Nou?quote:
Aan de ene kant vind ik het een fantastisch systeem. Mede dankzij de Sociale Zekerheid in Nederland hebben wij geen Molenbeek en Marseille. Dat vind ik positief.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dit hangt af of ik werk heb op dat moment of niet
Tsja, wat zou het alternatief moeten zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 02:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het een fantastisch systeem. Mede dankzij de Sociale Zekerheid in Nederland hebben wij geen Molenbeek en Marseille. Dat vind ik positief.
Maar toch besef ik dat op de langere termijn niet haalbaar is en veel te duur gaat kosten.
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het een fantastisch systeem. Mede dankzij de Sociale Zekerheid in Nederland hebben wij geen Molenbeek en Marseille. Dat vind ik positief.
Maar toch besef ik dat op de langere termijn niet haalbaar is en veel te duur gaat kosten.
Daar heb je ook geen mening over? Je lijkt SylvanaSimons welquote:
Niemand vindt het idee slecht (want gratis geld), maar de uitvoering is het probleem.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:05 schreef Nouri het volgende:
Ik vind een basisloon opzich niet eens een slecht idee.
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2016 02:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand vindt het idee slecht (want gratis geld), maar de uitvoering is het probleem.
Ach, ik las laatst een onderzoek waarin mensen die anderen op taalfouten wijzen onaangenaam zijn. Ik kan het gewoon niet laten.quote:
Denk wel dat het een goeie motivator is voor veel mensen om aan de slag te gaan of er nevenactiviteiten bij te volgenquote:Op maandag 13 juni 2016 02:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand vindt het idee slecht (want gratis geld), maar de uitvoering is het probleem.
Hoe je het gaat bekostigen bijvoorbeeld.quote:
Over Will Griggs? Speelde een prima wedstrijd.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je ook geen mening over? Je lijkt SylvanaSimons wel
Nee, over vluchtelingenprobleem. Je vond Pechtold veel te mild. Dus ik vroeg me af hoe jij erovr dachtquote:
Ik denk het wel. De experimenten wezen iig uit dat het effect wel degelijk positief was. Het geeft mensen wat ademruimte om zich te focussen op iets wat ze willen. Vrijwilligerswerk en mantelzorg zullen misschien ook wel een boost krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk wel dat het een goeie motivator is voor veel mensen om aan de slag te gaan of er nevenactiviteiten bij te volgen
Met een basisloon durf ik ook wel als ZZP´er aan de slag te gaan eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het wel. De experimenten wezen iig uit dat het effect wel degelijk positief was. Het geeft mensen wat ademruimte om zich te focussen op iets wat ze willen. Vrijwilligerswerk en mantelzorg zullen misschien ook wel een boost krijgen.
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het wel. De experimenten wezen iig uit dat het effect wel degelijk positief was. Het geeft mensen wat ademruimte om zich te focussen op iets wat ze willen. Vrijwilligerswerk en mantelzorg zullen misschien ook wel een boost krijgen.
Oh, vluchtelingen probleem. Vind zelf dat geen enkele vluchteling dit land meer in hoeft, veels te veel gelukszoekers. Woon zelf vlakbij Oranje en hoe ik zie wat voor horloges, fietsen etc. Krijgen nou dat is me veels te gek.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, over vluchtelingenprobleem. Je vond Pechtold veel te mild. Dus ik vroeg me af hoe jij erovr dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |