Ook ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:47 schreef Nalyna het volgende:
- Ik ben extreem bang voor wespen en vuurwerk en verander dan ook spontaan in een debiel zodra ik hiermee geconfronteerd word. Mijn hersenen stoppen meteen met functioneren en ik kan alleen maar denken: VLUCHT! En dit doe ik dan ook letterlijk..
- Ik ben nogal lomp aangelegd en loop elke dag wel tegen iets aan of val ergens over
- Ik verdwaal bijna altijd, ook als ik ergens al meerdere keren ben geweest
Interessant.. Hoe ontwikkel je zoiets? Wat is - voor jezelf - de reden?quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
- Ik drink minstens 1 liter rosé per avond (en dan merk ik er nog niet veel van)
- Ik heb vroeger wel eens mieren in spinnenwebben gegooid, maar meestal was ik juist lief voor ze en gaf ik ze suikerklontjes en deed ik van die kleine mini parasolletjes tussen de tegels
- Vorig jaar tijdens de begrafenis van mijn oma van vaders kant heb ik 9 oxazepams op, niet in één keer, maar een paar van te voren, een paar onderweg ernaar toe, een paar daar. Ik kan me ook niet veel meer van herinneren van die dag. Ik kan me nog wel herinneren dat ik in de kamer bij de open kist stond in de buurt en niet weg wilde uit de kamer. Ook herinner ik me tijdens het buffet naderhand dat ik wilde opstaan om eten te halen en dat mijn benen raar begonnen te trillen.
- Ik heb een groot deel van mijn leven selectief mutisme gehad
- Ik heb een ballonnenfobie, als ik er al één zie krijg ik spontaan hevige hartkloppingen en gevoel van koorts, Spaans benauwd, doorweekt...
- Ik was vroeger tijdens gym doodsbang voor de bal, en nog steeds
- Ik hou niet van seks (neuken), nog nooit iets anders ervaren dan pijn, in het ergste geval jammer ik het uit, het is een kwestie van uitzitten (mezelf masturberen kan ik overigens wel, doe ik al vanaf m'n 12/13e)
- Pas op mijn 24ste ontmaagd, maar bij nader inzien niks gemist dus
- Vast nog wel meer, maar dit is even genoeg voor nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is iets wat ik niet onder woorden kan brengen, maar ik kan me compleet inleven in die kinderen, weet gewoon precies wat ze voelen omdat ik exact hetzelfde heb gehad.
Heerlijk, ga zo doorquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:43 schreef Ayva het volgende:
- mensen denken van mij dat ik een erg nette en burgerlijk persoon ben, ben erg geliefd bij de ouders van mijn vrienden en familie. Ook bij docenten, et cetera. Vaak word ik als voorbeeld gebruikt. Ze hebben alleen niet door dat ik erg geniepig ben en goed ben in het verbergen van stiekeme gedoe. Laatst nog een wilde nacht gehad tijdens het uitgaan waar de drank rijkelijk vloeide...kan gebeuren.
Ik wissel de dames in mijn gedachte meestal afquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb tijdens het ontvangen van een blowjob wel eens aan iemand anders gedacht.
Ik ookquote:Op maandag 20 juni 2016 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
- Ik heb een enorme hekel aan me werk en collega's, maar ik gedraag me netjes, maar het maakt me elke dag meer kapot. Maar ik kan niet stoppen met werken, alles behalve een WW tokkie worden.
Wat is jouw allergrootste zonde, roardawaquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed dat je je zwakte zo durft te uiten Nouri. We hebben allemaal wel eens gezondigd.
Toen ik jong was heb ik eens een langpootmug gevangen en zijn vleugels eraf geplukt. Daarna gooide ik hem in een emmer met heet water en sop tot hij verdronk. Dat duurde nog vrij lang, dus heb ik hem met een stok onder water gedompeld om het proces wat te versnellen. Ja, ik was een sadistisch kind.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is jouw allergrootste zonde, roardawa
Wauw daar heb ik ook last van haha maar volgens mij hangt dat een beetje samen met die vuurwerkfobie en houden we gewoon niet van harde knallen die onverwachts komen ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2016 12:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
- Ik heb een ballonnenfobie, als ik er al één zie krijg ik spontaan hevige hartkloppingen
Goed zo!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Ice2015 het volgende:
-ben cocaineverslaafd (ben in de afkick en bijna 3 maanden clean)
Plakte het nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:42 schreef Wotte het volgende:
Ik heb ooit eens in mien broekje geplast tijdens een voorstelling voor de gehele school, ik dank god nog steeds op mien blote knietjes dat ik een donkere broek aanhad waardoor niemand iets gemerkt heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |