Precies dat jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ook
Klote werk, debiele collega's en achterlijke leidinggevenden
Je snapt dat ik graag meer info krijgquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:57 schreef renwan het volgende:
- Ik ben doodsbang voor spinnen
- Ik ben over het algemeen ontzettend vriendelijk en sociaal maar als je me echt iets flikt dat me niet bevalt verander ik een wraaklustige eikel die je leven kapot zal maken. Zo zat een voormalig vriend van me eens achter mijn vriendin aan. Ik kwam erachter en uiteindelijk had hij geen vriendin meer, geen huis meer en geen baan meer
- Ik ben stiekem trots op bovenstaand verhaal terwijl ik weet dat ik dat niet moet zijn
Wat wil je wetenquote:
Kunnen we samen gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik overweeg naar andere kant van de wereld te gaan vluchten vanwege een gebroken hart.
Ik ben panisch voor alles wat kan gaan knallenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:11 schreef Nalyna het volgende:
[..]
Wauw daar heb ik ook last van haha maar volgens mij hangt dat een beetje samen met die vuurwerkfobie en houden we gewoon niet van harde knallen die onverwachts komen ofzo
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben panisch voor alles wat kan gaan knallenErg vervelend idd als je dat hebt.
+1quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben panisch voor alles wat kan gaan knallenErg vervelend idd als je dat hebt.
Detailsquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef Toefjes het volgende:
Buitenlandse namen opzoeken in het telefoonboek, en ze dan opbellen namens het ministerie van Binnenlandse zaken dat ze het land uit moesten. Grote hilariteit met de vrienden, achteraf wel een mindere actie.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef Toefjes het volgende:
Buitenlandse namen opzoeken in het telefoonboek, en ze dan opbellen namens het ministerie van Binnenlandse zaken dat ze het land uit moesten. Grote hilariteit met de vrienden, achteraf wel een mindere actie.
Is zij een zieke milf of ben jij gewoon lelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:52 schreef Bruh het volgende:
Oh en ik heb een jaar geleden via tinder een vrouw gematcht van 16 jaar ouder (43) met twee kinderen, met wie ik inmiddels al ruim een half jaar ca. een keer per week bij haar afspreek om te neuken. Ondertussen gaat het steeds verder, en twee weken terug heb ik zelfs haar kinderen 's ochtends naar school gebracht zodat zij kon blijven liggen![]()
Niemand in mijn omgeving weet hiervan, dat wil ik ook graag zo houden, alleen ik ben een beetje bang hoe moeilijk het gaat worden om me weer los te maken van haar. Vooralsnog wint mijn pik het van mijn verstand.
Jij bent lelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is zij een zieke milf of ben jij gewoon lelijk
2 jaar geleden ofzo, zat ik met iemand op een terras en er kwam een kind met een ballon, mijn hemel het zweet brak me uit, ik kon niet eens meer etenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1ballonnen, vooral in combinatie met kinderen, zijn vreselijk
Ik heb sws niks met kleine kinderenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
2 jaar geleden ofzo, zat ik met iemand op een terras en er kwam een kind met een ballon, mijn hemel het zweet brak me uit, ik kon niet eens meer etenHelaas zie je dat vaak in de stad, kinderen met een ballon. Niet dat ik ooit kinderen krijg, maar stel dat, dan zou er een ballonnenverbod komen voor hen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |