ja te confronterend dit :squote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarheid doet pijn he
net zo pijn als een dikke lijn in je naseeee
jy gaat zien a mattiquote:
Godver.quote:
Ik heb liever Waterreus jaquote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom zit daniel de ridder bij nos? konden ze niemand beters regelen
zit je zonder ofzo dat je er zo mee bezig bentquote:
De 'ha ha ha' is bijna uitgestorven.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom zit daniel de ridder bij nos? konden ze niemand beters regelen
al meer dan een weekquote:Op zondag 12 juni 2016 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je zonder ofzo dat je er zo mee bezig bent
dat hoef je niet op mij af te reageren :squote:
ok sorry zal niet meer doenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat hoef je niet op mij af te reageren :s
ok lobi xoquote:
ach boeie als je morgen geen verplichtingen hebtquote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Net ook maar weer pepdat wordt minstens tot 4u wakker zijn
Mooi gezegd weer, waarde vriend.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach boeie als je morgen geen verplichtingen hebt
daar heb ik geen Pep voor nodigquote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Net ook maar weer pepdat wordt minstens tot 4u wakker zijn
Ja sry dp en ik zijn altijd al onafscheidelijk geweest ;squote:
Ja daar wringt het schoentjequote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach boeie als je morgen geen verplichtingen hebt
Misschien nam hij die poll van gisteren serieusquote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
ey waar is hermann eigenlijk, heb hem al hele dag niet zien posten
ntb bbyquote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sry dp en ik zijn altijd al onafscheidelijk geweest ;s
hahah gvdquote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja daar wringt het schoentjeMaarja boeie ik red het wel, zal niet de eerste keer zijn dat ik zonder te slapen naar studie ben gegaan, daarna nog door naar een bbq dus maar ff kijken hoe het gaat verlopen
Hebben jullie hem weggepest? Rotzakkenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien nam hij die poll van gisteren serieus
ahwquote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien nam hij die poll van gisteren serieus
jij houdt wel van dp hequote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sry dp en ik zijn altijd al onafscheidelijk geweest ;s
Gelukkig had ik geen bommetje want dan slaap ik helemaal nietquote:
en anders gwn inkakken is bijpakken jatochquote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen bommetje want dan slaap ik helemaal nietNu mss nog ff 3-4u slaap want heb pas smiddags verplichtingen, dan lukt t wel
Ja ben dol op dpquote:
Niks gelezen over motievenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ngeles-opgepakt.html
Haatbaarden
Ja true maarja dan zit ik weer met die bbqquote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
en anders gwn inkakken is bijpakken jatoch
denk dit weer jaquote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ahw![]()
of hij is weer door z'n bed gezakt en kan niet meer zelfstandig loskomen
Ben jij ook dol op dp of vind je maar mwahmwah?quote:
mijn leven is zinloos zonder dpquote:Op zondag 12 juni 2016 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook dol op dp of vind je maar mwahmwah?
okequote:
goeie postquote:Op zondag 12 juni 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
NWS / [VIDEO] Weer verslaggever bedreigd door Marokkanen
NWS
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef Drug het volgende:
Zin in wieries gvd te druk in trein voor stealth vaping
Sry zal m'n mond spoelen met zeepquote:
Maak filmpje plsquote:
jeetje en dan word ik hier junk genoemd tussen deze agressieve figuren :squote:
Beter wel jaquote:
Junk? Welke onwetende durft zoiets te zeggen? Jij doet alleen functioneel drugsgebruik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje en dan word ik hier junk genoemd tussen deze agressieve figuren :s
Wowowowow waarom meteen zo, ben ook maar een mens, heb ook gevoelquote:Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef Drug het volgende:
[..]
Accuzuur wilde ik voorstellen maar vooruit
bestaat er iets anders danquote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef Drug het volgende:
[..]
Junk? Welke onwetende durft zoiets te zeggen? Jij doet alleen functioneel drugsgebruik.
Ik hou van jou omwille van Allahquote:Op zondag 12 juni 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wowowowow waarom meteen zo, ben ook maar een mens, heb ook gevoel
dacht altijd dat je bot wasquote:Op zondag 12 juni 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wowowowow waarom meteen zo, ben ook maar een mens, heb ook gevoel
Zoek gwn liefdequote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet op mijn dm gereageerd.
doe niet zo engquote:
Weet niet wat ik hiermee moetquote:
Hihi cute.quote:
Dm me pics van jou in bedquote:
ga toch naar batmanquote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
Telltale Games toont eerste screenshots Batman
cool
Dat magquote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Drug het volgende:
[..]
Hihi cute.
Hé ik ben laatste tijd geïntrigeerd door bepaalde Perzische zaken, vind je het oké als ik je daar zo nu en dan een vraagje over stel?
We hebben allemaal toch wel zo'n vage fetisj :squote:
ja das ook zoquote:Op zondag 12 juni 2016 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We hebben allemaal toch wel zo'n vage fetisj :s
Nee laat maar, I'm goodquote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Dan zeg je: moge degene omwille van wie jij van mij houdt, ook van jou houden
ik las huge borstquote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
hugo borst is ook echt zo'n halve zwerver he
Wel moneys en groupies thoquote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
hugo borst is ook echt zo'n halve zwerver he
FUCK U!!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik las arsenal wordt weer geen kampioen
Ja iedereen doe beetje bekend is joh, ze moesten 1 dag in onze schoenen staanquote:Op zondag 12 juni 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja niks te klagen die kerel nee.
was tijdje terug wel depri ofzo toch?
Ik luister geen farsi muziek. Kan serieus geen enkele artiest benoemen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef Drug het volgende:
[..]
Lief, dank
Wat is het mooiste farsi liedje dat je kent?
Begint al goed 😒quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik luister geen farsi muziek. Kan serieus geen enkele artiest benoemen.
Zoek je toch lekker een ander ;squote:
Ja heb nu al spijtquote:
Hey tardispoepiequote:
Vind die afgestompte koppies zo lelijk ;squote:Op zondag 12 juni 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat vind jij van perzische katten?
o wow.. ;squote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind die afgestompte koppies zo lelijk ;s
Haha dat dacht jijquote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
Gelukkig zitten er meer jongens op FOK! dan meiden. Minder labiliteit.
Nee jouw kop ziet er lekker uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind die afgestompte koppies zo lelijk ;s
wel bizar trouwens om dat te doenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
Fransen gaan alcohol verbieden rond EK
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik vind die reacties toch nog wel een paar stapjes bizarderquote:Op zondag 12 juni 2016 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel bizar trouwens om dat te doen
Wie gaat er nou labiel doen op die internets.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
Gelukkig zitten er meer jongens op FOK! dan meiden. Minder labiliteit.
ik niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind die reacties toch nog wel een paar stapjes bizarder
Wauwquote:Op zondag 12 juni 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
Fransen gaan alcohol verbieden rond EK
[ afbeelding ]![]()
![]()
poe hey wat bizar. sws dat jij huilend was vertrokken als je in de sc van 08/09 zatquote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind die reacties toch nog wel een paar stapjes bizarder
Wat probeer je te bereikenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
poe hey wat bizar. sws dat jij huilend was vertrokken als je in de sc van 08/09 zat
Ragdolls zijn cutequote:
2009 presentquote:Op zondag 12 juni 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
poe hey wat bizar. sws dat jij huilend was vertrokken als je in de sc van 08/09 zat
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
inkoppertjes tochquote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]pls
maar ik bedoel dat ik het bizar vind dat mensen dit koppelen aan moslims en de sharia
het is de fp hè, grote kans dat ze srs zijnquote:
Ja doe, sowieso dat ze dan beste vriendjes wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als jij die neemt neem ik een pomsky
kunnen ze samen spelen in onze grote fruittuinquote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doe, sowieso dat ze dan beste vriendjes worden
Terwijl jij bramenjam maakt en ik kersen plukquote:Op zondag 12 juni 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunnen ze samen spelen in onze grote fruittuin
Hm de roes maakt dom, dat is niet wat ik zoek in drugs. Verder ben ik geen fan van alcoholkaters. En ik wil voorkomen dat ik een functionerende alci word.quote:
ik heb net 4 wilde perziken mee gejat van thuisquote:Op zondag 12 juni 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terwijl jij bramenjam maakt en ik kersen pluk
is het nemen van drugs niet per definitie dom?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef Drug het volgende:
[..]
Hm de roes maakt dom, dat is niet wat ik zoek in drugs. Verder ben ik geen fan van alcoholkaters. En ik wil voorkomen dat ik een functionerende alci word.
😂quote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
Zag net een chick die veel op stimo lijkt, ik liet hard de woorden dieet en fitbit vallen maar reageerde niet. Helaas.
Goed gedaan! Die zijn lekkerquote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb net 4 wilde perziken mee gejat van thuis
Boefjequote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb net 4 wilde perziken mee gejat van thuis
Alcoholkaters? Ben je oud of zo, lool.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef Drug het volgende:
[..]
Hm de roes maakt dom, dat is niet wat ik zoek in drugs. Verder ben ik geen fan van alcoholkaters. En ik wil voorkomen dat ik een functionerende alci word.
heb ook nog gele kiwi's, maar die lust jij niet toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
Jullie sappig fruit gepraat maakt me zo jelly
quote:
Waarom zou dat?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is het nemen van drugs niet per definitie dom?
Sry snoes, je mag wel een nectarine van mequote:Op zondag 12 juni 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben er zelf nog niet over uit wat ik in mijn leven wil bereiken, dus ik moet je het antwoord hierop schuldig blijven. Maar toch bedankt voor de interesse.quote:
Wil je mij die voeren om precies 21:54?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry snoes, je mag wel een nectarine van me
...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nog niet over uit wat ik in mijn leven wil bereiken, dus ik moet je het antwoord hierop schuldig blijven. Maar toch bedankt voor de interesse.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ook nog gele kiwi's, maar die lust jij niet toch?
Nee klopt, schattig dat je dat hebt onthouden.
Ik snap dat je honger hebt crip, maar de quotes moet je heel laten.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ook nog gele kiwi's, maar die lust jij niet toch?
[/quote
Nee klopt, schattig dat je dat hebt onthouden.
wat is een fp?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is de fp hè, grote kans dat ze srs zijn
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nog niet over uit wat ik in mijn leven wil bereiken, dus ik moet je het antwoord hierop schuldig blijven. Maar toch bedankt voor de interesse.
soort stormfrontquote:
Natuurlijk, zal ook wat kersen ontpitten voor jequote:
Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
voorspelbaar afquote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef BozeHaas het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
Gvd, leer fatsoenlijk quoten
[/quote
rt
eheheh ;pquote:
Ik wil graag een pijnloze dood bereiken volledig buiten mijn bewustzijn om.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké nou succes met je identiteitscrisisquote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goeie Chai. Maar ik ben nog lang niet aan de dood toe.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil graag een pijnloze dood bereiken volledig buiten mijn bewustzijn om.
Wt ben je toch een qtie, mijn bakkes is droger dan krio's lichaam atm.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk, zal ook wat kersen ontpitten voor je
slapenquote:
wij welquote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goeie Chai. Maar ik ben nog lang niet aan de dood toe.
ja sry enige waar ik momenteel aan denk is drinken.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap dat je honger hebt crip, maar de quotes moet je heel laten.
Maar jij krijgt het paradijs inshallahquote:Op zondag 12 juni 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
nee wil graag al mijn aandacht aan jou bestedenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
Willen jullie cachie beetje positieve aandacht geven, ze wordt nogal voorspelbaar in haar woedeaanvallen
Trek een zak helium over je hoofdquote:Op zondag 12 juni 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil graag een pijnloze dood bereiken volledig buiten mijn bewustzijn om.
nee, ben toe aan haar doodquote:Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Lak je je nagels al zwart en snij je jezelf?
hahahaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ok ik werken dus ik ben totaal niet jelly af op je
Dankje schatje.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
Willen jullie cachie beetje positieve aandacht geven, ze wordt nogal voorspelbaar in haar woedeaanvallen
Waarom is iedereen toch zo boos op jou ik snap dat niequote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
Hoe laat mag je weer eten en drinken vanavond?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ja sry enige waar ik momenteel aan denk is drinken.
Zou sinaasappels voor je persen en je het sap voeren terwijl krio je druiven voertquote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Wt ben je toch een qtie, mijn bakkes is droger dan krio's lichaam atm.
#ripkrio
allemaal jellyquote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom is iedereen toch zo boos op jou ik snap dat nie
they hate her cuz they ain't herquote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weeniequote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pussyquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
ik heb een keer een flinke alcoholkater gehad en daarna heb ik tegen mezelf gezegd 'ik drink nooit meer zoveel'
en dat heb ik ook nooit meer gedaan
Haha ben je hommo ofzoquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
ik heb een keer een flinke alcoholkater gehad en daarna heb ik tegen mezelf gezegd 'ik drink nooit meer zoveel'
Mietje hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
ik zeg dat ook altijdquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
nee je gooit gwn andere shit naar binnenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
Jawel, maar geen onoverkomelijke als ik genoeg water drink en goed slaap.quote:
water </3quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar geen onoverkomelijke als ik genoeg water drink en goed slaap.Laatste is een beetje geluk hebben.
wow ;squote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jou nog een keertje nemen
Mag ik filmenquote:
21:54quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe laat mag je weer eten en drinken vanavond?
Depends, als je er verstandig mee omgaat kan het heel veel goede doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie drugs are just bad mmkay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |