Nee maar dat zei ik een half jaar geleden alquote:Op maandag 13 juni 2016 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Zweden hoeven we niet bang voor te zijn in de WK-kwalificatie, zeker als Zlatan er mee kapt
Probleem wordt ook veel te overschat. Wk zijn we er gewoon weer bij en op eindrondes weten we toch vaak wel te excelleren ook al hebben we het spelersmateriaal er niet voor.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:01 schreef Flippiee het volgende:
Vond Nederland best leuk spelen in die laatste oefenpotjes
EK was dat ook toch? Niet verder dan groepsfase? Herinner me er bar weinig fan tbhquote:Op maandag 13 juni 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
Met uitzondering van 2012 lol
Dat was slecht
Yes.quote:
3x erafquote:Op maandag 13 juni 2016 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EK was dat ook toch? Niet verder dan groepsfase? Herinner me er bar weinig fan tbh
Mmmm. Niet meest eenvoudig maar volgens mij gillen we altijd 'poule des doods'. Ben oprecht wel benieuwd hoe Portugal het gaat doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes.
Ook wel lastige poule met Portugal en Duitsland verder
Jammer dat Boulahrouz vast niet speelde. Ik herinner me er echt vies weinig van.quote:
Ek 2008 met Frankrijk, Italie was wel serieus pouledes doodsquote:Op maandag 13 juni 2016 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mmmm. Niet meest eenvoudig maar volgens mij gillen we altijd 'poule des doods'. Ben oprecht wel benieuwd hoe Portugal het gaat doen.
[..]
Jammer dat Boulahrouz vast niet speelde. Ik herinner me er echt vies weinig van.
Russische dopinggoden van Guusquote:Op maandag 13 juni 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ek 2008 met Frankrijk, Italie was wel serieus pouledes doods
3-0 en 4-1 koekoek
wij ook in 2010quote:
Nice try.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |