Hier zijn ze 1.10quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:00 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Vroeger op de markt een gulden en nu ¤1,30
Ik ken genoeg Japanse loempiabakkers. Vooral mensen in hokjes blijven plaatsen. En stop eens met schelden, loempiabakker is geen racistische term. Tenzij jij iets tegen loempiabakkers hebt, minachtend rotventje.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
loempiabakkers komen uit vietnam, you racist
Watch Dogs DLC blijkbaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:00 schreef Munchlax het volgende:
Wacht maar 2 "nieuwe games" toch: steep en wat meer? kijk net
gwn je sterotypes vriendquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Japanse loempiabakkers. Vooral mensen in hokjes blijven plaatsen. En stop eens met schelden, loempiabakker is geen racistische term. Tenzij jij iets tegen loempiabakkers hebt, minachtend rotventje.
MrDestructoid.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:01 schreef Munchlax het volgende:
te bedenken dat die twitch chat bestaat uit levende mensen o.0
Niet zo hard proberen stoer te doen, let op je bloeddruk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Japanse loempiabakkers. Vooral mensen in hokjes blijven plaatsen. En stop eens met schelden, loempiabakker is geen racistische term. Tenzij jij iets tegen loempiabakkers hebt, minachtend rotventje.
Ik vond het overal niet verkeerd. Ik had erger verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:01 schreef Cikx het volgende:
Buiten South Park vond ik het vrij matig helaas
Net al gedaan tijdens For Honor.. En dat rare pak gebeuren daarna blijkbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu de grote vraag, een power nap of niet?
ik vond het vooral een herhaling van 2015. For honour, Division, South Park, Wildland. Allemaal al gezien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond het overal niet verkeerd. Ik had erger verwacht eigenlijk.
Stoer doen via internet. Knul please. Ik ben 56, ik hoef mij echt niet te bewijzen. Na 6 scheidingen heb ik echt niets meer te bewijzen aan een stel snotneuzen hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet zo hard proberen stoer te doen, let op je bloeddruk.
Ach ja, beter dan dat je als zuurpruim zijnde achter de geraniums zitquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
South Park is leuk als je 14 bent of geestelijk dermate beperkt dat het beter is om gefusilleerd te worden.
6 scheidingenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Stoer doen via internet. Knul please. Ik ben 56, ik hoef mij echt niet te bewijzen. Na 6 scheidingen heb ik echt niets meer te bewijzen aan een stel snotneuzen hier.
Nee dat is nog steeds beter dan South Park waarderen als je ouder bent dan 14. Dan verdien je niets minder dan een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:05 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan dat je als zuurpruim zijnde achter de geraniums zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |