Die verschillen lijken mij niet zo subtiel.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef syndroom het volgende:
Is het verschil tussen alleen vriendschap, relatie, scharrelen niet enorm verwarrend voor iemand met ass?
Dat ligt aan welke verwachting je had. Als ze mijn droomdate was stond ik nu juichend op de bank. maar dat was de intentie niet. Gewoon wie er achter de username zit en ze is een heel eerlijk en leuk persoon, maar relationeel is het nog niet zo sterk (kan dat al na 1 date?). Het is niet het type meisje waar ik mee date als we elkaar op een datingsite zouden ontmoeten. Dus: relatie nee. Vriendschappelijk heeft het potentie.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid: heb je een gevoel van voldoening na je meeting? Of toch nog een licht gevoel van teleurstelling?
Wat denk je dat ze over vriendschap denkt na het lezen van je oordeel over haar?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ligt aan welke verwachting je had. Als ze mijn droomdate was stond ik nu juichend op de bank. maar dat was de intentie niet. Gewoon wie er achter de username zit en ze is een heel eerlijk en leuk persoon, maar relationeel is het nog niet zo sterk (kan dat al na 1 date?). Het is niet het type meisje waar ik mee date als we elkaar op een datingsite zouden ontmoeten. Dus: relatie nee. Vriendschappelijk heeft het potentie.
gewoon afspreken noemen meiden onder elkaar geen date hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat meiden onder elkaar een date noemen, gewoon afspreken dus.
Als ze interesse in mij had qua relatie dan is het misschien goed als er geen vriendschap komt. En als ze vriendschappelijk wilt blijven afspreken sta ik daar voor openquote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze over vriendschap denkt na het lezen van je oordeel over haar?
Dat heeft ie van films. "It's a date!"quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
gewoon afspreken noemen meiden onder elkaar geen date hoor
Jouw generatie misschien niet, maar ik hoor vaak zat 'oh we moeten binnenkort echt weer daten hoor!!!!'. Tienertaalquote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Er hebben al genoeg mensen een oordeel over mij geveld, zonder mij te kennenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:08 schreef Kamina het volgende:
[..]
Wat als jij met iemand van FOK! afspreekt en diegene plots over jou gaat zitten oordelen op het forum? Zou je niet fijn vinden denk ik. Ik vind het zeer asociaal.
Date=datumquote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat heeft ie van films. "It's a date!"
Moeite met feedback geven komt omdat mensen moeite hebben anderen iets negatiefs mee te delen, want ze willen de ander niet kwetsen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij de PE-cursus kwam eruit dat veel mensen moeite hadden met feedback geven, en ik juist niet. Ik met ontvangener niet voor open staan of iig er niks van aantrekken vaak.
Jij doet me aan zo'n relax persoon, goed verzorgd, zelfverzekerd denken die ik weleens in de UB zag. Straalt gewoon uit: ik ben tevreden met alles. Maakt hem heel aantrekkelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Koral het volgende:
[..]
Er hebben al genoeg mensen een oordeel over mij geveld, zonder mij te kennenzegt meer over die personen dan over mij
Eerlijk gezegd, hoe vaak er wel niet oordelend over Deezer gesproken wordt? Dat hij advies vraagt geeft ook niet het recht om asociaal te gaan doen. Wat zeg ik, Deezer heeft zelfs nog een excuus (ass), die anderen niet.
Die jongen heeft al zo'n berg shit over zich heen gekregen en nu doet hij wat ongepast en wordt er op elke slak weer zout gelegd door generatie butt-hurt! Laat die dame in kwestie toch zelf haar zegje doen.
Ja, het is allemaal onze schuld.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Koral het volgende:
[..]
Er hebben al genoeg mensen een oordeel over mij geveld, zonder mij te kennenzegt meer over die personen dan over mij
Eerlijk gezegd, hoe vaak er wel niet oordelend over Deezer gesproken wordt? Dat hij advies vraagt geeft ook niet het recht om asociaal te gaan doen. Wat zeg ik, Deezer heeft zelfs nog een excuus (ass), die anderen niet.
Die jongen heeft al zo'n berg shit over zich heen gekregen en nu doet hij wat ongepast en wordt er op elke slak weer zout gelegd door generatie butt-hurt! Laat die dame in kwestie toch zelf haar zegje doen.
In kort dus: hoewel je vooral ging kijken wie die persoon is, stond je wel open voor (of eik: je had wel hoop op) het ontmoeten van een potentiële partner.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ligt aan welke verwachting je had. Als ze mijn droomdate was stond ik nu juichend op de bank. maar dat was de intentie niet. Gewoon wie er achter de username zit en ze is een heel eerlijk en leuk persoon, maar relationeel is het nog niet zo sterk (kan dat al na 1 date?). Het is niet het type meisje waar ik mee date als we elkaar op een datingsite zouden ontmoeten. Dus: relatie nee. Vriendschappelijk heeft het potentie.
Ow ik zeg dat wel tegen vriendinnen hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ik sta er altijd voor open jaquote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
In kort dus: hoewel je vooral ging kijken wie die persoon is, stond je wel open voor (of eik: je had wel hoop op) het ontmoeten van een potentiële partner.
aha dus jij date tieners, en mijn generatie?? je doet alsof ik hoog bejaard ben man!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jouw generatie misschien niet, maar ik hoor vaak zat 'oh we moeten binnenkort echt weer daten hoor!!!!'. Tienertaal
ja maar als je een man gaat ontmoeten zeg je toch niet ik ga daten als het geen date is?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ow ik zeg dat wel tegen vriendinnen hoor"we moeten weer eens daten!" En we zijn echt geen 16
Ik date 18-25 vooral ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
aha dus jij date tieners, en mijn generatie?? je doet alsof ik hoog bejaard ben man!
Je weet het tenminste. Dat is al iets. Of de lat niet te hoog ligt, is natuurlijk wel de vraag.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik sta er altijd voor open jamaar ik weet wel graag wat ik wil en niet wil.
Nee, alleen als het een goede vriend zou zijn en dat gewoon onze taal is zeg maar. Maar bij een eerste ontmoeting niet nee.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:28 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
ja maar als je een man gaat ontmoeten zeg je toch niet ik ga daten als het geen date is?
dat bedoelde ikquote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, alleen als het een goede vriend zou zijn en dat gewoon onze taal is zeg maar. Maar bij een eerste ontmoeting niet nee.
Ik heb haar ook helpen te ontspannen. Ik merkte wat trekjes aan haar en dat gewoon eerlijk benoemd en daar had ik ook alle respect voor, dus dat was zeker geen struikelblok. En ze vroeg letterlijk hoe ze overkwam en dat heb ik ook gezegd: mij iets te onzeker, ze mag blijer kijken (uitstraling dus), maar daar had ze haar redenen voor waarom dat nu niet zo goed lukte. Ze was het er ook wel mee eens zei ze.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:28 schreef the85mc het volgende:
Vind wel dat je wat snel oordeelt, Deezer.
Een keer afspreken doe je met z'n tweeën. Als je merkt dat iemand het spannend vindt kun jij ervoor zorgen dat de stemming was losser wordt. Als het een beetje awkward voelt in het begin en iemand zegt dat je geen datemateriaal bent komt dat de sfeer niet bepaald ten goede. Eerlijk zijn is goed, maar kan soms de sfeer verpesten. En bovendien, wie zegt dat zij in jou geïnteresseerd was?
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij doet me aan zo'n relax persoon, goed verzorgd, zelfverzekerd denken die ik weleens in de UB zag. Straalt gewoon uit: ik ben tevreden met alles. Maakt hem heel aantrekkelijk.
Qua uiterlijk kan het altijd beter, en daarvoor hoef je zelf ook geen hunk te zijn als ik zo rondkijk in de stad, dus er moet vooral een klik zijn heb ik het idee.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Je weet het tenminste. Dat is al iets. Of de lat niet te hoog ligt, is natuurlijk wel de vraag.
Afijn, ga jij nog wat doen om jullie vriendschap te onderhouden of is de volgende stap aan haar?
Heb je zelf ook feedback gevraagd aan haar?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb haar ook helpen te ontspannen. Ik merkte wat trekjes aan haar en dat gewoon eerlijk benoemd en daar had ik ook alle respect voor, dus dat was zeker geen struikelblok. En ze vroeg letterlijk hoe ze overkwam en dat heb ik ook gezegd: mij iets te onzeker, ze mag blijer kijken (uitstraling dus), maar daar had ze haar redenen voor waarom dat nu niet zo goed lukte. Ze was het er ook wel mee eens zei ze.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef habitue het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd wie deze mysteryvrouw is.
Jaquote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Heb je zelf ook feedback gevraagd aan haar?
Omgekocht?quote:
Zolang het ook een sociale klik is - mooi.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua uiterlijk kan het altijd beter, en daarvoor hoef je zelf ook geen hunk te zijn als ik zo rondkijk in de stad, dus er moet vooral een klik zijn heb ik het idee.
We spraken elkaar sowieso al een paar weken op de appquote:Op zondag 12 juni 2016 20:43 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Omgekocht?
[..]
Zolang het ook een sociale klik is - mooi.
Maar hoe zit het nou met je nieuwe vriendschap? Moet zij er nog over nadenken, of is het contact er al?
En wat was haar feedback dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
JaMaar misschien oordeel ik ook wel te snel hoor, maar ik had al vrij snel door: die is nog onzekerder dan ik zelf ben, en dat gaf mij geen fijn gevoel.
Dat zou ze zelf moeten zeggen hier, ze gaf aan dat de ontmoeting leuk was.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:47 schreef MMunkun het volgende:
[..]
En wat was haar feedback dan?is het iets waar je verder mee kan?
Als voorbeeld: bij je dates hield het gesprek op na de echte ontmoeting.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We spraken elkaar sowieso al een paar weken op de app
Als je niks meer hoort weet je dat 't tegenviel, zelfde als dat je bij Paiq wordt geblokt als de foto's zichtbaar zijn, dan zijn ze blijkbaar niet verder geïnteresseerd in je.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Als voorbeeld: bij je dates hield het gesprek op na de echte ontmoeting.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling in dit geval.
Je komt eerder happy over dan chill. Wordt je in het echt ook verlegen als je complimenten krijgt?quote:
Als je niets meer hoort kun je haar nog altijd vragen hoe het gaat. Als jullie beiden voor vriendschap gaan, zou het goed moeten komenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je niks meer hoort weet je dat 't tegenviel, zelfde als dat je bij Paiq wordt geblokt als de foto's zichtbaar zijn, dan zijn ze blijkbaar niet verder geïnteresseerd in je.
Omdat jullie er zo uitgebreid om vragen? En ik zeg heus niet alles, alleen mijn kant van het verhaal.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom gooi je alles op Fok...? Het is echt niet chill, als iemand anders over je blaart op een forum.
Gewoon niet doen. Niemand vind dit leuk.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat jullie er zo uitgebreid om vragen? En ik zeg heus niet alles, alleen mijn kant van het verhaal.
Je kent haar kant van het verhaal toch niet (echt)quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat jullie er zo uitgebreid om vragen? En ik zeg heus niet alles, alleen mijn kant van het verhaal.
Nee, gedachte lezen kan ik nog steeds nietquote:Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Je kent haar kant van het verhaal toch niet (echt)
Heb je ook niet nodig. Zolang je (non)verbale signalen kan oppikken, komt het goed.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, gedachte lezen kan ik nog steeds niet
Van omgekocht naar happy en chill?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Je komt eerder happy over dan chill. Wordt je in het echt ook verlegen als je complimenten krijgt?
[..]
Als je niets meer hoort kun je haar nog altijd vragen hoe het gaat. Als jullie beiden voor vriendschap gaan, zou het goed moeten komen
Dit ja, ga dus niet nog een keer met Deezertje datenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom gooi je alles op Fok...? Het is echt niet chill, als iemand anders over je blaart op een forum.
Ach, je moest eens weten wat er allemaal op het VIVA-forum staat, met rugnummers en alquote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit ja, ga dus niet nog een keer met Deezertje daten
Waarom post je op een wijvenforum?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, je moest eens weten wat er allemaal op het VIVA-forum staat, met rugnummers en al
Dit is niet het VIVA-forum. Houd je een beetje in.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, je moest eens weten wat er allemaal op het VIVA-forum staat, met rugnummers en al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |