Maarja, ze doen 't ook bij het tv-programma Catfish en dan is het wel normaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Hey, ik vond je knap op je pic en heb maar even gegoogled naar jouw naam en toen vond ik bij geluk ook nog eens je mail en nu weet ik ook waar jij precies woont. Zal ik eens langskomen![]()
"
Leuk zo'n zacht, commercieel gebeuk.quote:
Jouw opmerkingen mogen altijd weggehaald worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er wordt gemod daarMijn opmerking weg
Gelukkig mag ik wel godverdomme roepen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er wordt gemod daarMijn opmerking weg
hee psst, meisje, je telefoonnummer staat op internet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
"Hoi, ik kwam je tegen op Instagram en heb vervolgens heel internet afgezocht naar je gegevens"
:squote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen mogen altijd weggehaald worden.
En bijna altijd is het een enge creepquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maarja, ze doen 't ook bij het tv-programma Catfish en dan is het wel normaal.
Nee valt wel vies tegen maar probeer wel los te gaan als ik het hoor. Mijn vriend wel trouwens.quote:
Zou tegen hem hakken voor een broodje frikandel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee valt wel vies tegen maar probeer wel los te gaan als ik het hoor. Mijn vriend wel trouwens.
Dan wint hij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou tegen hem hakken voor een broodje frikandel.
Is frenchcore toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |