Hehehehehehehehequote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij bent de racist hier. Chocolade is het beste ever, net als chocolade dames. Met je vooroordelen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij bent de racist hier. Chocolade is het beste ever, net als chocolade dames. Met je vooroordelen.
Ja dat was het beste deel van de hele presentatie.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:47 schreef Munchlax het volgende:
Is er al iets gezegd over South park fractiored nogwat?
Ja, wat mij betreft het beste stuk van de E3 persco's tot nu toe.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:47 schreef Munchlax het volgende:
Matt Stone en Trey Parker onthullen details The Fractured But Wholequote:Op maandag 13 juni 2016 23:47 schreef Munchlax het volgende:
Oke top ga ik die even terugkijken, dit ski gedoe trekt me niet zoquote:Op maandag 13 juni 2016 23:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja dat was het beste deel van de hele presentatie.
Deel 1 erbij is wel top! Nog niet aan toe gekomen namelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Matt Stone en Trey Parker onthullen details The Fractured But Whole
Het is geen sim.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:51 schreef Qunix het volgende:
Dus met zo'n snelheid landen binnen 1 seconden en klein stukje spoor in vers sneeuw zonder problemenOh en wind speelt geen rol.
Dat zou echt sick zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:49 schreef lord_bono het volgende:
Ik mis de VR aankondiging van deze game
Moet allemaal niet te realistisch of te moeilijk he. God forbid dat het niet casual is.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:51 schreef Qunix het volgende:
Dus met zo'n snelheid landen binnen 1 seconden en klein stukje spoor in vers sneeuw zonder problemenOh en wind speelt geen rol.
Special Edition met GoProquote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:51 schreef Qunix het volgende:
als pers ben je meestal gaar na een dag persconferenties. (en dan moet je nog naar sony)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |