Ow jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Prettige voortzetting, even wat Pinkpop kijken...
Da's ook gaaf, veel kijkplezier dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk, subtielquote:
Slaap lekker, Melt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:14 schreef Melting het volgende:
Dank Knokkels..... ik ga plat.
Fijne nacht nog allemaal.
Draai lekker wat jij wil, ben er nu toch.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk, subtiel![]()
! Walk Off The Earth! Die staan er ook
slaap lekker Annaghquote:
Yo, Mo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draai lekker wat jij wil, ben er nu toch.
Trusten, zus.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:25 schreef Annagh het volgende:
Ik ga ook plat. Prettige avond nog.En bedankt Knok!
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:25 schreef Annagh het volgende:
![]()
Truste.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:25 schreef Annagh het volgende:
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit vind ik toevallig een van de lekkerste nummers van Skunk A.
Smakelijk.quote:
oehquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk.
Heb even tussendoor mijn geluid omgeschakeld, nu de laptop via nieuwe (externe) geluidskaart.
Klinkt goed.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
Knok dank je voor de ch0000ns, maar ik ga mijn snorharen poetsen en zo
Doei
Truste.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
Knok dank je voor de ch0000ns, maar ik ga mijn snorharen poetsen en zo
Doei
Dat akkoorden schema is zo standaard joh.quote:
Daarom heet het ook four chord song. Alle nummers in 4kwartsmaat achter mekaarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat akkoorden schema is zo standaard joh.
Plagiaat.![]()
Ik ken die al langer hoor, mijn baardaap zet het nu nog soms op, net als jij zojuist.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom heet het ook four chord song. Alle nummers in 4kwartsmaat achter mekaar
Ik heb hem ook al tijden, alleen kon ik hem nooit vinden wanneer ik hem wilde draaienquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken die al langer hoor, mijn baardaap zet het nu nog soms op, net als jij zojuist.
Dit nummer, dat de Stones zo een zeik maakten over een miniscuul sample die amper hoorbaar is.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:55 schreef Fogel het volgende:
Knokkels, heb je heel toevallig een nummer die over gipsplaten gaat op je repetoire?
Ik probeer al jaren niks te doen, maar mijn moeder blijft komen, nou ja, dat kan ik begrijpen dus heb ik voor haar wel een stuk vlaai en een kop koffie in huis.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor de 57e keer boeit het niet zoveel meer.
Ik neem gewoon de telefoon niet op en ben niet thuis.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren niks te doen, maar mijn moeder blijft komen, nou ja, dat kan ik begrijpen dus heb ik voor haar wel een stuk vlaai en een kop koffie in huis.
Wel iets in de buurtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:55 schreef Fogel het volgende:
Knokkels, heb je heel toevallig een nummer die over gipsplaten gaat op je repetoire?
Whehequote:
Die Vout heb een verkeerde invloed.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
mehh ik ben toch beter in draaien dan klussen. Vooral het opruimenquote:
Ach, ik vond het al heel wat van mezelf dat ik de stofzuiger op de zaag aan had gesloten vandaag terwijl ik binnen aan het zagen wasquote:Op zondag 12 juni 2016 00:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
mehh ik ben toch beter in draaien dan klussen. Vooral het opruimen
Heb je nu gestofzuigd of gezaagd?quote:Op zondag 12 juni 2016 00:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, ik vond het al heel wat van mezelf dat ik de stofzuiger op de zaag aan had gesloten vandaag terwijl ik binnen aan het zagen was
Bijna alles is nu overigens opgeruimd, moet ook wel, anders breekt de timerman zijn nek dinsdag.
De zaag gestofzuigd.quote:
gestofzaagdquote:
Hmmmmmmm kwam er wat laat achter dat er een aansluiting zat voor een stofzuiger op de schuurmachine, niet dat mijn stofzuiger erop kon aangesloten wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
De zaag gestofzuigd.
Bouwstofzuiger, die past precies op de plek waar je de zaagselzak aanhangt meestal.
Stofzuiger aan, zagen, geen zaagsel door je hele huis.
Oh crapquote:Op zondag 12 juni 2016 00:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmmmmm kwam er wat laat achter dat er een aansluiting zat voor een stofzuiger op de schuurmachine, niet dat mijn stofzuiger erop kon aangesloten worden![]()
[ afbeelding ]
Mooie trapladdert.quote:Op zondag 12 juni 2016 00:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmmmmm kwam er wat laat achter dat er een aansluiting zat voor een stofzuiger op de schuurmachine, niet dat mijn stofzuiger erop kon aangesloten worden![]()
[ afbeelding ]
Dat zei ik dus ook.quote:
quote:
En dat ook alleen maar door je flitser.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben te ver weg om daar nog iets herkenbaars in te zien.
Ik ga ook zo om 1 uur keihard crashenquote:
Watje.quote:Op zondag 12 juni 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga ook zo om 1 uur keihard crashen
quote:
Hoezo?quote:Op zondag 12 juni 2016 00:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet wel plaats maken voor jou natuurlijk
nachtdienst natuurlijkquote:
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moest toch even het volume iets naar beneden bijstellen nu.
Dat sample komt van Pulp Fiction, en daar kwam deze dialogue ook vanquote:Op zondag 12 juni 2016 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat sampletje aan het begin net gebruiken FLC ook.
Ja, ja, maar zij gebruiken hem ook dus...quote:Op zondag 12 juni 2016 00:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat sample komt van Pulp Fiction, en daar kwam deze dialogue ook van
quote:Op zondag 12 juni 2016 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, maar zij gebruiken hem ook dus...
Dit is wederom erg lekker.
en toen was het feest afgelopenquote:
Jij bedankt en truste.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
Yay Piet
![]()
maar toch ga ik naar mijn nest![]()
Slaap lekker
Gaat dat lukken ?quote:Op zondag 12 juni 2016 01:02 schreef knokkels het volgende:
Yay Piet
![]()
maar toch ga ik naar mijn nest![]()
Slaap lekker
Goedemorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |