Deze?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wel Cherry red maar geen staal. Ik dacht dat het Cherry red Smooth was.
Hoe werkt dat?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
mensen helpen met computers doormiddel van google is mijn werk
Update is verwijderd...icoontje is terug, en F9 werkt ook weer.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
mensen helpen met computers doormiddel van google is mijn werk
Ohhh...het schoenenparadijs!quote:Op zondag 12 juni 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Onze inmiddels al weer wat meer uitgebreide gezamenlijke collectie Dr. Martens:
[ afbeelding ]
Dat zijn mijn Cherry Reds zonder steel caps...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef Annagh het volgende:
[..]
Die van mij lijken iets meer bordeaux. Deze zijn ook mooi zeg.
Mijne leken iets donkerder, maar dat kan natuurlijk ook aan de lichtval liggen. Dochter had gifgroene...en dan een knalrode jurk erbij.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn mijn Cherry Reds zonder steel caps...
Helaas geen All Stars meer voor mij. Ik heb al een paar keer een flinke peesontsteking onder mijn voet gehad, en kan er niet meer goed op lopen. Jammer hoor, want vind ze geweldig.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draag je ook Chuck Taylor All Stars, zoals wij?
[ afbeelding ]
Die van mij zijn al wat jaartjes oud en flink gebruikt.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Mijne leken iets donkerder, maar dat kan natuurlijk ook aan de lichtval liggen. Dochter had gifgroene...en dan een knalrode jurk erbij.
Jullie hebben een lekkere verzameling, leuk!
Jezus, je bent echt mijn zus...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Helaas geen All Stars meer voor mij. Ik heb al een paar keer een flinke peesontsteking onder mijn voet gehad, en kan er niet meer goed op lopen. Jammer hoor, want vind ze geweldig.
En dan ga je ter plekke Googlen om de oplossing te vinden?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik kom bij mensen thuis en los problemen op.
Wow hee, die van mevrouw MM zijn mooi! Ik word er helemaal hebberig van.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij zijn al wat jaartjes oud en flink gebruikt.
Mw. MM heeft deze inmiddels ook al weer wat jaartjes:
[ afbeelding ]
windows 10 zeker?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:09 schreef Annagh het volgende:
[..]
Update is verwijderd...icoontje is terug, en F9 werkt ook weer.Toen ik bij mijn ouders was had ik precies hetzelfde met mijn HP all in one..icoontjes geluid en prullenbak pleiten...en toen was Lucky net naar huis en heb ik een uur zitten klooien om het weer terug te halen.
van tevoren meestal. Maar soms komen mensen met problemen die niet van tevoren gemeld zijn en dan Google ik het snel op mijn telefoonquote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan ga je ter plekke Googlen om de oplossing te vinden?
Yep...zowel Toshiba als HP zijn met wi10. Steeds als er zo'n update binnenkomt wil ik overstappen naar Linux. Ben af en toe zo schijtziek van Windows.quote:
Aparte business zo...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
van tevoren meestal. Maar soms komen mensen met problemen die niet van tevoren gemeld zijn en dan Google ik het snel op mijn telefoon
Hm, dan moet ik toch maar eens mijn vader erop aanspreken. Ik ben best wel aan Lucky gehecht geraakt.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hm, dan moet ik toch maar eens mijn vader erop aanspreken. Ik ben best wel aan Lucky gehecht geraakt.
Laten we het maar zo houden dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hm, dan moet ik toch maar eens mijn vader erop aanspreken. Ik ben best wel aan Lucky gehecht geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |