en zo'n fysieke afsluiting en aansluiting kost bij elkaar echt 600 euro ofzo, die is voor onze rekening.quote:
Nee wil graag bemind worden door 1.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In Syrië zitten heel veel van die hotties, zou gaan als ik jou was.
In de zomer ook echt 150 hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vanaf juli 2013 wel een stuk actiever gaan gamen
loooooooool. had je echt snoeihard gestomptquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo'n tussenbaantje voor een energiemaatschappij, en iemand is zojuist door mijn schuld fysiek afgesloten door de netbeheerder. Betekent dat iemand 12 dagen zonder stroom en gas zit en zo'n fysieke afsluiting en aansluiting kost bij elkaar echt 600 euro ofzo, die is voor onze rekening.
hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo'n tussenbaantje voor een energiemaatschappij, en iemand is zojuist door mijn schuld fysiek afgesloten door de netbeheerder. Betekent dat iemand 12 dagen zonder stroom en gas zit en zo'n fysieke afsluiting en aansluiting kost bij elkaar echt 600 euro ofzo, die is voor onze rekening.
M'n Playstation 3 had toen een tijdje stof liggen happen en die heb ik toen ineens die maand weer tevoorschijn getoverd en ben als een malle gaan gamen.quote:
Ik praat tegen een niet hollandse boi, goed van mij hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee wil graag bemind worden door 1.
Prima.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke stuur maar een berichtje naar mn beeper dan.
Ik ga dat vanaf morgen ook doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
M'n Playstation 3 had toen een tijdje stof liggen happen en die heb ik toen ineens die maand weer tevoorschijn getoverd en ben als een malle gaan gamen.
Iemand had zich aangemeld en ik heb een vinkje verkeerd geplaatst, waardoor de klant wel betaalde maar de aanmelding niet door werd gegeven aan de netbeheerderquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
en als ze willen kan dat toch ook wel sneller dan binnen 12 dagen opgelost worden..
Een vinkje vergeten en dan zo'n gevolgquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iemand had zich aangemeld en ik heb een vinkje verkeerd geplaatst, waardoor de klant wel betaalde maar de aanmelding niet door werd gegeven aan de netbeheerder
Zonde ook, als hij nog had gebeld terwijl de netbeheerder voor de deur stond hadden we hem gewoon met spoed heraangesloten
Maar is het terecht of onterecht gebeurdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Niet eens melding vanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iemand had zich aangemeld en ik heb een vinkje verkeerd geplaatst, waardoor de klant wel betaalde maar de aanmelding niet door werd gegeven aan de netbeheerder
Zonde ook, als hij nog had gebeld terwijl de netbeheerder voor de deur stond hadden we hem gewoon met spoed heraangesloten
DOEIquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:47 schreef Crip het volgende:
Zie het wel tegenmoet komen Zosk
ik ga weer verder met leren
Succes daarmee.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:47 schreef Crip het volgende:
Zie het wel tegenmoet komen Zosk
ik ga weer verder met leren
Hij is onterecht afgesloten. Het is mijn schuld, al was het wel een groot gevolg voor een klein foutje. Je zet namelijk bij een aanmelding een vinkje voor de type factuur. Ik had een waarborgfactuur moeten opstellen, maar vinkte een voorschotfactuur aan. Die laatste worden niet als aanmelding verwerkt en derhalve afgesloten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar is het terecht of onterecht gebeurd
Ja, was ook een klein foutje, maar wel sneu voor die vent dat hij nou 12 dagen geen stroom en gas heeft.quote:
Kunnen ze toch gewoon gelijk veranderen? Of nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, was ook een klein foutje, maar wel sneu voor die vent dat hij nou 12 dagen geen stroom en gas heeft.
ik zou hem ter compensatie een fok pimp abo gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, was ook een klein foutje, maar wel sneu voor die vent dat hij nou 12 dagen geen stroom en gas heeft.
srs? Ken alleen die tegenover belcompanyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik las het
Ze hebben super veel winkelpanden in de binnenstad. Niet verwacht.
Gvd man.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb me vanmorgen nog geschoren, komt erg dichtbij zo
Nee zo'n fysieke afsluiting is allemaal gedoe. Er is een verschil tussen 'administratief' aangesloten zijn en 'fysiek' afgesloten zijn. We hebben hem nu met spoed administratief aangemeld maar daar heb je geen flikker aan als de netbeheerder uit rancune je meter uit je kast heeft gesloopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kunnen ze toch gewoon gelijk veranderen? Of niet
Nooit van gehoord zelfs.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit bij scheer en foppen geweest
Die verhuren ze.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
srs? Ken alleen die tegenover belcompany
hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb me vanmorgen nog geschoren, komt erg dichtbij zo
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit bij scheer en foppen geweest
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Boven de rivieren ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:59 schreef Zosk het volgende:
Zit dat niet alleen in het noorden (en oosten)?
deze man hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:21 schreef syndroom het volgende:
Ik heb een nummer zien te ontfutselen en weet ondertussen haar naw gegevens inclusief email. Hoe kan ik contact met haar leggen zonder dat het creepy overkomt?
gvdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is eng.
[..]
R&P / Datingstappenplan - stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date
E-mail misschien ok. Maar naw gegevens en nummer?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Gewoon echt mobielnummer en gegevens en mail vinden via internet. Wat een enge vent
"Hey, ik vond je knap op je pic en heb maar even gegoogled naar jouw naam en toen vond ik bij geluk ook nog eens je mail en nu weet ik ook waar jij precies woont. Zal ik eens langskomenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
E-mail misschien ok. Maar naw gegevens en nummer?
Maarja, ze doen 't ook bij het tv-programma Catfish en dan is het wel normaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Hey, ik vond je knap op je pic en heb maar even gegoogled naar jouw naam en toen vond ik bij geluk ook nog eens je mail en nu weet ik ook waar jij precies woont. Zal ik eens langskomen![]()
"
Leuk zo'n zacht, commercieel gebeuk.quote:
Jouw opmerkingen mogen altijd weggehaald worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er wordt gemod daarMijn opmerking weg
Gelukkig mag ik wel godverdomme roepen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er wordt gemod daarMijn opmerking weg
hee psst, meisje, je telefoonnummer staat op internet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"
:squote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen mogen altijd weggehaald worden.
En bijna altijd is het een enge creepquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maarja, ze doen 't ook bij het tv-programma Catfish en dan is het wel normaal.
Nee valt wel vies tegen maar probeer wel los te gaan als ik het hoor. Mijn vriend wel trouwens.quote:
Zou tegen hem hakken voor een broodje frikandel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee valt wel vies tegen maar probeer wel los te gaan als ik het hoor. Mijn vriend wel trouwens.
Dan wint hij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou tegen hem hakken voor een broodje frikandel.
Is frenchcore toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |