abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162954948
Jullie kennen vasts girlscene. Iedereen vertrekt daar door Koreaanse spam en gedoe met een girlscene box waar niet op gereageerd werd en zo.
Dus moest ik een nieuwe vrouwensite hebben om mijn problemen als vaginale schimmel te bespreken

Ik kwam uit op Google. Het goede nieuws is dat ze daar we actief zijn. Girlacene is een dode site die binnenkort vast offline gaat.

Maar de viva vrouwen man oh man. Ze zijn allemaal chronisch ongesteld. Ze maken elkaar belachelijk terwijl ze elkaar niet kennen. Ze kunnen niet lezen. Ze maken aannames van elkaar die eigenlijk nergens op gebaseerd zijn. Ze zijn heel arrogant en betweterig. En het zijn wrs vooral lompe huisvrouwen met een Kortpittig kapsel.

Ik schaam me ervoor dat dit soort sites nog bestaan.
pi_162955074
Ok
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_162955142
girlscene weg? Onee :'( :'( :'(
  zondag 12 juni 2016 @ 20:31:18 #4
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_162955265
Schrijf het op het Viva-forum.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  Milf zondag 12 juni 2016 @ 20:44:56 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_162955854
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:31 schreef MisterMaster het volgende:
Schrijf het op het Viva-forum.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_162955901
Oh wat errug :B
'Religion is the opium of the people' - Karl Marx
  zondag 12 juni 2016 @ 20:45:59 #7
436335 pinman
Ik haat Transformers
  zondag 12 juni 2016 @ 20:46:28 #8
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_162955928
Maar wel erg zeg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162955999
En nu zit je nog steeds met die schimmel. Dat is wel dubbel balen zeg.
pi_162956058
Klinkt net als FOK!,maar dan wat meer feminien? :')
pi_162956072
Www.Viva.nl/klb
  zondag 12 juni 2016 @ 20:55:55 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162956374
Viva :') !
Heb een permaban op dat forum (is ook niet veel voor nodig om dat voor elkaar te krijgen).

Zogenaamd voor onafhankelijke vrouwen. Maar het enige wat ze kunnen doen is opscheppen hoe goed ze het allemaal in hun gezin voor elkaar hebben, en hoe perfect hun kinderen zijn enzo. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_162956866
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
Heb een permaban op dat forum (is ook niet veel voor nodig om dat voor elkaar te krijgen).

Zogenaamd voor onafhankelijke vrouwen. Maar het enige wat ze kunnen doen is opscheppen hoe goed ze het allemaal in hun gezin voor elkaar hebben, en hoe perfect hun kinderen zijn enzo. :')
:')
pi_162957268
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
Heb een permaban op dat forum (is ook niet veel voor nodig om dat voor elkaar te krijgen). :')
Haha, ik ook dus. _O-

Ik zocht een beetje een leuke en gezellige kwebbelsite met algemene onderwerpen, leek me wel wat. :')

Alleen maar ruziemakers daar en die moderatie zure pruimen doet er net zo hard aan mee, toen was ik het zat dat ze me via PB lastig bleven vallen en heb ze keihard de huid vol gescholden. :Y

Worden ze hoogstwaarschijnlijk wel niks wijzer van en doen ze hoogstwaarschijnlijk ook geen bal mee, maar het lucht zo heerlijk op! ^O^
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zondag 12 juni 2016 @ 21:17:10 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162957576
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Ik zocht een beetje een leuke en gezellige kwebbelsite met algemene onderwerpen, leek me wel wat. :')

Alleen maar ruziemakers daar en die moderatie zure pruimen doet er net zo hard aan mee, toen was ik het zat dat ze me via PB lastig bleven vallen en heb ze keihard de huid vol gescholden. :Y

Worden ze hoogstwaarschijnlijk wel niks wijzer van en doen ze hoogstwaarschijnlijk ook geen bal mee, maar het lucht zo heerlijk op! ^O^
Schitterend _O-
pi_162958462
Je moet je daar dus wel thuis voelen TS.
pi_162958555
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Schitterend _O-
pi_162959162
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Haha, ik ook dus. _O-

Ja niet normaal hè. Je hebt ook gebruikers met een grote mond die in elk topic reageren en die mods doen niets.
pi_162959240
Vrouwen zíjn nou eenmaal nogal kritisch ten opzichte van elkaar, in real life is het niet anders. Probeer ermee te leven. :)
pi_162959586
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:41 schreef female81 het volgende:
Vrouwen zíjn nou eenmaal nogal kritisch ten opzichte van elkaar, in real life is het niet anders. Probeer ermee te leven. :)
gewoon wat mannen ertussen zetten om ze rustig te houden ;)
pi_162960394
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

gewoon wat mannen ertussen zetten om ze rustig te houden ;)
Werkt niet, worden weggepest en met name door die moderators zelf daar, daarom grijpen die moderators daar ook nooit in als er weer eens bonje is, alleen dat domme gezeik via PB of E-mail zelfs, ook al hebben ze geen gegronde reden, ik hoef dat forum niet meer iig, mij te benauwend allemaal!
  zondag 12 juni 2016 @ 22:07:00 #22
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_162960549
Dan moet je je voordoen als een vrouw op dat soort forums :')
  zondag 12 juni 2016 @ 22:07:05 #23
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_162960716
Link van des betreffende topics? :')
pi_162960846
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef pinman het volgende:
Dan moet je je voordoen als een vrouw op dat soort forums :')
Er zijn er ook zat die dat doen denk ik, maar dat vertik ik echt, toen ik daar toentertijd een account aan maakte werd me duidelijk gezegd dat mannen ook van harte welkom waren, werd alleen niet bij gezegd dat je wel 200% homo moet zijn anders kun je weer gaan, dus nahhh, laat maar. :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Galaxy. op 12-06-2016 22:19:02 ]
pi_162961044
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Link van des betreffende topics? :')
Ja uhm, die topics worden daarna weer opgeruimd alsof er zogenaamd alleen maar lieve zachtaardige dames op die site zitten, dus, die rotopmerkingen van die kuttekoppen zie je uiteindelijk natuurlijk nergens meer terug.
pi_162961066
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Werkt niet, worden weggepest en met name door die moderators zelf daar, daarom grijpen die moderators daar ook nooit in als er weer eens bonje is, alleen dat domme gezeik via PB of E-mail zelfs, ook al hebben ze geen gegronde reden, ik hoef dat forum niet meer iig, mij te benauwend allemaal!
je kan je account laten anonimiseren :) en dat doen belachelijk veel mensen _O-
pi_162961079
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Ja uhm, die topics worden daarna weer opgeruimd alsof er zogenaamd alleen maar lieve zachtaardige dames op die site zitten, dus, die rotopmerkingen van die kuttekoppen zie je uiteindelijk natuurlijk nergens meer terug.
zo goed wordt er ook niet gemodereerd
pi_162961195
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

je kan je account laten anonimiseren :) en dat doen belachelijk veel mensen _O-
Klopt, nadat ze door de meesten onder de negeerfunctie zijn getyft en vervolgens de reacties uitblijven.
pi_162961252
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:18 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

zo goed wordt er ook niet gemodereerd
Eerlijk, waar wel!?
pi_162961464
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:21 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Eerlijk, waar wel!?
Dat is ene goede vraag.
Op girlscene gaat het zelfs zo ver dat er niet wordt ingegrepen als gebruikers hun mailadressen of andere herleidbare informatie op girlacene zetten. (Niemand die het bericht verwijderd en de gebruiker stuurt dat her voor haar eigen veiligheid is)
Kinderen zijn daar 13 of zo
pi_162962277
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Dat is ene goede vraag.
Op girlscene gaat het zelfs zo ver dat er niet wordt ingegrepen als gebruikers hun mailadressen of andere herleidbare informatie op girlacene zetten. (Niemand die het bericht verwijderd en de gebruiker stuurt dat her voor haar eigen veiligheid is)
Kinderen zijn daar 13 of zo
De moderators zijn over het algemeen users met een nevenfunctie en die zijn in de regel zo partijdig als hel, maar in dit geval klinkt het alsof die girlscene zelfs helemaal geen moderatie meer heeft, echter blijft voor zover ik weet de beheerder van de site ten alle tijden verantwoordelijk voor de inhoud van de site, ongeacht door wie het is gepost, nou ja goed, Viva-forum leek me toentertijd het proberen waard, ik heb er ook geen spijt van, maar ik had daar verder ook geen diepgaande persoonlijke onderwerpen lopen, maar dat girlscene probeer ik natuurlijk sowieso niet.

Kortom, echt goede forumsites zijn er kennelijk niet, het is op iedere site maar eventjes leuk (tot je de moderatie ontmoet, dan begint het gezeik pas goed!), hahahaa, nou, fijne avond nog en maak je niet druk.

Misschien is er trouwens wel ergens een meldpunt voor je waar je je bevindingen door kunt geven, want persoonlijke informatie van kinderen op internet is idd geen goed idee natuurlijk, hoe dan ook, slaap lekker voor straks en succes ermee!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Galaxy. op 12-06-2016 22:52:52 ]
  zondag 12 juni 2016 @ 22:59:52 #33
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_162962983
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Www.Viva.nl/klb
Pagina niet gevonden _O-
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2016 @ 23:01:16 #34
88815 The_Emotion
98.3
pi_162963032
Welkom terug op Fok!, mapima
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_162965026
Joh :')
Wat dacht jij dan van viva :')
pi_162965146
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:43 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

De moderators zijn over het algemeen users met een nevenfunctie en die zijn in de regel zo partijdig als hel, maar in dit geval klinkt het alsof die girlscene zelfs helemaal geen moderatie meer heeft, echter blijft voor zover ik weet de beheerder van de site ten alle tijden verantwoordelijk voor de inhoud van de site, ongeacht door wie het is gepost, nou ja goed, Viva-forum leek me toentertijd het proberen waard, ik heb er ook geen spijt van, maar ik had daar verder ook geen diepgaande persoonlijke onderwerpen lopen, maar dat girlscene probeer ik natuurlijk sowieso niet.

Kortom, echt goede forumsites zijn er kennelijk niet, het is op iedere site maar eventjes leuk (tot je de moderatie ontmoet, dan begint het gezeik pas goed!), hahahaa, nou, fijne avond nog en maak je niet druk.

Misschien is er trouwens wel ergens een meldpunt voor je waar je je bevindingen door kunt geven, want persoonlijke informatie van kinderen op internet is idd geen goed idee natuurlijk, hoe dan ook, slaap lekker voor straks en succes ermee!
Op girlscene is het wel heel erg ja. Kink maar eens in her ebooks topics. Behalve mailadressen staat daar ook meermaals in dat ene gebruiker voor de rechter moest komen wegens het delen van ebooks, en ondanks dat er wordt gewaarschuwd voor het delen van ebooks blijft dat topic gewoon open. Er staat ook ergens dat de moderators het niet sluiten ondanks dat er in een rechtszaak is bepaald dat de site strafbaar is als er ebooks worden gedeeld want dat is verboden.

Er staan ook foto's op van meiden die laten zien hoeveel ze zijn afgevallen en dan in de onderbroek. En dan ook met gezicht. :') deze foto's worden zelfs op Instagram gezet las ik door een extern account dat ze van girlscene af haalt, maar girlscene doet ook niks zoals de foto's verwijderen of op z'n minst bij dat topic bij reageren zetten dat je op moet passen met zulke intieme foto's en dat op internet alles door iedereen gekopieerd kan worden.

Ik heb er gelukkig nooit problemen mee gehad en van mij staat er ook geen mailadres, foto of andere herleidbare informatie, maar het gaat veel te ver voor een site waar de meeste gebruikers 13-16 jaar zijn of zo.
  maandag 13 juni 2016 @ 00:30:40 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162965539
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:41 schreef female81 het volgende:
Zou je niet zeggen van dat Viva forum.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162967208
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:09 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Op girlscene is het wel heel erg ja. Kink maar eens in her ebooks topics. Behalve mailadressen staat daar ook meermaals in dat ene gebruiker voor de rechter moest komen wegens het delen van ebooks, en ondanks dat er wordt gewaarschuwd voor het delen van ebooks blijft dat topic gewoon open. Er staat ook ergens dat de moderators het niet sluiten ondanks dat er in een rechtszaak is bepaald dat de site strafbaar is als er ebooks worden gedeeld want dat is verboden.

Er staan ook foto's op van meiden die laten zien hoeveel ze zijn afgevallen en dan in de onderbroek. En dan ook met gezicht. :') deze foto's worden zelfs op Instagram gezet las ik door een extern account dat ze van girlscene af haalt, maar girlscene doet ook niks zoals de foto's verwijderen of op z'n minst bij dat topic bij reageren zetten dat je op moet passen met zulke intieme foto's en dat op internet alles door iedereen gekopieerd kan worden.

Ik heb er gelukkig nooit problemen mee gehad en van mij staat er ook geen mailadres, foto of andere herleidbare informatie, maar het gaat veel te ver voor een site waar de meeste gebruikers 13-16 jaar zijn of zo.
Ik ga daar dus echt niet kijken hoor, ook totaal geen belangstelling voor, zoek een meldpunt op internet of doe aangifte bij de politie, hoe dan ook, laat het gaan verder. Doeg!
pi_162971537
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Er zijn er ook zat die dat doen denk ik, maar dat vertik ik echt, toen ik daar toentertijd een account aan maakte werd me duidelijk gezegd dat mannen ook van harte welkom waren, werd alleen niet bij gezegd dat je wel 200% homo moet zijn anders kun je weer gaan, dus nahhh, laat maar. :|W
Waarom moest je uiteindelijk dan alsnog weg?
  maandag 13 juni 2016 @ 13:43:42 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162974574
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Omdat hij geile dm´s stuurde naar die dikke huisvrouwen (met kort pittig kapsel).
pi_162976578
quote:
4s.gif Op maandag 13 juni 2016 04:50 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Ik ga daar dus echt niet kijken hoor, ook totaal geen belangstelling voor, zoek een meldpunt op internet of doe aangifte bij de politie, hoe dan ook, laat het gaan verder. Doeg!
ik weet niet of er een meldpunt van is, persoonlijk vind ik ook dat ouders toezicht moeten houden op hun kinderen op internet. Daarnaast heeft girlscene ook die plicht maar ik heb geen kinderen waar ik bij girlscene of een andere plek kan klagen over privégegevens op het internet.
  maandag 13 juni 2016 @ 15:25:17 #42
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162977076
Vaginale schimmel :')

Maar klopt wel. Mijn vriendin leest ook vaak met tranen in haar ogen topics daar voor vermaak.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_162977334
Klagen over viva ....

Echt als je snel vermaak wil hebben dan is het viva forum vol met feministische huismoedertjes het ideale platform.

wat het altijd goed doet:
-mijn man wil dit uitproberen maar ik durf niet en nu is die boos
-mijn man heeft mij geslagen toen hij erachter kwam dat ik vreemd was gegaan
-dochter komt thuis met een marokkaan, wat te doen?
-vriend vind mijn carriere onzin omdat ik toch huismoeder word
  maandag 13 juni 2016 @ 15:41:11 #44
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_162977515
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:34 schreef flibber het volgende:
Klagen over viva ....

Echt als je snel vermaak wil hebben dan is het viva forum vol met feministische huismoedertjes het ideale platform.

goed lurkforum _O-
Ik drink geen kraantjeswater.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:15:26 #45
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_162978562
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hahahaa.. _O-
pi_162978609
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Omdat hij geile dm´s stuurde naar die dikke huisvrouwen (met kort pittig kapsel).
Uhm, nou, eigenlijk was het bij mij andersom, maar ik begrijp dat jij het vanuit je eigen standpunt omschrijft.. ^O^
  maandag 13 juni 2016 @ 17:02:03 #48
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_162979506
Altijd leuk leedvermaak, dat forum.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_162979851
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:34 schreef flibber het volgende:
Klagen over viva ....

Sorry maar ik vind het echt belachelijk dat mensen voor zulke vragen al een forum nodig hebben.
Ze kunnen ook gewoon met mensen in hun omgeving praten of boeken lezen of googelen?
Echt triest gewoon.
pi_162979902
quote:
gevalletje: bijsluiter lezen en huisarts bellen en informatie opgoogelen is heem erg moeilijk. Ernstig gewoon dat die viva vrouwen geen meisjes van 13 meer zijn. (Oké op 13-jarige leeftijd slikken de meeste meisjes nog geen pil maar op die leeftijd kan ik me nog voorstellen dat je niet begrijpt hoe je aan informatie komt)
pi_164593484
Sorry, in het verkeerde topic gepost.

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2016 18:45:09 ]
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:39:55 #52
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_164594970
Je eigen topic kicken :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_164595091
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:39 schreef Plompzakker het volgende:
Je eigen topic kicken :')
Dit x 1000 :')!!!!!!!!
pi_164595676
mapima topic.
pi_164595744
quote:
Tumbler is ook klacht waardig.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:11:39 #58
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_164595944
Vrouwen bij elkaar die ruzie maken.

Je verwacht het niet :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_164595998
quote:
quote:
Ik kan zoons geaardheid niet aanvaarden
‘Een jaar geleden kwam onze zoon van toen 19 vertellen dat hij dacht homo te zijn. Nou, grote FLAUWEKUL natuurlijk, alsof je dat al weet op die leeftijd en sowieso vinden mijn man en ik homofilie vies en onbespreekbaar. Dus dat hebben we even uit zijn hoofd gepraat. Na een goed gesprek gaf hij gelukkig aan misschien toch niet gay te zijn. Wat denken jullie? Vertelt ie onlangs dat ie toch nog steeds op jongens denkt te vallen en erger nog: dat ie verliefd is en het is ook nog wederzijds! Dus nu ben ik WOEDEND dat hij ons al die tijd heeft voorgelogen, ik snap daar werkelijk niks van. Het is tegenwoordig gewoon hip om homo of bi te zijn, daar laat hij zich natuurlijk door meeslepen want het is een hartstikke harde bikkel. GEEN mietje. Ik hou zielsveel van mijn zoon, maar alleen als ie zo is als ik wil. Hoe kan ik hem duidelijk maken dat ie geen homo is?’
Dat er anno 2016 nog van dit soort bekrompen ouders bestaan. Medelijden met die zoon :')
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:40:32 #60
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_164597020
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:19 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind het echt belachelijk dat mensen voor zulke vragen al een forum nodig hebben.
Ze kunnen ook gewoon met mensen in hun omgeving praten of boeken lezen of googelen?
Echt triest gewoon.
Denk dat ze benieuwd zijn naar reacties van anderen buiten je vrienden of familie om. Ze willen vaak meerdere meningen/ interpretaties verzamelen om het wat meer objectiever te bekijken denk ik om vervolgens een conclusie te trekken voor hun probleem.
Ze hechten denk ik daarom ook veel waarde aan meningen van anderen (van bijvoorbeeld de grote groep)

Daarbij vind je op het internet vaak meningen die recht door zee zijn , en sommige mensen vinden dit wel fijn omdat ze eindelijk een eerlijke mening krijgen die ze normaal niet krijgen in het echt van bijvoorbeeld familie of vrienden.

denk ik

[ Bericht 3% gewijzigd door -Phineas- op 16-08-2016 20:45:44 ]
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:42:52 #61
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_164597136
-

[ Bericht 99% gewijzigd door -Phineas- op 16-08-2016 20:43:09 ]
pi_164598577
Oké ik ging even kijken of er met die dames te discussiëren viel voordat ik mijn mening zou geven.

Jezus christus wat een takke wijven daar
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_164598630
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:04 schreef Roburtt het volgende:
Oké ik ging even kijken of er met die dames te discussiëren viel voordat ik mijn mening zou geven.

Het zijn allemaal kutwijven!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:53:35 #64
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_164604235
Iemand herinnert zich nog dit verhaal :D ? Toen de TS van een R&P topic werd ontmaskerd als de ex van deze topic opener op het Viva forum.

Vriendin is teleurgesteld

‘Ik zit met een probleem dat ik volledig zelf heb veroorzaakt. (al is de OP-meltdown nog zo snel, wie slim is die bewaart hem wel). Een half jaar geleden is mijn verkering uitgegaan, eigenlijk maar beter ook, want mijn lief was nogal een lul die me kleineerde en kwetste. Maar ik was er toch superverdrietig over en heb daar maandenlang over uitgehuild bij mijn vriendinnen. Een van hen was zelfs zo lief om me een weekendje weg aan te bieden, lekker relaxen in Limburg. Dat hebben we 2 maanden geleden afgesproken en komend weekend is het eindelijk zover! Maar goed, het PROBLEEM dus. Mijn hufter-ex belde namelijk deze week plots weer op en wil na 7 maanden nu ineens per se komende zaterdag mijn tandenborstel en föhn teruggeven die nog bij hem lagen. Nou, dat is natuurlijk HARTSTIKKE belangrijk voor mij, om na zoveel tijd de boel goed af te sluiten met iemand die me als een vodje heeft behandeld. Dus heb ik tegen m’n vriendin gezegd dat ik maar 1 nachtje naar Limburg kom voor het gratis weekend dat ze me zo lief heeft cadeau gedaan omdat ik dringend met de eikel-ex moet afspreken. En nu is ze dus gekwetst! Maar ja, ik voel me er ook naar over hoor en mijn gevoeletjes mogen er toch ook zijn? Wat vinden jullie?’

http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:53:53 #65
441016 Pixels.
Light one more up!
pi_164606977
"Giving up smoking is the easiest thing in the world. I know because I've done it thousands of times." - Internet ergens
pi_164607429
quote:
_O- Verzamelpunt van Girlscenemomenten? :D
pi_164607668
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:04 schreef Roburtt het volgende:

Daarom moet je je ook voor doen als vrouw want anders ben je de klos :')
Met wie spreek ik ??
pi_164609698
DNA test ongeboren kind omdat vreemdgaan.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/232379
pi_164609777
quote:
:') Er staan bijna naakte meiden op.
pi_164610149
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:02 schreef IDkaart het volgende:

[..]

:') Er staan bijna naakte meiden op.
instagram mag niet helemaal naakt toch

een tiet of tepel of iets dergelijks en je account word geblockt
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_164633343
Kinderen die op vakantie Pringles eten DAT KAN ECHT NIET
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/339329
pi_164655300
Girlscene is nog erger... Die wijven zetten gewoon zichzelf in bikini op een forum :') !!!!!
http://forum.girlscene.nl(...)ien.-93919.1700.html
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:29:25 #73
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164655778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:15 schreef IDkaart het volgende:
Girlscene is nog erger... Die wijven zetten gewoon zichzelf in bikini op een forum :') !!!!!
http://forum.girlscene.nl(...)ien.-93919.1700.html
:9~
Fapje gezet
pi_164685510
Kreeg stijfje
pi_164689117
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

:9~
Fapje gezet
Met wie spreek ik ??
pi_164690520
Wie kan deze mevrouw helpen? Haar man heeft haar na 17 jaar nog steeds niet laten klaarkomen en ze overweegt 1x per maand met iemand anders naar bed te gaan. http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/340347
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:00:00 #78
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164691621
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:29 schreef IDkaart het volgende:
Wie kan deze mevrouw helpen? Haar man heeft haar na 17 jaar nog steeds niet laten klaarkomen en ze overweegt 1x per maand met iemand anders naar bed te gaan. http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/340347
Kan goed zijn dat het een dermate dikke koe betreft, dat die clit verscholen zit onder tig lagen vet.
pi_164691753
Mannen die stiekem porno kijken, wat een misdrijf.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/330983
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')