quote:Op maandag 20 juni 2016 22:45 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb me op Fok! de rol aangemeten van Gutmensch maar in werkelijkheid loop ik inclusief mooie varkenspet bijna elke Pegida mars mee.
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:45 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb me op Fok! de rol aangemeten van Gutmensch maar in werkelijkheid loop ik inclusief mooie varkenspet bijna elke Pegida mars mee.
Daar is niks raars aan gewoon vrouw eIgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:47 schreef Nalyna het volgende:
- Ik ben extreem bang voor wespen en vuurwerk en verander dan ook spontaan in een debiel zodra ik hiermee geconfronteerd word. Mijn hersenen stoppen meteen met functioneren en ik kan alleen maar denken: VLUCHT! En dit doe ik dan ook letterlijk..
- Ik ben nogal lomp aangelegd en loop elke dag wel tegen iets aan of val ergens over
- Ik verdwaal bijna altijd, ook als ik ergens al meerdere keren ben geweest
Oh. Gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar is niks raars aan gewoon vrouw eIgen.
Je bent wel een zak. Je lult te veelquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:41 schreef Juup© het volgende:
- Ik ben lang niet zo'n zak als ik op FOK! laat zien
- Ik vertel hier verder niets
Dat je het als een complimentjes topic ziet is niet mijn probleemquote:
Nee dat niet, maar nadat ik weer nuchter had ik wel zoiets dat het niet zo verstandig wasquote:
Ook niet mijn probleemquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je het als een complimentjes topic ziet is niet mijn probleem
Wat doe je dan in dit topicquote:
Hoe heb je dat dan gedaan? Net als op de basisschool een briefje gegeven met dat het uit is?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
- heb verloving van mijn nicht en haar inmiddels ex onbewust verbroken, eerst vond ik het sneu maar ben er nu blij mee. Karma is a bitch.
Er zijn vast wel meer dingen, lemme think about it
Ja hallo voor meer info dm je maarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gedaan? Net als op de basisschool een briefje gegeven met dat het uit is?
Wat was de karmaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
- heb verloving van mijn nicht en haar inmiddels ex onbewust verbroken, eerst vond ik het sneu maar ben er nu blij mee. Karma is a bitch.
Er zijn vast wel meer dingen, lemme think about it
Bijna 3 maanden clean wat goedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Ice2015 het volgende:
-ik heb een meisje ongevraagd aan haar borsten betast
-ben cocaineverslaafd (ben in de afkick en bijna 3 maanden clean)
-heb verf over een auto gegooid van iemand die me opgelicht had
-heb regelmatig kleine dingen gestolen uit winkels
Ook ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:47 schreef Nalyna het volgende:
- Ik ben extreem bang voor wespen en vuurwerk en verander dan ook spontaan in een debiel zodra ik hiermee geconfronteerd word. Mijn hersenen stoppen meteen met functioneren en ik kan alleen maar denken: VLUCHT! En dit doe ik dan ook letterlijk..
- Ik ben nogal lomp aangelegd en loop elke dag wel tegen iets aan of val ergens over
- Ik verdwaal bijna altijd, ook als ik ergens al meerdere keren ben geweest
Interessant.. Hoe ontwikkel je zoiets? Wat is - voor jezelf - de reden?quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
- Ik drink minstens 1 liter rosé per avond (en dan merk ik er nog niet veel van)
- Ik heb vroeger wel eens mieren in spinnenwebben gegooid, maar meestal was ik juist lief voor ze en gaf ik ze suikerklontjes en deed ik van die kleine mini parasolletjes tussen de tegels
- Vorig jaar tijdens de begrafenis van mijn oma van vaders kant heb ik 9 oxazepams op, niet in één keer, maar een paar van te voren, een paar onderweg ernaar toe, een paar daar. Ik kan me ook niet veel meer van herinneren van die dag. Ik kan me nog wel herinneren dat ik in de kamer bij de open kist stond in de buurt en niet weg wilde uit de kamer. Ook herinner ik me tijdens het buffet naderhand dat ik wilde opstaan om eten te halen en dat mijn benen raar begonnen te trillen.
- Ik heb een groot deel van mijn leven selectief mutisme gehad
- Ik heb een ballonnenfobie, als ik er al één zie krijg ik spontaan hevige hartkloppingen en gevoel van koorts, Spaans benauwd, doorweekt...
- Ik was vroeger tijdens gym doodsbang voor de bal, en nog steeds
- Ik hou niet van seks (neuken), nog nooit iets anders ervaren dan pijn, in het ergste geval jammer ik het uit, het is een kwestie van uitzitten (mezelf masturberen kan ik overigens wel, doe ik al vanaf m'n 12/13e)
- Pas op mijn 24ste ontmaagd, maar bij nader inzien niks gemist dus
- Vast nog wel meer, maar dit is even genoeg voor nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is iets wat ik niet onder woorden kan brengen, maar ik kan me compleet inleven in die kinderen, weet gewoon precies wat ze voelen omdat ik exact hetzelfde heb gehad.
Heerlijk, ga zo doorquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:43 schreef Ayva het volgende:
- mensen denken van mij dat ik een erg nette en burgerlijk persoon ben, ben erg geliefd bij de ouders van mijn vrienden en familie. Ook bij docenten, et cetera. Vaak word ik als voorbeeld gebruikt. Ze hebben alleen niet door dat ik erg geniepig ben en goed ben in het verbergen van stiekeme gedoe. Laatst nog een wilde nacht gehad tijdens het uitgaan waar de drank rijkelijk vloeide...kan gebeuren.
Ik wissel de dames in mijn gedachte meestal afquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb tijdens het ontvangen van een blowjob wel eens aan iemand anders gedacht.
Ik ookquote:Op maandag 20 juni 2016 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
- Ik heb een enorme hekel aan me werk en collega's, maar ik gedraag me netjes, maar het maakt me elke dag meer kapot. Maar ik kan niet stoppen met werken, alles behalve een WW tokkie worden.
Wat is jouw allergrootste zonde, roardawaquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed dat je je zwakte zo durft te uiten Nouri. We hebben allemaal wel eens gezondigd.
Toen ik jong was heb ik eens een langpootmug gevangen en zijn vleugels eraf geplukt. Daarna gooide ik hem in een emmer met heet water en sop tot hij verdronk. Dat duurde nog vrij lang, dus heb ik hem met een stok onder water gedompeld om het proces wat te versnellen. Ja, ik was een sadistisch kind.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is jouw allergrootste zonde, roardawa
Wauw daar heb ik ook last van haha maar volgens mij hangt dat een beetje samen met die vuurwerkfobie en houden we gewoon niet van harde knallen die onverwachts komen ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2016 12:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
- Ik heb een ballonnenfobie, als ik er al één zie krijg ik spontaan hevige hartkloppingen
Goed zo!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Ice2015 het volgende:
-ben cocaineverslaafd (ben in de afkick en bijna 3 maanden clean)
Plakte het nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:42 schreef Wotte het volgende:
Ik heb ooit eens in mien broekje geplast tijdens een voorstelling voor de gehele school, ik dank god nog steeds op mien blote knietjes dat ik een donkere broek aanhad waardoor niemand iets gemerkt heeft
Precies dat jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ook
Klote werk, debiele collega's en achterlijke leidinggevenden
Je snapt dat ik graag meer info krijgquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:57 schreef renwan het volgende:
- Ik ben doodsbang voor spinnen
- Ik ben over het algemeen ontzettend vriendelijk en sociaal maar als je me echt iets flikt dat me niet bevalt verander ik een wraaklustige eikel die je leven kapot zal maken. Zo zat een voormalig vriend van me eens achter mijn vriendin aan. Ik kwam erachter en uiteindelijk had hij geen vriendin meer, geen huis meer en geen baan meer
- Ik ben stiekem trots op bovenstaand verhaal terwijl ik weet dat ik dat niet moet zijn
Wat wil je wetenquote:
Kunnen we samen gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik overweeg naar andere kant van de wereld te gaan vluchten vanwege een gebroken hart.
Ik ben panisch voor alles wat kan gaan knallenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:11 schreef Nalyna het volgende:
[..]
Wauw daar heb ik ook last van haha maar volgens mij hangt dat een beetje samen met die vuurwerkfobie en houden we gewoon niet van harde knallen die onverwachts komen ofzo
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben panisch voor alles wat kan gaan knallenErg vervelend idd als je dat hebt.
+1quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben panisch voor alles wat kan gaan knallenErg vervelend idd als je dat hebt.
Detailsquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef Toefjes het volgende:
Buitenlandse namen opzoeken in het telefoonboek, en ze dan opbellen namens het ministerie van Binnenlandse zaken dat ze het land uit moesten. Grote hilariteit met de vrienden, achteraf wel een mindere actie.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef Toefjes het volgende:
Buitenlandse namen opzoeken in het telefoonboek, en ze dan opbellen namens het ministerie van Binnenlandse zaken dat ze het land uit moesten. Grote hilariteit met de vrienden, achteraf wel een mindere actie.
Is zij een zieke milf of ben jij gewoon lelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:52 schreef Bruh het volgende:
Oh en ik heb een jaar geleden via tinder een vrouw gematcht van 16 jaar ouder (43) met twee kinderen, met wie ik inmiddels al ruim een half jaar ca. een keer per week bij haar afspreek om te neuken. Ondertussen gaat het steeds verder, en twee weken terug heb ik zelfs haar kinderen 's ochtends naar school gebracht zodat zij kon blijven liggen![]()
Niemand in mijn omgeving weet hiervan, dat wil ik ook graag zo houden, alleen ik ben een beetje bang hoe moeilijk het gaat worden om me weer los te maken van haar. Vooralsnog wint mijn pik het van mijn verstand.
Jij bent lelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is zij een zieke milf of ben jij gewoon lelijk
2 jaar geleden ofzo, zat ik met iemand op een terras en er kwam een kind met een ballon, mijn hemel het zweet brak me uit, ik kon niet eens meer etenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1ballonnen, vooral in combinatie met kinderen, zijn vreselijk
Ik heb sws niks met kleine kinderenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
2 jaar geleden ofzo, zat ik met iemand op een terras en er kwam een kind met een ballon, mijn hemel het zweet brak me uit, ik kon niet eens meer etenHelaas zie je dat vaak in de stad, kinderen met een ballon. Niet dat ik ooit kinderen krijg, maar stel dat, dan zou er een ballonnenverbod komen voor hen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |