Nou?quote:
Aan de ene kant vind ik het een fantastisch systeem. Mede dankzij de Sociale Zekerheid in Nederland hebben wij geen Molenbeek en Marseille. Dat vind ik positief.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dit hangt af of ik werk heb op dat moment of niet
Tsja, wat zou het alternatief moeten zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 02:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het een fantastisch systeem. Mede dankzij de Sociale Zekerheid in Nederland hebben wij geen Molenbeek en Marseille. Dat vind ik positief.
Maar toch besef ik dat op de langere termijn niet haalbaar is en veel te duur gaat kosten.
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het een fantastisch systeem. Mede dankzij de Sociale Zekerheid in Nederland hebben wij geen Molenbeek en Marseille. Dat vind ik positief.
Maar toch besef ik dat op de langere termijn niet haalbaar is en veel te duur gaat kosten.
Daar heb je ook geen mening over? Je lijkt SylvanaSimons welquote:
Niemand vindt het idee slecht (want gratis geld), maar de uitvoering is het probleem.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:05 schreef Nouri het volgende:
Ik vind een basisloon opzich niet eens een slecht idee.
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2016 02:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand vindt het idee slecht (want gratis geld), maar de uitvoering is het probleem.
Ach, ik las laatst een onderzoek waarin mensen die anderen op taalfouten wijzen onaangenaam zijn. Ik kan het gewoon niet laten.quote:
Denk wel dat het een goeie motivator is voor veel mensen om aan de slag te gaan of er nevenactiviteiten bij te volgenquote:Op maandag 13 juni 2016 02:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand vindt het idee slecht (want gratis geld), maar de uitvoering is het probleem.
Hoe je het gaat bekostigen bijvoorbeeld.quote:
Over Will Griggs? Speelde een prima wedstrijd.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je ook geen mening over? Je lijkt SylvanaSimons wel
Nee, over vluchtelingenprobleem. Je vond Pechtold veel te mild. Dus ik vroeg me af hoe jij erovr dachtquote:
Ik denk het wel. De experimenten wezen iig uit dat het effect wel degelijk positief was. Het geeft mensen wat ademruimte om zich te focussen op iets wat ze willen. Vrijwilligerswerk en mantelzorg zullen misschien ook wel een boost krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk wel dat het een goeie motivator is voor veel mensen om aan de slag te gaan of er nevenactiviteiten bij te volgen
Met een basisloon durf ik ook wel als ZZP´er aan de slag te gaan eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het wel. De experimenten wezen iig uit dat het effect wel degelijk positief was. Het geeft mensen wat ademruimte om zich te focussen op iets wat ze willen. Vrijwilligerswerk en mantelzorg zullen misschien ook wel een boost krijgen.
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het wel. De experimenten wezen iig uit dat het effect wel degelijk positief was. Het geeft mensen wat ademruimte om zich te focussen op iets wat ze willen. Vrijwilligerswerk en mantelzorg zullen misschien ook wel een boost krijgen.
Oh, vluchtelingen probleem. Vind zelf dat geen enkele vluchteling dit land meer in hoeft, veels te veel gelukszoekers. Woon zelf vlakbij Oranje en hoe ik zie wat voor horloges, fietsen etc. Krijgen nou dat is me veels te gek.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, over vluchtelingenprobleem. Je vond Pechtold veel te mild. Dus ik vroeg me af hoe jij erovr dacht
Het hele bureaucratische systeem is duur, onhandig, omslachtig. Dat kan volgens mij veel eenvoudiger. Dingen moeten weer concreet en begrijpelijk worden voor het gewone volk. En voor de overheid zelf. Want ambtenaren snappen vaak hun eigen systeem ook niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:07 schreef Nouri het volgende:
Geen WMO-loketjes meer geen bureaucratie meer. Dat gaat ook miljoenen besparen. Ik heb geen cijfers en het is natte vingerwerk maar ik denk dat het best haalbaar moet zijn.
Iedereen opeens start-ups opstarten lolquote:Op maandag 13 juni 2016 02:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
Met een basisloon durf ik ook wel als ZZP´er aan de slag te gaan eigenlijk.
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh, vluchtelingen probleem. Vind zelf dat geen enkele vluchteling dit land meer in hoeft, veels te veel gelukszoekers. Woon zelf vlakbij Oranje en hoe ik zie wat voor horloges, fietsen etc. Krijgen nou dat is me veels te gek.
Nou inderdaad. Een fietsquote:Op maandag 13 juni 2016 02:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh, vluchtelingen probleem. Vind zelf dat geen enkele vluchteling dit land meer in hoeft, veels te veel gelukszoekers. Woon zelf vlakbij Oranje en hoe ik zie wat voor horloges, fietsen etc. Krijgen nou dat is me veels te gek.
Zou voor de economie niet slecht zijn hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen opeens start-ups opstarten lol
Ik kan dan gewoon dit werk erbij blijven doen en dan bijvoorbeeld nog een opleiding volgen om mijn kwaliteiten wat uit te breiden. Zou dat wel tof vinden. Mijn werkgever kan me zelfs een stage aanbieden. Met een basisloon hoef ik dan niet bang te zijn dat ik financieel achteruit ga.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
Met een basisloon durf ik ook wel als ZZP´er aan de slag te gaan eigenlijk.
Nee niet alleen een fiets maar dure kleding Iphone 6 etc etc etc. Zorgen voor overlast, en zitten zeker ook goede bij.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Een fiets
Moet niet gekker worden.
Bedankt voor het bevestigen van het stigma rondom de mensen die daar wonen
Dat word je nu ook aangemoedigd door de gemeente als je een uitkering hebt.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen opeens start-ups opstarten lol
Ambtenaren kunnen sowieso geen zak. Wat moet precies concreter en begrijpelijker worden dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 02:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het hele bureaucratische systeem is duur, onhandig, omslachtig. Dat kan volgens mij veel eenvoudiger. Dingen moeten weer concreet en begrijpelijk worden voor het gewone volk. En voor de overheid zelf. Want ambtenaren snappen vaak hun eigen systeem ook niet meer.
Als ik met een basisloon dit werk zou doen verdien ik gewoon 2k per maandquote:Op maandag 13 juni 2016 02:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan dan gewoon dit werk erbij blijven doen en dan bijvoorbeeld nog een opleiding volgen om mijn kwaliteiten wat uit te breiden. Zou dat wel tof vinden. Mijn werkgever kan me zelfs een stage aanbieden. Met een basisloon hoef ik dan niet bang te zijn dat ik financieel achteruit ga.
Rot toch op manquote:Op maandag 13 juni 2016 02:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
dure kleding Iphone 6 etc etc etc.
Klopt ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat word je nu ook aangemoedigd door de gemeente als je een uitkering hebt.
Geloof jij ook dat ze 10.000 euro krijgen om hun huis in te richten?quote:Op maandag 13 juni 2016 02:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee niet alleen een fiets maar dure kleding Iphone 6 etc etc etc. Zorgen voor overlast, en zitten zeker ook goede bij.
Bron danquote:
Heuj.quote:
Hoorde ik wel maar, nee dat geloof ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
Geloof jij ook dat ze 10.000 euro krijgen om hun huis in te richten?
Was neuqen.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heuj.
Jij bent lang niet op fok geweest
Mensen die niet bekend zijn met het systeem en alle processen. Zoals ikzelf bijvoorbeeld. Bedoel daarmee niet zoiets als "het domme klootjesvolk". Maar het moet toegankelijk worden voor iedereen.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:12 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ambtenaren kunnen sowieso geen zak. Wat moet precies concreter en begrijpelijker worden dan?
Wie zie je als het gewone volk?
Prima manquote:
Oh zijn wij exen?quote:
En nu ben je moe?quote:
Nee op geertje stem ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima man
Ga jij maar lekker op ome geertje stemmen
DIE ZEGT WAT IEDEREEN DENKTQ@@
Mwa. Met een beetje inleeswerk zou jij het ook zo begrijpen. Zo lastig is het allemaal niet met die Participatiewet.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die niet bekend zijn met het systeem en alle processen. Zoals ikzelf bijvoorbeeld. Bedoel daarmee niet zoiets als "het domme klootjesvolk". Maar het moet toegankelijk worden voor iedereen.
Alles is zo omslachtig. Het moet meer to the point zijn.
Gelukkigquote:
Nou, nee. Ik heb erg veel moeite met abstracte dingen. Autisme enz.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:16 schreef Nouri het volgende:
[..]
Mwa. Met een beetje inleeswerk zou jij het ook zo begrijpen. Zo lastig is het allemaal niet met die Participatiewet.
Preciesquote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig
Dan heb je nog even tijd om je in te lezen
Ik ben vooral moe omdat een vriend van mij geneukt heeft met mijn huisgenoot tijdens een afterparty. Die vriend heeft toevallig met een vriendin en ik heb hem twee dagen gegeven om het te vertellen. Nu heeft hij gezegd dat ik dit heb verzonnen omdat ik dan weer betere vriendinnen met haar konden worden ofzo.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik heb erg veel moeite met abstracte dingen. Autisme enz.
Wauw wat een held.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben vooral moe omdat een vriend van mij geneukt heeft met mijn huisgenoot tijdens een afterparty. Die vriend heeft toevallig met een vriendin en ik heb hem twee dagen gegeven om het te vertellen. Nu heeft hij gezegd dat ik dit heb verzonnen omdat ik dan weer betere vriendinnen met haar konden worden ofzo.
EN ZIJ GELOOFT HEM!!!!!
En andere collega's ook. Dus dit sicke verhaal kwam ik even vertellen.
Jij nog geneukt?
Ik werd al moe toen ik dit las.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben vooral moe omdat een vriend van mij geneukt heeft met mijn huisgenoot tijdens een afterparty. Die vriend heeft toevallig met een vriendin en ik heb hem twee dagen gegeven om het te vertellen. Nu heeft hij gezegd dat ik dit heb verzonnen omdat ik dan weer betere vriendinnen met haar konden worden ofzo.
EN ZIJ GELOOFT HEM!!!!!
Jij nog geneukt?
tl;drquote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
EN ZIJ GELOOFT HEM!!!!!
Jij nog geneukt?
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
EN ZIJ GELOOFT HEM!!!!!
Jij nog geneukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Euhhh. Ik pleit voor een eenvoudiger te begrijpen systeem, niet een soort Sinterklaas pinautomaat.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:18 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dus dan moeten we maar een systeem ontwikkelen waar je op een plek je geld op kan halen
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel triest ja.
Lekker hoor mannen.Wie A zegt moet ook B zeggen Fokkie. Spill it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maar dit is al eenvoudig.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Euhhh. Ik pleit voor een eenvoudiger te begrijpen systeem, niet een soort Sinterklaas pinautomaat.
Hahahaquote:
Nee, niet op fok.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie A zegt moet ook B zeggen Fokkie. Spill it.
Nou ja, ik doel ook niet alleen op uitkeringen enz.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel triest ja.
Lekker hoor mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
#hypedquote:Op maandag 13 juni 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet op fok.
Doe ik wel als ik je weer zie
Ja wat ;s Je komt hier nooit en nu opeens alle gossip willen tsskquote:
Ik zal nog eens een keer een mooi verhaal vertellen jonguhhquote:Op maandag 13 juni 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat ;s Je komt hier nooit en nu opeens alle gossip willen tssk
ja nounou wat eenquote:
Misschien heeft ze vandaag nog niet gelachen.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien heeft ze vandaag nog niet gelachen.
of is het een vieze pedoquote:Op maandag 13 juni 2016 02:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien heeft ze vandaag nog niet gelachen.
Die willen ook wel eens lachen.quote:
quote:
Lekkerrr, waar ga je heen?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed. Ga vannacht op vakantie. Hoe is het met jou?
Mooi. Houden zoquote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrr, waar ga je heen?Hier gaat het goed
Lekker, kom je ook vroeg aanquote:Op maandag 13 juni 2016 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi. Houden zo
Ga naar Menorca. Vlieg om 05.45. Vies vroeg.
O dat is hard gegaan jeetjequote:Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil even Bitcoin adverteren. Nu 700$, gaat waarschijnlijk binnen een maand naar minstens 1000 misschien veel hoger. Als je dankzij mij winst heb bedank mij.
quote:Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil even Bitcoin adverteren. Nu 700$, gaat waarschijnlijk binnen een maand naar minstens 1000 misschien veel hoger. Als je dankzij mij winst heb bedank mij.
En wat maakt het dat je hier vanuit gaat?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
Veel verschillende bronnen, veel gaan over dat China er veel in blijft pompenquote:Op maandag 13 juni 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat maakt het dat je hier vanuit gaat?
Flink ingelezen dus.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Veel verschillende bronnen, veel gaan over dat China er veel in blijft pompen
En veel belangrijker, de reward halving. op 10 juli wordt the blockreward gehalveerd en zullen alle miners dus de helft minder minen. Elke dag worden er nu ongeveer 3600 bitcoins gemined en verdeeld over alle miners. Dan worden het er ongeveer 1800 per dag. Dat is een enorm verschil en miners zullen holden tot ze een fatsoenlijke prijs krijgen om winst te maken en daarom zal het enorm omhoog gaan, ook zien mensen dit gewoon als perfect moment om te pumpen want niemand gaat voor de halvering echt veel verkopen of shorten.
Je mag ook hoor, anders voel ik me zo oudquote:
Gewoon met z`n allen geld inleggen voor een vaatwasser. Of mag dat niet?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
Net een grote handwas gedaan mehhh
Maarja moest een keer gebeuren
Ik mag wat?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag ook hoor, anders voel ik me zo oud
Handwas = kleren wassen met de handquote:Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon met z`n allen geld inleggen voor een vaatwasser. Of mag dat niet?
Je mag ookquote:
Ohquote:
Ohhhh OH .quote:
Pellequote:Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Jazeker. Alhoewel ik meet mer Italië heb
ik heb ook een wasmachinegodquote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
Heb ik geen last van gelukkig
Wasmachinegod
Sommige dingen moeten met de hand en sommige dingen blijven langer mooi als je ze met de hand doetquote:
Daar doen wij niet aanquote:Op maandag 13 juni 2016 21:29 schreef Flippiee het volgende:
MannenSommige kledingstukken hebben ook het wasvoorschrift 'handwas'
Ik probeer dat altijd wel te vermijdenquote:Op maandag 13 juni 2016 21:29 schreef Flippiee het volgende:
Waarom zou je zulke kledingstukken kopen?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:29 schreef Flippiee het volgende:
Preciesquote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon enkel shirtjes kopen die op 40 graden moeten worden gewassen.
Gaat de kwaliteit heel erg achteruit dan als je het in wasmachine zou gooien?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:32 schreef supersof het volgende:
Ik was panty's en bh's ook met de hand. En mooi ondergoed ook.
En dan dus shirts met handwasvoorschrift ook
Jonguhquote:
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat de kwaliteit heel erg achteruit dan als je het in wasmachine zou gooien?
Ja oke, klinkt logischquote:Op maandag 13 juni 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja.
Bh's hebben vaak steentjes, strikjes, kant en dat wordt echt lelijk als je het in de wasmachine gooit. Wordt aangeraden door de winkel om het met de hand te doen.
Zelfde met mooi ondergoed.
Panty's krijgen rare bolletjes ofzo op de stof. Als je ze met de hand doet blijven ze gewoon egaal.
en als een boxer niet meer mooi is koop ik een nieuwe voor 5 euroquote:Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, klinkt logisch
Mannen hebben volgens mij ook veel minder handwas-kleding dan vrouwen met ondergoed ook al enzo
Mijn stream loopt achter gvdquote:
Nou, ik wil wel mooie boxersh ebben. Geen Zeeman-ondergoedquote:Op maandag 13 juni 2016 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
en als een boxer niet meer mooi is koop ik een nieuwe voor 5 euro
Ja denk ik ook. Vrouwen kleding ook vaak viscose en kant enzo blablaquote:Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, klinkt logisch
Mannen hebben volgens mij ook veel minder handwas-kleding dan vrouwen met ondergoed ook al enzo
Ik koop vaak gewoon zwarte van de H&M ofzo, 3 voor 15 dat soort dingenquote:Op maandag 13 juni 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel mooie boxersh ebben. Geen Zeeman-ondergoed
Ik kijk via ipad wat nou pauperquote:
Die zijn wel chill inderdaad ja. Heb hoop van H&Mquote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik koop vaak gewoon zwarte van de H&M ofzo, 3 voor 15 dat soort dingen
Het is is een ipad mini.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien wel een refurbished tweedehands Ipad 1.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef supersof het volgende:
ondergoed koop ik gewoon bij primark![]()
Alleen dan soms een mooie bijpassende bij bh bij hunkemoller
quote:Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is is een ipad mini.
Maar wel 1 vande eerste versies ja![]()
Heb ook Iphone 4s![]()
Ik bewaarde die mooie meestal voor als ik mn ex zag maar heb nu geen lover meer. En ik deed ze dus nooit meer aan. Maar eigenlijk best stom. Dus nu doe ik ze ook gewoon aan als ik het leuk vindquote:
Godending hoor die ipadquote:
Dat is een goede ontwikkelingquote:Op maandag 13 juni 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bewaarde die mooie meestal voor als ik mn ex zag maar heb nu geen lover meer. En ik deed ze dus nooit meer aan. Maar eigenlijk best stom. Dus nu doe ik ze ook gewoon aan als ik het leuk vindVind dat zo moooooi
Zou ook niet snel een TV kiezen denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godending hoor die ipadZou voor geen goud willen inruilen voor een tv
ik welquote:Op maandag 13 juni 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godending hoor die ipadZou voor geen goud willen inruilen voor een tv
Nos.nlquote:
Heb geen tweede scherm ervoor dusquote:Op maandag 13 juni 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nos.nl
Mja is ook kut elke wedstrijd inderdaad
Kan toch meerdere tabbladen gebruiken?quote:
Je kunt je nog steeds moeilijk voorstellen dat Pellegod gewoon eerste spits van Italie isquote:Op maandag 13 juni 2016 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had hem moeten zijn. Net als deze van Pellie
Wel mooi een reden om Italie te kijkenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kunt je nog steeds moeilijk voorstellen dat Pellegod gewoon eerste spits van Italie is
Ouwe vrijster ben je gewoon alquote:Op maandag 13 juni 2016 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel mooi een reden om Italie te kijken
kijk whatsappquote:
allus kits?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben dan ook al oud.
[..]
Hey malle Iranier
awwh, ik heb als het goed is sinds 5 uur vakantiequote:
Hoezo als goed is? En wat ga je doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
awwh, ik heb als het goed is sinds 5 uur vakantie
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
alleen geen bier in huis want ik was te lui om 5 minuten te lopen
Vandaag laatste tentamen, dus ik ga dr vanuit dat ik m gehaald heb maar anders zou ik nog moeten herkansen. Weet eigenlijk nog niet wat ik ga doen, beetje werken en bier drinken iigquote:Op maandag 13 juni 2016 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo als goed is? En wat ga je doen?
had maar pizzaatje besteld omdat ik nauwelijks eten in huis had, maar die shit it toch een stuk minder lekker zonder bierquote:
Bij je pizza kan je toch wel bier bestellen?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
had maar pizzaatje besteld omdat ik nauwelijks eten in huis had, maar die shit it toch een stuk minder lekker zonder bier
Ah zoquote:Op maandag 13 juni 2016 22:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vandaag laatste tentamen, dus ik ga dr vanuit dat ik m gehaald heb maar anders zou ik nog moeten herkansen. Weet eigenlijk nog niet wat ik ga doen, beetje werken en bier drinken iig
betaal je wel meteen 1,80 voor een blikkiequote:Op maandag 13 juni 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
f
[..]
Bij je pizza kan je toch wel bier bestellen?
dat heb ik 1 keer gedaan. Koala duur, lauw bier en ook nog eens niet bepaald het lekkerste merkquote:Op maandag 13 juni 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
f
[..]
Bij je pizza kan je toch wel bier bestellen?
Ja dat is wel zo inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2016 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
betaal je wel meteen 1,80 voor een blikkie
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
had maar pizzaatje besteld omdat ik nauwelijks eten in huis had, maar die shit it toch een stuk minder lekker zonder bier
In principe alleen mn master nog, dus nog 1 jaar. Maar vind het eigenlijk nog steeds wel relaxed dat student zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah zoNais!! Hoe lang moet je nou nog dan? Of is dit alweer je laatste jaar?
Dat moet kunnen in de vakantie.
Op 15 inch laptopquote:Op maandag 13 juni 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch meerdere tabbladen gebruiken?Wel lastig te combineren met fokken dan
euh, salami, ham, champignons en peper. Maar zat wel vies veel ham op, beetje matige pizza al met alquote:Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]Je eigen schuld. Had je maar 5 minuten heen en weer moeten gaan.
Wat voor pizza?
Dat heb ik trouwens met een peukMijn hersenen relateren alcohol weer met sigaretten
Ahhhh okequote:Op maandag 13 juni 2016 22:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
In principe alleen mn master nog, dus nog 1 jaar. Maar vind het eigenlijk nog steeds wel relaxed dat student zijndus misschien doe ik er wat langer over
. wat doe jij tegenwoordig dan?
vind het maar een saaie potquote:Op maandag 13 juni 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kunt je nog steeds moeilijk voorstellen dat Pellegod gewoon eerste spits van Italie is
Ohquote:Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahhhh okeEhh ik werk parttime ivm rugklachten. Und ik doe een thuisstudie ter voorbereiding op (pre) master. Dus dat eigenlijk. Ik stel dus het 'echte' leven weer een jaartje uit.
Wordt in de KO-fase pas interessant natuurlijkquote:
Champignonsquote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ff, hoeveel sterretjes zal ik geven voor die pizza? Ik kan 1 tot 5 sterren kiezen
obv jouw post 2quote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ff, hoeveel sterretjes zal ik geven voor die pizza? Ik kan 1 tot 5 sterren kiezen
Weet ik nog niet. Artsen weten het nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ohniet te ernstig toch? Wil dat een beetje dan thuisstuderen? Ik zou daar echt geen motivatie voor hebben denk ik
Dat is aardig van jequote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
heb 2,5 ster gegeven, de vorige keren was de pizza daar altijd wel goed, dus 2 sterretjes vind ik dan net wat te weinig
Dat is eng!quote:Op maandag 13 juni 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
deze laatste twee posts van flip zijn een deja vu van mij
eng
ik ga slapen
slaap lekker
Waar heb je last van dan? Of heb je wat raars gedaan ofzo? Huh maar premaster is toch juist toelating tot je master, hoezo moet je dan ook nog apart worden toegelaten tot die pre masterquote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Artsen weten het nog niet.![]()
Thuisstudie gaat verrassend goed maar ik wil ook verdomd graag toegelaten worden tot die (pre)master. En met de juiste motivatie ben ik altijd wel vrij doelgericht bezig.
420 volgens mijquote:Op maandag 13 juni 2016 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JC.Hoeveel punten heb je met de poule? Ik 450
![]()
doei, kusje op je sterquote:Op maandag 13 juni 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
deze laatste twee posts van flip zijn een deja vu van mij
eng
ik ga slapen
slaap lekker
Is vooral een bruikbare speler, omdat ie zich drie slagen in de rondte werktquote:Op maandag 13 juni 2016 22:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Candreva vind ik echt een matige speler wat ik er nu van zie
'Gewoon' pijnklachten die zelfs met vies veel paracetamol niet verdwijnenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar heb je last van dan? Of heb je wat raars gedaan ofzo? Huh maar premaster is toch juist toelating tot je master, hoezo moet je dan ook nog apart worden toegelaten tot die pre master
Er komt alleen geen voorzet aanquote:Op maandag 13 juni 2016 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Is vooral een bruikbare speler, omdat ie zich drie slagen in de rondte werkt
Die Eder ook. Alleen Pellequote:Op maandag 13 juni 2016 22:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Candreva vind ik echt een matige speler wat ik er nu van zie
Alleen ze scoren zo weinig, heb steeds de winnaar goed maar altijd te veel doelpuntenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhh niet zo heel ver van elkaar vandaan
Op de bank jaquote:Op maandag 13 juni 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Eder ook. Alleen Pelle
En waar is el Shaaraway?
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2016 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alleen ze scoren zo weinig, heb steeds de winnaar goed maar altijd te veel doelpunten
neequote:Op maandag 13 juni 2016 22:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zit balotelli op de bank ofzo trouwens?
Milan alleen verhuurd aan Roma gleoof ik dit seizoenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op de bank ja
Zou niet weten waar die speelt tegenwoordig
Damn, vervelend zegquote:Op maandag 13 juni 2016 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Gewoon' pijnklachten die zelfs met vies veel paracetamol niet verdwijnen.
Deze (pre)master neemt per jaar maar 20 Nederlandse studenten aan en alleen de beste.Dus je moet een bepaald score hebben voor een test o.a. (niet ielts of toefl). En ik wil het proberen. Niet meer het idee hebben 'wat als'
Ja. Mooi man. En nog niet eens beroerd gespeeldquote:Op maandag 13 juni 2016 22:48 schreef JanCees het volgende:
Wie had dit een paar jaar geleden gedacht dat Pelle 90 minuten in de basis zou staan bij Italië
oh oke, zit ie niet meer bij de selectie uberhaupt?quote:
nee, is totaal uit de gratiequote:Op maandag 13 juni 2016 22:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh oke, zit ie niet meer bij de selectie uberhaupt?
ah ok, waar speelt ie tegenwoordig dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
nee, is totaal uit de gratie
iedereen is hem zat
Liverpoolquote:Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok, waar speelt ie tegenwoordig dan?
door Liverpool verhuurd aan Milanquote:Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok, waar speelt ie tegenwoordig dan?
oh maar is ie gewoon zo slecht tegenwoordig, of kan niemand hem meer uitstaan?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
door Liverpool verhuurd aan Milan
gaat ook niet meer terug naar Liverpool
allebeiquote:Op maandag 13 juni 2016 22:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh maar is ie gewoon zo slecht tegenwoordig, of kan niemand hem meer uitstaan?
Zweden hoeven we niet bang voor te zijn in de WK-kwalificatie, zeker als Zlatan er mee kaptquote:Op maandag 13 juni 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
Ierland speelde ook goed. Gaat Belgie het nog lastig mee krijgen
Nee maar dat zei ik een half jaar geleden alquote:Op maandag 13 juni 2016 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Zweden hoeven we niet bang voor te zijn in de WK-kwalificatie, zeker als Zlatan er mee kapt
Probleem wordt ook veel te overschat. Wk zijn we er gewoon weer bij en op eindrondes weten we toch vaak wel te excelleren ook al hebben we het spelersmateriaal er niet voor.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:01 schreef Flippiee het volgende:
Vond Nederland best leuk spelen in die laatste oefenpotjes
EK was dat ook toch? Niet verder dan groepsfase? Herinner me er bar weinig fan tbhquote:Op maandag 13 juni 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
Met uitzondering van 2012 lol
Dat was slecht
Yes.quote:
3x erafquote:Op maandag 13 juni 2016 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EK was dat ook toch? Niet verder dan groepsfase? Herinner me er bar weinig fan tbh
Mmmm. Niet meest eenvoudig maar volgens mij gillen we altijd 'poule des doods'. Ben oprecht wel benieuwd hoe Portugal het gaat doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes.
Ook wel lastige poule met Portugal en Duitsland verder
Jammer dat Boulahrouz vast niet speelde. Ik herinner me er echt vies weinig van.quote:
Ek 2008 met Frankrijk, Italie was wel serieus pouledes doodsquote:Op maandag 13 juni 2016 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mmmm. Niet meest eenvoudig maar volgens mij gillen we altijd 'poule des doods'. Ben oprecht wel benieuwd hoe Portugal het gaat doen.
[..]
Jammer dat Boulahrouz vast niet speelde. Ik herinner me er echt vies weinig van.
Russische dopinggoden van Guusquote:Op maandag 13 juni 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ek 2008 met Frankrijk, Italie was wel serieus pouledes doods
3-0 en 4-1 koekoek
wij ook in 2010quote:
Nice try.quote:
De enige die er ook post is Fopjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:14 schreef Flippiee het volgende:
Waarom kun je mobiel geen fora uitachakelen?Dat hele vid/web gedeelte is echt kut
Beetje overbodig allemaal ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
De helft van de topics kan ook in DIG
Geld ik ga naar hem toe ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
He flip.
Is je Duitse boy al langs geweest?
Heh, hij reageerde toch niet echt meer op je zei je?quote:
Gewoon geskyped ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, hij reageerde toch niet echt meer op je zei je?
Ikke niet snappenquote:
Nog nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikke niet snappen
Ben je nou naar hem toe geweest ofniet?
Ohhquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nietIk zei immers 'ik ga naar hem toe'
Wow player.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nietIk zei immers 'ik ga naar hem toe'
Ben geen player.quote:
Voorgoed of gewoon op reis? :$quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben geen player.Meest nare is. Ik date zelfs niet. Ook omdat ik weet dat ik Nederland toch ga verlaten. Dus alsof het hendig is.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meest nare is. Ik date zelfs niet. Ook omdat ik weet dat ik Nederland toch ga verlaten. Dus alsof het hendig is.
Matig van haar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:57 schreef Fok-it het volgende:
Een chick vroeg vanmiddag opTinder of ik die olifant ook thuis had staan
Toen zei ik: Alleen z`n lange slurf
Toen moest ze lachen en verwijderde ze me. Beetje humor mag toch wel goffedomme
hehehequote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:57 schreef Fok-it het volgende:
Wat lullig. Hoe is dat gebeurt dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Mn broertje heeft knie gebroken, zit sinds vrijdag in zweden en zou daar half jaar gaan werken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:57 schreef Fok-it het volgende:
Tijdje? Herstel duurt 4 tot 6 maanden. Die gaat naar huis.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Knie breken klinkt extreem pijnlijk
Blijft hij daar nu?
Kan me voorstellen dat je een tijd niet mag werken zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |