SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
Powered by JanetjeŽ
Wat een verschrikking, waarschijnlijk is de bungalow platgooien en iets nieuws bouwen goedkoper dan dit moderniseren. Ik krijg er echt een jaren 70/80 Sporthuis Centrum gevoel van. (Voor de noobs, dat heet nu Center Parcs.)quote:Op zondag 12 juni 2016 07:46 schreef Teslynd het volgende:
Op een royaal zonnig perceel staat deze, onder architectuur gebouwde, te moderniseren bungalow met inpandige grote garage. Het huis kan vergroot worden door een uitbouw en/of opbouw. Hierdoor kan een aanzienlijk volume worden gerealiseerd. Dubbele inpandige garage.
Bouwjaar: 1961. Woonoppervlakte: 156m˛. Inhoud: 685mŗ. Perceel: 2023m˛, prijs: ¤ 1.135.000 k.k.
En dit is vermoedelijk de entree:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by JanetjeŽ
quote:Op zondag 12 juni 2016 10:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Laatste post vorige topic:
[..]
Wat een verschrikking, waarschijnlijk is de bungalow platgooien en iets nieuws bouwen goedkoper dan dit moderniseren. Ik krijg er echt een jaren 70/80 Sporthuis Centrum gevoel van. (Voor de noobs, dat heet nu Center Parcs.)Wat een vreemde slogan, dat 'voor álle zekerheid'. Vakantie voor mensen die eigenlijk liever thuisblijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk eerder in de zin van "voor ālle zekerheid" dat je zeker weet dat je vakantie (huisje, park) helemaal goed zal zijn. Kan niks mis gaan, geen risico etc.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat een vreemde slogan, dat 'voor álle zekerheid'. Vakantie voor mensen die eigenlijk liever thuisblijven?
quote:Op zondag 12 juni 2016 10:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Laatste post vorige topic:
[..]
Wat een verschrikking, waarschijnlijk is de bungalow platgooien en iets nieuws bouwen goedkoper dan dit moderniseren. Ik krijg er echt een jaren 70/80 Sporthuis Centrum gevoel van. (Voor de noobs, dat heet nu Center Parcs.)idd platgooien en iets moois neerzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
Mogelijk (ik weet het niet zeker) zit er een luik in dat eerste huis.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:29 schreef ziekdrama het volgende:
Gaat deze trap nou nergens heen?
[ afbeelding ]
En in dit huis zijn sommige schilderijen analoog geblurred? Dat zet je toch aan het denken. Zijn ze gestolen? nep? Te waardevol dat zelfs de fotograaf ze niet mag zien? Vragen, vragen..
[ afbeelding ]
Waarom die lelijke plavuizen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:29 schreef ziekdrama het volgende:
[ afbeelding ]
En in dit huis zijn sommige schilderijen analoog geblurred? Dat zet je toch aan het denken. Zijn ze gestolen? nep? Te waardevol dat zelfs de fotograaf ze niet mag zien? Vragen, vragen..
[ afbeelding ]
Dat valt toch wel mee voor een huis van 2 miljoen? Mijn is 10 minder waard en ik betaal de helft aan VVEquote:
Amsterdam zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:42 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee voor een huis van 2 miljoen? Mijn is 10 minder waard en ik betaal de helft aan VVE![]()
Als ik goed kijk en inschat, zie je de restanten van het luik rechts of links onder de chaise longue vandaan komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:29 schreef ziekdrama het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: UitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Lijkt me wel ideaal, zo'n zwevend rek!quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:38 schreef Burdie het volgende:
Prima plek om je jurkje te stallen.
[ afbeelding ]
En een zwembad! Maar voor de rest is het een lelijke oude bungalow...quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:02 schreef k_man het volgende:
Je eigen bowlingbaan in huis, hoe gaaf is dat?![]()
[ afbeelding ]
Hallo... who cares? Moet ik het nog een keer zeggen? Je hebt je eigen bowlingbaan!quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
En een zwembad! Maar voor de rest is het een lelijke oude bungalow...
L0Lquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:02 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Waar je na 2 avonden spelen op bent uitgekeken...quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:17 schreef k_man het volgende:
Hallo... who cares? Moet ik het nog een keer zeggen? Je hebt je eigen bowlingbaan!![]()
Ach, ik had en pooltafel. Die was ideaal om de was op te vouwen. Zo n bowlingbaan kun je vast ook op meerdere manieren gebruikenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar je na 2 avonden spelen op bent uitgekeken...
maar wel 2.000 aan grond. Daar worden de rijkere onder ons wel gelukkig van in die omgeving.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:04 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dat eerste huis...vraagprijs 1.8 miljoen en dan moet de boel ook nog eerst voor een paar ton opgeknapt worden. Wat een uitgeleefde bende.
Awesome, en een zwembad!quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:02 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Niet als je het gras moet maaienquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:48 schreef draadstalig het volgende:
[..]
maar wel 2.000 aan grond. Daar worden de rijkere onder ons wel gelukkig van in die omgeving.
Want jij denkt dat als je dat bedrag kan ophoesten, je wakker ligt van een tuinman á ¤40 Euro á 40 uur in de maand? Dat verdient men met schijten (lees; vlugge kak en slechts één maal halen)quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:37 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Niet als je het gras moet maaien
Wat een nep zeg, lekker in de weer geweest met photoshop. Op deze foto is niets te bekennen van een jurkje of zwevende glasplaten....quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:38 schreef Burdie het volgende:
Prima plek om je jurkje te stallen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:24 schreef Kebnekaise het volgende:
[..]
Wat een nep zeg, lekker in de weer geweest met photoshop. Op deze foto is niets te bekennen van een jurkje of zwevende glasplaten....
Wat zou er nog meer geshopt zijn?
Volgens mij staan er gewoon oude en nieuwe foto's door elkaar heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
zullen de buren leuk vindenquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:02 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar, er zijn ook mensen met zo veel grond die geen geld hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:55 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Want jij denkt dat als je dat bedrag kan ophoesten, je wakker ligt van een tuinman á ¤40 Euro á 40 uur in de maand? Dat verdient men met schijten (lees; vlugge kak en slechts één maal halen)
Wat een geld!! Is die locatie zo goed?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:33 schreef Essebes het volgende:
Een zeer gevaarlijk afstapje.... [ link | afbeelding ]
hier: http://www.funda.nl/koop/(...)-hertoginnelaan-202/
Ja, gewilde buurt. Wij hebben hier vorig jaar ons huis gekocht en op en boven de vraagprijs is hier al regelmatig. De buurt zit op het randje van het Statenkwartier, wat m.i. de meest populaire buurt in Den Haag is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:45 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
Wat een geld!! Is die locatie zo goed?
4 ton voor 240 vierkante meter vind je bizar?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:45 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
Wat een geld!! Is die locatie zo goed?
wel als je meeneemt nog zeker 1,5 ton in een verbouwing te moeten steken. Dat is toch niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:59 schreef nostra het volgende:
[..]
4 ton voor 240 vierkante meter vind je bizar?
Typisch zo'n vrouw die dan in paniek haar man in de stress jaagt net voor een diner met de zin IK HEB HELEMAAL NIETS OM AAN TE TREKKEN DOE IETS!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:41 schreef k_man het volgende:
Je hebt kleedruimtes en kleedruimtes. En zo te zien is dit alleen nog maar het gedeelte van mevrouw...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook verder de moeite van het bekijken zeker waard.
Sinds lijn 11 nieuwe trams heeft zal dat een stuk minder zijn qua herrie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:54 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ja, gewilde buurt. Wij hebben hier vorig jaar ons huis gekocht en op en boven de vraagprijs is hier al regelmatig. De buurt zit op het randje van het Statenkwartier, wat m.i. de meest populaire buurt in Den Haag is.
Nadeel van dit huis: je moet echt alles eruit slopen en vernieuwen. Maar ook: de Vodka &Wines in het pand ernaast, Daarnaast loopt de tram naar Scheveningen, dus je hebt vol continue zo'n belletje rinkelen. Wij wonen 4 huizen verder en horen het alleen als de ramen open staan.
Hmm...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:41 schreef k_man het volgende:
Je hebt kleedruimtes en kleedruimtes. En zo te zien is dit alleen nog maar het gedeelte van mevrouw...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik. 240 vierkante meter oude meuk ja.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:23 schreef Essebes het volgende:
[..]
wel als je meeneemt nog zeker 1,5 ton in een verbouwing te moeten steken. Dat is toch niet voor iedereen weggelegd.
Voor de rest???quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hmm...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, doe maar niet.![]()
Handig fornuis ook...
[ afbeelding ]
Voor de rest best geinig optrekje.
Gaaf, dat Nijntje beeld in de halquote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zie niets geks? vind met name de badkamer een beetje outdated vergeleken met de rest. Zulke douche gordijn rails kunnen echt niet meer imo..quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:15 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]
Het geld was op voor de laatste restjes?
Hier: http://www.funda.nl/koop/amersfoort/huis-49880121-grenspolder-49/
verf op de achterpuiquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:22 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
ik zie niets geks? vind met name de badkamer een beetje outdated vergeleken met de rest. Zulke douche gordijn rails kunnen echt niet meer imo..
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gaaf, dat Nijntje beeld in de hal.
[ afbeelding ]
Het is mijn smaak ook niet, maar zo in dat huis en op die plek vind ik het eigenlijk wel tof.quote:
Het keldertrappetje is nog wel geinig. Waar ik meer jeuk van krijg is de omschrijving van de makelaar:quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
een keldertrap middenin je woonkamer om allemaal leuke spulletjes neer te zetten
[ afbeelding ]
en dan een semi-authentiek tuinhek moeten neerhangen om ervoor te zorgen dat je er niet doorheen lazert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-49880052-brede-haven-68/
Ehm, nee. Gewoon nee. In 1900 moest men nog minimaal een jaar of 20 wachten op Art Deco. Het heeft ook gewoon helemaal niks weg van iets wat in de buurt komt van Art Deco. Kneuzenmakelaars die als volgt denken:quote:...
Het gehele in Art Deco-stijl gebouwde pand (bestaande uit een beneden- en een bovenwoning) dateert uit circa 1900.
...
2000m2 is niet ook weer niet zo overdreven groot, en dat is de totale kavel, het oppervlakte aan gras zal nog een stuk kleiner zijn.quote:
Ik dacht even dat je een of andere spam link postte, maar toen keek ik verderquote:
Ja. Als ik 2.4 miljoen euro moet betalen voor een woning, wil ik niet naar het toilet hoeven te gaan in vol zicht van anderen; dat bad is ook wel een twijfelgeval.quote:
Dan ga je naar een van de andere toiletten in het huis, en in het andere bad. De foto's die jij post zijn gewoon van de Master Bedroom.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja. Als ik 2.4 miljoen euro moet betalen voor een woning, wil ik niet naar het toilet hoeven te gaan in vol zicht van anderen; dat bad is ook wel een twijfelgeval.
En dat fornuis is gewoon niet praktisch.
En daarom; 'voor de rest' wel geinig optrekje.
En dan ook piepen dat ze geen bijpassende schoentjes heeft.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:44 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Typisch zo'n vrouw die dan in paniek haar man in de stress jaagt net voor een diner met de zin IK HEB HELEMAAL NIETS OM AAN TE TREKKEN DOE IETS!!!
Ja ze praat dan met caps lock aan
Prachtigquote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da s een sterkstroom aansluiting. (Voor de sauna denk ik)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:38 schreef Kebnekaise het volgende:
Een bank, een bed, een douche, een sauna en een projectie scherm.....![]()
Je kan er alles van denken, maar wat mij het meest intrigeert is dat grijze kastje tussen de hoofdkussens.![]()
[ afbeelding ]
Al dit vreemds is te vinden in Tuitjenhorn. De rest van het huis is ook zeker de moeite van het kijken waard. Maar voor dat geld ga ik toch liever op zoek naar een hutje zonder school in de achtertuin.
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:49 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Da s een sterkstroom aansluiting. (Voor de sauna denk ik)
Typisch gevalletje: leuk idee, slechte uitvoering. Het moet volgens de beschrijving een relaxruimte cq bioscoopzaal voorstellenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:38 schreef Kebnekaise het volgende:
Je kan er alles van denken, maar wat mij het meest intrigeert is dat grijze kastje tussen de hoofdkussens.![]()
[ afbeelding ]
Al dit vreemds is te vinden in Tuitjenhorn. De rest van het huis is ook zeker de moeite van het kijken waard. Maar voor dat geld ga ik toch liever op zoek naar een hutje zonder school in de achtertuin.
Wat het toilet en bad betreft, zie de post van Burdie en ik vind dat gasfornuis ook wel gaaf. Om te weten of het praktisch is, zou ik het eens uit moeten proberen, maar het geeft in ieder geval volop ruimte voor iedere pan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja. Als ik 2.4 miljoen euro moet betalen voor een woning, wil ik niet naar het toilet hoeven te gaan in vol zicht van anderen; dat bad is ook wel een twijfelgeval.
En dat fornuis is gewoon niet praktisch.
En daarom; 'voor de rest' wel geinig optrekje.
Want hij/zij wilde geen huurverhoging?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:30 schreef Fred0w het volgende:
Dit heeft niets met Funda te maken, maar hier in het dorp hebben ze ( een woningcorporatie) huurwoningen verduurzaamd.
Behalve 1 huis, omdat degene het niet zag zitten.
Het ziet er zķ vreemd uit.
[ afbeelding ]
''Een 97-jarige bewoonster raakte bij het idee alleen al van haar apropos, dus die woning wordt voorlopig met rust gelaten.''quote:Op zondag 19 juni 2016 12:59 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Want hij/zij wilde geen huurverhoging?
Wel vriendelijk van ze. Doorgaans drukken ze zulke dingen gewoon door.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:12 schreef Fred0w het volgende:
[..]
''Een 97-jarige bewoonster raakte bij het idee alleen al van haar apropos, dus die woning wordt voorlopig met rust gelaten.''
Jeetje, wat een sfeerloze bunker. De locatie is prachtig, jammer van het huis.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:31 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit is geen luxe kantoor.
Hier woon je in als je de eigenaar van Coolcat bent.
Wat zijn die nieuwe vierkantjes in de gevels?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:30 schreef Fred0w het volgende:
Dit heeft niets met Funda te maken, maar hier in het dorp hebben ze ( een woningcorporatie) huurwoningen verduurzaamd.
[ afbeelding ]
Juist geen bunker zo veel glas alles behalve inbraakwerend.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jeetje, wat een sfeerloze bunker. De locatie is prachtig, jammer van het huis.
quote:Op zondag 19 juni 2016 12:30 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ziet de rest van de woning er keurig opgeruimd uit, behalve de wijn onder de keukenkastjes...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:38 schreef Kebnekaise het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:31 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit is geen luxe kantoor.
Hier woon je in als je de eigenaar van Coolcat bent.
Ik vind hem anders moeilijk vetquote:Op zondag 19 juni 2016 19:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jeetje, wat een sfeerloze bunker. De locatie is prachtig, jammer van het huis.
'ongelooflijk tof'quote:Op maandag 20 juni 2016 21:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die twee woorden kan ik niet aan elkaar rijmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |