quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
Viva!
Heb een permaban op dat forum (is ook niet veel voor nodig om dat voor elkaar te krijgen).
Zogenaamd voor onafhankelijke vrouwen. Maar het enige wat ze kunnen doen is opscheppen hoe goed ze het allemaal in hun gezin voor elkaar hebben, en hoe perfect hun kinderen zijn enzo.
Haha, ik ook dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
Viva!
Heb een permaban op dat forum (is ook niet veel voor nodig om dat voor elkaar te krijgen).
Schitterendquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ik zocht een beetje een leuke en gezellige kwebbelsite met algemene onderwerpen, leek me wel wat.
Alleen maar ruziemakers daar en die moderatie zure pruimen doet er net zo hard aan mee, toen was ik het zat dat ze me via PB lastig bleven vallen en heb ze keihard de huid vol gescholden.
Worden ze hoogstwaarschijnlijk wel niks wijzer van en doen ze hoogstwaarschijnlijk ook geen bal mee, maar het lucht zo heerlijk op!![]()
Ja niet normaal hè. Je hebt ook gebruikers met een grote mond die in elk topic reageren en die mods doen niets.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Haha, ik ook dus.![]()
Ik zocht een beetje een leuke en gezellige kwebbelsite met algemene onderwerpen, leek me wel wat.
Alleen maar ruziemakers daar en die moderatie zure pruimen doet er net zo hard aan mee, toen was ik het zat dat ze me via PB lastig bleven vallen en heb ze keihard de huid vol gescholden.
Worden ze hoogstwaarschijnlijk wel niks wijzer van en doen ze hoogstwaarschijnlijk ook geen bal mee, maar het lucht zo heerlijk op!![]()
gewoon wat mannen ertussen zetten om ze rustig te houdenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:41 schreef female81 het volgende:
Vrouwen zíjn nou eenmaal nogal kritisch ten opzichte van elkaar, in real life is het niet anders. Probeer ermee te leven.
Werkt niet, worden weggepest en met name door die moderators zelf daar, daarom grijpen die moderators daar ook nooit in als er weer eens bonje is, alleen dat domme gezeik via PB of E-mail zelfs, ook al hebben ze geen gegronde reden, ik hoef dat forum niet meer iig, mij te benauwend allemaal!quote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
gewoon wat mannen ertussen zetten om ze rustig te houden
Er zijn er ook zat die dat doen denk ik, maar dat vertik ik echt, toen ik daar toentertijd een account aan maakte werd me duidelijk gezegd dat mannen ook van harte welkom waren, werd alleen niet bij gezegd dat je wel 200% homo moet zijn anders kun je weer gaan, dus nahhh, laat maar.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef pinman het volgende:
Dan moet je je voordoen als een vrouw op dat soort forums![]()
Ja uhm, die topics worden daarna weer opgeruimd alsof er zogenaamd alleen maar lieve zachtaardige dames op die site zitten, dus, die rotopmerkingen van die kuttekoppen zie je uiteindelijk natuurlijk nergens meer terug.quote:
je kan je account laten anonimiserenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Werkt niet, worden weggepest en met name door die moderators zelf daar, daarom grijpen die moderators daar ook nooit in als er weer eens bonje is, alleen dat domme gezeik via PB of E-mail zelfs, ook al hebben ze geen gegronde reden, ik hoef dat forum niet meer iig, mij te benauwend allemaal!
zo goed wordt er ook niet gemodereerdquote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ja uhm, die topics worden daarna weer opgeruimd alsof er zogenaamd alleen maar lieve zachtaardige dames op die site zitten, dus, die rotopmerkingen van die kuttekoppen zie je uiteindelijk natuurlijk nergens meer terug.
Klopt, nadat ze door de meesten onder de negeerfunctie zijn getyft en vervolgens de reacties uitblijven.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
je kan je account laten anonimiserenen dat doen belachelijk veel mensen
Eerlijk, waar wel!?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:18 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
zo goed wordt er ook niet gemodereerd
Dat is ene goede vraag.quote:
De moderators zijn over het algemeen users met een nevenfunctie en die zijn in de regel zo partijdig als hel, maar in dit geval klinkt het alsof die girlscene zelfs helemaal geen moderatie meer heeft, echter blijft voor zover ik weet de beheerder van de site ten alle tijden verantwoordelijk voor de inhoud van de site, ongeacht door wie het is gepost, nou ja goed, Viva-forum leek me toentertijd het proberen waard, ik heb er ook geen spijt van, maar ik had daar verder ook geen diepgaande persoonlijke onderwerpen lopen, maar dat girlscene probeer ik natuurlijk sowieso niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Dat is ene goede vraag.
Op girlscene gaat het zelfs zo ver dat er niet wordt ingegrepen als gebruikers hun mailadressen of andere herleidbare informatie op girlacene zetten. (Niemand die het bericht verwijderd en de gebruiker stuurt dat her voor haar eigen veiligheid is)
Kinderen zijn daar 13 of zo
Op girlscene is het wel heel erg ja. Kink maar eens in her ebooks topics. Behalve mailadressen staat daar ook meermaals in dat ene gebruiker voor de rechter moest komen wegens het delen van ebooks, en ondanks dat er wordt gewaarschuwd voor het delen van ebooks blijft dat topic gewoon open. Er staat ook ergens dat de moderators het niet sluiten ondanks dat er in een rechtszaak is bepaald dat de site strafbaar is als er ebooks worden gedeeld want dat is verboden.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:43 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
De moderators zijn over het algemeen users met een nevenfunctie en die zijn in de regel zo partijdig als hel, maar in dit geval klinkt het alsof die girlscene zelfs helemaal geen moderatie meer heeft, echter blijft voor zover ik weet de beheerder van de site ten alle tijden verantwoordelijk voor de inhoud van de site, ongeacht door wie het is gepost, nou ja goed, Viva-forum leek me toentertijd het proberen waard, ik heb er ook geen spijt van, maar ik had daar verder ook geen diepgaande persoonlijke onderwerpen lopen, maar dat girlscene probeer ik natuurlijk sowieso niet.
Kortom, echt goede forumsites zijn er kennelijk niet, het is op iedere site maar eventjes leuk (tot je de moderatie ontmoet, dan begint het gezeik pas goed!), hahahaa, nou, fijne avond nog en maak je niet druk.
Misschien is er trouwens wel ergens een meldpunt voor je waar je je bevindingen door kunt geven, want persoonlijke informatie van kinderen op internet is idd geen goed idee natuurlijk, hoe dan ook, slaap lekker voor straks en succes ermee!
Zou je niet zeggen van dat Viva forum.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:41 schreef female81 het volgende:
Vrouwen zíjn nou eenmaal nogal kritisch ten opzichte van elkaar, in real life is het niet anders. Probeer ermee te leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Ik ga daar dus echt niet kijken hoor, ook totaal geen belangstelling voor, zoek een meldpunt op internet of doe aangifte bij de politie, hoe dan ook, laat het gaan verder. Doeg!quote:Op maandag 13 juni 2016 00:09 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Op girlscene is het wel heel erg ja. Kink maar eens in her ebooks topics. Behalve mailadressen staat daar ook meermaals in dat ene gebruiker voor de rechter moest komen wegens het delen van ebooks, en ondanks dat er wordt gewaarschuwd voor het delen van ebooks blijft dat topic gewoon open. Er staat ook ergens dat de moderators het niet sluiten ondanks dat er in een rechtszaak is bepaald dat de site strafbaar is als er ebooks worden gedeeld want dat is verboden.
Er staan ook foto's op van meiden die laten zien hoeveel ze zijn afgevallen en dan in de onderbroek. En dan ook met gezicht.deze foto's worden zelfs op Instagram gezet las ik door een extern account dat ze van girlscene af haalt, maar girlscene doet ook niks zoals de foto's verwijderen of op z'n minst bij dat topic bij reageren zetten dat je op moet passen met zulke intieme foto's en dat op internet alles door iedereen gekopieerd kan worden.
Ik heb er gelukkig nooit problemen mee gehad en van mij staat er ook geen mailadres, foto of andere herleidbare informatie, maar het gaat veel te ver voor een site waar de meeste gebruikers 13-16 jaar zijn of zo.
Waarom moest je uiteindelijk dan alsnog weg?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Er zijn er ook zat die dat doen denk ik, maar dat vertik ik echt, toen ik daar toentertijd een account aan maakte werd me duidelijk gezegd dat mannen ook van harte welkom waren, werd alleen niet bij gezegd dat je wel 200% homo moet zijn anders kun je weer gaan, dus nahhh, laat maar.
Omdat hij geile dm´s stuurde naar die dikke huisvrouwen (met kort pittig kapsel).quote:Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom moest je uiteindelijk dan alsnog weg?
ik weet niet of er een meldpunt van is, persoonlijk vind ik ook dat ouders toezicht moeten houden op hun kinderen op internet. Daarnaast heeft girlscene ook die plicht maar ik heb geen kinderen waar ik bij girlscene of een andere plek kan klagen over privégegevens op het internet.quote:Op maandag 13 juni 2016 04:50 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ik ga daar dus echt niet kijken hoor, ook totaal geen belangstelling voor, zoek een meldpunt op internet of doe aangifte bij de politie, hoe dan ook, laat het gaan verder. Doeg!
goed lurkforumquote:Op maandag 13 juni 2016 15:34 schreef flibber het volgende:
Klagen over viva ....
Echt als je snel vermaak wil hebben dan is het viva forum vol met feministische huismoedertjes het ideale platform.
wat het altijd goed doet:
-mijn man wil dit uitproberen maar ik durf niet en nu is die boos
-mijn man heeft mij geslagen toen hij erachter kwam dat ik vreemd was gegaan
-dochter komt thuis met een marokkaan, wat te doen?
-vriend vind mijn carriere onzin omdat ik toch huismoeder word
Hahahaa..quote:Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom moest je uiteindelijk dan alsnog weg?
Uhm, nou, eigenlijk was het bij mij andersom, maar ik begrijp dat jij het vanuit je eigen standpunt omschrijft..quote:Op maandag 13 juni 2016 13:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat hij geile dm´s stuurde naar die dikke huisvrouwen (met kort pittig kapsel).
Sorry maar ik vind het echt belachelijk dat mensen voor zulke vragen al een forum nodig hebben.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:34 schreef flibber het volgende:
Klagen over viva ....
Echt als je snel vermaak wil hebben dan is het viva forum vol met feministische huismoedertjes het ideale platform.
wat het altijd goed doet:
-mijn man wil dit uitproberen maar ik durf niet en nu is die boos
-mijn man heeft mij geslagen toen hij erachter kwam dat ik vreemd was gegaan
-dochter komt thuis met een marokkaan, wat te doen?
-vriend vind mijn carriere onzin omdat ik toch huismoeder word
gevalletje: bijsluiter lezen en huisarts bellen en informatie opgoogelen is heem erg moeilijk. Ernstig gewoon dat die viva vrouwen geen meisjes van 13 meer zijn. (Oké op 13-jarige leeftijd slikken de meeste meisjes nog geen pil maar op die leeftijd kan ik me nog voorstellen dat je niet begrijpt hoe je aan informatie komt)quote:Op maandag 13 juni 2016 16:15 schreef Bami-Powner het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/330175
Tumbler is ook klacht waardig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:01 schreef Elvi het volgende:
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:01 schreef Elvi het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:01 schreef Elvi het volgende:
Dat er anno 2016 nog van dit soort bekrompen ouders bestaan. Medelijden met die zoonquote:Ik kan zoons geaardheid niet aanvaarden
‘Een jaar geleden kwam onze zoon van toen 19 vertellen dat hij dacht homo te zijn. Nou, grote FLAUWEKUL natuurlijk, alsof je dat al weet op die leeftijd en sowieso vinden mijn man en ik homofilie vies en onbespreekbaar. Dus dat hebben we even uit zijn hoofd gepraat. Na een goed gesprek gaf hij gelukkig aan misschien toch niet gay te zijn. Wat denken jullie? Vertelt ie onlangs dat ie toch nog steeds op jongens denkt te vallen en erger nog: dat ie verliefd is en het is ook nog wederzijds! Dus nu ben ik WOEDEND dat hij ons al die tijd heeft voorgelogen, ik snap daar werkelijk niks van. Het is tegenwoordig gewoon hip om homo of bi te zijn, daar laat hij zich natuurlijk door meeslepen want het is een hartstikke harde bikkel. GEEN mietje. Ik hou zielsveel van mijn zoon, maar alleen als ie zo is als ik wil. Hoe kan ik hem duidelijk maken dat ie geen homo is?’
Denk dat ze benieuwd zijn naar reacties van anderen buiten je vrienden of familie om. Ze willen vaak meerdere meningen/ interpretaties verzamelen om het wat meer objectiever te bekijken denk ik om vervolgens een conclusie te trekken voor hun probleem.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:19 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind het echt belachelijk dat mensen voor zulke vragen al een forum nodig hebben.
Ze kunnen ook gewoon met mensen in hun omgeving praten of boeken lezen of googelen?
Echt triest gewoon.
Het zijn allemaal kutwijven!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:04 schreef Roburtt het volgende:
Oké ik ging even kijken of er met die dames te discussiëren viel voordat ik mijn mening zou geven.
Jezus christus wat een takke wijven daar
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:53 schreef Pixels. het volgende:
https://www.instagram.com/girlscene.sambal/
Daarom moet je je ook voor doen als vrouw want anders ben je de klosquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:04 schreef Roburtt het volgende:
Oké ik ging even kijken of er met die dames te discussiëren viel voordat ik mijn mening zou geven.
Jezus christus wat een takke wijven daar
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:53 schreef Pixels. het volgende:
https://www.instagram.com/girlscene.sambal/
instagram mag niet helemaal naakt tochquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:02 schreef IDkaart het volgende:
[..]Er staan bijna naakte meiden op.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:15 schreef IDkaart het volgende:
Girlscene is nog erger... Die wijven zetten gewoon zichzelf in bikini op een forum!!!!!
http://forum.girlscene.nl(...)ien.-93919.1700.html
Kan goed zijn dat het een dermate dikke koe betreft, dat die clit verscholen zit onder tig lagen vet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:29 schreef IDkaart het volgende:
Wie kan deze mevrouw helpen? Haar man heeft haar na 17 jaar nog steeds niet laten klaarkomen en ze overweegt 1x per maand met iemand anders naar bed te gaan. http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/340347
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |