Als Turkije al ergens het voortouw in neemt, is het in het beperken van mensenrechten, het aan banden leggen van de persvrijheid, het onderdrukken van minderheden en het forceren van een islam-opmars ten nadele van de seculiere samenleving.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wachten tot Turkije het voortouw gaat nemen om dit allemaal te veranderen. Tijdsbestek tussen 2019 en 2023 is erg belangrijk.
Misschien had de moslim in kwestie wel jouw opstelletje over homoïsme gelezen, of je ideaalbeeld van een wereld zonder homo's in een ander schrijfwerkje van je...quote:Op maandag 13 juni 2016 01:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de creativiteit van de gek in kwestie over.²
Ik hoop dat ze die man voor veel geld gaan aanklagen.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:14 schreef topdeck het volgende:
Meneer blokkeerde een of andere deur zodat hijzelf iig veilig was terwijl mensen schreeuwden om binnen te komen.
Schuldig of onschuldig? Egoïstisch of begrijpelijk?
Van mij mag dat flauwe essay-gedoe wel een keer achterwege blijven.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:14 schreef OllieA het volgende:
Zo, even de hypocrisie van BSB herhalen:
[..]
Misschien had de moslim in kwestie wel jouw opstelletje over homoïsme gelezen, of je ideaalbeeld van een wereld zonder homo's in een ander schrijfwerkje van je...
Hij had de keus, anderen helpen en daarmee mogelijk vermoord worden, of kiezen voor zichzelf.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die man voor veel geld gaan aanklagen.
Je vindt dat ik hem niet op zijn hypocrisie moet aanspreken?quote:Op maandag 13 juni 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij mag dat flauwe essay-gedoe wel een keer achterwege blijven.![]()
Het is al erg genoeg dat moderators die meuk destijds niet hebben weggehaald en dat het allemaal nog steeds te lezen is.
Ze zullen wel zeggen dat hij uit paniek handelde.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die man voor veel geld gaan aanklagen.
Hij zegt ook vanaf 2019.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Turkije al ergens het voortouw in neemt, is het in het beperken van mensenrechten, het aan banden leggen van de persvrijheid, het onderdrukken van minderheden en het forceren van een islam-opmars ten nadele van de seculiere samenleving.
Turkije zet alleen maar stappen terug in de tijd, met een dictator aan het roer die zichzelf als een soort godheid ziet. Nederland en de EU zouden alle betrekkingen met dit bizarre land tot nader order moeten bevriezen.
Van mij mag je hoor, maar liever zonder die essays steeds aan te halen. En je bereikt er toch niks mee. Figuren als BansheeBoy zijn vastgeroest in hun islamitische denkbeelden. Dit is al deel 8 van dit topic en hij is voornamelijk bezig geweest met het slachtoffer uithangen en de redelijkheid van de islam benadrukken.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:24 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je vindt dat ik hem niet op zijn hypocrisie moet aanspreken?
Turkije is volledig in de greep van de AK-partij. Daar zorgen Erdogan en consorten wel voor. In 2019 heeft Erdogan nog veel meer macht naar zich toe getrokken dan nu al het geval is. Turkije is dan een stuk verder geïslamiseerd dan nu. Seculieren en andere minderheden komen steeds meer in de verdrukking. En Erdogan regeert als een soort Sultan.quote:
Ik zie nog wel een coup poging in de nabije toekomst gepleegd worden. We wachten af. Dit soort lui kan niet iedereen tevreden houden altijd.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Turkije is volledig in de greep van de AK-partij. Daar zorgen Erdogan en consorten wel voor. In 2019 heeft Erdogan nog veel meer macht naar zich toe getrokken dan nu al het geval is. Turkije is dan een stuk verder geïslamiseerd dan nu. Seculieren en andere minderheden komen steeds meer in de verdrukking. En Erdogan regeert als een soort Sultan.
Als de realiteit in 2019 anders is dan ik hier schets, ben ik zowel verbaasd als aangenaam verrast.
Het leger is al behoorlijk van haar macht gestript.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een coup poging in de nabije toekomst gepleegd worden. We wachten af. Dit soort lui kan niet iedereen tevreden houden altijd.
Ja, klopt, en we keken ernaar en wisten niet wat het betekende. Maar nogmaals een boevenhoofdman als Erdo kan alleen maar aan de macht blijven als hij zijn directe achterban tevreden houdt. Lukt dat niet meer, dan grijpen ze zelf de macht. Ik kan nu niet specifiek aangeven waar dat dan vandaan komt, maar Erdo speelt echt hoog spel, zal niet iedereen zo blij zijn. Moet-ie wel rekening mee houden.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het leger is al behoorlijk van haar macht gestript.
Uiteindelijk weten we niet hoe de toekomst eruitziet, dat soort dictators -neem een Poetin- blijven doorgaans wel lang zitten. Maar kunnen ook opeens verdwijnen.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, en we keken ernaar en wisten niet wat het betekende. Maar nogmaals een boevenhoofdman als Erdo kan alleen maar aan de macht blijven als hij zijn directe achterban tevreden houdt. Lukt dat niet meer, dan grijpen ze zelf de macht. Ik kan nu niet specifiek aangeven waar dat dan vandaan komt, maar Erdo speelt echt hoog spel, zal niet iedereen zo blij zijn. Moet-ie wel rekening mee houden.
Poetin heel andere cultuur en andere situatie, ik zie minder bedreiging voor Poetin.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uiteindelijk weten we niet hoe de toekomst eruitziet, dat soort dictators -neem een Poetin- blijven doorgaans wel lang zitten. Maar kunnen ook opeens verdwijnen.
Inderdaad een andere cultuur en situatie, maar ook een Poetin kan opeens verdwijnen. Hoe stabiel zijn positie ook lijkt.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Poetin heel andere cultuur en andere situatie, ik zie minder bedreiging voor Poetin.
Kan, maar zie ik niet echt gebeuren. Poetin is ook veel intelligenter en heeft zich beter ingedekt.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Inderdaad een andere cultuur en situatie, maar ook een Poetin kan opeens verdwijnen. Hoe stabiel zijn positie ook lijkt.
Ik denk dat Erdogan ook intelligent is, hij komt op ons wat dom over, maar Turken houden ervan.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan, maar zie ik niet echt gebeuren. Poetin is ook veel intelligenter en heeft zich beter ingedekt.
Ja, misschien intelligent onder zijn gelijken, maar op mensen in het westen komt-ie weliswaar geslepen, maar niet intelligent over, toch, denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Erdogan ook intelligent is, hij komt op ons wat dom over, maar Turken houden ervan.
Erdogan heeft die hele Turkije-deal gewoon heel slim gespeeld. Europa betaalt hem en hij houdt wat vluchtelingen tegen, maar doet eigenlijk vrij weinig. Dat er nu minder vluchtelingen komen, komt ook omdat half Europa vol staat met hekken. (maar inderdaad intelligent onder gelijken, meer sluw en geslepen dan echt intelligent)quote:Op maandag 13 juni 2016 02:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, misschien intelligent onder zijn gelijken, maar op mensen in het westen komt-ie weliswaar geslepen, maar niet intelligent over, toch, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |