SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de chicane uit tegen de muur aan, dat zag je met ric en palmerquote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien kan iemand me nog even uitleggen wat de wall of champions nou precies is
Welke van de 3?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de chicane uit tegen de muur aan, dat zag je met ric en palmer
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de chicane uit tegen de muur aan, dat zag je met ric en palmer
Is dat toegestaan volgens Ziggo?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:10 schreef I0_0I het volgende:
Iemand met een Zìggosport totaal go abonnement hier die een apparaat wil delen?
Dan betaal ik mee aan de abonnementskosten.
(DM/PM bij interesse)
Daar komen alle winnaars van de race of champions op te staanquote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien kan iemand me nog even uitleggen wat de wall of champions nou precies is
1 champignonnetje, tralalalalala....quote:Op zondag 12 juni 2016 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar komen alle winnaars van de race of champions op te staan
ik snap je niet, wat bedoel je precies?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:10 schreef I0_0I het volgende:
Iemand met een Zìggosport totaal go abonnement hier die een apparaat wil delen?
Dan betaal ik mee aan de abonnementskosten.
(DM/PM bij interesse)
een stukje muur bij de laatste chicane waar vele kampioenen zijn gesneuveld.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
Gastquote:Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef WEST het volgende:
[..]
een stukje muur bij de laatste chicane waar vele kampioenen zijn gesneuveld.
ik weet het leg nog uit voor de noobs..., zijn we daar ook gelijk vanafquote:
zoveel groen/regen dat je het circuit op de kaart niet eens meer ziet xDquote:Op zondag 12 juni 2016 18:18 schreef WEST het volgende:
http://www.accuweather.com/nl/ca/montreal/h2k/weather-radar/56186
een buienradar voor montreal. Er hangt genoeg
Daar kan ik niets over terug vinden. Was deze beschadigd nadat hij de WOC heeft geraakt? Ophanging mag je toch ook 'boetevrij' vervangen?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef marcodej het volgende:
Heeft RIC zijn ophanging nou mogen vervangen?
2,45633.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Re het volgende:
hoeveel knallen er vandaag in die ene muur denkt men?
Alleen Max blijft eruitquote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Re het volgende:
hoeveel knallen er vandaag in die ene muur denkt men?
dat lijkt me redelijk onmogelijk, hoeveel kampioenen rijden er mee? daar is die muur toch voorquote:
moet je een schotel voor hebben, denk ikquote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef exile79 het volgende:
Kan je hier trouwens ook legaal sky sports kijken?
Maar je hebt vaak van die wannabe's die denken dat ze ook in die muur mogen knallenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Re het volgende:
[..]
dat lijkt me redelijk onmogelijk, hoeveel kampioenen rijden er mee? daar is die muur toch voor
5quote:Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Re het volgende:
[..]
dat lijkt me redelijk onmogelijk, hoeveel kampioenen rijden er mee? daar is die muur toch voor
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus achter safety car starten of?
die .45633 is Felipe Massaquote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je hebt vaak van die wannabe's die denken dat ze ook in die muur mogen knallen
U bedoelt de nummers 2, 4, 5, 6 en 33? Niet te hopen!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
U bedoelt de nummers 2, 4, 5, 6 en 33? Niet te hopen!
mja zijn leven niet, maar hij moet wel zijn best doen. even theeleuten, zoals bij andere teams, is er niet bijquote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Met andere woorden: de man met de krik aan de voorkant zijn leven hangt af van zijn reactietijd...
Alonsoquote:Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Re het volgende:
[..]
Die heeft de helft van zijn auto al in de poeier gereden dit weekend inderdaad.quote:
Nee, berekend uit een kansberekening. Afgerond dus 2. 33 blijft dit weekend uit de muur!!!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
U bedoelt de nummers 2, 4, 5, 6 en 33? Niet te hopen!
Nee precies, dus daarom doe ik zo lang over 12,5KM en vliegt de dag omquote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
alsof jij nog hard kan lopen 🙈
#ouwelullen
😉
Sky. Bij Kamphues alleen maar schijtlollige spelletjes en gezever over motorracen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef THEFXR het volgende:
voorbeschouwing sky houden of switchen naar mollie?
NPO1quote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef THEFXR het volgende:
voorbeschouwing sky houden of switchen naar mollie?
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sky. Bij Kamphues alleen maar schijtlollige spelletjes en gezever over motorracen.
Niets mis met motorracen!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sky. Bij Kamphues alleen maar schijtlollige spelletjes en gezever over motorracen.
Niet al te best maar het werkt http://www.vipbox.nu/moto(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef nils7 het volgende:
Ehm ik moet voor iemand een stream regelen, wat is een goede (ja ik weet dat er een topic hierboven staat maar als ik de tekst kopieer naar hem komt ie er niet aan uit op z'n mobiel).
Iemand een idee voor een goede stream?
Jij wilt ijzel?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paars is ijzelquote:
Wel hoor. Gewoon voetbal uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
REGENGOD
jammer dat ik niet kan kijken jongens
Uh, nee.quote:
kan me niet voorstellen, dat je niet gespoilert wordt tot woensdagquote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee.
Ik heb morgenvroeg tentamen. We kijken woensdag wel
Daar zorg ik wel voor. Gewoon iedereen met wie ik erover praat even ingelicht en dan komt het goed.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen, dat je niet gespoilert wordt tot woensdag
offciele stream? Vooral betalen zou ik zeggen.....quote:Op zondag 12 juni 2016 19:38 schreef Justevo het volgende:
livesportstreaming24.com Doet het ook deze week niet staat er.. Is er een alternatief? Vind de officiële echt veel te duur.
dat is normaal livetiming, als het ie eens doetquote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
offciele stream? Vooral betalen zou ik zeggen.....
Nee dit gaat alleen over de live timing.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
offciele stream? Vooral betalen zou ik zeggen.....
http://f1.tfeed.net/livequote:Op zondag 12 juni 2016 19:38 schreef Justevo het volgende:
livesportstreaming24.com Doet het ook deze week niet staat er.. Is er een alternatief? Vind de officiële echt veel te duur.
Het kan wel maar dan moet je zo langzaam door de bochten dat je er toch niks op wintquote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef SnowOokami het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om 100% van de ronde met DRS open te rijden? Of verlies je dan heel veel tractie in de bochten?
die gast mag echt wel weg van de tv, snap niet dat ze hem steeds inhuren, schijnbaar sex met de directeur ofzoquote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef F1gamer het volgende:
![]()
Kamphues zegt max op 15e plek![]()
Wat een prutser die Kamphues
wat denk je zelf?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef SnowOokami het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om 100% van de ronde met DRS open te rijden? Of verlies je dan heel veel tractie in de bochten?
aah okéquote:Op zondag 12 juni 2016 19:42 schreef Justevo het volgende:
[..]
Nee dit gaat alleen over de live timing.
Grapje zeker van die kneus? Hij weet wel beter toch..quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef F1gamer het volgende:
![]()
Kamphues zegt max op 15e plek![]()
Wat een prutser die Kamphues
Dat nag helegaar niet. https://nl.wikipedia.org/wiki/Drag_Reduction_Systemquote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef SnowOokami het volgende:
Zoveel als je wil, tot een bepaalde tijd en je moet altijd door de pitlane. Dacht ikquote:Op zondag 12 juni 2016 19:42 schreef Boarderzip het volgende:
Mogen er meerdere opwarm ronden gereden worden? Ik dacht altijd maar 1 maar zie toch meerdere door de pits rijden voor een extra ronde?
Dat was precies wat er mis ging bij Massa toch? Rechtdoor in de bocht. Alleen hij hield er ook geen rekening mee natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat nag helegaar niet. https://nl.wikipedia.org/wiki/Drag_Reduction_System
Doh... Maar wat "als"quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat nag helegaar niet. https://nl.wikipedia.org/wiki/Drag_Reduction_System
Dank, pitlane klinkt logisch, immers staan de crews al bij de startposities.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zoveel als je wil, tot een bepaalde tijd en je moet altijd door de pitlane. Dacht ik
dan nog kun je waarschijnlijk zelf bedenken dat als dat al kon, ze wel andere vleugels zouden monteren....quote:Op zondag 12 juni 2016 19:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik ben een railway engineer geen aërodynamica expert
Zijn installatie ronden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:42 schreef Boarderzip het volgende:
Mogen er meerdere opwarm ronden gereden worden? Ik dacht altijd maar 1 maar zie toch meerdere door de pits rijden voor een extra ronde?
Dat is toch niet moeilijk te bedenken? Veel minder downforce in de bochten, dus moet je veel trager.quote:
Nog niks over gehoord iig.quote:
Ok, Gewoon start met een aantal regendruppelsquote:
je komt geen bocht door zonder downforcequote:Op zondag 12 juni 2016 19:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik ben een railway engineer geen aërodynamica expert
Iedereen gelijk weer naar binnen voor intermediatesquote:Op zondag 12 juni 2016 19:48 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ok, Gewoon start met een aantal regendruppels
Dat had je tegen Fangio moeten zeggenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je komt geen bocht door zonder downforce
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Thommez het volgende:
Iemand goede stream? Geen aceplayer link svp.
quote:
livestream.ziggosport.nlquote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Thommez het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef stripe het volgende:
voor allen die vragen om een stream: kijk is naar Ace Playerand gone!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Thommez het volgende:
Als ik legaal Sky kan kijken op tv, zou ik het doen.quote:
Ik ook hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat dat ventje zo rustig blijftIk ben volgens mij nerveuzer dan Max
Smakelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
Bijnaaaaaaa! 2e pizza klaar. Nom. Nom nom nom nom.
36gbp per maandquote:Op zondag 12 juni 2016 19:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als ik legaal Sky kan kijken op tv, zou ik het doen.
Ik ook.quote:
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Of zien typen.quote:
Ik twijfel tussen smakelijk en dikquote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren, toen Olav het commentaar tijdens Q overnam van Kamphuesquote:Op zondag 12 juni 2016 19:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Of zien typen.
alles is beter dan Kamphues. Bij die vent heb ik de neiging om iets naar mijn tv te smijtenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
TV / [RTL4] Obese #40 Een meloen per weekquote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
olav is de reden dat ik kijkquote:Op zondag 12 juni 2016 19:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gisteren, toen Olav het commentaar tijdens Q overnam van Kamphues
eet twee halve man!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen smakelijk en dik
http://www.livesportstreaming24.com/quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef caspervc het volgende:
Ergens nog die mooie site met livetiming beschikbaar?
http://f1.tfeed.net/livequote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef caspervc het volgende:
Ergens nog die mooie site met livetiming beschikbaar?
Nu ja iedereen was hem zat en toen kregen was Kampheus. Ik denk toch dat ik dan 10 miljoen keer blijer ben met Olav Mol. Hij maakt fouten maar hij snapt de sport ten minste. Dat kan je van Kampheus niet zeggen, wat een nitwit.quote:
Gelijk zin in een heinikinquote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
HEINEKEN HEINEKEN If you drink, never drive. HEINEKEN HEINEKEN HEINEKEN HEINEKEN.
Ok, goed verhaal
Podium zou geweldig zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef De-Hamster het volgende:
Voorspelling is: Max wordt 3e na Hamilton en Ricciardo
Ik drink een Hoegaarden witbier.quote:
wat een actiequote:
zit in de naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |