quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Ja, als je terugleest maken ze dezelfde fouten en kunnen geen van beide een nieuw deel openen.
Herkenbaar, mijn eerste account was ik het password van kwijt en het gekoppelde mailadres bestond niet meer. Heb het vorig jaar ineens weer weten te herinneren en het account bestond gewoon nog...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Toen Lucky nog Golf oid als nick had, was de mijne hier BusyLizzie, dus ik was al wel bekend met Fok! Toen vreemdgegaan bij het Vivaforum maar dat was niet echt mijn ding...en toen ik hier weer een kijkje wilde nemen wist ik mijn nick niet meer, dus toen maar een versch account aangemaakt.
Vreest niet mijn zoon. We zullen er veel bekenden tegenkomen.quote:
Het is een rivier ergens in Ierland of zo, maar eigenlijk is het gewoon een deel van mijn eigen naam. In het echie heet ik Annelies, geen Til of John dus.quote:
U stijgt in mijn achting, eerwaarde...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:16 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Vreest niet mijn zoon. We zullen er veel bekenden tegenkomen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is een rivier ergens in Ierland of zo, maar eigenlijk is het gewoon een deel van mijn eigen naam. In het echie heet ik Annelies, geen Til of John dus.
Zo heb ik u ook hoog zittenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U stijgt in mijn achting, eerwaarde...
Zo weet je niks, zo weet je ineens over het bestaan van het Viva forum en van Annelies...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is een rivier ergens in Ierland of zo, maar eigenlijk is het gewoon een deel van mijn eigen naam. In het echie heet ik Annelies, geen Til of John dus.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Annagh het volgende:
Mijn kloon en ik gaan even een peukie doen.
Ui-twaaien...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Annagh het volgende:
Mijn kloon en ik gaan even een peukie doen.
Ja, ik had verwacht dat ik na 1, hooguit 2 weken door de mand zou vallen, dus het werd wel tijd dat mijn kloon zich even netjes zou voorstellen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo weet je niks, zo weet je ineens over het bestaan van het Viva forum en van Annelies...
Volgens mij had niemand het door, behalve door jezelf ingeseinde personen...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, ik had verwacht dat ik na 1, hooguit 2 weken door de mand zou vallen, dus het werd wel tijd dat mijn kloon zich even netjes zou voorstellen.
Zondag avond zit er alweer zowat op.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef just me het volgende:
Zo, auto is weer terug, Junior naar het station gebracht, de zondagavond kan beginnen
Kan je nog even klussen bij meneer...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef just me het volgende:
Zo, auto is weer terug, Junior naar het station gebracht, de zondagavond kan beginnen
Ik zit net met een bak salade voor mijn neusquote:
Smakelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit net met een bak salade voor mijn neus
ik doe gewoon helemaal niets meer vanavondquote:Op zondag 12 juni 2016 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je nog even klussen bij meneer...
Behalve een kwartiertje herkauwen...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe gewoon helemaal niets meer vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |