ja te confronterend dit :squote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarheid doet pijn he
net zo pijn als een dikke lijn in je naseeee
jy gaat zien a mattiquote:
Godver.quote:
Ik heb liever Waterreus jaquote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom zit daniel de ridder bij nos? konden ze niemand beters regelen
zit je zonder ofzo dat je er zo mee bezig bentquote:
De 'ha ha ha' is bijna uitgestorven.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom zit daniel de ridder bij nos? konden ze niemand beters regelen
al meer dan een weekquote:Op zondag 12 juni 2016 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je zonder ofzo dat je er zo mee bezig bent
dat hoef je niet op mij af te reageren :squote:
ok sorry zal niet meer doenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat hoef je niet op mij af te reageren :s
ok lobi xoquote:
ach boeie als je morgen geen verplichtingen hebtquote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Net ook maar weer pepdat wordt minstens tot 4u wakker zijn
Mooi gezegd weer, waarde vriend.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach boeie als je morgen geen verplichtingen hebt
daar heb ik geen Pep voor nodigquote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Net ook maar weer pepdat wordt minstens tot 4u wakker zijn
Ja sry dp en ik zijn altijd al onafscheidelijk geweest ;squote:
Ja daar wringt het schoentjequote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach boeie als je morgen geen verplichtingen hebt
Misschien nam hij die poll van gisteren serieusquote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
ey waar is hermann eigenlijk, heb hem al hele dag niet zien posten
ntb bbyquote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sry dp en ik zijn altijd al onafscheidelijk geweest ;s
hahah gvdquote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja daar wringt het schoentjeMaarja boeie ik red het wel, zal niet de eerste keer zijn dat ik zonder te slapen naar studie ben gegaan, daarna nog door naar een bbq dus maar ff kijken hoe het gaat verlopen
Hebben jullie hem weggepest? Rotzakkenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien nam hij die poll van gisteren serieus
ahwquote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien nam hij die poll van gisteren serieus
jij houdt wel van dp hequote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sry dp en ik zijn altijd al onafscheidelijk geweest ;s
Gelukkig had ik geen bommetje want dan slaap ik helemaal nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |