Ow, sorryquote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou nou nou, ik werd daar laatst voor geband hoor
Luminatiequote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom houden Bottas zijn banden het zo goed vol?
Nee, dit is absoluut niet mooier dan een P3.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef merino het volgende:
Dit is misschien nog wel mooier dan een P3.
Max laat gewoon zien hier wat geen enkele andere coureur heet laten zien vandaag. Verdedigend sterk racen
Ik dacht ik waarschuw je evenquote:
Wie is Max Lol?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef ondeugend het volgende:
Kan je wel Rosberg heten maar ik heet Max lol
zijn DRS ging ook niet open vorige ronde? Deze rondje ook niet?quote:
lolquote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef ondeugend het volgende:
Kan je wel Rosberg heten maar ik heet Max lol
Ja joh dankjequote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik dacht ik waarschuw je evenandeere ziektes zijn geen probleem overigens
P3 is punten genonzel dit seizoen. Verdedigende ervaring gaat hem over 1/2 jaar een WK geven.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, dit is absoluut niet mooier dan een P3.
dat weten we dus niet ivm regiequote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef merino het volgende:
Dit is misschien nog wel mooier dan een P3.
Max laat gewoon zien hier wat geen enkele andere coureur heet laten zien vandaag. Verdedigend sterk racen
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef merino het volgende:
[..]
P3 is punten genonzel dit seizoen. Verdedigende ervaring gaat hem over 1/2 jaar een WK geven.
te ver achter tochquote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
zijn DRS ging ook niet open vorige ronde? Deze rondje ook niet?
Ja iets met een ziekte gaan weg.quote:
Doet hij nu ook al zonder P3quote:Op zondag 12 juni 2016 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon zo hoog mogelijk finishen dit jaar. Moet zijn meerwaarde ten aanzien van Ricciardo ook laten zien.
zo hallo nog eeenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met je kk abo op voetbal international!
die ronde ervoor niet, toen was het 0,6quote:
Ik snap er überhaupt geen hol van hoe Bottas derde is gewordenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:31 schreef Justevo het volgende:
Hoe kan Bottas nou zo ver voor blijven, die banden moeten toch helemaal naar de klote zijn?
bij het aanremmen. iets te hard.quote:
echt een gruwelijke baasquote:Op zondag 12 juni 2016 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
Laat wel zien dat ves stalen zenuwen heeft
Jep, kwalificeren is niet echt zijn ding maar racen kan hij als de beste.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat Verstappen weer heeft laten zien dat hij een racer pur sang is.
Dat idd. 4e is hartstikke goed.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat Verstappen weer heeft laten zien dat hij een racer pur sang is.
Verdiend? Hij heeft niks laten zien. Williams nam gewoon een gok die goed uitpakte.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
want? Gewoon goed gereden, verdiende 3e.
Kan je dit nader uitleggen?? Waarom is kwalificeren 'niet zijn ding'?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jep, kwalificeren is niet echt zijn ding maar racen kan hij als de beste.
Lol. Sainz kon zijn 10 voorgangers met twee vingers in de neus inhalen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
Coureur van de dag: Bottas
Goede tweede is Sainz die op P9 finishte
Dat is toch ook F1?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdiend? Hij heeft niks laten zien. Williams nam gewoon een gok die goed uitpakte.
Nee auw voor Ric... Niet voor sainzquote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SAI startte helemaal achterin, prima gereden hoor
hoop het van nietquote:
Daarom snap ik ook de driver of the day nominatie van Bottas hier niet zo goed. Tig andere coureurs die meer racen en inhaalspectakel hebben laten zien dan Bottas.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdiend? Hij heeft niks laten zien. Williams nam gewoon een gok die goed uitpakte.
Regelmatig in de laatste poging klein foutje. Ik vind hem daar niet boven de rest uitsteken.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Kan je dit nader uitleggen?? Waarom is kwalificeren 'niet zijn ding'?
Datquote:Op zondag 12 juni 2016 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nattekut mad omdat VES niet P3 is geworden
ook dat hoort erbij. Foutloos gereden, mooi podium.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
wat 4 real?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:39 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Die gaat het podiumpraatje doen schijnt
mee eensquote:Op zondag 12 juni 2016 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook de driver of the day nominatie van Bottas hier niet zo goed. Tig andere coureurs die meer racen en inhaalspectakel hebben laten zien dan Bottas.
Iedereen is standaard genomineerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook de driver of the day nominatie van Bottas hier niet zo goed. Tig andere coureurs die meer racen en inhaalspectakel hebben laten zien dan Bottas.
In een Williams derde worden is mooi. Zeker op deze baan, waar alle aandacht uit ging naar de verbeterde kracht van Ferrari en RBquote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
die auto vreet idd banden en de pitstops niet foutloosquote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
Toch wel wat vragen bij Red Bull... Auto vreet blijkbaar banden, foute pitstop bij Ricciardo, bizarre beslissing om Max weg te sturen op ultrasoft...
daarom auw voor RICquote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SAI startte helemaal achterin, prima gereden hoor
Gewoon extreem knap omgegaan met zijn banden en geen moment in de problemen geweest. Wat loopt men hier nou mad te doenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:39 schreef Adames het volgende:
[..]
In een Williams derde worden is mooi. Zeker op deze baan, waar alle aandacht uit ging naar de verbeterde kracht van Ferrari en RB
Tegen Sainz deed 'ie het anders prima, en in de RB zit hij pas net.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Regelmatig in de laatste poging klein foutje. Ik vind hem daar niet boven de rest uitsteken.
Michael Douglas is erquote:
ros nietquote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Justevo het volgende:
[..]
Lol. Sainz kon zijn 10 voorgangers met twee vingers in de neus inhalen.
En in Barcelona was de RB nog ultrazuinig met de banden?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die auto vreet idd banden en de pitstops niet foutloos
dat zat ik ook al te denkenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:42 schreef Abdus18 het volgende:
haha, Ham en Vet tegen elkaar
Ham: i had such a bad start
Vet: Mine was pretty decent, did you notice?
Die gaat vast het team weer de schuld gevenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
P4 netjes
Vooral als je ziet hoe RIC het heeft gedaan.
even stangen. jammer dat Vettel het niet af kon makenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:42 schreef Abdus18 het volgende:
Humor heeft hij wel, jammer van dat klagen over de boordradio.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:42 schreef Abdus18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |