jij zou geen nieuwe maken.quote:
Niet?quote:
Jullie hebben anders wel een boel gemeen. Altijd in NWS-SC rondhangen, allebei Redactie Frontpage en allebei eindredacteur FP geweest.... - Het zou bijna verdacht worden.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel een boel gemeen. Altijd in NWS-SC rondhangen, allebei Redactie Frontpage en allebei eindredacteur FP geweest.... - Het zou bijna verdacht worden.
Je zou mijn kraan is moeten zien.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel een boel gemeen. Altijd in NWS-SC rondhangen, allebei Redactie Frontpage en allebei eindredacteur FP geweest.... - Het zou bijna verdacht worden.
Ik zou maar oppassen met verder zoeken Sherlock ... voor je eigen veiligheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te laat. Nu ben ik écht heel boosquote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef DJMO het volgende:
het is laat; ik ben moe en ook ik kan verkeerd lezen .. excuzes
Misschien.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet dat er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
?
Niet gekliktquote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/738857/1/1/9999/let-it-go.html
Noem je Tim nu een moeder?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/738857/1/1/9999/let-it-go.html
leugenaar.quote:
neeeeeeeeeeeeej ik zeg dat hij 't moet laten gaanquote:
Om eerlijk te zijn drink ik dat eigenlijk nooit. Wel koffie, liters.. dat is mijn Ritalin.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In jouw keuken staat vast een hele grote koelkast, gevuld met Yokidrink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |