SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de chicane uit tegen de muur aan, dat zag je met ric en palmerquote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien kan iemand me nog even uitleggen wat de wall of champions nou precies is
Welke van de 3?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de chicane uit tegen de muur aan, dat zag je met ric en palmer
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de chicane uit tegen de muur aan, dat zag je met ric en palmer
Is dat toegestaan volgens Ziggo?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:10 schreef I0_0I het volgende:
Iemand met een Zìggosport totaal go abonnement hier die een apparaat wil delen?
Dan betaal ik mee aan de abonnementskosten.
(DM/PM bij interesse)
Daar komen alle winnaars van de race of champions op te staanquote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien kan iemand me nog even uitleggen wat de wall of champions nou precies is
1 champignonnetje, tralalalalala....quote:Op zondag 12 juni 2016 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar komen alle winnaars van de race of champions op te staan
ik snap je niet, wat bedoel je precies?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:10 schreef I0_0I het volgende:
Iemand met een Zìggosport totaal go abonnement hier die een apparaat wil delen?
Dan betaal ik mee aan de abonnementskosten.
(DM/PM bij interesse)
een stukje muur bij de laatste chicane waar vele kampioenen zijn gesneuveld.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
Gastquote:Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef WEST het volgende:
[..]
een stukje muur bij de laatste chicane waar vele kampioenen zijn gesneuveld.
ik weet het leg nog uit voor de noobs..., zijn we daar ook gelijk vanafquote:
zoveel groen/regen dat je het circuit op de kaart niet eens meer ziet xDquote:Op zondag 12 juni 2016 18:18 schreef WEST het volgende:
http://www.accuweather.com/nl/ca/montreal/h2k/weather-radar/56186
een buienradar voor montreal. Er hangt genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |