abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163180590
- Ik ben bang voor alle insecten, inclusief kapoentjes en mieren.

- Ik ben best verlegen en houd er niet van om volop aandacht te krijgen in een groep. Ik word dan zenuwachtig.

- Ik ben heel nieuwsgierig en wil altijd van alles weten, ook al is het beter als ik het niet weet en er geheid ruzie komt. Ik heb mijn exen gek gemaakt met al mijn vragen :P

- Ben soms een beetje onzeker, maar dat zijn de meeste vrouwen weleens.

- Als ik echt van iemand houd, word ik snel jaloers. Heb weleens de telefoon /whatsapp gecheckt van mijn ex (en werd ook nog eens betrapt daarop).

- Mijn vriendinnen denken dat ik jonger ben ontmaagd, terwijl ik in werkelijkheid pas op mijn 22e werd ontmaagd :P Ik had geen seks met mijn eerste korte relatie-partners en de jongen waarmee ik voor het eerst seks mee heb gehad, heb ik ruim een jaar laten wachten, omdat het elke keer als we het probeerden pijn deed en het niet lukte.

- Mensen denken dat ik mijn best doe om af te studeren, maar in werkelijkheid heb ik er geen motivatie meer voor en stel het uit.

Dit was het voorlopig, er zijn er meer, maar komt wel weer een ander keertje :P
pi_163185124
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 01:23 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

dat je aan z'n bakje genoeg hebt...
Zelfgemaakte aardappelsalade voor onderwe, we gingen met de auto, was best een flinke bak :+
pi_163186218
- Ik ben extreem bang voor wespen en vuurwerk en verander dan ook spontaan in een debiel zodra ik hiermee geconfronteerd word. Mijn hersenen stoppen meteen met functioneren en ik kan alleen maar denken: VLUCHT! En dit doe ik dan ook letterlijk..

- Ik ben nogal lomp aangelegd en loop elke dag wel tegen iets aan of val ergens over

- Ik verdwaal bijna altijd, ook als ik ergens al meerdere keren ben geweest
pi_163186349
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:45 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb me op Fok! de rol aangemeten van Gutmensch maar in werkelijkheid loop ik inclusief mooie varkenspet bijna elke Pegida mars mee.
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:01:18 #80
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_163187804
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:45 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb me op Fok! de rol aangemeten van Gutmensch maar in werkelijkheid loop ik inclusief mooie varkenspet bijna elke Pegida mars mee.
:D :o
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 15:17:14 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163188121
- vroeger toen ik dacht dat de wereld graties was speelde ik altijd spelletjes via de modem, papa dacht dat er telefoonsex op zijn te hoge telefoonrekening stond en dat heb ik maar zo gelaten omdat dat stoerder klonk at the time en omdat ik dacht dat dat minder problemen op zou leveren

- papa dacht uiteindelijk dat broerlief aan de telefoonsex deed want hij had die leeftijd, dat heb ik ook maar zo gelaten omdat ik dacht dat dat mij minder problemen op zou leveren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163192927
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:47 schreef Nalyna het volgende:
- Ik ben extreem bang voor wespen en vuurwerk en verander dan ook spontaan in een debiel zodra ik hiermee geconfronteerd word. Mijn hersenen stoppen meteen met functioneren en ik kan alleen maar denken: VLUCHT! En dit doe ik dan ook letterlijk..

- Ik ben nogal lomp aangelegd en loop elke dag wel tegen iets aan of val ergens over

Daar is niks raars aan gewoon vrouw eIgen.
pi_163193033
Ik heb een keer mijn hele broek ondergepist bij het plassen op een parkeerterrein onderweg naar huis met een xtc lul en volgens mij zagen mensen het
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163193313
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daar is niks raars aan gewoon vrouw eIgen.
Oh. Gelukkig dan maar :s)
pi_163193417
- Ik ben lang niet zo'n zak als ik op FOK! laat zien
- Ik vertel hier verder niets :P
pi_163195429
Ik heb een hekel aan Hollanders
pi_163195481
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:41 schreef Juup© het volgende:
- Ik ben lang niet zo'n zak als ik op FOK! laat zien
- Ik vertel hier verder niets :P
Je bent wel een zak. Je lult te veel :6
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_163195522
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Je bent wel een zak. Je lult te veel :6
Dank je :) Ik zie dat als een compliment :)
pi_163195652
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dank je :) Ik zie dat als een compliment :)
Dat je het als een complimentjes topic ziet is niet mijn probleem
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:49:03 #90
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_163195726
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ontslagen?
Nee dat niet, maar nadat ik weer nuchter had ik wel zoiets dat het niet zo verstandig was :')
nerovetsrethca
pi_163195970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat je het als een complimentjes topic ziet is niet mijn probleem
Ook niet mijn probleem :*
pi_163196044
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:56 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ook niet mijn probleem :*
Wat doe je dan in dit topic :W
pi_163196103
Ik heb een hekel aan het huidige feminisme. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_163196144
- heb verloving van mijn nicht en haar inmiddels ex onbewust verbroken, eerst vond ik het sneu maar ben er nu blij mee. Karma is a bitch. :)

Er zijn vast wel meer dingen, lemme think about it :')
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:03:23 #95
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163196178
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
- heb verloving van mijn nicht en haar inmiddels ex onbewust verbroken, eerst vond ik het sneu maar ben er nu blij mee. Karma is a bitch. :)

Hoe heb je dat dan gedaan? Net als op de basisschool een briefje gegeven met dat het uit is? 8)7
pi_163196269
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe heb je dat dan gedaan? Net als op de basisschool een briefje gegeven met dat het uit is? 8)7
Ja hallo voor meer info dm je maar
smerig
pi_163196297
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:

Wat was de karma
pi_163196325
-ik heb een meisje ongevraagd aan haar borsten betast
-ben cocaineverslaafd (ben in de afkick en bijna 3 maanden clean)
-heb verf over een auto gegooid van iemand die me opgelicht had
-heb regelmatig kleine dingen gestolen uit winkels
pi_163202976
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat doe je dan in dit topic :W
:')
pi_163203262
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Ice2015 het volgende:
-ik heb een meisje ongevraagd aan haar borsten betast
-heb verf over een auto gegooid van iemand die me opgelicht had
-heb regelmatig kleine dingen gestolen uit winkels
Bijna 3 maanden clean wat goed *O*
pi_163229117
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:54 schreef Nalyna het volgende:

[..]

Bijna 3 maanden clean wat goed *O*
Dank je wel!!
  woensdag 29 juni 2016 @ 12:46:31 #102
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_163388294
- Ik drink minstens 1 liter rosé per avond (en dan merk ik er nog niet veel van)
- Ik heb vroeger wel eens mieren in spinnenwebben gegooid ;( , maar meestal was ik juist lief voor ze en gaf ik ze suikerklontjes en deed ik van die kleine mini parasolletjes tussen de tegels
- Vorig jaar tijdens de begrafenis van mijn oma van vaders kant heb ik 9 oxazepams op, niet in één keer, maar een paar van te voren, een paar onderweg ernaar toe, een paar daar. Ik kan me ook niet veel meer van herinneren van die dag. Ik kan me nog wel herinneren dat ik in de kamer bij de open kist stond in de buurt en niet weg wilde uit de kamer. Ook herinner ik me tijdens het buffet naderhand dat ik wilde opstaan om eten te halen en dat mijn benen raar begonnen te trillen.
- Ik heb een groot deel van mijn leven selectief mutisme gehad
- Ik heb een ballonnenfobie, als ik er al één zie krijg ik spontaan hevige hartkloppingen en gevoel van koorts, Spaans benauwd, doorweekt...
- Ik was vroeger tijdens gym doodsbang voor de bal, en nog steeds
- Ik hou niet van seks (neuken), nog nooit iets anders ervaren dan pijn, in het ergste geval jammer ik het uit, het is een kwestie van uitzitten (mezelf masturberen kan ik overigens wel, doe ik al vanaf m'n 12/13e)
- Pas op mijn 24ste ontmaagd, maar bij nader inzien niks gemist dus
- Vast nog wel meer, maar dit is even genoeg voor nu :')
  woensdag 29 juni 2016 @ 12:52:22 #103
157031 roosjeroosje1988
pi_163388450
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:47 schreef Nalyna het volgende:

Ook dit :P
pi_163388530
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
- Ik drink minstens 1 liter rosé per avond (en dan merk ik er nog niet veel van)
- Ik heb vroeger wel eens mieren in spinnenwebben gegooid ;( , maar meestal was ik juist lief voor ze en gaf ik ze suikerklontjes en deed ik van die kleine mini parasolletjes tussen de tegels
- Vorig jaar tijdens de begrafenis van mijn oma van vaders kant heb ik 9 oxazepams op, niet in één keer, maar een paar van te voren, een paar onderweg ernaar toe, een paar daar. Ik kan me ook niet veel meer van herinneren van die dag. Ik kan me nog wel herinneren dat ik in de kamer bij de open kist stond in de buurt en niet weg wilde uit de kamer. Ook herinner ik me tijdens het buffet naderhand dat ik wilde opstaan om eten te halen en dat mijn benen raar begonnen te trillen.
- Ik heb een groot deel van mijn leven selectief mutisme gehad
- Ik heb een ballonnenfobie, als ik er al één zie krijg ik spontaan hevige hartkloppingen en gevoel van koorts, Spaans benauwd, doorweekt...
- Ik was vroeger tijdens gym doodsbang voor de bal, en nog steeds
- Ik hou niet van seks (neuken), nog nooit iets anders ervaren dan pijn, in het ergste geval jammer ik het uit, het is een kwestie van uitzitten (mezelf masturberen kan ik overigens wel, doe ik al vanaf m'n 12/13e)
- Pas op mijn 24ste ontmaagd, maar bij nader inzien niks gemist dus
- Vast nog wel meer, maar dit is even genoeg voor nu :')
Interessant.. Hoe ontwikkel je zoiets? Wat is - voor jezelf - de reden?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  woensdag 29 juni 2016 @ 13:02:59 #105
157031 roosjeroosje1988
pi_163388695
Het begon gewoon ineens, misschien door vele pesterijen, werd al vanaf jongs af aan veel gepest. Het is echt heel moeilijk te zeggen, ik weet gewoon écht niet wat de reden was. Er is overigens een keer een documentaire over gemaakt, weliswaar over jonge kinderen, maar dat was zó herkenbaar voor mij. Voor geinterreseerden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is iets wat ik niet onder woorden kan brengen, maar ik kan me compleet inleven in die kinderen, weet gewoon precies wat ze voelen omdat ik exact hetzelfde heb gehad.
pi_163390059
Ik heb tijdens het ontvangen van een blowjob wel eens aan iemand anders gedacht.
pi_163393186
- mensen denken van mij dat ik een erg nette en burgerlijk persoon ben, ben erg geliefd bij de ouders van mijn vrienden en familie. Ook bij docenten, et cetera. Vaak word ik als voorbeeld gebruikt. Ze hebben alleen niet door dat ik erg geniepig ben en goed ben in het verbergen van stiekeme gedoe. Laatst nog een wilde nacht gehad tijdens het uitgaan waar de drank rijkelijk vloeide... :P kan gebeuren.
pi_163395546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:43 schreef Ayva het volgende:
- mensen denken van mij dat ik een erg nette en burgerlijk persoon ben, ben erg geliefd bij de ouders van mijn vrienden en familie. Ook bij docenten, et cetera. Vaak word ik als voorbeeld gebruikt. Ze hebben alleen niet door dat ik erg geniepig ben en goed ben in het verbergen van stiekeme gedoe. Laatst nog een wilde nacht gehad tijdens het uitgaan waar de drank rijkelijk vloeide... :P kan gebeuren.
Heerlijk, ga zo door
pi_163397031
Ik was ooit eens in walibi of six flags heette het toen en was een jaar of 11. We stonden echt uren in de rij voor de achtbaan en op een gegeven moment moest ik echt nodig pissen maar ik dacht ik houd het nog wel. Nou niet dus. Vlak voor we aan de buurt waren in mijn broek gezeken. :')

-Heb ook nog wel eens de neiging om af te luisteren.

[ Bericht 7% gewijzigd door rustedwheel op 29-06-2016 20:05:40 ]
  donderdag 30 juni 2016 @ 11:48:47 #110
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_163408379
- Ik heb meer door dan de meeste mensen om mij heen weten.
- Houd mij soms dommer voor om iets waar ik geen zin in heb niet te hoeven doen.
- Ben bang voor de toekomst. De tijd gaat te snel.
- Ben ontzettend bang voor de dood.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_163409901
Ik ben naakt geboren.
Zonder wrijving geen glans
pi_163409952
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb tijdens het ontvangen van een blowjob wel eens aan iemand anders gedacht.
Ik wissel de dames in mijn gedachte meestal af :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_163415055
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
- Ik heb een enorme hekel aan me werk en collega's, maar ik gedraag me netjes, maar het maakt me elke dag meer kapot. Maar ik kan niet stoppen met werken, alles behalve een WW tokkie worden.
Ik ook
Klote werk, debiele collega's en achterlijke leidinggevenden :r
pi_163416743
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:38 schreef Nouri het volgende:
- ik heb een zwak voor Feyenoord
Goed dat je je zwakte zo durft te uiten Nouri. We hebben allemaal wel eens gezondigd.
pi_163416765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:12 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Goed dat je je zwakte zo durft te uiten Nouri. We hebben allemaal wel eens gezondigd.
Wat is jouw allergrootste zonde, roardawa ;)
smerig
pi_163416768
- Ik kan zonder duidelijk reden enorm gaan twijfelen aan de relatie die ik op dit moment heb.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  donderdag 30 juni 2016 @ 19:14:31 #117
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163416780
Ik stotter onder druk en schaam me ervoor.
pi_163416957
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:13 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Wat is jouw allergrootste zonde, roardawa ;)
Toen ik jong was heb ik eens een langpootmug gevangen en zijn vleugels eraf geplukt. Daarna gooide ik hem in een emmer met heet water en sop tot hij verdronk. Dat duurde nog vrij lang, dus heb ik hem met een stok onder water gedompeld om het proces wat te versnellen. Ja, ik was een sadistisch kind.

Ik heb ook ooit eens de hotwheels van een vriend (toentertijd, spreek hem allang niet meer, niet eens vanwege de diefstallen overigens) gestolen, omdat hij wel de autootjes kreeg die ik niet mocht hebben. Hetzelfde geldt trouwens voor de flippo's uit layszakken. En het voelde goed, het was gerechtigheid. Ik was echt de kinderlijke versie van Robin Hood, alleen gaf ik het gestolen speelgoed niet aan de armere kinderen, maar hield ik het zelf. :7

Los daarvan ben ik echt een voorbeeldmens al zeg ik het zelf, ik heb zelden zonden begaan. Hoe zit dat met jouw trouwincident dan? 10.gif
pi_163430643
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
- Ik heb een ballonnenfobie, als ik er al één zie krijg ik spontaan hevige hartkloppingen
Wauw daar heb ik ook last van haha maar volgens mij hangt dat een beetje samen met die vuurwerkfobie en houden we gewoon niet van harde knallen die onverwachts komen ofzo :'(
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:34:59 #120
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_163432265
Oeh ff m'n hart uitstorten hoor :P

* Ben veel meer verlegen dat ik openbaar laat weten, heb mezelf aangeleerd om dat goed te kunnen maskeren.

* Ik heb nooit zin om met mensen om te gaan ivm een muur om me heen, terwijl ik toch graag wil dat mensen me mogen en m'n bestaan erkennen.
Niet zo dramatisch irl als dit klinkt maar toch :P

* Tot jaren in m'n huidige relatie ben ik nog SMOORverliefd geweest op m'n ex.

* in een tijdelijke pauze van deze relatie (die om andere redenen al een hele tijd niet liep) ben ik een keer met die ex naar bed geweest (eindelijk samen dacht ik) en kreeg hem niet omhoog vanwege zenuwen en alcohol.
Volgende dag het telefoontje van d'r "ik vind je echt een leuke jongen, maar.."
M'n hart brak en we waren niet eens echt samen #ikbenfuckedup

* die ex is nu GELUKKIG al een tijd uit m'n leven want het was niet gezond wat ik deed, stalken op fb, boos worden op d'r huidige vriend etc. Kon het gewoon NIET loslaten. + haar karakter staat me eigenlijk niet aan maarja, roze bril op en dingen niet helder zien..

* uitwijden over bovenstaande regels kan wel meerdere pagina's worden, maar de conclusie is inderdaad dat ik me als een grote idioot gedragen heb. Soms komt er nog een flits in m'n hoofd naar toen, en voel ik me verschrikkelijk en schuldig, m'n straf voor alles wat er gebeurd is in die situatie, en hoe ik me gedragen heb.

* ben hetero, maar heb toen ik 20 was eens een jongen gepijpt uit nieuwsgierigheid, en vond het een leuke ervaring.

* Ik heb aftrekfilmpjes van mezelf online, omdat ik qua maat slechts meh ben, en ik toch een vorm van aandacht en erkenning wil.
Plus dat ik het wel spannend vind en een beetje Exhibitionistisch ben.

* Heb veel te veel fuckedup gewelddadige gedachtes over een bepaald groepje mensen die ik helaas ken.

* Als een bepaalde collega opeens onder een auto zou komen, verschijnt er een glimlach op m'n gezicht, kan haar echt niet uitstaan.

* Voor m'n schoonmoeder geldt hetzelfde.

Er is vast nog wel VEEL meer maar dit is het voor nu :P

LOS van dit alles ben ik een gewone en normale jongen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackEyedAngel op 01-07-2016 12:41:21 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:38:25 #121
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_163432357
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Ice2015 het volgende:
Goed zo! ^O^
Niet schamen voor fouten die je gemaakt hebt om daarmee te beginnen, maar TROTS wezen op jezelf dat je hulp gezocht en geaccepteerd hebt om jezelf beter te maken ^O^
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:42:24 #122
378023 Wotte
wotte!?
pi_163432435
Ik heb ooit eens in m'n broekje geplast tijdens een voorstelling voor de gehele school, ik dank god nog steeds op mien blote knietjes dat ik een donkere broek aanhad waardoor niemand iets gemerkt heeft :@

[ Bericht 10% gewijzigd door Wotte op 01-07-2016 18:49:59 ]
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:17:29 #123
458531 HerrOtto_Flick
My name is Otto Flick
pi_163433430
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:42 schreef Wotte het volgende:
Ik heb ooit eens in mien broekje geplast tijdens een voorstelling voor de gehele school, ik dank god nog steeds op mien blote knietjes dat ik een donkere broek aanhad waardoor niemand iets gemerkt heeft :@
Plakte het niet :')
Als je alles van te voren weet ga je liggen voor dat je valt.
pi_163434362
- Ik ben doodsbang voor spinnen

- Ik ben over het algemeen ontzettend vriendelijk en sociaal maar als je me echt iets flikt dat me niet bevalt verander ik een wraaklustige eikel die je leven kapot zal maken. Zo zat een voormalig vriend van me eens achter mijn vriendin aan. Ik kwam erachter en uiteindelijk had hij geen vriendin meer, geen huis meer en geen baan meer :@

- Ik ben stiekem trots op bovenstaand verhaal terwijl ik weet dat ik dat niet moet zijn :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 18:51:23 #125
378023 Wotte
wotte!?
pi_163440823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:17 schreef HerrOtto_Flick het volgende:

[..]

Plakte het niet :')
Hahaha nee viel mee gelukkig, een kleine rol gelukkig dus snel naar de wc gegaan :')
pi_163441303
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:46 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik ook
Klote werk, debiele collega's en achterlijke leidinggevenden :r
Precies dat ja :r Maar je moet toch wat om de kost te verdienen..
pi_163442188
Ik overweeg naar andere kant van de wereld te gaan vluchten vanwege een gebroken hart.
pi_163442303
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:57 schreef renwan het volgende:
- Ik ben doodsbang voor spinnen

- Ik ben over het algemeen ontzettend vriendelijk en sociaal maar als je me echt iets flikt dat me niet bevalt verander ik een wraaklustige eikel die je leven kapot zal maken. Zo zat een voormalig vriend van me eens achter mijn vriendin aan. Ik kwam erachter en uiteindelijk had hij geen vriendin meer, geen huis meer en geen baan meer :@

- Ik ben stiekem trots op bovenstaand verhaal terwijl ik weet dat ik dat niet moet zijn :')
Je snapt dat ik graag meer info krijg :D
pi_163451581
Ik heb al maanden last van een depressie waarbij ik de details van mijn gedachten en gedrag verzwijg tegen mijn therapeut en alles beter laat klinken dan dat het daadwerkelijk is. Hierdoor ben ik in een negatieve spiraal terecht ben gekomen waar ik mijzelf niet uit zie komen. Mijn eigen ouders en vrienden hebben geen idee van deze situatie, alleen mijn vriendin weet dat ik problemen heb. En het kutte van alles? Ik ben verpleegkundige in de psychiatrie en ik behandel dagelijks mensen die er net zo (iets erger) aan toe zijn als ik.
pi_163451980
- Ik kom op het eerste gezicht over als een vriendelijke gozer, ideale schoonzoon hoor ik ook wel eens. Mensen vertrouwen mij ook snel en vertellen mij zodoende veel persoonlijke shit, maar ondertussen ben ik best onbetrouwbaar :@ . Tenzij het iemand echt kan schaden, schroom ik er over het algemeen niet over om dingen door te vertellen aan andere mensen :X Komt omdat ik zelf behoorlijk open over mijzelf ben en mij niet snel schaam voor mijn minpunten of dingen die minder goed lopen in mijn leven, dus vind ik discretie voor anderen ook minder belangrijk.

- Ben best wel emotioneel. Op mijn 27e kan ik zelfs tijdens een weekje Spanje met vrienden mijn ouders nog missen en vooral als ik een drankje op heb kan ik dan de tranen in mijn ogen krijgen als ik ga mijmeren over de dingen die mijn ouders altijd voor me hebben gedaan en wat een fucking goede mensen het ook zijn en hoe erg het me lijkt als ze ooit komen te overlijden.

- Ben al bijna een jaar afgestudeerd en doe naar mijn omgeving net alsof ik keihard aan het solliciteren ben, terwijl ik in werkelijkheid misschien drie brieven per maand stuur ofzo :') Werk nu voor 600 euro per maand fulltime bij mijn oom op kantoor waar ik kan doen en laten wat ik wil, ik weinig werkdruk heb, wel relevante ervaring op doe maar ook gewoon een dag vrij kan nemen als ik wil. Soms zit ik gewoon uren op dumpert / geenstijl /facebook te surfen, en ik vind het voor nu wel even prima zo :')
pi_163451997
Oh en ik heb een jaar geleden via tinder een vrouw gematcht van 16 jaar ouder (43) met twee kinderen, met wie ik inmiddels al ruim een half jaar ca. een keer per week bij haar afspreek om te neuken. Ondertussen gaat het steeds verder, en twee weken terug heb ik zelfs haar kinderen 's ochtends naar school gebracht zodat zij kon blijven liggen :')

Niemand in mijn omgeving weet hiervan, dat wil ik ook graag zo houden, alleen ik ben een beetje bang hoe moeilijk het gaat worden om me weer los te maken van haar. Vooralsnog wint mijn pik het van mijn verstand.
pi_163452123
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Je snapt dat ik graag meer info krijg :D
Wat wil je weten :P
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163453605
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik overweeg naar andere kant van de wereld te gaan vluchten vanwege een gebroken hart.
Kunnen we samen gaan.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:44:55 #134
157031 roosjeroosje1988
pi_163454774
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:11 schreef Nalyna het volgende:

[..]

Wauw daar heb ik ook last van haha maar volgens mij hangt dat een beetje samen met die vuurwerkfobie en houden we gewoon niet van harde knallen die onverwachts komen ofzo :'(
Ik ben panisch voor alles wat kan gaan knallen ;( Erg vervelend idd als je dat hebt. :{
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:48:38 #135
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163454824
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik ben panisch voor alles wat kan gaan knallen ;( Erg vervelend idd als je dat hebt. :{
_O-
Same here.
pi_163461662
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

+1 :{ ballonnen, vooral in combinatie met kinderen, zijn vreselijk
pi_163462506
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 03:27 schreef renwan het volgende:

[..]

Wat wil je weten :P
Details :7
pi_163464383
Buitenlandse namen opzoeken in het telefoonboek, en ze dan opbellen namens het ministerie van Binnenlandse zaken dat ze het land uit moesten. Grote hilariteit met de vrienden, achteraf wel een mindere actie.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:14:01 #139
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_163464400
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef Toefjes het volgende:
Buitenlandse namen opzoeken in het telefoonboek, en ze dan opbellen namens het ministerie van Binnenlandse zaken dat ze het land uit moesten. Grote hilariteit met de vrienden, achteraf wel een mindere actie.
_O- _O- _O- _O-
smerig
pi_163464403
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef Toefjes het volgende:
:D :')
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:21:29 #141
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_163464580
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 02:52 schreef Bruh het volgende:
Oh en ik heb een jaar geleden via tinder een vrouw gematcht van 16 jaar ouder (43) met twee kinderen, met wie ik inmiddels al ruim een half jaar ca. een keer per week bij haar afspreek om te neuken. Ondertussen gaat het steeds verder, en twee weken terug heb ik zelfs haar kinderen 's ochtends naar school gebracht zodat zij kon blijven liggen :')

Niemand in mijn omgeving weet hiervan, dat wil ik ook graag zo houden, alleen ik ben een beetje bang hoe moeilijk het gaat worden om me weer los te maken van haar. Vooralsnog wint mijn pik het van mijn verstand.
Is zij een zieke milf of ben jij gewoon lelijk
smerig
pi_163464973
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Is zij een zieke milf of ben jij gewoon lelijk
Jij bent lelijk :6
Welkom vader renwan ^O^
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:36:36 #143
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_163465011
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:35 schreef renwan het volgende:

[..]

Jij bent lelijk :6
Dit kan ik bevestigen.
smerig
  zondag 3 juli 2016 @ 16:21:39 #144
157031 roosjeroosje1988
pi_163487586
Wat ik ook al een tijdje heb en wat steeds erger wordt is dat ik nergens echt zin meer in heb (muv alcohol, eten, en het openluchtzwembad, waar ik dit jaar helaas nog maar 2 keer geweest ben). Vroeger kon ik nog een soort van euforisch gevoel hebben van te voren als ik wist dat ik wat leuks ging doen. Het gevoel is er niet meer. Gewoon helemaal verdwenen. Ik wil niet meer naar een pretpark, niet meer naar een restaurant (twee voorbeelden van waar ik eerst nog helemaal WEG van was, voor de duidelijkheid), het hoeft van mij allemaal niet meer. Ik ken en ben mezelf gewoon niet meer?

En morgen ben ik jarig, ik vond dat altijd helemaal geweldig (bezoek, gezelschap), maar na de teleurstelling van vorig jaar, (de meesten kwamen niet en lieten niet eens van zich horen, geen reactie op uitnodiging) hoeft dat van mij ook niet meer.

Verder heb ik ook altijd dat mensen mij vaak vreemd vinden / raar op mij reageren / niet mogen (nu ik dik ben, ook toen ik nog slank was, hoe ik me ook gedraag), op straat kijkt men mij echt soms aan met een blik van wtf, bij cassieres gebeurt dat ook regelmatig. Ik kan moeilijk vragen; ja hallo, wat denk jij nu op dit moment :P
  zondag 3 juli 2016 @ 16:28:37 #145
157031 roosjeroosje1988
pi_163487719
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:07 schreef Skittles het volgende:

[..]

+1 :{ ballonnen, vooral in combinatie met kinderen, zijn vreselijk
2 jaar geleden ofzo, zat ik met iemand op een terras en er kwam een kind met een ballon, mijn hemel het zweet brak me uit, ik kon niet eens meer eten :'( Helaas zie je dat vaak in de stad, kinderen met een ballon. Niet dat ik ooit kinderen krijg, maar stel dat, dan zou er een ballonnenverbod komen voor hen. :')
pi_163487780
Ik luister wel eens naar muziek en fantaseer dan dat dat de muziek is die in mijn film op het eind klinkt. En dat mensen in de filmzaal dan gaan klappen of huilen omdat het de beste en origineelste film is die ooit is gemaakt.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_163523305
ik was het
pi_163523369
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:23 schreef KlausKino het volgende:
ik was het
De moord op...?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_163523382
mezelf
pi_163524797
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

2 jaar geleden ofzo, zat ik met iemand op een terras en er kwam een kind met een ballon, mijn hemel het zweet brak me uit, ik kon niet eens meer eten :'( Helaas zie je dat vaak in de stad, kinderen met een ballon. Niet dat ik ooit kinderen krijg, maar stel dat, dan zou er een ballonnenverbod komen voor hen. :')
Ik heb sws niks met kleine kinderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')