Staat in het Kris en lisanne-topic.quote:
je bent toch zo'n geweldige rechercheyr, kun je toch zelf uitzoeken?quote:
MIS weer open ben ik ook voor. Ik lees graag in NWS mee maar in dit soort topics kom ik niet aan nieuws maar moet eerst 150 speculatie posts lezen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon MIS weer open gooien en die lui daar lekker laten fappen op hun speculatie.
oh je nogal boude bewering staat wel ergensquote:
Neen, ik kom hier om nieuws te lezen, niet om halve BNW topics door te worstelen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:50 schreef Xan21 het volgende:
Kijk je toch lekker op de telegraaf als je nieuws wilt lezen, wat een gezeik om niks.
Het linkje naar die repo vond je daar dus, slaperd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef StaceySinger het volgende:
oh je nogal boude bewering staat wel ergens![]()
![]()
Ach meid het leven is zo zwaar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen, ik kom hier om nieuws te lezen, niet om halve BNW topics door te worstelen.
Ja dat. Als de mods niet capabel genoeg zijn topics te sturen kan dat volk iig verplaatst worden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
MIS weer open ben ik ook voor. Ik lees graag in NWS mee maar in dit soort topics kom ik niet aan nieuws maar moet eerst 150 speculatie posts lezen.
MIS is te vroeg gesloten(of eerder te vroeg geopend) imo, er zijn volgens mij redelijk wat topics die daar nu zouden passen.
De nieuwsmod doen echt hun stinkende best vind ik eik. Ik weet niet of je hier tegenop kan modden en ik heb zo het vermoeden dat het nieuwe FOK! beleid zo min mogelijk mag/kan sturen, dus hoe moeten de mods dit oplossen?.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat. Als de mods niet capabel genoeg zijn topics te sturen kan dat volk iig verplaatst worden.
Mis open - kanquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
De nieuwsmod doen echt hun stinkende best vind ik eik. Ik weet niet of je hier tegenop kan modden en ik heb zo het vermoeden dat het nieuwe FOK! beleid zo min mogelijk mag/kan sturen, dus hoe moeten de mods dit oplossen?.
Ik zeg MIS open hoppatee.
Gewoon teruglezen en post wegmieteren + waarschuwen toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
De nieuwsmod doen echt hun stinkende best vind ik eik. Ik weet niet of je hier tegenop kan modden
Er zijn een aantal dingen wel wweggehaald ondertussen hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon teruglezen en post wegmieteren + waarschuwen toch?
Maar misschien is het het beleid wel, idd.
Met 7 Miljard mensen komt door de grote aantallen elke verwaarloosbare mogelijkheid uiteindelijk wel voor. Uitsluiten doe je door feiten, niet door aannames.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De kans op een lichamelijke oorzaak bij twee partners op dezelfde dag lijkt mij verwaarloosbaar klein.
Ja maar wat voor posts haal je weg en wat laat je staan zonder al te veel te sturen, dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon teruglezen en post wegmieteren + waarschuwen toch?
Maar misschien is het het beleid wel, idd.
En ditquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen, ik kom hier om nieuws te lezen, niet om halve BNW topics door te worstelen.
fapulatie schrijf je met een Bquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
'als het nergens staat kan het niet waar zijn'
Weten we ook meteen weer hoe we de fapulaties van SS moeten beoordelen, al wisten we dat natuurlijk eigenlijk ook al wel.
Precies. Het is al tamelijk vervelend als het priveleven van een levend persoon tot in de details wordt uitgeplozen. Het is nog veel genanter om dat met doden te doen die zich zelf niet kunnen verweren tegen roddel, achterklap en onwaarheden. Wat voor doel dient het bovendien, anders dan de zelfbevrediging van een stelletje hobbyspeurneuzen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:50 schreef NanKing het volgende:
Nou wat een boude bewering, ik geloof t direkt. Ik zou het als nabestaande ook godsgruwlijk onrespectvol vinden.
Volgens de speurneuzen zelf mag je hier alleen iets over zeggen in FB. Ze willen namelijk niet geconfronteerd worden met mensen die het misschien niet zo chique vinden wat ze doen. Dat soort bemoeienis noemen ze liever 'onsmakelijk'.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Precies. Het is al tamelijk vervelend als het priveleven van een levend persoon tot in de details wordt uitgeplozen. Het is nog veel genanter om dat met doden te doen die zich zelf niet kunnen verweren tegen roddel, achterklap en onwaarheden. Wat voor doel dient het bovendien, anders dan de zelfbevrediging van een stelletje hobbyspeurneuzen?
Ja en verder opdonderen uit het topic als het je niet bevalt. Ik vind het allemaal nogal sneu.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens de speurneuzen zelf mag je hier alleen iets over zeggen in FB. Ze willen namelijk niet geconfronteerd worden met mensen die het misschien niet zo chique vinden wat ze doen. Dat soort bemoeienis noemen ze liever 'onsmakelijk'.
Een spiegel voorgehouden krijgen is niet zo leuk, blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |