abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163441303
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:46 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik ook
Klote werk, debiele collega's en achterlijke leidinggevenden :r
Precies dat ja :r Maar je moet toch wat om de kost te verdienen..
pi_163442188
Ik overweeg naar andere kant van de wereld te gaan vluchten vanwege een gebroken hart.
pi_163442303
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:57 schreef renwan het volgende:
- Ik ben doodsbang voor spinnen

- Ik ben over het algemeen ontzettend vriendelijk en sociaal maar als je me echt iets flikt dat me niet bevalt verander ik een wraaklustige eikel die je leven kapot zal maken. Zo zat een voormalig vriend van me eens achter mijn vriendin aan. Ik kwam erachter en uiteindelijk had hij geen vriendin meer, geen huis meer en geen baan meer :@

- Ik ben stiekem trots op bovenstaand verhaal terwijl ik weet dat ik dat niet moet zijn :')
Je snapt dat ik graag meer info krijg :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_163451581
Ik heb al maanden last van een depressie waarbij ik de details van mijn gedachten en gedrag verzwijg tegen mijn therapeut en alles beter laat klinken dan dat het daadwerkelijk is. Hierdoor ben ik in een negatieve spiraal terecht ben gekomen waar ik mijzelf niet uit zie komen. Mijn eigen ouders en vrienden hebben geen idee van deze situatie, alleen mijn vriendin weet dat ik problemen heb. En het kutte van alles? Ik ben verpleegkundige in de psychiatrie en ik behandel dagelijks mensen die er net zo (iets erger) aan toe zijn als ik.
pi_163451980
- Ik kom op het eerste gezicht over als een vriendelijke gozer, ideale schoonzoon hoor ik ook wel eens. Mensen vertrouwen mij ook snel en vertellen mij zodoende veel persoonlijke shit, maar ondertussen ben ik best onbetrouwbaar :@ . Tenzij het iemand echt kan schaden, schroom ik er over het algemeen niet over om dingen door te vertellen aan andere mensen :X Komt omdat ik zelf behoorlijk open over mijzelf ben en mij niet snel schaam voor mijn minpunten of dingen die minder goed lopen in mijn leven, dus vind ik discretie voor anderen ook minder belangrijk.

- Ben best wel emotioneel. Op mijn 27e kan ik zelfs tijdens een weekje Spanje met vrienden mijn ouders nog missen en vooral als ik een drankje op heb kan ik dan de tranen in mijn ogen krijgen als ik ga mijmeren over de dingen die mijn ouders altijd voor me hebben gedaan en wat een fucking goede mensen het ook zijn en hoe erg het me lijkt als ze ooit komen te overlijden.

- Ben al bijna een jaar afgestudeerd en doe naar mijn omgeving net alsof ik keihard aan het solliciteren ben, terwijl ik in werkelijkheid misschien drie brieven per maand stuur ofzo :') Werk nu voor 600 euro per maand fulltime bij mijn oom op kantoor waar ik kan doen en laten wat ik wil, ik weinig werkdruk heb, wel relevante ervaring op doe maar ook gewoon een dag vrij kan nemen als ik wil. Soms zit ik gewoon uren op dumpert / geenstijl /facebook te surfen, en ik vind het voor nu wel even prima zo :')
pi_163451997
Oh en ik heb een jaar geleden via tinder een vrouw gematcht van 16 jaar ouder (43) met twee kinderen, met wie ik inmiddels al ruim een half jaar ca. een keer per week bij haar afspreek om te neuken. Ondertussen gaat het steeds verder, en twee weken terug heb ik zelfs haar kinderen 's ochtends naar school gebracht zodat zij kon blijven liggen :')

Niemand in mijn omgeving weet hiervan, dat wil ik ook graag zo houden, alleen ik ben een beetje bang hoe moeilijk het gaat worden om me weer los te maken van haar. Vooralsnog wint mijn pik het van mijn verstand.
pi_163452123
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Je snapt dat ik graag meer info krijg :D
Wat wil je weten :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163453605
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik overweeg naar andere kant van de wereld te gaan vluchten vanwege een gebroken hart.
Kunnen we samen gaan.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:44:55 #134
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_163454774
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:11 schreef Nalyna het volgende:

[..]

Wauw daar heb ik ook last van haha maar volgens mij hangt dat een beetje samen met die vuurwerkfobie en houden we gewoon niet van harde knallen die onverwachts komen ofzo :'(
Ik ben panisch voor alles wat kan gaan knallen ;( Erg vervelend idd als je dat hebt. :{
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:48:38 #135
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163454824
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik ben panisch voor alles wat kan gaan knallen ;( Erg vervelend idd als je dat hebt. :{
_O-
Same here.
pi_163461662
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

+1 :{ ballonnen, vooral in combinatie met kinderen, zijn vreselijk
pi_163462506
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 03:27 schreef renwan het volgende:

[..]

Wat wil je weten :P
Details :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_163464383
Buitenlandse namen opzoeken in het telefoonboek, en ze dan opbellen namens het ministerie van Binnenlandse zaken dat ze het land uit moesten. Grote hilariteit met de vrienden, achteraf wel een mindere actie.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:14:01 #139
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_163464400
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef Toefjes het volgende:
Buitenlandse namen opzoeken in het telefoonboek, en ze dan opbellen namens het ministerie van Binnenlandse zaken dat ze het land uit moesten. Grote hilariteit met de vrienden, achteraf wel een mindere actie.
_O- _O- _O- _O-
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_163464403
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef Toefjes het volgende:
:D :')
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:21:29 #141
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_163464580
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 02:52 schreef Bruh het volgende:
Oh en ik heb een jaar geleden via tinder een vrouw gematcht van 16 jaar ouder (43) met twee kinderen, met wie ik inmiddels al ruim een half jaar ca. een keer per week bij haar afspreek om te neuken. Ondertussen gaat het steeds verder, en twee weken terug heb ik zelfs haar kinderen 's ochtends naar school gebracht zodat zij kon blijven liggen :')

Niemand in mijn omgeving weet hiervan, dat wil ik ook graag zo houden, alleen ik ben een beetje bang hoe moeilijk het gaat worden om me weer los te maken van haar. Vooralsnog wint mijn pik het van mijn verstand.
Is zij een zieke milf of ben jij gewoon lelijk
smerig
pi_163464973
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Is zij een zieke milf of ben jij gewoon lelijk
Jij bent lelijk :6
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:36:36 #143
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_163465011
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:35 schreef renwan het volgende:

[..]

Jij bent lelijk :6
Dit kan ik bevestigen.
smerig
  zondag 3 juli 2016 @ 16:21:39 #144
157031 roosjeroosje1988
pi_163487586
Wat ik ook al een tijdje heb en wat steeds erger wordt is dat ik nergens echt zin meer in heb (muv alcohol, eten, en het openluchtzwembad, waar ik dit jaar helaas nog maar 2 keer geweest ben). Vroeger kon ik nog een soort van euforisch gevoel hebben van te voren als ik wist dat ik wat leuks ging doen. Het gevoel is er niet meer. Gewoon helemaal verdwenen. Ik wil niet meer naar een pretpark, niet meer naar een restaurant (twee voorbeelden van waar ik eerst nog helemaal WEG van was, voor de duidelijkheid), het hoeft van mij allemaal niet meer. Ik ken en ben mezelf gewoon niet meer?

En morgen ben ik jarig, ik vond dat altijd helemaal geweldig (bezoek, gezelschap), maar na de teleurstelling van vorig jaar, (de meesten kwamen niet en lieten niet eens van zich horen, geen reactie op uitnodiging) hoeft dat van mij ook niet meer.

Verder heb ik ook altijd dat mensen mij vaak vreemd vinden / raar op mij reageren / niet mogen (nu ik dik ben, ook toen ik nog slank was, hoe ik me ook gedraag), op straat kijkt men mij echt soms aan met een blik van wtf, bij cassieres gebeurt dat ook regelmatig. Ik kan moeilijk vragen; ja hallo, wat denk jij nu op dit moment :P
  zondag 3 juli 2016 @ 16:28:37 #145
157031 roosjeroosje1988
pi_163487719
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:07 schreef Skittles het volgende:

[..]

+1 :{ ballonnen, vooral in combinatie met kinderen, zijn vreselijk
2 jaar geleden ofzo, zat ik met iemand op een terras en er kwam een kind met een ballon, mijn hemel het zweet brak me uit, ik kon niet eens meer eten :'( Helaas zie je dat vaak in de stad, kinderen met een ballon. Niet dat ik ooit kinderen krijg, maar stel dat, dan zou er een ballonnenverbod komen voor hen. :')
pi_163487780
Ik luister wel eens naar muziek en fantaseer dan dat dat de muziek is die in mijn film op het eind klinkt. En dat mensen in de filmzaal dan gaan klappen of huilen omdat het de beste en origineelste film is die ooit is gemaakt.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_163523305
ik was het
pi_163523369
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:23 schreef KlausKino het volgende:
ik was het
De moord op...?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_163523382
mezelf
pi_163524797
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

2 jaar geleden ofzo, zat ik met iemand op een terras en er kwam een kind met een ballon, mijn hemel het zweet brak me uit, ik kon niet eens meer eten :'( Helaas zie je dat vaak in de stad, kinderen met een ballon. Niet dat ik ooit kinderen krijg, maar stel dat, dan zou er een ballonnenverbod komen voor hen. :')
Ik heb sws niks met kleine kinderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')