Ricciardo moet zich meer druk maken om hoe je een achterdeur dichthoudt.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen maakte Ricciardo zelf de fout in de eerste bocht waardoor Max er langs kon.
En ja, omdat hij na Max pitte kwam hij achter Raikkonen terecht. Waarna hij weer een fout maakte bij de laatste bocht waardoor hij eerder dan verwacht weer moest wisselen van banden. Al met al vergooide hij zelf een 5de plek.
Ja prettige persoonlijkheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Bottas is een soort Kimi light. Ook wat terughoudend en niet zo uitbundig, maar een stuk spraakzamer inclusief glimlach.
Onderstuur wil je auto rechtdoor, naar rechts sturen in een linkerbocht heeft dan weinig zinquote:Op zondag 12 juni 2016 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was wel onderstuur, foutje
Iemand heeft vast wel een gifje daarvan.
Die gozer zet vanzelf wel de OP erinquote:Op zondag 12 juni 2016 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja prettige persoonlijkheid.
Sorry ik zat te twijfelen met openen nieuw deel, wist niet hoe dat hier normaal gaat, leek me handiger om het te laten aan iemand die de Baku OP al klaar had staan, zoiets las ik eerder dat iemand dat al klaar had. Hashtag newbie.
Ik heb hem echt niet naar rechts zien sturen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:11 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Onderstuur wil je auto rechtdoor, naar rechts sturen in een linkerbocht heeft dan weinig zin
Overstuur wil de achterkant van de auto de voorkant inhalen zegmaar, in een bocht naar rechts "komt de achterkant aan de rechterkant langs" en heeft naar rechts sturen wel nut
Zo even uit m'n hoofd dus misschien zit ik wel mis
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem echt niet naar rechts zien sturen.
echt niet....quote:Op zondag 12 juni 2016 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik had van de meesten hier denk ik je moeder kunnen zijn, dus wat dat betreft...
Dit.quote:
Gecheckt. Niks moederigs aan.quote:
ssstquote:Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Plus 23. Maar daar zie of voel je niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |