Tyrion gaat met Khaleesi naar bedquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb de nieuwste aflevering nog niet gezien, goed he
Iedereen gaat met haar naar bed. Op Jorah na dan.quote:
Ietsiepietsiequote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want voor oitnb te kijken moet je vrouw zijn?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen gaat met haar naar bed. Op Jorah na dan.
Beetje dagdromen over bekeken worden door gevangenispotten en scharen in de kapel. Hhhhnnnngggggquote:
weet je wel erg goed. Of moet je meekijken van je vriendin?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje dagdromen over bekeken worden door gevangenispotten en scharen in de kapel. Hhhhnnnnggggg
ach ja, kan ik mee leven.quote:
Ook een hoop wijven gezeik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flikker op, zitten gewoon lekkere wijven in hoor.
Sowieso.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, 17 juni.Weet niet precies de tijd, maar betekent dat ik in het weekend sws kan kijken.
Hahahah Hans weet dat ik het weet en Hans kijkt dus zelf!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
weet je wel erg goed. Of moet je meekijken van je vriendin?
Welk einde? Jij hebt het nog over s1 volgens mij en idd de sterkte van de verhaallijn fluctueert.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahahah Hans weet dat ik het weet en Hans kijkt dus zelf!!!
Nee heb het gewoon wel zelf gekeken, alleen vond er op het einde niet veel meer aan.
Gefeliciteerd, wanneer ga je werken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:39 schreef xcachet het volgende:
Ja tranquillo. Heb zojuist mijn studie afgerond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |