Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2016 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alleen ze scoren zo weinig, heb steeds de winnaar goed maar altijd te veel doelpunten
neequote:Op maandag 13 juni 2016 22:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zit balotelli op de bank ofzo trouwens?
Milan alleen verhuurd aan Roma gleoof ik dit seizoenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op de bank ja
Zou niet weten waar die speelt tegenwoordig
Damn, vervelend zegquote:Op maandag 13 juni 2016 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Gewoon' pijnklachten die zelfs met vies veel paracetamol niet verdwijnen.
Deze (pre)master neemt per jaar maar 20 Nederlandse studenten aan en alleen de beste.Dus je moet een bepaald score hebben voor een test o.a. (niet ielts of toefl). En ik wil het proberen. Niet meer het idee hebben 'wat als'
Ja. Mooi man. En nog niet eens beroerd gespeeldquote:Op maandag 13 juni 2016 22:48 schreef JanCees het volgende:
Wie had dit een paar jaar geleden gedacht dat Pelle 90 minuten in de basis zou staan bij Italië
oh oke, zit ie niet meer bij de selectie uberhaupt?quote:
nee, is totaal uit de gratiequote:Op maandag 13 juni 2016 22:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh oke, zit ie niet meer bij de selectie uberhaupt?
ah ok, waar speelt ie tegenwoordig dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
nee, is totaal uit de gratie
iedereen is hem zat
Liverpoolquote:Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok, waar speelt ie tegenwoordig dan?
door Liverpool verhuurd aan Milanquote:Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok, waar speelt ie tegenwoordig dan?
oh maar is ie gewoon zo slecht tegenwoordig, of kan niemand hem meer uitstaan?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
door Liverpool verhuurd aan Milan
gaat ook niet meer terug naar Liverpool
allebeiquote:Op maandag 13 juni 2016 22:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh maar is ie gewoon zo slecht tegenwoordig, of kan niemand hem meer uitstaan?
Zweden hoeven we niet bang voor te zijn in de WK-kwalificatie, zeker als Zlatan er mee kaptquote:Op maandag 13 juni 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
Ierland speelde ook goed. Gaat Belgie het nog lastig mee krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |