Beetje te laat nu. Tien jaar geleden kon je zeggen: gewoon niet importeren. Nu moet je aan vrijheden gaan zitten.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
Wat moet er gebeuren volgens jullie? Moeten we de Islam verklaren als een gevaarlijke sekte en verbieden? Moeten we de Koran net zoals de mein kampf verbieden? Kunnen jullie mij eens praktische maatregelen geven die we als het westen kunnen invoeren zodat we Islamitisch terrorisme kunnen beperken? Ik ben oprecht benieuwd naar de oplossingen van onze fokkers.
Beiden lijken mij een goed idee.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
Wat moet er gebeuren volgens jullie? Moeten we de Islam verklaren als een gevaarlijke sekte en verbieden? Moeten we de Koran net zoals de mein kampf verbieden? Kunnen jullie mij eens praktische maatregelen geven die we als het westen kunnen invoeren zodat we Islamitisch terrorisme kunnen beperken? Ik ben oprecht benieuwd naar de oplossingen van onze fokkers.
Ja, of jullie krijgen ballen en accepteren niet alles.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Beetje te laat nu. Tien jaar geleden kon je zeggen: gewoon niet importeren. Nu moet je aan vrijheden gaan zitten.
Zou al helpen als moslims een keer heel kritisch naar hun eigen geloof gingen kijken hè. Vrees alleen dat dat er niet in zit, ogv wat ik nu even lees.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ach, jij neemt het voor de profeet Mohamed op door te beweren dat hij geld aan de armen gaf.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nofi, maar het boeit mij serieus geen flikker hoe ik word gezien op FOK!, voor de een zandneger, net nog een homofiele moslim in denial, denk je dat het mij boeit of ik wel of niet als een autoriteit wordt gezien of erkend aangaande de Islam? In 13 jaar FOK! heb ik nog nooit een Islamcriticus gezien die wanneer hij begon over de Koran ook maar een x de moeite heeft genomen om tafsir(exegese) of asbab al nuzul (reden van openbaring) er bij te nemen, maar wel alsnog hardnekkig volhouden te weten wat er in de Koran staat.
quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou al helpen als moslims een keer heel kritisch naar hun eigen geloof gingen kijken hè. Vrees alleen dat dat er niet in zit, ogv wat ik nu even lees.
Gooi je mij nu op een hoop met dat sjwtuig?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, of jullie krijgen ballen en accepteren niet alles.
Hij deed wat de joden deden.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, jij neemt het voor de profeet Mohamed op door te beweren dat hij geld aan de armen gaf.
Intern is de islam een prima geloof, als je in het clubje hoort (het juiste clubje dan, want onderling bevechten ze elkaar), maar het praat natuurlijk niet goed dat de profeet joden liet onthoofden en seks had met een minderjarig meisje.
Het boeit me niet waar het staat, ik zie de wereld om me heen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Zodra ik meer vraag, weet je het al niet meer. Prima.
Dat zit er inderdaad niet in.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou al helpen als moslims een keer heel kritisch naar hun eigen geloof gingen kijken hè. Vrees alleen dat dat er niet in zit, ogv wat ik nu even lees.
Het ligt aan 'ons'.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien ik, misschien heb jij de echte Mohammed nooit leren kennen, heel misschien hoor. Bekijk het opkomen voor Mohammed misschien in dat licht.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, jij neemt het voor de profeet Mohamed op door te beweren dat hij geld aan de armen gaf.
Minderjarig is een vrij modern concept, sta je daarbij stil, sta je er bij ook nog eens stil dat er ook genoeg bronnen zijn die beide voorbeelden tegenspreken, als jij dogmatisch wilt geloven in de een, heb je meer om over eens te zijn met de IS, dan met mijn persoon, misschien iets om over na te denken.quote:Intern is de islam een prima geloof, als je in het clubje hoort (het juiste clubje dan, want onderling bevechten ze elkaar), maar het praat natuurlijk niet goed dat de profeet joden liet onthoofden en seks had met een minderjarig meisje.
China gaat het uiteindelijk, voor de wereld, oplossen. Die weten exact hoe je met ze om moet gaan.quote:
Oke man.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het boeit me niet waar het staat, ik zie de wereld om me heen.
Dat sws.quote:
Er wordt helemaal geen leeftijd van Maria genoemd.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij deed wat de joden deden.
Tevens deed hij eigk ook wat Jozef deed (Maria was 12 ofzo).
Stomme geloven.
Misschien omdat het enige wat je vaak hoort is dat ze de gedachtegang van de radicale terrorist wel kunnen volgen, maar dat ze alleen het moorden zelf afkeuren.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:13 schreef Triggershot het volgende:
Exactly my point, de gemiddelde moslim wordt gevraagd afstand van te nemen, terwijl ze er echt 0,0% iets mee te maken hebben.
Volgens valse hadith had hij inderdaad een huwelijk met een jong meisje, evenals meer dingen die haaks staan t.o.v. de Koran. Deze hadith zijn meer dan 200 jaar (op zijn vroegst) na de dood van Mohammed geschreven.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Intern is de islam een prima geloof, als je in het clubje hoort (het juiste clubje dan, want onderling bevechten ze elkaar), maar het praat natuurlijk niet goed dat de profeet joden liet onthoofden en seks had met een minderjarig meisje.
Jij zou een stimorolletje nemen toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Mal. Je ziet echt alleen wat je wil zien.
Dat Aicha minderjarig was, wordt nergens tegengesproken, zelfs niet als je er een optimistisch vers bij pakt.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien ik, misschien heb jij de echte Mohammed nooit leren kennen, heel misschien hoor. Bekijk het opkomen voor Mohammed misschien in dat licht.
[..]
Minderjarig is een vrij modern concept, sta je daarbij stil, sta je er bij ook nog eens stil dat er ook genoeg bronnen zijn die beide voorbeelden tegenspreken, als jij dogmatisch wilt geloven in de een, heb je meer om over eens te zijn met de IS, dan met mijn persoon, misschien iets om over na te denken.
Niet liegen, Maria was zeker niet ouder dan 13-14.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er wordt helemaal geen leeftijd van Maria genoemd.
En de joden zijn sowieso evil, dus eigen schuld.
Je ziet het niet, is ok dude. Is ok.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij zou een stimorolletje nemen toch?
Ik vind eerlijk gezegd niet dat je een opbouwend karakter inneemt tav wat bepaalde zorgen zijn in onze samenleving.
Kijk het is een argument hoor zeker: er vallen meer slachtoffers bij klussen in huis dan bij terrorisme in NL, dus waar hebben we het over. Maar dat is een soort abstractieniveau waarmee je als bijv. politieke partij niet echt veel stemmen gaat winnen. Dus ja.
Maw, Mohammed z'n beleving van wat juist en niet juist is (wel of geen kind neuken), was volledig afhankelijk van zijn tijd en bijbehorende context?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien ik, misschien heb jij de echte Mohammed nooit leren kennen, heel misschien hoor. Bekijk het opkomen voor Mohammed misschien in dat licht.
[..]
Minderjarig is een vrij modern concept, sta je daarbij stil, sta je er bij ook nog eens stil dat er ook genoeg bronnen zijn die beide voorbeelden tegenspreken, als jij dogmatisch wilt geloven in de een, heb je meer om over eens te zijn met de IS, dan met mijn persoon, misschien iets om over na te denken.
Hahahah in de Jaren 60 en 70 neukten pedo's nog chill rond met pubertjes in de o zo geweldige West Europaquote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maw, Mohammed z'n beleving van wat juist en niet juist is (wel of geen kind neuken), was volledig afhankelijk van zijn tijd en bijbehorende context?
Gaan we dan met argwaan richting alles en iedereen of hebben moslims hier een speciaal status?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:24 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Misschien omdat het enige wat je vaak hoort is dat ze de gedachtegang van de radicale terrorist wel kunnen volgen, maar dat ze alleen het moorden zelf afkeuren.
"Ja, homo zijn is ook een zonde, maar afschieten keur ik af."
"Ja, je moet de profeet ook niet beledigen, maar afschieten keur ik af."
Dat wekt terecht argwaan.
Je bent niet goed wijs.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahahah in de Jaren 60 en 70 neukten pedo's nog chill rond met pubertjes in de o zo geweldige West Europa
De joden zijn evil en het westen ook. Niveautje.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahahah in de Jaren 60 en 70 neukten pedo's nog chill rond met pubertjes in de o zo geweldige West Europa
Zeg net dat dat niet zo is, maar wederom jij leest alleen wat je wil lezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, joh allemaal geouwehoer, islam is okee.
Wat doe je eigenlijk in West Europa?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zodat jullie de racisme kaart weer kunnen trekken. Ja lekker.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Koran heeft het in relatie tot homo's alleen maar over het stenigen, ogen uitsteken en meer vormen van geweld naar die lui. Dat staat er gewoon letterlijk in.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zo gematigd als de malle, ik raak gefrustreerd door jullie zienswijze.
Word schijtziek van dat geblaat en internetkennis van de Islam.
[..]
Geef eens een vers dan? Waar letterlijk staat dat ze uitgeroeid moeten worden door de moslims. Of s dit gewoon easy scoren op fok?
Nee, dit wat jullie doen is niveau. Please man.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De joden zijn evil en het westen ook. Niveautje.
Nogmaals, 'minderjarig' is een modern concept, snap je dat?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat Aicha minderjarig was, wordt nergens tegengesproken, zelfs niet als je er een optimistisch vers bij pakt.
En jij als een Islamofoob, je punt is?quote:Mohamed leren kennen, je klinkt wel als een gelovige in ieder geval.
Vrijwel al het terrorisme in het Westen komt nu eenmaal uit islamitische hoek. Maar bij de aanslag in Oslo, werd ook geroepen dat Wilders afstand moest nemen. Er zijn alleen niet zoveel voorbeelden van, vanwege de reden die ik net noemde.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaan we dan met argwaan richting alles en iedereen of hebben moslims hier een speciaal status?
Jullie meisjes neuken voor ik maagd Fatima ga huwen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk in West Europa?
Wie is jullie?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zodat jullie de racisme kaart weer kunnen trekken. Ja lekker.
Punt is dat Mohammed, met zn lijntje met Allah, en zijn toebedeelde voorbeeldfunctie, toch onafhankelijk zou moeten zijn van de norm (zoals aangaande neuken van kinderen) van zn eigen tijd? Toch zeker ook als zijn profeetschap nog minstens 1400 jaar mee moest?! Hij was degene die ons moest tonen wat wel en niet mag.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weleens gehoord van standplaatsgebondenheid? Zo niet, verdiep je erin.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maw, Mohammed z'n beleving van wat juist en niet juist is (wel of geen kind neuken), was volledig afhankelijk van zijn tijd en bijbehorende context?
quote:Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie meisjes neuken voor ik maagd Fatima ga huwen.
Ik wist dat je daarover zou vallen. Een vers is een alinea, een stuk tekst, ook de bijbel heeft verzen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, 'minderjarig' is een modern concept, snap je dat?
FYI, een hadith is geen vers.
En wederom: de Koran vertelt miljoenen keren dat alleen Allah straft.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
De Koran heeft het in relatie tot homo's alleen maar over het stenigen, ogen uitsteken en meer vormen van geweld naar die lui. Dat staat er gewoon letterlijk in.
Heel het woordje stenigen komt niet voor in de Koran onwetende.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
De Koran heeft het in relatie tot homo's alleen maar over het stenigen, ogen uitsteken en meer vormen van geweld naar die lui. Dat staat er gewoon letterlijk in.
Goed en fout zijn subjectief. Pedofilie is toegestaan in grote delen van de islamitische wereld. Sta je dan met je letterlijke woord van god.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Punt is dat Mohammed, met zn lijntje met Allah, en zijn toebedeelde voorbeeldfunctie, toch onafhankelijk zou moeten zijn van de norm (zoals aangaande neuken van kinderen) van zn eigen tijd? Toch zeker ook als zijn profeetschap nog minstens 1400 jaar mee moest?! Hij was degene die ons moest tonen wat wel en niet mag.
Waarom liet Allah hem niet meegeven dat kiddies neuken niet ok was?
Zo'n boek is ook wel handig als het brandhout op is trouwens.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En wederom: de Koran vertelt miljoenen keren dat alleen Allah straft.
quote:Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
De Koran fabricated hadith heeft het in relatie tot homo's alleen maar over het stenigen, ogen uitsteken en meer vormen van geweld naar die lui. Dat staat er gewoon letterlijk in.
Allah geeft aan dat de mens niet perfect is, maar nergens wordt gezegd dat hij kiddies heeft geneukt.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Punt is dat Mohammed, met zn lijntje met Allah, en zijn toebedeelde voorbeeldfunctie, toch onafhankelijk zou moeten zijn van de norm (zoals aangaande neuken van kinderen) van zn eigen tijd? Toch zeker ook als zijn profeetschap nog minstens 1400 jaar mee moest?! Hij was degene die ons moest tonen wat wel en niet mag.
Waarom liet Allah hem niet meegeven dat kiddies neuken niet ok was?
En andersom, noem een moslimland dat de afgelopen eeuw het Westen heeft bezet of oorlog verklaard, hoe zit dat andersom ook alweer?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Vrijwel al het terrorisme in het Westen komt nu eenmaal uit islamitische hoek. Maar bij de aanslag in Oslo, werd ook geroepen dat Wilders afstand moest nemen. Er zijn alleen niet zoveel voorbeelden van, vanwege de reden die ik net noemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |