quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij doet me aan zo'n relax persoon, goed verzorgd, zelfverzekerd denken die ik weleens in de UB zag. Straalt gewoon uit: ik ben tevreden met alles. Maakt hem heel aantrekkelijk.
Qua uiterlijk kan het altijd beter, en daarvoor hoef je zelf ook geen hunk te zijn als ik zo rondkijk in de stad, dus er moet vooral een klik zijn heb ik het idee.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Je weet het tenminste. Dat is al iets. Of de lat niet te hoog ligt, is natuurlijk wel de vraag.
Afijn, ga jij nog wat doen om jullie vriendschap te onderhouden of is de volgende stap aan haar?
Heb je zelf ook feedback gevraagd aan haar?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb haar ook helpen te ontspannen. Ik merkte wat trekjes aan haar en dat gewoon eerlijk benoemd en daar had ik ook alle respect voor, dus dat was zeker geen struikelblok. En ze vroeg letterlijk hoe ze overkwam en dat heb ik ook gezegd: mij iets te onzeker, ze mag blijer kijken (uitstraling dus), maar daar had ze haar redenen voor waarom dat nu niet zo goed lukte. Ze was het er ook wel mee eens zei ze.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef habitue het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd wie deze mysteryvrouw is.
Jaquote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Heb je zelf ook feedback gevraagd aan haar?
Omgekocht?quote:
Zolang het ook een sociale klik is - mooi.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua uiterlijk kan het altijd beter, en daarvoor hoef je zelf ook geen hunk te zijn als ik zo rondkijk in de stad, dus er moet vooral een klik zijn heb ik het idee.
We spraken elkaar sowieso al een paar weken op de appquote:Op zondag 12 juni 2016 20:43 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Omgekocht?
[..]
Zolang het ook een sociale klik is - mooi.
Maar hoe zit het nou met je nieuwe vriendschap? Moet zij er nog over nadenken, of is het contact er al?
En wat was haar feedback dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
JaMaar misschien oordeel ik ook wel te snel hoor, maar ik had al vrij snel door: die is nog onzekerder dan ik zelf ben, en dat gaf mij geen fijn gevoel.
Dat zou ze zelf moeten zeggen hier, ze gaf aan dat de ontmoeting leuk was.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:47 schreef MMunkun het volgende:
[..]
En wat was haar feedback dan?is het iets waar je verder mee kan?
Als voorbeeld: bij je dates hield het gesprek op na de echte ontmoeting.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We spraken elkaar sowieso al een paar weken op de app
Als je niks meer hoort weet je dat 't tegenviel, zelfde als dat je bij Paiq wordt geblokt als de foto's zichtbaar zijn, dan zijn ze blijkbaar niet verder geïnteresseerd in je.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Als voorbeeld: bij je dates hield het gesprek op na de echte ontmoeting.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling in dit geval.
Je komt eerder happy over dan chill. Wordt je in het echt ook verlegen als je complimenten krijgt?quote:
Als je niets meer hoort kun je haar nog altijd vragen hoe het gaat. Als jullie beiden voor vriendschap gaan, zou het goed moeten komenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je niks meer hoort weet je dat 't tegenviel, zelfde als dat je bij Paiq wordt geblokt als de foto's zichtbaar zijn, dan zijn ze blijkbaar niet verder geïnteresseerd in je.
Omdat jullie er zo uitgebreid om vragen? En ik zeg heus niet alles, alleen mijn kant van het verhaal.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom gooi je alles op Fok...? Het is echt niet chill, als iemand anders over je blaart op een forum.
Gewoon niet doen. Niemand vind dit leuk.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat jullie er zo uitgebreid om vragen? En ik zeg heus niet alles, alleen mijn kant van het verhaal.
Je kent haar kant van het verhaal toch niet (echt)quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat jullie er zo uitgebreid om vragen? En ik zeg heus niet alles, alleen mijn kant van het verhaal.
Nee, gedachte lezen kan ik nog steeds nietquote:Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Je kent haar kant van het verhaal toch niet (echt)
Heb je ook niet nodig. Zolang je (non)verbale signalen kan oppikken, komt het goed.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, gedachte lezen kan ik nog steeds niet
Van omgekocht naar happy en chill?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Je komt eerder happy over dan chill. Wordt je in het echt ook verlegen als je complimenten krijgt?
[..]
Als je niets meer hoort kun je haar nog altijd vragen hoe het gaat. Als jullie beiden voor vriendschap gaan, zou het goed moeten komen
Dit ja, ga dus niet nog een keer met Deezertje datenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom gooi je alles op Fok...? Het is echt niet chill, als iemand anders over je blaart op een forum.
Ach, je moest eens weten wat er allemaal op het VIVA-forum staat, met rugnummers en alquote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit ja, ga dus niet nog een keer met Deezertje daten
Waarom post je op een wijvenforum?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, je moest eens weten wat er allemaal op het VIVA-forum staat, met rugnummers en al
Dit is niet het VIVA-forum. Houd je een beetje in.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, je moest eens weten wat er allemaal op het VIVA-forum staat, met rugnummers en al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |