Daar is altijd wat mis meequote:
Een deel van de playerbase moet kunstmatig wachten voor geen goede reden? Het faciliteert flaming tussen fanboys?quote:
Dat ik op de ps4 moet wachten en dat je alles dan al gezien heb hier en dar voor je kan spelen...quote:
dat klopt idd. Maar ja wie het meest betaald...quote:Op maandag 13 juni 2016 19:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat ik op de ps4 moet wachten en dat je alles dan al gezien heb hier en dar voor je kan spelen...
Background music nice
Ik betaal net zoveel als een xbox user daarom is het zo genaaid.. niemand boeit het wat die bedrijven met elkaar doen.. release je shit gewoon op dezelfde dag overalquote:Op maandag 13 juni 2016 19:05 schreef Isane het volgende:
[..]
dat klopt idd. Maar ja wie het meest betaald...
Ik, maar ik vrees dat ik tot de niche behoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:17 schreef EvilMarc het volgende:
Sterke lineup. Spelen console gamers wel indie titles?
Zeker. Mits niet heel duur.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:17 schreef EvilMarc het volgende:
Sterke lineup. Spelen console gamers wel indie titles?
qftquote:Op maandag 13 juni 2016 19:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Weer een card game. Ik snap dat hele genre niet
Ik ook niet tot ik het zelf probeerde, nu vind ik het tof.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Weer een card game. Ik snap dat hele genre niet
Lijkt opgenomen in 720p ofzoquote:
Na Tekken 3 is het voor mij nooit meer zo tof geworden/geweestquote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ben blijven steken bij het bowlen in Tag Tournament 2![]()
En dan die ene jump aanval van Law spammen?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na Tekken 3 is het voor mij nooit meer zo tof geworden/geweest
25 mins nogquote:Op maandag 13 juni 2016 19:36 schreef Isane het volgende:
Tot hoe laat duurt de presentatie van Microsoft?
Hele tijd scheetjes laten met Gonquote:Op maandag 13 juni 2016 19:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En dan die ene jump aanval van Law spammen?of die oneindige eddy combo
Nee zo'n irritante Japanse stem is leukquote:Op maandag 13 juni 2016 19:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Typisch Japans. Maar dan wel zo'n Amerikaanse stem eronder zetten
Dit is in games wat Michael Bay is in filmsquote:Op maandag 13 juni 2016 19:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Typisch Japans. Maar dan wel zo'n Amerikaanse stem eronder zetten
Doe es niet zo dramatischquote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind het echt tof dat vrouwen tegenwoordig hun oprechte excitement voor gamen kunnen tonen zonder uitgekauwd te worden. Grote verandering met 10 of zelfs 5 jaar geleden.
Niet dat het geaccepteerd wordtquote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind het echt tof dat vrouwen tegenwoordig hun oprechte excitement voor gamen kunnen tonen zonder uitgekauwd te worden. Grote verandering met 10 of zelfs 5 jaar geleden.
Waarom niet tochquote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
MAar nog steeds worden ze bedolven met mannelijk aandacht..quote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom denk je dat ze op twitch meer kleding aanmoestenquote:Op maandag 13 juni 2016 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MAar nog steeds worden ze bedolven met mannelijk aandacht..iedereen meteen een stijfje
Je zou kunnen zeggen dat dit type streamers zichzelf evenveel respecteren als het publiek dat ze aantrekkenquote:Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op twitch meer kleding aanmoesten
Dat was echt niet om het goede fatsoen. Twitch was bang dat er door al het 'naakt' ooit een 18+ rating aan die site zou worden gegeven met alle gevolgen van dien. Die meiden die weten hoe ze met wat inkijk bakken met geld verdienen zijn gewoon baasquote:Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het net zoals monster hunter gedaan word zou het prima zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Scalebound lijkt me erg gaaf, alleen hoop ik wel dat je 'gewoon' singleplayer kunt spelen.
Bij die ene chick die gebanned was, is dat wel terecht, je kon der pussy zien.. en heel vaak ahd ze "per ongeluk" dat haar ondergoed te zien was etc..quote:Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een boot en wat kleur en het is meteen 'Windwaker'quote:
En dat geschreeuw erdoorquote:Op maandag 13 juni 2016 19:45 schreef EvilMarc het volgende:
Tof stijltje, jammer dat de animaties zo houterig zijn
Stream op xbox.com loopt behoorlijk achter maar bitrate is 1000x beter dan die van Twitchquote:
Hoeveel uur ga je gamen in die tijd?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:42 schreef Isane het volgende:
Ik neem over een paar maand 4 maanden vrij van mn werk![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2016 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel uur ga je gamen in die tijd?
xbox -> battlefieldquote:Op maandag 13 juni 2016 19:51 schreef Qunix het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat er geen Call Of Duty trailer wordt getoond
Misschien Sony nog...
2 miljoen dislikes
Jup Activision is nu vriendjes met Sony, want PS is groter nu.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:51 schreef Qunix het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat er geen Call Of Duty trailer wordt getoond
Misschien Sony nog...
2 miljoen dislikes
Bijna alles is exclusive voor Microsoft. Je moet niet zo beperkt kijken naar alleen de XBO. Microsoft denkt verder dan één doos.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef Cliffy het volgende:
Is er eigenlijk een xbox exclusive deze show?
RIP Sony in dat gevalquote:Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Jup Activision is nu vriendjes met Sony, want PS is groter nu.
Wel tof hoe Microsoft zich voorbereid op het einde van de oude console life cycles. We krijgen straks gewoon modulaire consoles (pcs). Ook Sony begint al.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bijna alles is exclusive voor Microsoft. Je moet niet zo beperkt kijken naar alleen de XBO. Microsoft denkt verder dan één doos.
Heeft ook maar 10 jaar geduurd.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:54 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wel tof hoe Microsoft zich voorbereid op het einde van de oude console life cycles. We krijgen straks gewoon modulaire consoles (pcs). Ook Sony begint al.
Maar wel alleen digitaal toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:54 schreef lord_bono het volgende:
Xbox One + PC games die je "tegelijk" koopt is wel erg nice, zeg ik als PS4 bezitter
Dat is wel nice ja, niet zoals met GTA V inderdaad 2x 60 dollarquote:Op maandag 13 juni 2016 19:54 schreef lord_bono het volgende:
Xbox One + PC games die je "tegelijk" koopt is wel erg nice, zeg ik als PS4 bezitter
Lijkt me logisch als je met je fysieke aankoop ook toegang krijgt tot de digitale download die aan je acc wordt gelinkt.quote:
Dat bedoel ik.. Stop er dan een code bij als je de game koopt.. Waarom is digitaal meer dan hardcopyquote:
Dat hebben ze tot nu toe nog niet gedaan met games zoals TR/Quantum Breakquote:Op maandag 13 juni 2016 19:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als je met je fysieke aankoop ook toegang krijgt tot de digitale download die aan je acc wordt gelinkt.
HQ PIXELSquote:Op maandag 13 juni 2016 19:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Hey maar je krijgt wel de beste pixels op Xbox One he. De beste, niet die 2e rangs pixels van PlayStation![]()
Limbo toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:00 schreef Isane het volgende:
Welk spel is nog meer gratis te downloaden?
-Halo wars 2 beta & ... ?
Ja? Door wat? Zo goed was het ook weer nietquote:Op maandag 13 juni 2016 20:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Sony wordt wederom van de kaart geveegd door Microsoft dit jaar.
Xbox one games speelt hij ook.. Werd ook heel duidelijk gemaakt netquote:Op maandag 13 juni 2016 20:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar de Scorpio is WEER een hele nieuwe console? Of draait die ook gewoon Xbox one games? Ik snap die strategie niet helemaal. Waarom zo snel weer een nieuwe console
Is gewoon een upgrade van de Xbox One, voornamelijk om VR en 4K resolutie te ondersteunen.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar de Scorpio is WEER een hele nieuwe console? Of draait die ook gewoon Xbox one games? Ik snap die strategie niet helemaal. Waarom zo snel weer een nieuwe console
Maar dat kon toch al met Xbox One S?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Is gewoon een upgrade van de Xbox One, voornamelijk om VR en 4K resolutie te ondersteunen.
Ja oke, maar duw dat dat gewoon in je eerste console weet je. Het is niet alsof die tech nu ineens uit het niets om de hoek komt kijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Is gewoon een upgrade van de Xbox One, voornamelijk om VR en 4K resolutie te ondersteunen.
Voor videoformats wel, niet voor games.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar dat kon toch al met Xbox One S?
Meeste PC gamers spelen niet eens in 4k dus waarom die haastquote:Op maandag 13 juni 2016 20:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor videoformats wel, niet voor games.
Geloof ik dan
Omdat je grootste concurrent ermee bezig is en je niet achter wil blijvenquote:Op maandag 13 juni 2016 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste PC gamers spelen niet eens in 4k dus waarom die haast
Eerst de pc show, maar ik verwacht eigenlijk geen announcements daar.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:05 schreef Friday12 het volgende:
Ben benieuwd wat Ucrack gaat laten zien straks
Voelt rushed inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2016 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste PC gamers spelen niet eens in 4k dus waarom die haast
Hoop weer dat Yves naast Aisha moet gaan staan.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:05 schreef Friday12 het volgende:
Ben benieuwd wat Ucrack gaat laten zien straks
Ik hoop dat Aisha van het podium pleurtquote:Op maandag 13 juni 2016 20:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hoop weer dat Yves naast Aisha moet gaan staan.
Ik vraag me af waar Gamekings/Blammo de rekeningen van betaalt sinds ze van tv af zijn. Af en toe check ik het nog wel maar hoe kan je zoveel mensen betalen van 1 niche site?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Leuke nabeschouwing over het nieuwe console model bij Gamekings.
ze zijn nog op tv hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 20:14 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Gamekings/Blammo de rekeningen van betaalt sinds ze van tv af zijn. Af en toe check ik het nog wel maar hoe kan je zoveel mensen betalen van 1 niche site?
Ze doen ook veel streamen tegenwoordig, daar zit ook een nieuwe inkomstenbron tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:14 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Gamekings/Blammo de rekeningen van betaalt sinds ze van tv af zijn. Af en toe check ik het nog wel maar hoe kan je zoveel mensen betalen van 1 niche site?
Extra content waar? Op hun Twitch kanaal ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2016 20:31 schreef Cikx het volgende:
Maar goed, we hebben de game of the show in ieder geval al gezien.Gwent moet naar IOSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:KazHiraiCEO twitterde op maandag 13-06-2016 om 20:33:43Wait, I thought I just watched the #PCGamingShow? #XboxE3 reageer retweet
Zo denk ik nu ook, maar aan de andere kant volg ik ze al vanaf The Box. Ik blijf het op de een of andere manier toch wel leuk vinden, los van sommige mensen die daar werken.quote:
Game of Thrones als je niet wil dat het gespoiled wordt door de Twitch / Youtube chat.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Hm, PC Gamer kijken of Game of Thrones? Keuzes keuzes...
Ark devs: "We don't know what to with all this money and we like the players so let's just keep making this game more awesome."quote:Op maandag 13 juni 2016 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Hm, PC Gamer kijken of Game of Thrones? Keuzes keuzes...
Die gast is volgens mij nooit niet highquote:
Eens. Lang leve OpenVR.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef EvilMarc het volgende:
Echt fuck Oculus met die exclusivity deals. Te idioot voor woorden.
twitter:ZhugeEX twitterde op maandag 13-06-2016 om 21:36:43In Order - Just Dance, Ghost Recon, South Park, Division, Eagle flight, Star Trek, For Honor, Grow Up, Trails, Movie, Watch_Dogs 2, New Game, New Game reageer retweet
Nu al beste persco.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:45 schreef Cikx het volgende:
twitter:ZhugeEX twitterde op maandag 13-06-2016 om 21:36:43In Order - Just Dance, Ghost Recon, South Park, Division, Eagle flight, Star Trek, For Honor, Grow Up, Trails, Movie, Watch_Dogs 2, New Game, New Game reageer retweet
Welke nederlander?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is die neger trouwens die ene Nederlander? Die heeft zich goed omhoog gewerkt
Mooi eerste kan ik dus wat anders kijkenquote:Op maandag 13 juni 2016 21:45 schreef Cikx het volgende:
Ah ja, ik ken hem nog van toen hij stoelen aan moest wijzen voor kleine Nederlandse kutsites als FOK!games en Insidegamerquote:Op maandag 13 juni 2016 22:00 schreef Cikx het volgende:
Leon inderdaad. Stond een paar jaar geleden nog met zijn Ubisoft stand op First Look
Heerlijk nummerquote:
Dit zeg ik dus ook telkens.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:04 schreef EvilMarc het volgende:
Aisha's presentatie is zo geforceerd en... Amerikaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |