Tussen alle stijve pakken op het podium vind ik haar elk jaar wel een verfrissing.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet grappig wijf dat denkt grappig te zijn.. En friends
Ze maken het in ieder geval niet mooier dan het is, zoals Watch_Dogs.quote:
Dit spel was vorig jaar op de E3 te zien, en toen zag het er uiteraard echt prachtig uitquote:Op maandag 13 juni 2016 22:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ze maken het in ieder geval niet mooier dan het is, zoals Watch_Dogs.
Overigens miste ik net schaduwen.. Nog genoeg werk te doen.
Was ook ff bang dat het schema fout zou zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
HahahaIk dacht ff dat Watch Dogs 2 zou komen
Maar... het ziet er precies het zelfde uitquote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef Friday12 het volgende:
Deze ziet er wel veel beter uit dan stick of truth
Combat is nu meer complexquote:Op maandag 13 juni 2016 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar... het ziet er precies het zelfde uit
Het was een grapjequote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Combat is nu meer complex
En stop met zeiken op alles
Dit is de fundering voor de echte games over een paar jaar. Beetje respectquote:
Mwa die regisseur heeft best grote films op z'n naam staan. Voorzichtig optimistisch.quote:
Trailer was ook baggerquote:Op maandag 13 juni 2016 23:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mwa die regisseur heeft best grote films op z'n naam staan. Voorzichtig optimistisch.
welkom in 2015quote:
quote:
Eerst gay fish, nu gay flag.quote:
En Leon die fuck zegtquote:
en dan weer teleurgesteld zijn straksquote:Op maandag 13 juni 2016 23:30 schreef Fylax het volgende:
Ubisoft heeft me gewoon weer.For Honor, Watch Dogs 2, Ghost Recon, South park. I want it all
iddquote:Op maandag 13 juni 2016 23:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan weer teleurgesteld zijn straks
Splinter Cell.quote:
Ik denk een snowboardgamequote:
Hoe randomquote:
Sorry, ik denk ski'squote:
Realisme in games wil men nietquote:
Zelfde zooi.... Verwacht wat je zag als WD1.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:40 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo ziet het er best tof uit ja, maar ja dat dacht ik toen ook met deel 1. Uiteindelijk bleek het echt tegen te vallen.
Nu kan het nogquote:Op maandag 13 juni 2016 23:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Van deze bagger een film maken na één game_!!!!!!
Precies mijn fetish.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:40 schreef HyperViper het volgende:
Als je dit er echt tof uit vind zien verdien je niets minder dan een onnoemelijk harde afranseling met roestige spijkerknuppels.
Wat is daar precies mis mee?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Van deze bagger een film maken na één game_!!!!!!
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:42 schreef HyperViper het volgende:
Het is ook overduidelijk dat die chocodraak geen fuck om games geeft. Tenenkrommend gewoon. Iemand moet een goor ganzenei in haar gezicht werpen.
En toch ga ik het spelen wat jij ook zegtquote:Op maandag 13 juni 2016 23:40 schreef HyperViper het volgende:
Als je dit er echt tof uit vind zien verdien je niets minder dan een onnoemelijk harde afranseling met roestige spijkerknuppels.
Gewoon alles. Dit is echt totaal niet film waardig.quote:
Ik stuur Sylvana achter je aan hoor. Die weet wel raad met racistische kindjes zoals jij.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:42 schreef HyperViper het volgende:
Het is ook overduidelijk dat die chocodraak geen fuck om games geeft. Tenenkrommend gewoon. Iemand moet een goor ganzenei in haar gezicht werpen.
Yup, doet me ook helemaal niks. Hoop dat Ghost Recon wat wordt. En ik wil Splinter Cellquote:Op maandag 13 juni 2016 23:39 schreef HyperViper het volgende:
Wat een loepzuivere bout weer van Ubi. WD2 ziet er uit als een holle game, zoals alle ubisoft titels.
Oh oke, zal het doorgeven.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gewoon alles. Dit is echt totaal niet film waardig.
twitter:ZhugeEX twitterde op maandag 13-06-2016 om 21:36:43In Order - Just Dance, Ghost Recon, South Park, Division, Eagle flight, Star Trek, For Honor, Grow Up, Trails, Movie, Watch_Dogs 2, New Game, New Game reageer retweet
Zwijg newbie. Als ik wat te zeggen heb dan neem jij dat tot je en daar blijft het bij. Even kalmeren jij.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh oke, zal het doorgeven.
Dom gebrul van je.
Jij bent de racist hier. Chocolade is het beste ever, net als chocolade dames. Met je vooroordelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik stuur Sylvana achter je aan hoor. Die weet wel raad met racistische kindjes zoals jij.
Hehehehehehehehequote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij bent de racist hier. Chocolade is het beste ever, net als chocolade dames. Met je vooroordelen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij bent de racist hier. Chocolade is het beste ever, net als chocolade dames. Met je vooroordelen.
Ja dat was het beste deel van de hele presentatie.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:47 schreef Munchlax het volgende:
Is er al iets gezegd over South park fractiored nogwat?
Ja, wat mij betreft het beste stuk van de E3 persco's tot nu toe.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:47 schreef Munchlax het volgende:
Matt Stone en Trey Parker onthullen details The Fractured But Wholequote:Op maandag 13 juni 2016 23:47 schreef Munchlax het volgende:
Oke top ga ik die even terugkijken, dit ski gedoe trekt me niet zoquote:Op maandag 13 juni 2016 23:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja dat was het beste deel van de hele presentatie.
Deel 1 erbij is wel top! Nog niet aan toe gekomen namelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Matt Stone en Trey Parker onthullen details The Fractured But Whole
Het is geen sim.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:51 schreef Qunix het volgende:
Dus met zo'n snelheid landen binnen 1 seconden en klein stukje spoor in vers sneeuw zonder problemenOh en wind speelt geen rol.
Dat zou echt sick zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:49 schreef lord_bono het volgende:
Ik mis de VR aankondiging van deze game
Moet allemaal niet te realistisch of te moeilijk he. God forbid dat het niet casual is.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:51 schreef Qunix het volgende:
Dus met zo'n snelheid landen binnen 1 seconden en klein stukje spoor in vers sneeuw zonder problemenOh en wind speelt geen rol.
Special Edition met GoProquote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:51 schreef Qunix het volgende:
als pers ben je meestal gaar na een dag persconferenties. (en dan moet je nog naar sony)quote:
Kijk op de frontpage. Alstublieftquote:Op maandag 13 juni 2016 23:56 schreef Munchlax het volgende:
Heeft iemand lijstje met alle spellen?
thnx
Pacmanquote:Op maandag 13 juni 2016 23:56 schreef Munchlax het volgende:
thnx
Dus ze zijn enthousiast omdat ze blij zijn dat ze weg kunnen of wat bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
als pers ben je meestal gaar na een dag persconferenties. (en dan moet je nog naar sony)
http://e3recap.com/quote:Op maandag 13 juni 2016 23:56 schreef Munchlax het volgende:
thnx
Allemaal? Jeetje, dat zijn er best veel hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:56 schreef Munchlax het volgende:
thnx
Eerst de remaster.quote:
loempiabakkers komen uit vietnam, you racistquote:Op maandag 13 juni 2016 23:58 schreef HyperViper het volgende:
Laat Sony nou maar aan het woord. Misschien kunnen die loempiabakkers wel wat interessants laten zien.
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:58 schreef HyperViper het volgende:
Laat Sony nou maar aan het woord. Misschien kunnen die loempiabakkers wel wat interessants laten zien.
Wel lekker die vietnamese loempia'squote:Op maandag 13 juni 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
loempiabakkers komen uit vietnam, you racist
Je wordt melig.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dus ze zijn enthousiast omdat ze blij zijn dat ze weg kunnen of wat bedoel je?
South Park is leuk als je 14 bent of geestelijk dermate beperkt dat het beter is om gefusilleerd te worden.quote:
Hier zijn ze 1.10quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:00 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Vroeger op de markt een gulden en nu ¤1,30
Ik ken genoeg Japanse loempiabakkers. Vooral mensen in hokjes blijven plaatsen. En stop eens met schelden, loempiabakker is geen racistische term. Tenzij jij iets tegen loempiabakkers hebt, minachtend rotventje.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
loempiabakkers komen uit vietnam, you racist
Watch Dogs DLC blijkbaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:00 schreef Munchlax het volgende:
Wacht maar 2 "nieuwe games" toch: steep en wat meer? kijk net
gwn je sterotypes vriendquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Japanse loempiabakkers. Vooral mensen in hokjes blijven plaatsen. En stop eens met schelden, loempiabakker is geen racistische term. Tenzij jij iets tegen loempiabakkers hebt, minachtend rotventje.
MrDestructoid.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:01 schreef Munchlax het volgende:
te bedenken dat die twitch chat bestaat uit levende mensen o.0
Niet zo hard proberen stoer te doen, let op je bloeddruk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Japanse loempiabakkers. Vooral mensen in hokjes blijven plaatsen. En stop eens met schelden, loempiabakker is geen racistische term. Tenzij jij iets tegen loempiabakkers hebt, minachtend rotventje.
Ik vond het overal niet verkeerd. Ik had erger verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:01 schreef Cikx het volgende:
Buiten South Park vond ik het vrij matig helaas
Net al gedaan tijdens For Honor.. En dat rare pak gebeuren daarna blijkbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu de grote vraag, een power nap of niet?
ik vond het vooral een herhaling van 2015. For honour, Division, South Park, Wildland. Allemaal al gezien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond het overal niet verkeerd. Ik had erger verwacht eigenlijk.
Stoer doen via internet. Knul please. Ik ben 56, ik hoef mij echt niet te bewijzen. Na 6 scheidingen heb ik echt niets meer te bewijzen aan een stel snotneuzen hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet zo hard proberen stoer te doen, let op je bloeddruk.
Ach ja, beter dan dat je als zuurpruim zijnde achter de geraniums zitquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
South Park is leuk als je 14 bent of geestelijk dermate beperkt dat het beter is om gefusilleerd te worden.
6 scheidingenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Stoer doen via internet. Knul please. Ik ben 56, ik hoef mij echt niet te bewijzen. Na 6 scheidingen heb ik echt niets meer te bewijzen aan een stel snotneuzen hier.
Nee dat is nog steeds beter dan South Park waarderen als je ouder bent dan 14. Dan verdien je niets minder dan een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:05 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan dat je als zuurpruim zijnde achter de geraniums zit
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee dat is nog steeds beter dan South Park waarderen als je ouder bent dan 14. Dan verdien je niets minder dan een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |