Stel je voor dat je op het toilet zit van de bus. De bus moet plotseling remmen waardoor jij schrikt en je ergens aan vastgrijpt wat de doorspoelknop is. Heb je mooi een weggezogen fallus.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
In Bussen en Treinen zit toch geen water meer in de plee, eerder zo een chemisch goedje...
auwquote:Op maandag 13 juni 2016 15:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Stel je voor dat je op het toilet zit van de bus. De bus moet plotseling remmen waardoor jij schrikt en je ergens aan vastgrijpt wat de doorspoelknop is. Heb je mooi een weggezogen fallus.
Precies, maar een metrodeur kun je vaak nog wel weer opentrekken. Met behulp van omstanders althans.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
auw
Zegmaar t Rugzak met metrodeur verhaal, maar dan met je Fallus...
Station Blackpool Pleasure Beachquote:Op maandag 13 juni 2016 16:00 schreef MCH het volgende:
Laatste optie maar waarschijnlijk niet. Naar Blackpool (soort Scheveningen alleen dan met Engelse tokkies) en daar de kusttram afrijden.
of: http://www.tramway.co.ukquote:Op maandag 13 juni 2016 16:00 schreef MCH het volgende:
Ik ga zaterdag zeer waarschijnlijk een treinrit vanuit Manchester maken.
Zit nog te twijfelen tussen een rit naar Liverpool. Daar een netwerkkaart a 5 pond kopen die je helemaal tot Chester brengt (ligt tegen de grens met Wales)
Of als het niet te hard regent (er wordt wel regen verwacht) naar het Peak District om precies te zijn Edale. Met de trein de natuur in om te hiken.
Laatste optie maar waarschijnlijk niet. Naar Blackpool (soort Scheveningen alleen dan met Engelse tokkies) en daar de kusttram afrijden.
Pleasure beach? Ik dacht dat dat bij Cap d'Agde wasquote:Op maandag 13 juni 2016 16:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Station Blackpool Pleasure Beach![]()
quote:Op maandag 13 juni 2016 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pleasure beach? Ik dacht dat dat bij Cap d'Agde was
Wanneer wordt die verbouwd dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:21 schreef b2py het volgende:
Over die boekenVIRM, schijnt dat er nu een ander stel (8707) rond gaat rijden met stickers na de verbouwing
Zul je zien dat ze er PDF-virms van maken. Met allemaal diskettes en downloadicoontjes en Adobe-logo's op de zijkant.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:49 schreef ReisT het volgende:
Zou raar zijn, ze moderniseren nu alleen de 9400 en 8600 serie, daar horen de boekenVIRMs niet bij.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze er PDF-virms van maken. Met allemaal diskettes en downloadicoontjes en Adobe-logo's op de zijkant.
Dan komen er 2quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:49 schreef ReisT het volgende:
Zou raar zijn, ze moderniseren nu alleen de 9400 en 8600 serie, daar horen de boekenVIRMs niet bij.
Maar WAAG HET NIET om er foto's van te maken!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze er PDF-virms van maken. Met allemaal diskettes en downloadicoontjes en Adobe-logo's op de zijkant.
#dijenkletser
Je hebt wel veel verstand van een land dat je zo erg haat.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pleasure beach? Ik dacht dat dat bij Cap d'Agde was
Ik weet ook wel dat een tijdje rondcruisen en dollen in Cap de Fap een wilde droom is van menig Fok!ker.quote:
En dan wil je op het eindpunt de bestemmingsaanduiding veranderen maar dat kan dan helemaal niet want het is een PDF- treinquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
#dijenkletser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |