abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162965175
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:07 schreef Infection het volgende:
Mosheh twitterde op maandag 13-06-2016 om 00:02:29 More: Mateen was on Terrorist Screening database when FBI was questioning him. Source says he was removed when FBI closed investigation. reageer retweet
Man man man...
Wat is hier nou man, man, man aan? Bijna iedere Amerikaanse moslim tussen de 15-35 jaar die een keer iets raars heeft gepost of tegen een collega heeft gezegd zal op enig moment op die lijst hebben gestaan, of in ieder geval ooit op de radar van bepaalde diensten zijn geweest. Er is geen beginnen aan om al die mensen te schaduwen.
pi_162965178
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja goed, ik ga jou niet vragen afstand te nemen van iedere redneck die weer eens iemand afknalt, kan je je voorstellen hoe frustrerend dat is. Daarnaast zijn er tientallen empirische voorbeelden van hoe men anders omgaat met exact dezelfde misdaden wanneer het door een moslim wordt gedaan en wanneer het niet om een moslim gaat, in die zin kan ik de frustratie van beide kampen wel begrijpen.
Ik ben geen redneck, vreemd argument. Alsof we hier in NL rednecks hebben ook. En de rest van je argument begrijp ik helemaal niet. Ik vraag aan je: ben je het met me eens dat er een bepaald probleem is met de islam.
Niet alleen in het westen, ook waar moslims 99% van de bevolking uitmaken.
Simpele vraag hoor.
I´m back.
pi_162965182
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef Infection het volgende:

[..]

Dan nog zou er nooit iemand uit zo'n database verwijdert moeten worden. Of je nou schuldig bent of niet.
Beetje lullig als jij geen baan kan krijgen omdat je onterecht in zo'n database staat.
  maandag 13 juni 2016 @ 00:11:14 #79
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162965187
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

En al dat gelul over gematigd en niet gematigd, laat ik het zo zeggen, ik heb er geen zin meer in.
Je bent voor mij moslim of je bent het niet, punt.

dit is meer F&L-materiaal
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_162965189
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Joh, wat valt er te zeggen, homo's waren doelwit, en de islam staat erom bekend dat ze het niet alleen afkeuren, nee sterker, ze proberen het hardhandig uit te roeien.
Maar dat willen ze met ongelovigen ook, ik ben daar niet zo'n liefhebber van.
En al dat gelul over gematigd en niet gematigd, laat ik het zo zeggen, ik heb er geen zin meer in.
Je bent voor mij moslim of je bent het niet, punt.
Wat als je moslim bent dan?
pi_162965190
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben geen redneck, vreemd argument. Alsof we hier in NL rednecks hebben ook. En de rest van je argument begrijp ik helemaal niet. Ik vraag aan je: ben je het met me eens dat er een bepaald probleem is met de islam.
Simpele vraag hoor.
Ik was zo vrij geweest daar antwoord op te geven, amar dat begreep je zeker ook niet, want jij begrijpt alleen de zaken die jou uitkomen.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 00:11:23 #82
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162965193
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zo gematigd als de malle, ik raak gefrustreerd door jullie zienswijze.

Word schijtziek van dat geblaat en internetkennis van de Islam.

[..]

Geef eens een vers dan? Waar letterlijk staat dat ze uitgeroeid moeten worden door de moslims. Of s dit gewoon easy scoren op fok?
Ik heb geen vers nodig. :')
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_162965198
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mal. Niet jij maar zij. Je krijgt het ze niet uitgelegd.
Ik weet, maar ik heb hoop ;(
pi_162965201
quote:
9s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Diegene die het ze krijgt uitgelegd krijgt een tongzoen van mij, ook al is het een man.
Jij presenteert jezelf graag als autoriteit op het gebied van de islam. Terwijl de koran, en vooral de hadith, bol staan van de intolerante teksten.
  maandag 13 juni 2016 @ 00:12:28 #85
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162965209
quote:

Waar letterlijk staat dat ze uitgeroeid moeten worden door de moslims. Of s dit gewoon easy scoren op fok?
Het begon als easy scoren op fok, nu is het een dwangmatige obsessie geworden.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_162965219
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik heb geen vers nodig. :')
:') Dude. Je zegt dat de islam iets zegt, laat me de vers dan zien en anders hou je op je leugens te verkondigen :') Omg hoe dom kunnen mensen zijn.
pi_162965220
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Simpele vraag hoor.
Exactly my point, de gemiddelde moslim wordt gevraagd afstand van te nemen, terwijl ze er echt 0,0% iets mee te maken hebben.

Er zijn wel meerdere problemen met de Islam, met name in het gedrag van de moslims, maar nogmaals, dat spreekt voor zich. Simpele herhaling dan.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 00:13:38 #88
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162965230
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

dit is meer F&L-materiaal
Ik waardeer je moeite van het zoeken naar dat plaatje, maar ik kijk alleen nog onder de streep.
pi_162965239
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Exactly my point, de gemiddelde moslim wordt gevraagd afstand van te nemen, terwijl ze er echt 0,0% iets mee te maken hebben.

Er zijn wel meerdere problemen met de Islam, met name in het gedrag van de moslims, maar nogmaals, dat spreekt voor zich. Simpele herhaling dan.
Zonder moslims, en het gedrag daarvan, geen islam natuurlijk.
pi_162965248
quote:
Ik ben zo gematigd als de malle, ik raak gefrustreerd door jullie zienswijze.

Word schijtziek van dat geblaat en internetkennis van de Islam.

[..]

Geef eens een vers dan? Waar letterlijk staat dat ze uitgeroeid moeten worden door de moslims. Of s dit gewoon easy scoren op fok?
Hmm, Alevieten zijn een klasse/volk apart. Ik lees vaak op fora's waar moslims komen en zie vooral het verhaal voorbij komen over het Volk van Lot. Dat volk is uiteindelijk van de kaart geveegd omdat ze zich bezig hielden met homoseksualiteit en andere smerigheden. Dat is hoe zij het Westen zien: als welvaart maar wel met smerige normen en waarden. Dat zag ik vandaag weer voorbij komen. Waarom draai je ons een rad voor oren? Spreek de volle waarheid en niet een halve. Jij bent gematigd maar het merendeel is extremistisch/conservatief. Alleen een heel klein deel gaat weer over op dit soort praktijken. De meesten durven niks. Het is grootschalig aanwezig dit soort tumoren. NL zal nog wel eens met haar neus op de feiten worden gedrukt. Die acceptatie kan niet ongebreideld doorgaan zonder op een gegeven moment de rekening te moeten gaan betalen.
  maandag 13 juni 2016 @ 00:14:38 #91
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162965251
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik waardeer je moeite van het zoeken naar dat plaatje, maar ik kijk alleen nog onder de streep.
Als je je maar beseft dat het een grove versimpeling van de werkelijkheid is..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_162965253
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik was zo vrij geweest daar antwoord op te geven, amar dat begreep je zeker ook niet, want jij begrijpt alleen de zaken die jou uitkomen.
Neem eens een stimorolletje.
I´m back.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 00:15:05 #93
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162965258
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

:') Dude. Je zegt dat de islam iets zegt, laat me de vers dan zien en anders hou je op je leugens te verkondigen :') Omg hoe dom kunnen mensen zijn.
Ja, we zijn niet allemaal zo slim als jij.
Wees blij. :+
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 00:16:07 #94
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162965273
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja duh....... _O-
pi_162965286
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als jij maar weet dat je blij mag zijn dat zij die de tal van gepoogde islamitische invasies in Europa hebben afgeslagen niet de ruimte hadden zichzelf de dood in te relativeren.
pi_162965287
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:14 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Hmm, Alevieten zijn een klasse/volk apart. Ik lees vaak op fora's waar moslim komen en zie vooral het verhaal voorbij komen over het Volk van Lot. Dat volk is uiteindelijk van de kaart geveegd omdat ze zich bezig hielden met homoseksualiteit en andere smerigheden. Waarom draai je ons een rad voor oren? Dat zag ik vandaag weer voorbij komen. Jij bent gematigd maar het merendeel is extremistisch/conservatief. Alleen een heel klein deel gaat weer over op dit soort praktijken. De meesten durven niks. Het is grootschalig aanwezig dit soort tumoren. NL zal nog wel eens met haar neus op de feiten worden gedrukt.
Boeit niet, scheer gewoon niet iedereen over één kam. Daarnaast zijn mijn ouders alevieten en hoewel ik absoluut niet neig naar soennieten, hoef je mij ook niet puur te beschouwen als aleviet.
Ik vind het niet prettig om in een hoekje gestopt te worden.
Er zijn zat moslims die net als ik denken, maar die hebben geen fok account dus kunnen ze je helaas niet overhalen.

Wat niet zegt dat er ook ezels zijn, maar dat was al duidelijk.
Wat betreft NL: laat niet over jullie heen lopen dan :)
pi_162965291
Wat moet er gebeuren volgens jullie? Moeten we de Islam verklaren als een gevaarlijke sekte en verbieden? Moeten we de Koran net zoals de mein kampf verbieden? Kunnen jullie mij eens praktische maatregelen geven die we als het westen kunnen invoeren zodat we Islamitisch terrorisme kunnen beperken? Ik ben oprecht benieuwd naar de oplossingen van onze fokkers.
pi_162965295
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jij presenteert jezelf graag als autoriteit op het gebied van de islam. Terwijl de koran, en vooral de hadith, bol staan van de intolerante teksten.
Nofi, maar het boeit mij serieus geen flikker hoe ik word gezien op FOK!, voor de een zandneger, net nog een homofiele moslim in denial, denk je dat het mij boeit of ik wel of niet als een autoriteit wordt gezien of erkend aangaande de Islam? In 13 jaar FOK! heb ik nog nooit een Islamcriticus gezien die wanneer hij begon over de Koran ook maar een x de moeite heeft genomen om tafsir(exegese) of asbab al nuzul (reden van openbaring) er bij te nemen, maar wel alsnog hardnekkig volhouden te weten wat er in de Koran staat.
pi_162965305
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zonder moslims, en het gedrag daarvan, geen islam natuurlijk.
Zonder extremisten is er nog steeds Islam, net zoals dat er zonder hooligans nog steeds een Ajax is.
pi_162965311
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ja, we zijn niet allemaal zo slim als jij.
Wees blij. :+
Ah, ik zie het al. Zodra ik meer vraag, weet je het al niet meer. Prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')