Deel was ook spanning, aan het einde van de ontmoeting was ze zichzelf.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef Sarabi het volgende:
Ik snap niet dat je al zo snel gaat oordelen Deezertje. Neem eerst eens de tijd om elkaar in het echt te leren kennen.
Ookal is het geen premium chick
Natuurlijk heeft dat met elkaar te doenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is uitstraling ook persoonlijkheid dan? Ze was een goed en positieve Fokster maar nog wat onzekerder dan ik zelf ben eerlijk gezegd.
Maar nog steeds te onzeker?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deel was ook spanning, aan het einde van de ontmoeting was ze zichzelf.
Dat elkaar ontmoeten helemaal niet zo eng is en het wel leuk is om elkaar te leren kennen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat met elkaar te doen.
Heb je nog wat nuttigs geleerd tijdens deze ontmoeting?
Ik ben vaak directquote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Maar nog steeds te onzeker?
Mogelijk kun jij wat gemeen overkomen, zelfs als je het niet zo bedoelt. Hebben we onlangs ook in een van deze threads kunnen meemaken.
Probeer iig tijdens de ontmoetingen zelf wat te letten op je woordkeuze.
Er wordt zoveel over Deezer geoordeeld. In his face. Kan me er wel wat bij voorstellen dat hij dit soort ongeschreven regels niet helemaal op zijn netvlies heeft staan.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oordelen over iemands persoonlijkheid op een openbaar forum heeft niks van doen met aan het lijntje houden.
Topquote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat elkaar ontmoeten helemaal niet zo eng is en het wel leuk is om elkaar te leren kennen.
Klinkt als iets ertussenin.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar was het nou als date of als vriendschappelijke ontmoeting bedoeld
Klopt, naar aanleiding van informatie die hij zelf deelt, waarbij hij vraagt om advies. De persoon waar hij het nu over heeft, heeft niks zelf gedeeld, dat doet hij nu voor haar.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Er wordt zoveel over Deezer geoordeeld. In his face. Kan me er wel wat bij voorstellen dat hij dit soort ongeschreven regels niet helemaal op zijn netvlies heeft staan.
En is het echt zo erg om onzeker te zijn of te worden genoemd? Iedereen is wel eens onzeker? Ik hoop dat de dame in kwestie dit niet te persoonlijk vat. Er is niets ergs aan om onzeker te zijn. Eerlijk gezegd vind ik haar, wie het ook mag zijn, erg dapper!
ja maar omdat hij steeds zegt vriendschap is mogelijk, de rest (nog) niet dan vraag ik me af was het de bedoeling dan om samen te zien of er iets was of was het gewoon een vriendschappelijke ontmoetingquote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Klinkt als iets ertussenin.
Als er een actieve vriendschap aan wordt overgehouden is het (imo) zelfs beter dan wanneer het een date was geweest.
Wat als jij met iemand van FOK! afspreekt en diegene plots over jou gaat zitten oordelen op het forum? Zou je niet fijn vinden denk ik. Ik vind het zeer asociaal.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Er wordt zoveel over Deezer geoordeeld. In his face. Kan me er wel wat bij voorstellen dat hij dit soort ongeschreven regels niet helemaal op zijn netvlies heeft staan.
En is het echt zo erg om onzeker te zijn of te worden genoemd? Iedereen is wel eens onzeker? Ik hoop dat de dame in kwestie dit niet te persoonlijk vat. Er is niets ergs aan om onzeker te zijn. Eerlijk gezegd vind ik haar, wie het ook mag zijn, erg dapper!
Gewoon kijken wie er achter de usernames zatquote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar was het nou als date of als vriendschappelijke ontmoeting bedoeld
Dat hoeft niet altijd iets positiefs te zijn. Zo kan je deuren dichtgooien die anders vanzelf op een kier gingen staan. Juist als je aanvoelt dat iemand zich pas later op haar gemak voelt. Dan zou ik niet zo direct zijn en je analyse klaar hebben staan.quote:
In alle eerlijkheid: heb je een gevoel van voldoening na je meeting? Of toch nog een licht gevoel van teleurstelling?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon kijken wie er achter de usernames zat
Als ik zelfverzekerder ben dan zij mag ik dat toch wel zeggen? Die Franse was bijvoorbeeld super spontaan en extravert, daar schrok ik eerst ook van maar zij wist mij wel op haar gemak te stellen en ik ben er vrij zeker van dat ik een extravert iemand nodig heb in mijn leven. Twee onzekere mensen maakt het niet makkelijker en ik houd wel van een beetje reuring.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, naar aanleiding van informatie die hij zelf deelt, waarbij hij vraagt om advies. De persoon waar hij het nu over heeft, heeft niks zelf gedeeld, dat doet hij nu voor haar.
En nee, het is niet erg onzeker te zijn. Ik ben het ook. Echter kwam Deezer nogal veroordelend over in zijn eerdere bericht, terwijl hij zelf ook niet uitblikt in sociale activiteite.
maar waarom verwacht je dan meer dan vriendschap als dat totaal niet de intentie van de ontmoeting was?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij de PE-cursus kwam eruit dat veel mensen moeite hadden met feedback geven, en ik juist niet. Ik met ontvangenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd iets positiefs te zijn. Zo kan je deuren dichtgooien die anders vanzelf op een kier gingen staan. Juist als je aanvoelt dat iemand zich pas later op haar gemak voelt. Dan zou ik niet zo direct zijn en je analyse klaar hebben staan.
Maar kennelijk werkte dat niet, anders had ze je niet verwijderd.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik zelfverzekerder ben dan zij mag ik dat toch wel zeggen? Die Franse was bijvoorbeeld super spontaan en extravert, daar schrok ik eerst ook van maar zij wist mij wel op haar gemak te stellen en ik ben er vrij zeker van dat ik een extravert iemand nodig heb in mijn leven. Twee onzekere mensen maakt het niet makkelijker en ik houd wel van een beetje reuring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |