Hij was niet op jacht en die ene muis heeft hij al weten te vangenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het maar zo houden dan.
Ik ben getrouwd en hij is op muizenjacht, dan wordt het wel erg ingewikkeld...
Ja, en bloedtesten heb ik geen zin in. Nou, leuk dat ik er dan een broer bij heb met dezelfde schoenensmaak.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het maar zo houden dan.
Ik ben getrouwd en hij is op muizenjacht, dan wordt het wel erg ingewikkeld...
Tante Til, ik hoor net van Muis dat je Lucky wel kan inwisselen...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij was niet op jacht en die ene muis heeft hij al weten te vangen
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij was niet op jacht en die ene muis heeft hij al weten te vangen
Apart in de zin dat je zaken oplost door te zoeken op Google.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoezo apart? Moet ik alles kunnen fixen? Klanten zijn altijd zeer tevreden over mij
Zullen we hem omruilen voor een Griekse bastard?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tante Til, ik hoor net van Muis dat je Lucky wel kan inwisselen...
De garantie op Lucky is al verlopenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zullen we hem omruilen voor een Griekse bastard?
levert die nog wat op dan ?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja maar als de Griekse broer niet bevalt kan ie zo naar Ter Apel.
wiel opnieuw uitvinden beter dan? (en nee mijn klanten weten vrij weinig. ) meeste klusjes zijn instaleer een printer. Doe ik met handleiding hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Apart in de zin dat je zaken oplost door te zoeken op Google.
Dat kunnen ze dan namelijk zelf ook, denk ik dan...
Dan heeft Muis de hoofdprijsquote:
Absoluut, zeker wetenquote:
zelfs ik kan een printer installerenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
wiel opnieuw uitvinden beter dan? (en nee mijn klanten weten vrij weinig. ) meeste klusjes zijn instaleer een printer. Doe ik met handleiding hoor
ik heb al 25 jaar geen handleiding meer nodig gehad voor het installeren van een printerquote:Op zondag 12 juni 2016 21:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
wiel opnieuw uitvinden beter dan? (en nee mijn klanten weten vrij weinig. ) meeste klusjes zijn instaleer een printer. Doe ik met handleiding hoor
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:32 schreef Annagh het volgende:
[..]
Lucky heeft vast zelf ook wel een lot uit te loterij.
Huh?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zullen we hem omruilen voor een Griekse bastard?
Ik hoefde alleen een snoertje in te prikken en het ding deed het. Maar toch, als ik een echte ouwe snokkel ben geworden ben ik vast heel blij dat iemand me kan helpen als ik er zelf geen hout van snap.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb al 25 jaar geen handleiding meer nodig gehad voor het installeren van een printer
handleiding draadlozeprinter is ga naar deze Sitequote:Op zondag 12 juni 2016 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb al 25 jaar geen handleiding meer nodig gehad voor het installeren van een printer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |