Ricciardo moet zich meer druk maken om hoe je een achterdeur dichthoudt.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen maakte Ricciardo zelf de fout in de eerste bocht waardoor Max er langs kon.
En ja, omdat hij na Max pitte kwam hij achter Raikkonen terecht. Waarna hij weer een fout maakte bij de laatste bocht waardoor hij eerder dan verwacht weer moest wisselen van banden. Al met al vergooide hij zelf een 5de plek.
Ja prettige persoonlijkheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Bottas is een soort Kimi light. Ook wat terughoudend en niet zo uitbundig, maar een stuk spraakzamer inclusief glimlach.
Onderstuur wil je auto rechtdoor, naar rechts sturen in een linkerbocht heeft dan weinig zinquote:Op zondag 12 juni 2016 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was wel onderstuur, foutje
Iemand heeft vast wel een gifje daarvan.
Die gozer zet vanzelf wel de OP erinquote:Op zondag 12 juni 2016 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja prettige persoonlijkheid.
Sorry ik zat te twijfelen met openen nieuw deel, wist niet hoe dat hier normaal gaat, leek me handiger om het te laten aan iemand die de Baku OP al klaar had staan, zoiets las ik eerder dat iemand dat al klaar had. Hashtag newbie.
Ik heb hem echt niet naar rechts zien sturen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:11 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Onderstuur wil je auto rechtdoor, naar rechts sturen in een linkerbocht heeft dan weinig zin
Overstuur wil de achterkant van de auto de voorkant inhalen zegmaar, in een bocht naar rechts "komt de achterkant aan de rechterkant langs" en heeft naar rechts sturen wel nut
Zo even uit m'n hoofd dus misschien zit ik wel mis
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem echt niet naar rechts zien sturen.
echt niet....quote:Op zondag 12 juni 2016 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik had van de meesten hier denk ik je moeder kunnen zijn, dus wat dat betreft...
Dit.quote:
Gecheckt. Niks moederigs aan.quote:
ssstquote:Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Plus 23. Maar daar zie of voel je niks van.
Hamilton deed dus niets fout.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:25 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Blijkbaar zag ik iets wat niet gebeurde
Hoe kan je nu nog Sky kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef Bluurgh het volgende:
Leuk die GP van '92 (gokje) op Sky. Lekker bandjes verwisselen in je shirtje
En dan is het ineens zomaar 8 uur 's avonds zonder dat je er erg in hadquote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee precies, dus daarom doe ik zo lang over 12,5KM en vliegt de dag om
Zeker. Strak. Solide. Voor zijn teamgenoot. En goed Rosberg erachter gehouden.quote:
Die was mooi om te zien hequote:
Zeker, was mooi om te zien, de buren zullen mij ook wel gehoord hebben op dat momentquote:Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker. Strak. Solide. Voor zijn teamgenoot. En goed Rosberg erachter gehouden.
Ik moest wel lachen toen Max vertelde van ja ik zie hem 20 30 meter te laat remmen en dacht al dat kan niet![]()
![]()
Goeie race voor Max, geen podium, dat is jammer natuurlijk, maar wel voor Ricardo en dat was heel goed
Neus in de kussens;quote:
Had je nog interesse in de G25? Hij staat hier gepoetst en wel in een doos klaar voor verzendenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit.
Zeker niet als ze pas bij Irvine is gaan kijken. Ik keek al bij Lammers.
Ja, net een PM gestuurd.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had je nog interesse in de G25? Hij staat hier gepoetst en wel in een doos klaar voor verzenden
Beetje overdreven dat gouden randje inderdaad. Maar Jan Lammers kon wel leuk vertellen. Beter dan een Rob Kamphues bij Ziggo Sportquote:
Oeh, die heb ik ook nog staan. Prima stuurtjequote:Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had je nog interesse in de G25? Hij staat hier gepoetst en wel in een doos klaar voor verzenden
Je hebt een PM terugquote:
GAM / Het algemene sim race topicquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook nog staan. Prima stuurtjeBegint af en toe wel eens te kriebelen om dat weer op te pakken. Vroeger veel GTR 2/Evolution, GT Legends en Race 07/STCC gespeeld.
Gratis?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Filmpjequote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef Geralt het volgende:
Iemand een gifje met die faalinhaalactie van ROS?
quote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef Geralt het volgende:
Iemand een gifje met die faalinhaalactie van ROS?
Daar zit de faalactie van ROS niet bij.quote:
Nee inderdaad.. die kwam in het filmpje erna zag ik ook netquote:Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar zit de faalactie van ROS niet bij.
Max zei na afloop van de race dat hij al op de limiet zat qua remmen voor die bocht en als Rosberg dan nog eens 30 meter verder gaat remmen, tsja, dat kan natuurlijk niet goed gaanquote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
Al die Henken en Ingrids die op de Toro Rosso pagina in het Nederlands Max feliciteren
quote:Leendert Pietjouw Wij gaan niet opzij, wij zijn Max
Jochem Drenth Leer eerst maar eens voor welk team hij rijd, voordat je 'wij zijn max' typt... 😂😂
Ik wil dat interview nog wel eens zien. Je zag de glundering in zn ogen. Eigenlijk moest ie keihard lachen volgens mij maar dat kon natuurlijk nietquote:Op maandag 13 juni 2016 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max zei na afloop van de race dat hij al op de limiet zat qua remmen voor die bocht en als Rosberg dan nog eens 30 meter verder gaat remmen, tsja, dat kan natuurlijk niet goed gaan
Wat Rosberg had moeten doen was in de versnellingsbak van die Red Bull kruipen en het dan voor bocht 1 proberenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wil dat interview nog wel eens zien. Je zag de glundering in zn ogen. Eigenlijk moest ie keihard lachen volgens mij maar dat kon natuurlijk niet
http://www.ziggosporttota(...)ppen-na-de-race.htmlquote:Op maandag 13 juni 2016 00:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wil dat interview nog wel eens zien. Je zag de glundering in zn ogen. Eigenlijk moest ie keihard lachen volgens mij maar dat kon natuurlijk niet
Die smirk was echt geniaal. Ik ben hem ook nog niet tegen gekomen helaas.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh lekker.
Nu nog de smirk.gif en het feest is compleet.
http://www.ziggosporttota(...)en-goede-whoahh.htmlquote:Op maandag 13 juni 2016 00:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
lukt niet, met die merc, die gaat slecht vanwege de aeroquote:Op maandag 13 juni 2016 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat Rosberg had moeten doen was in de versnellingsbak van die Red Bull kruipen en het dan voor bocht 1 proberen
"That's our boy, ghe!"quote:Op maandag 13 juni 2016 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die smirk was echt geniaal. Ik ben hem ook nog niet tegen gekomen helaas.
Was echt zo een smirk van zie je, Max is the next big thing en wij wisten het en de rest ziet het ook maar hij staat onder contract bij ons moehahahahah
Deze ook mooiquote:Op maandag 13 juni 2016 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max zei na afloop van de race dat hij al op de limiet zat qua remmen voor die bocht en als Rosberg dan nog eens 30 meter verder gaat remmen, tsja, dat kan natuurlijk niet goed gaan
twitter:F1 twitterde op zondag 12-06-2016 om 23:52:13Max Verstappen says "thanks very much" to Nico Rosberg for P4#CanadianGP #F1 https://t.co/TmLkNs7Q9J reageer retweet
dat was vroeger dezequote:Op maandag 13 juni 2016 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die smirk was echt geniaal. Ik ben hem ook nog niet tegen gekomen helaas.
Was echt zo een smirk van zie je, Max is the next big thing en wij wisten het en de rest ziet het ook maar hij staat onder contract bij ons moehahahahah
Het is ook nog een jochie. Ik had zn pa kunnen zijn. En dan was ik ouder geweest dan hij nu is toen hij geboren was.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Greys het volgende:
Dat stukje uit het interview met dat 'ja ook wowwwwww maar dan op de goede manier', daar is het echt nog zo'n jochie.
De Merc is er idd niet op gebouwd, maar als Rosberg iets batterij gespaard had en uit de laatste bocht alles gegeven had, had het wel gekundquote:Op maandag 13 juni 2016 00:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lukt niet, met die merc, die gaat slecht vanwege de aero
omdat de Ferrari dit weekend een stap gemaakt heeft door met de oplossing te komen voor een probleem waar ze volgens Mercedes al in Australië mee kampten, namelijk niet genoeg energie kunnen verzamelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:24 schreef THEFXR het volgende:
ik vraag me nog steeds af hoe vettel zo snel kon zijn met een volle tank?
Die in dat blauwe gewaad? Geen idee.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Fer het volgende:
Die grote neger met dat Afrikaanse gewaad en 20 kilo goud was er ook weer bij, wie is het ook alweer, gwoon een fan toch?
Dat mensen dat boven Olav hebben gekozen...quote:
Mensen zijn niet wijs.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mensen dat boven Olav hebben gekozen...
als NL tegen Duitsland scoort, wil je toch altijd even de Duitse commentaar horen, dat zit gewoon in ons.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mensen dat boven Olav hebben gekozen...
Bedoelde ook live. Vroegah, toen het nog op RTL 7 was.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als NL tegen Duitsland scoort, wil je toch altijd even de Duitse commentaar horen, dat zit gewoon in ons.
Moko. Ik zag hem gisteren in Ted's Notebook voorbijschuifelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Fer het volgende:
Die grote neger met dat Afrikaanse gewaad en 20 kilo goud was er ook weer bij, wie is het ook alweer, gwoon een fan toch?
Weer beetje huilie aan het einde.quote:
'and then Verstappen, again even him.. 'quote:
Rosberg zal de twee moves bedoelen die hij probeerdequote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
'and then Verstappen, again even him.. '
Die volg ik niet helemaal, even him..
Ik heb vooral verbaasd zitten te kijken hoe vrijwel niks volgens een bepaald structuur verloopt. Allereerst was er de regen dat er niet was, dan vraag je wel eens af klopt die regenradar daar wel. Ook de bandenslijtage van Hamilton en Bottas was mij een doorn in het oog. Je zit er stil op te hopen en eigenlijk op te rekenen, vooral die van Bottas ivm Max Verstappen. Dan was er die vreemde pitstop van Ferrari uitzonderlijk en alleen. En de terugval van Rosberg. Toen zat ik al stiekem te hopen op P3 want Vettel en Hamilton was een maatje te groot. En dan waren de usual spins en crashes. En de supersnelle start met veel chaos tot aan de tweede bocht. Mwah ik heb wel saaiere GP's gezien. Het was ook een GP waar het allemaal maar net goed ging in de top. De aanraking van de mercedessen bij de start, Rosberg met een spin zonder al te veel schade. Het vele uit manoeuvreren naar de zijweg vooral van Vettel geloof ik. de kleine foutjes en het slechte verdedigen van Ricciardo en Raikonnen. En het foutloos rijden van Verstappen wel lekker na Monaco. Nee ik heb mij wel vermaakt.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toch een beetje teleurstellende GP van Canada gezien, genoeg gevechten in het middenveld, maar de top 4 wist elkaar niet te vinden en dat was jammer.
Van Canada verwacht je als kijker eigenlijk standaard een spektakelstuk, zeker wanneer er die dreiging van regen is.![]()
Positief vielen op Sainz, Bottas, Max, Hulk.
Ricciardo had het lastig in de race, Lockberg deed Lockberg, en het aanhoudende gat dat Raikkonen keer op keer laat vallen tov Vettel moet zo langzamerhand toch ook wenkbrauwen doen fronsen bij Ferrari.
Een Red Bull had normaal gesproken geen match moeten zijn voor een Mercedes. Dit is nota bene een van de zwakke races voor RBR.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
'and then Verstappen, again even him.. '
Die volg ik niet helemaal, even him..
Ja beetje onzin vind ik ook. Max was gewoon beter vandaag.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Weer beetje huilie aan het einde.
Hoeveel rondes zal Ricciardo er last van gehad hebben? Max reed meteen weg van m na de vraag over de radio
Mwah. Hamilton zat ook op een 2 stop. Door het gat met plek 3 kon hij risicoloos gokken op een alternatieve tactiek.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Arrivabene geeft de tactische blunder van de eerste stop toe
NOSquote:Verstappen vergde veel van zijn Red Bull-bolide. "Ik zat al op de limiet bij het remmen en Rosberg remde twintig, dertig meter later. Dat kon niet goed gaan", dacht hij. Het lukte Verstappen toch om de Mercedes-coureur achter zich te houden.
En wat is hier mis mee?quote:
ze brengen het alsof Max zin positie niet kon houden omdat Rosberg 20 meter later kon remmen. Maar hij bedoelde dat ROS bij laatste poging veel te laat remde en dat dat dus wel mis moest gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |