Her loss. genoeg anderenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee dit was niet diegene van het koken. Die stemde wel in maar toen ik om een datum vroeg kwam ik in e negeermodus.
Sociale vaardigheden alleen zijn echt niet voldoende om makkelijk scharrels en ONS te regelen. Vooral belangrijk is dat je fysiek aantrekkelijk bent, waardoor seksuele aantrekkingskracht ontstaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ze hebben iets dat jij niet hebt
Sociale vaardigheden
Je doet net alsof er alleen maar fysiek aantrekkelijke vrouwen bestaan. Enig idee hoeveel vrouwen niet zo tevreden zijn over hun uiterlijk en toch wel eens een ONS hebben of iemand wat vaker zien zonder er gelijk een relatie van te maken?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Sociale vaardigheden alleen zijn echt niet voldoende om makkelijk scharrels en ONS te regelen. Vooral belangrijk is dat je fysiek aantrekkelijk bent, waardoor seksuele aantrekkingskracht ontstaat.
Het was toch een meet, geen date? Wat heeft dan verder dan vriendschappelijk ermee te maken?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef Deezertje het volgende:
Was leuk! Zijn hetzelfdr ook allebei bescheiden. Vriendschappelijk kan het groeien, verder niet, maar dat heb ik ook netjes verteldniet dat ze lelijk is ofzo, maar op dit punt is ze mij wat te onzeker en dat ben ik ook, dus twee van die werktverlammend.
Benieuwd of zij haar ervaring hier ook deelt..
Dan ben jij echt een uitzondering. In mijn vriendengroep zat vroeger iemand die lang, knap en gespierd was. Altijd als hij ergens binnenkwam was hij meteen het middelpunt van de aandacht van alle vrouwen. Die vielen echt niet voor zijn sociale vaardigheden, maar puur op zijn uiterlijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef gebakken-koekje het volgende:
het is een combinatie van dingen, ik hoef echt geen ONS met een model zonder sociale vaardigheden. Een 'gewone' man die dat wel heeft is echt veel aantrekkelijker
Ik had het dan ook over mannen. Voor de gemiddelde vrouw is het regelen van een ONS veel makkelijker dan voor de gemiddelde man.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef Koral het volgende:
[..]
Je doet net alsof er alleen maar fysiek aantrekkelijke vrouwen bestaan. Enig idee hoeveel vrouwen niet zo tevreden zijn over hun uiterlijk en toch wel eens een ONS hebben of iemand wat vaker zien zonder er gelijk een relatie van te maken?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook zonde vind dat er meteen een oordeel over de persoon gegeven wordt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:16 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het was toch een meet, geen date? Wat heeft dan verder dan vriendschappelijk ermee te maken?
Iemand kan nu 'niet zelfverzekerd genoeg' aan het lijstje toevoegen.
Is ook gewoon zoquote:Op zondag 12 juni 2016 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
uiterlijk heeft echt wel een groter aandeel in het al dan niet het regelen van een ONS, mits je niet een of (contact)stoornis hebt, en dus gewoon 'normaal' bent
mensen die dit niet erkennen
Eén heel voorbeeld? Ja, dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan ben jij echt een uitzondering. In mijn vriendengroep zat vroeger iemand die lang, knap en gespierd was. Altijd als hij ergens binnenkwam was hij meteen het middelpunt van de aandacht van alle vrouwen. Die vielen echt niet voor zijn sociale vaardigheden, maar puur op zijn uiterlijk.
Ik ken ook nog wel een paar voorbeelden. One night stands gaan voornamelijk om uiterlijk, als je er goed uit ziet en niet compleet sociaal gestoord bent lukt het echt wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef Kamina het volgende:
[..]
Eén heel voorbeeld? Ja, dan moet het wel waar zijn.
Wil jij beweren dat het niet zo is dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef Kamina het volgende:
[..]
Eén heel voorbeeld? Ja, dan moet het wel waar zijn.
Het gaat om aantrekkelijk zijn, waar uiterlijk zeker bij helpt. Maar er zijn maar weinig knappe mensen, dus dan kan uiterlijk niet de norm bepalen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel een paar voorbeelden. One night stands gaan voornamelijk om uiterlijk, als je er goed uit ziet en niet compleet sociaal gestoord bent lukt het echt wel.
Omdat ik zelf ook niet van aan het lijntje gehouden worden houdt.. dus ik zeg eerlijk: vriendschappelijk kan het nog groeien, dat andere (nu nog) niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook zonde vind dat er meteen een oordeel over de persoon gegeven wordt.
Waarom doe je dat, Deezer? Heb je het zelf niet door dat dat niet erg tof is, of wat?
Dat is iemand aan het lijntje houden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook niet van aan het lijntje gehouden worden houdt.. dus ik zeg eerlijk: vriendschappelijk kan het nog groeien, dat andere (nu nog) niet.
Dat zou zijn als ik bovenstaande niet heb vermeld. Ik heb gewoon duidelijk gemaakt dat het voor het complete plaatje niet zie werkenquote:
Zoek maar even op hoeveel vrouwen en mannen er wereldwijd zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan ben jij echt een uitzondering. In mijn vriendengroep zat vroeger iemand die lang, knap en gespierd was. Altijd als hij ergens binnenkwam was hij meteen het middelpunt van de aandacht van alle vrouwen. Die vielen echt niet voor zijn sociale vaardigheden, maar puur op zijn uiterlijk.
[..]
Ik had het dan ook over mannen. Voor de gemiddelde vrouw is het regelen van een ONS veel makkelijker dan voor de gemiddelde man.
Oordelen over iemands persoonlijkheid op een openbaar forum heeft niks van doen met aan het lijntje houden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook niet van aan het lijntje gehouden worden houdt.. dus ik zeg eerlijk: vriendschappelijk kan het nog groeien, dat andere (nu nog) niet.
Is uitstraling ook persoonlijkheid dan? Ze was een goed en positieve Fokster maar nog wat onzekerder dan ik zelf ben eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oordelen over iemands persoonlijkheid op een openbaar forum heeft niks van doen met aan het lijntje houden.
Zoals je het schreef is hoe mensen elkaar aan het lijntje houden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zou zijn als ik bovenstaande niet heb vermeld. Ik heb gewoon duidelijk gemaakt dat het voor het complete plaatje niet zie werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |