Ow, sorryquote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou nou nou, ik werd daar laatst voor geband hoor
Luminatiequote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom houden Bottas zijn banden het zo goed vol?
Nee, dit is absoluut niet mooier dan een P3.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef merino het volgende:
Dit is misschien nog wel mooier dan een P3.
Max laat gewoon zien hier wat geen enkele andere coureur heet laten zien vandaag. Verdedigend sterk racen
Ik dacht ik waarschuw je evenquote:
Wie is Max Lol?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef ondeugend het volgende:
Kan je wel Rosberg heten maar ik heet Max lol
zijn DRS ging ook niet open vorige ronde? Deze rondje ook niet?quote:
lolquote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef ondeugend het volgende:
Kan je wel Rosberg heten maar ik heet Max lol
Ja joh dankjequote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik dacht ik waarschuw je evenandeere ziektes zijn geen probleem overigens
P3 is punten genonzel dit seizoen. Verdedigende ervaring gaat hem over 1/2 jaar een WK geven.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, dit is absoluut niet mooier dan een P3.
dat weten we dus niet ivm regiequote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef merino het volgende:
Dit is misschien nog wel mooier dan een P3.
Max laat gewoon zien hier wat geen enkele andere coureur heet laten zien vandaag. Verdedigend sterk racen
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef merino het volgende:
[..]
P3 is punten genonzel dit seizoen. Verdedigende ervaring gaat hem over 1/2 jaar een WK geven.
te ver achter tochquote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
zijn DRS ging ook niet open vorige ronde? Deze rondje ook niet?
Ja iets met een ziekte gaan weg.quote:
Doet hij nu ook al zonder P3quote:Op zondag 12 juni 2016 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon zo hoog mogelijk finishen dit jaar. Moet zijn meerwaarde ten aanzien van Ricciardo ook laten zien.
zo hallo nog eeenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met je kk abo op voetbal international!
die ronde ervoor niet, toen was het 0,6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |