SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Symphonic van harte gefeliciteerd met je verjaardag
![]()
Music was my first love and Mouse will be my last.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:23 schreef BastardMouse het volgende:
[..]Went snel hoor, zijn tandenborstel was ook wel handig.
Ik heb het alleen gezien op een reportage van Jeroen van Inkelquote:
Ja, die viezerik poetste er gewoon zijn tanden mee.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb het alleen gezien op een reportage van Jeroen van Inkel![]()
Grote pallet met etiket: Schijtlint
Lucky: Jij was vast heel populair
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Multi inzetbaar die electrische tandenborstels...
Vooral Maten loos denk ikquote:
Bah, dat vind ik echt goor. Wie poetst er nou z'n tanden met een borstel!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:25 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ja, die viezerik poetste er gewoon zijn tanden mee.
Gelukkig ben jij er nu voor hem Muisquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:28 schreef BastardMouse het volgende:
[..]Nee, we moesten regelmatig met het hele peloton over het hek klimmen omdat we gebroederlijk ruim te laat terug kwamen 's nachts.
Als ik haar was, zou ik mijn tandenborstel voortaan na gebruik in de kluis leggen...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu voor hem Muis
[..]Nee, we moesten regelmatig met het hele peloton over het hek klimmen omdat we gebroederlijk ruim te laat terug kwamen 's nachts.
Sja, dat dus. Daar neem je vanzelfsprekend een sok voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik echt goor. Wie poetst er nou z'n tanden met een borstel!
Nouquote:
Ik heb liever frieten met mayonaisequote:
Goed plan, want die is sinds een paar uur toch leeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik haar was, zou ik mijn tandenborstel voortaan na gebruik in de kluis leggen...
Psies, het is gewoon een totaal gebrek aan opvoeding als je dit niet eens weet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:29 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Sja, dat dus. Daar neem je vanzelfsprekend een sok voor.
Is de volgende plaat voor jou.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb liever frieten met mayonaise
je leert elke dag wat bijquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik haar was, zou ik mijn tandenborstel voortaan na gebruik in de kluis leggen...
Toch zijn er zat mensen die er geen weet van hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:30 schreef Annagh het volgende:
[..]
Psies, het is gewoon een totaal gebrek aan opvoeding als je dit niet eens weet.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:32 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Toch zijn er zat mensen die er geen weet van hebben.Er lopen zelfs mensen rond die hun sokken niet binnenstebuiten dragen.
Hoe zit dat, eerwaarde? Die wijn bij u hoort niet te ploppen.quote:
quote:
Met knoflookquote:
Hoe kèn 't hèquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:32 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Toch zijn er zat mensen die er geen weet van hebben.Er lopen zelfs mensen rond die hun sokken niet binnenstebuiten dragen.
Hele beste ook.quote:
Dat is neppe.quote:
en dan ook nergens hun handdoek mee naartoe brengenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:32 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
minder azijn gebruiken de volgende keerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:33 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Hele beste ook.Nu weet ik nog de verhoudingen niet.
Die flauwe hap komt mijn neus uit. Er gaat niks boven een lekker koud biertje.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:33 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Hoe zit dat, eerwaarde? Die wijn bij u hoort niet te ploppen.
Echt nietquote:
Zelf geknutselde natuurlijkquote:
gebeurt me wel eens als ik niet wakker mijn nest uitrol.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:32 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Neeheee.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
minder azijn gebruiken de volgende keer
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:34 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Die flauwe hap komt mijn neus uit. Er gaat niks boven een lekker koud biertje.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
En dan nu.....Trio Zandvrees en de Viezevoetenkortingen!
w.........wa........wat?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
En dan nu.....Trio Zandvrees en de Viezevoetenkortingen!
Bischopswijn flauwe hap?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:34 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Die flauwe hap komt mijn neus uit. Er gaat niks boven een lekker koud biertje.
Wel eens? Zo ging ik naar mijn werk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
gebeurt me wel eens als ik niet wakker mijn nest uitrol.
En dan ook gerust de hele dag mijn tshirt binnenstebuiten
en (kruiden)azijnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
Mosterd eigeel en olie zijn de basis toch?
Hier was de mayo op...Alles gedaan wat niet moest...ei uit koelkast enzo, en gewoon maar wat bij elkaar gemikt en perfecte mayonaisse.quote:
Dat doet Lucky ook wel eensquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hier was de mayo op...Alles gedaan wat niet moest...ei uit koelkast enzo, en gewoon maar wat bij elkaar gemikt en perfecte mayonaisse.
Dat heb jij wel vaker met door elkaar mikken. En Peertje maar tetteren dat je op moet schrijven wat je doet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hier was de mayo op...Alles gedaan wat niet moest...ei uit koelkast enzo, en gewoon maar wat bij elkaar gemikt en perfecte mayonaisse.
krijg je leuke creaties van.quote:
Over die appelmoes heb ik uren zitten piekeren.quote:
Ach, die ouwe gek met z'n kookgezeur.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:38 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dat heb jij wel vaker met door elkaar mikken. En Peertje maar tetteren dat je op moet schrijven wat je doet.
ineens is dat papiertje dan weg, ligt het bij Peertjequote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:38 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dat heb jij wel vaker met door elkaar mikken. En Peertje maar tetteren dat je op moet schrijven wat je doet.
Is 24 Kitchen niks voor jullie, beetje a la Creatief met Kurk?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:38 schreef Annagh het volgende:
[..]Ja, dat doen we allebei regelmatig, en het pakt verbazingwekkend vaak heel goed uit.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
krijg je leuke creaties van.
Lucky: Zeggen ze soms ook papa tegen je?![]()
Dan heb je te verse producten gebruikt
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:39 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Over die appelmoes heb ik uren zitten piekeren.
Dan gaat ie het toch herschrijven, want broer en ik kunnen van alles net niks volgens hem.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
ineens is dat papiertje dan weg, ligt het bij Peertje
Dat is toch standaard?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:38 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
ik las creatief met Knokquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is 24 Kitchen niks voor jullie, beetje a la Creatief met Kurk?
Van alles wat ik ooit schreef is nooit meer gebruik gemaakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
ineens is dat papiertje dan weg, ligt het bij Peertje
Whahahahaaaa, geweldig! Zo heb ik weer waterkefir die aan reuzegroei is gaan doen. Gaat als een speer nu, en straks moet het een week de koelkast in.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:39 schreef BastardMouse het volgende:
[..]Muis had een tomaat met jongen.
Mijn propmolrecept ook niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:41 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Van alles wat ik ooit schreef is nooit meer gebruik gemaakt.
mijn ex had een ehhh koolraap ofzo die nogal erg grote overkomsten had met een mannelijk lidquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:39 schreef BastardMouse het volgende:
[..]Muis had een tomaat met jongen.
Tegenwoordig niet meer, dat regelt mijn muis allemaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is toch standaard?
Superlekker koken zonder recept en de volgende keer een probleem hebben
Een week!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:41 schreef Annagh het volgende:
[..]
Whahahahaaaa, geweldig! Zo heb ik weer waterkefir die aan reuzegroei is gaan doen. Gaat als een speer nu, en straks moet het een week de koelkast in.
Ja, leer dat doktershandschrift dan ook es afquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:41 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Van alles wat ik ooit schreef is nooit meer gebruik gemaakt.
Zo hadden wij een tante die volgens mijn opa een kop als een bloemkool had.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
mijn ex had een ehhh koolraap ofzo die nogal erg grote overkomsten had met een mannelijk lid![]()
Gevonden bij Tesco's
Ik heb heul geen wijfquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:42 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, dat regelt mijn muis allemaal.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb heul geen wijf![]()
* knokkels gooit zijn heupen los
*ril*quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:41 schreef Annagh het volgende:
[..]
Whahahahaaaa, geweldig! Zo heb ik weer waterkefir die aan reuzegroei is gaan doen. Gaat als een speer nu, en straks moet het een week de koelkast in.
Heeft ze 'm nog?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
mijn ex had een ehhh koolraap ofzo die nogal erg grote overkomsten had met een mannelijk lid![]()
Gevonden bij Tesco's
Mijn ex lijkt op een....quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zo hadden wij een tante die volgens mijn opa een kop als een bloemkool had.
Ligt niet aan het handschrift, maar aan de recepten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, leer dat doktershandschrift dan ook es af![]()
En je pizzarecept was goed te doen
Kaassaus er over, klaar...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
nee, die heeft de Sunday Roast niet overleefd.quote:
Scheurende violenquote:
Ik denk dat ik deze reserveer voor komende vakantie als ik met Melting weer op pad ga.quote:
Ook eentje met een waterhoofd. (op waarheid berust) Lees: 'wat heeft dat jong een grote kop'quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:42 schreef Annagh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |