SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.nl
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Line-Up
Vrijdag 10 juni:
Mainstage: Red Hot Chili Peppers, James Bay, Bastille, Common Linnets
3FM Stage: Major Lazer, Years & Years, Gary Clark Jr.
Brand Bier Stage:De Staat, Bear's Den, Lukas Graham, Storksky
Stage 4: Dj's Skip & Die, One Ok Rock, The Struts, Sara Hartman
Garden Of Love: Clean Pete
Zaterdag 11 juni:
Main Stage: Rammstein, Doe Maar, Lianne La Havas, James Morrison, Walk Off The Earth
3FM Stage: Puscifer, Ghost, Skillet, Imelda May, Halestorm
Brand Bier Stage: Robin Schulz, Nothing But Thieves, Matt Simons, Lucas Hamming, Miamigo
Stage 4: Noisia, Parquet Courts, Lucky Fonz III, The Sore Losers, Bazart
Garden Of Love: Madi Hermens
Zondag 12 juni:
Main Stage: Paul McCartney, Lionel Richie, Kygo, John Newman, Douwe Bob
3FM Stage: Skunk Anansie, Bring Me The Horizon, All Time Low, Tom Odell, Jungle By Night
Brand Bier Stage: Balthazar, Vintage Trouble, Jamie Lawson, St. Paul & The Broken Bones, Harts
Stage 4: Sevn Alias, Graveyard, The London Souls, Slaves, Walking On Cars
Garden Of Love: Midas
Start voorverkoop 47ste Pinkpop editie:
Zaterdag 20 februari 2016 vanaf 10.00 uur via Ticketmaster.nl, alle Primera winkels en de bekende voorverkoopadressen.
Officiële ticketprijzen:
Weekendkaart (3 dagen inclusief camping): ¤ 195 (inclusief ¤ 5 servicekosten)
Dagkaart: ¤ 95 (inclusief ¤ 5 servicekosten)
2015 Aftermovie:
[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 05-10-2016 15:23:56 ]
Hij zit al de hele tijd te kutten met zijn geluid.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Hij houdt die microfoon ergens bij z'n navel.
Ja die wordt alleen maar beter lijkt t welquote:Op zondag 12 juni 2016 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Als we het toch over oude artiesten hebben. Paar jaar terug heb ik Tom Jones nog zien optreden, 74 was ie, wat een stem had ie nog
Ik kende hem eigenlijk alleen maar een beetje van naam en een klein handjevol nummers.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die wordt alleen maar beter lijkt t wel
Nog tweeënhalve weekquote:
En? en? en? Is ie geweest?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:08 schreef Adrie072 het volgende:
Als het goed is, maakt Bruce Springsteen zo z'n opwachting om n liedje mee te zingen.
Trustequote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik moest lachen..
tijd om naar bed te gaanwas weer gezellig hier dit weekend!
quote:
Pearl Jam!!!!!quote:Op maandag 13 juni 2016 03:01 schreef -Hakuna- het volgende:
Belangrijke update!
Pearl Jam op Pinkpop 2017, Smeets wil ook Foo Fighters
http://www.1limburg.nl/pe(...)?context=section-315
Ik zorg dat ik al op de eerste dag van de ticket verkoop om 07:00 ingelogd ben bij ticketmaster voor 2 weekendkaarten. Als deze namen wat Smeets schrijft in zijn reactie in het LD waar gaat worden zal 2017 een Pinkpop gaan worden met veel jaren '90 nu metal, zoals in 1992.quote:Op maandag 13 juni 2016 03:08 schreef iAvani het volgende:
[..]
Pearl Jam!!!!!
Reserveer al vast een kaartje voor mij!
Pearl jam is bevestigd, Smeets wil ook Foo's en Radiohead. Alledrie zal hij niet krijgen denk ik. Smeets roept wel vaker wat en heeft de mooiste wensen. Maar de intentie is goed en als het lukt is het natuurlijk legendarisch.quote:Op maandag 13 juni 2016 03:19 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik al op de eerste dag van de ticket verkoop om 07:00 ingelogd ben bij ticketmaster voor 2 weekendkaarten. Als deze namen wat Smeets schrijft in zijn reactie in het LD waar gaat worden zal 2017 een Pinkpop gaan worden met veel jaren '90 nu metal, zoals in 1992.
Niet met je eens, vond skunk veruit de beste. Dat had echt de slot act mogen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Lionel was toch wel de beste act van vandaag.
Radiohead, Foo Fighters en Pearl Jam zijn nu-metal?quote:Op maandag 13 juni 2016 03:19 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik al op de eerste dag van de ticket verkoop om 07:00 ingelogd ben bij ticketmaster voor 2 weekendkaarten. Als deze namen wat Smeets schrijft in zijn reactie in het LD waar gaat worden zal 2017 een Pinkpop gaan worden met veel jaren '90 nu metal, zoals in 1992.
Ik vond Paul heerlijk! Alleen net als Lionel niet echt een knaller als afsluiter.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Niet met je eens, vond skunk veruit de beste. Dat had echt de slot act mogen zijn.
Wat een vuur hebben zij nog, heerlijk.
Paul was inderdaad, zoals ik al een beetje vreesde, een zware tegenvaller. Erg saai en kleurloos. Totaal niet geschikt als slot act voor pinkpop.
Dat resulteerde dan ook in een erg leeg veld. We stonden een beetje achter op het veld, en viel me op hoeveel mensen al weg waren tijdens Paul. Tijdens ramstein en rhcp was het vele malen drukker achterin.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:41 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ik vond Paul heerlijk! Alleen net als Lionel niet echt een knaller als afsluiter.
Ik zag RATM op Pinkpop live in 1993, toen vielen ze in voor een uitvaller, ik kende de band toen nog niet, ik liep op dat moment op het veld met een frietje in mijn hand, de band zette in, en ik liep als vanzelf richting podium, want dit moest ik van dichterbij zien.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:30 schreef richolio het volgende:
+ die Rage Against The Machine superband
Zelfde ervaren, we stonden een stukje achter de palen met die schermen en het liep idd behoorlijk leeg. Een zonnige middag met freestyle Paul had wat mij betreft top geweest! Maar wel begrijpelijk en gaaf om een levende legende aan t werk te zien.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat resulteerde dan ook in een erg leeg veld. We stonden een beetje achter op het veld, en viel me op hoeveel mensen al weg waren tijdens Paul. Tijdens ramstein en rhcp was het vele malen drukker achterin.
Paul was denk ik leuk geweest als een soort curiositeit midden op de dag. Beetje uurtje meezingen, en dan door met artiesten die er meer een feestje van maken.
Dit wist ik nietquote:Op maandag 13 juni 2016 10:13 schreef SureD1 het volgende:
Weinig mensen aan wie McCartney besteed is inderdaad, des te meer plaats voor de mensen die hem wel op waarde weten te schatten. Prachtige show, hij zingt op zijn 73e nog al zijn nummers op de originele toonhoogte, en op de instrumenten waarop ze destijds op geschreven zijn.
Paul McCartney klonk op TV alsof hij die kikker van 'We All Stand Together' in z'n keel had zitten. Schor, hees en vals...quote:Op maandag 13 juni 2016 10:13 schreef SureD1 het volgende:
Weinig mensen aan wie McCartney besteed is inderdaad, des te meer plaats voor de mensen die hem wel op waarde weten te schatten. Prachtige show, hij zingt op zijn 73e nog al zijn nummers op de originele toonhoogte, en op de instrumenten waarop ze destijds op geschreven zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja ik weet dat het heiligschennis is voor de "muziekliefhebbers" maar vond het echt maar een saaie optreden, zijn stem vind ik oprecht niet echt bijzonder. Zijn nummers vind ik ook maar erg matig, nee ik zal nooit een Beatle/Paul McCartney fanboy worden.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:13 schreef SureD1 het volgende:
Haha, die huilende meisjes daar... Hoog Justin Bieber gehalte.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:41 schreef Belabor het volgende:
Ik heb anders gewoon ontzettend genoten bij McCartney, die hoge uithalen die hij niet meer haalt heb ik er wel voor over. Het duurde even voor de show wat op gang kwam, maar toen het eenmaal los was heb ik me geen moment verveeld.
Ik heb hem nu gezien, dat was vooral nog een grote wens van me. Ik heb alleen Vintage Trouble echt gemist, maar van de hele dag vind ik McCartney toch muzikaal de meest diverse show en de beste connectie met het publiek hebben.
Okay, wellicht dat All Time Low de beentjes beter van de vloer kreeg.
Die viel inderdaad ook erg tegen, zowel qua muziek als show.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wat was Kygo slecht zeg. Vond ik Robin Schulz stukken beter!
ligt het aan jou of aan hem dat je zn nummers niet kent?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:02 schreef KingRadler het volgende:
Paul viel vies tegen en veel nummers die hij zong kon ik niet eens.
kon.. hij kon ze niet. Blijkbaar nu welquote:Op maandag 13 juni 2016 19:43 schreef lighted het volgende:
[..]
ligt het aan jou of aan hem dat je zn nummers niet kent?
wat een kansloze opmerking, ik ken zn nummers niet dus het is teleurstellend..?
ik ben opgegroeid met muziek van the Beatles en Paul Mccartney.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:43 schreef lighted het volgende:
[..]
ligt het aan jou of aan hem dat je zn nummers niet kent?
wat een kansloze opmerking, ik ken zn nummers niet dus het is teleurstellend..?
the Wings is dat een nieuwe groep?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:56 schreef KingRadler het volgende:
ik ben opgegroeid met muziek van the Beatles en Paul Mccartney.
Alleen minder bekende nummer van the Wings en zijn solo kon ik niet.
Al zijn hits kon ik wel.
weet jij wat een artiest kost?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:27 schreef LievePoetin het volgende:
Pinkpop vraagt veels te veel geld in verhouding met de artiesten die er komen. Kosten voor drinken en eten waren wel prima
Je ziet toch wat kaartjes kosten bij andere festivalsquote:
Ja allemaal in lijn dus zie je punt niet helemaal..quote:Op maandag 13 juni 2016 20:32 schreef LievePoetin het volgende:
o
[..]
Je ziet toch wat kaartjes kosten bij andere festivals
In Nederland wel maar die zullen wel gezellige kartel afspraken makenquote:Op maandag 13 juni 2016 20:40 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja allemaal in lijn dus zie je punt niet helemaal..
Zwarte Cross heeft dan ook niet de namen die PP heeft..quote:Op maandag 13 juni 2016 20:53 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
In Nederland wel maar die zullen wel gezellige kartel afspraken maken, zwarte cross uitgezonderd die knijpen de bezoekers nog niet volledig uit
.
Kensington en douwe bob kosten dan ook geen miljoen.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:53 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
In Nederland wel maar die zullen wel gezellige kartel afspraken maken, zwarte cross uitgezonderd die knijpen de bezoekers nog niet volledig uit
.
Douwe bob is geen goedkope boy hoor..quote:Op maandag 13 juni 2016 20:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kensington en douwe bob kosten dan ook geen miljoen.
Nee, daar moet je wel 10.000 voor betalen. Poeh.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:01 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Douwe bob is geen goedkope boy hoor..
Is waar maar kost die hoofdact dan ¤70,- extra per dag rhcp, rammstein of paulquote:Op maandag 13 juni 2016 20:57 schreef lighted het volgende:
[..]
Zwarte Cross heeft dan ook niet de namen die PP heeft..
Door Paul slecht te noemen kan ik direct niet meer serieus nemen.. dat t niet je smaak is a la..quote:Op maandag 13 juni 2016 21:04 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Is waar maar kost die hoofdact dan ¤70,- extra per dag rhcp, rammstein of paul![]()
wat was die gast slecht zeg.
LievePoetin luistert liever naar Plork en de Aannemers, mooi høken😅quote:Op maandag 13 juni 2016 21:08 schreef lighted het volgende:
[..]
Door Paul slecht te noemen kan ik direct niet meer serieus nemen.. dat t niet je smaak is a la..
Nee, ga jij maar lekker helemaal gek doen bij de Memphis Maniacs en dat soort bagger..
Wat een fijne positieve posts zet jij toch allemaal neer. Je hebt overduidelijk erg veel verstand van het organiseren en financieren van grote festivals?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:14 schreef LievePoetin het volgende:
Valt mij verder ook op dat pinkpop zo om de 2 jaar wel genoeg gestolen heeft van haar bezoekers om wel een fatsoenlijke artiest/l ine up te boeken zoals de Rolling Stones, Coldplay, Bruce Springsteen, etc. Net alsof ze dat niet jaarlijks kunnen doen.
Nou, kom eens met een festival dat dezelfde (categorie) headliners (én subs) heeft en goedkoper is?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:32 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Je ziet toch wat kaartjes kosten bij andere festivals
En hier ontkracht hij Radiohead en Foo Fighters al.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Slot interview met Jan Smeets:
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)WO_VPRO_4154555.html
Ja iddquote:Op maandag 13 juni 2016 22:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
En hier ontkracht hij Radiohead en Foo Fighters al.
Foo Fighters waarschijnlijk 2018
Oh en Radiohead is te jazzy
Als ze uit Polen kwamen boeide het niemand wat. Geen ruk aan vind ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik blijf De Staat overgewaardeerde meuk vinden.
Daar krijg je anderhalve dag regen en onweer voorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:19 schreef AgeEll het volgende:
Ik vind pinkpop ook duur voor wat je krijgt.2.5 dag festival. Rock am Ring is even duur en daar staan 2x zoveel bands.
Ja hoor primaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:10 schreef Belabor het volgende:
Wat een zuurheid hier na afloop, tsjonge jonge.
Heeft er hier ook iemand een leuk festival gehad eigenlijk? Ik heb een prima zondag gehad.
Ik vond het een leuk feestje op zaterdag! Hij weet het publiek leuk mee te krijgenquote:Op maandag 13 juni 2016 23:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik blijf De Staat overgewaardeerde meuk vinden.
Duur festival voor die 5 bands.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja hoor prima.
Rammstein, Skunk Anansie, Lionel Richie, Bring Me The Horizon, Vintage Trouble
Of ik noem hier alleen de grootste uitschieters op.. zat genoeg andere redelijke dingen bij hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |