pussyquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
ik heb een keer een flinke alcoholkater gehad en daarna heb ik tegen mezelf gezegd 'ik drink nooit meer zoveel'
en dat heb ik ook nooit meer gedaan
Haha ben je hommo ofzoquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
ik heb een keer een flinke alcoholkater gehad en daarna heb ik tegen mezelf gezegd 'ik drink nooit meer zoveel'
Mietje hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
ik zeg dat ook altijdquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
nee je gooit gwn andere shit naar binnenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
Jawel, maar geen onoverkomelijke als ik genoeg water drink en goed slaap.quote:
water </3quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar geen onoverkomelijke als ik genoeg water drink en goed slaap.Laatste is een beetje geluk hebben.
wow ;squote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jou nog een keertje nemen
Mag ik filmenquote:
21:54quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe laat mag je weer eten en drinken vanavond?
Depends, als je er verstandig mee omgaat kan het heel veel goede doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie drugs are just bad mmkay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |