Dan gaat het hard ja..quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:52 schreef Prins_Pils het volgende:
Over die onderdoorgang in Amsterdam-Diemen gesproken trouwens: ik lees bij de concurrent dat er vier woningen gesloopt gaan worden voor een tijdelijke overweg. Misschien dat daar die 30 miljoen vandaan komt?
Nou nou nou dat is ook niet aardigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil bij deze de nabestaanden van Dhr Ferdinand Les alvast mijn oprechte meeleven doen toekomen. Hij was een fijne vent, maar wij begrijpen dat jullie gekozen hebben voor euthanasie nadat Fer zijn traumatische buservaring nooit te boven is gekomen.
Het is toch de bedoeling dat Eurostar Amsterdam-Londen gaat doen, waarom dan zulke uitstapjes? Utrecht en Den Haag kan ik nog we snappen als back-up traject, maar oostelijker dan dat vind ik raar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:02 schreef dennistd het volgende:
[..]
Kan ook nog de Eurostar zijn, die reed vanavond tussen Utrecht en Arnhem, terug via Deventer-Amersfoort naar de Watergraafsmeer zou kunnen natuurlijk.
Tussen Maarn en Driebegen-Zeist is een vaste meetapparatuuropstelling ingebouwd in de baan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat Eurostar Amsterdam-Londen gaat doen, waarom dan zulke uitstapjes? Utrecht en Den Haag kan ik nog we snappen als back-up traject, maar oostelijker dan dat vind ik raar.
Omdat er ook ruimte moet zijn in de dienstregeling. De Hanzelijn is daarom een dankbaar object bijvoorbeeld. Niet omdat de Eurostar naar Zwolle gaat doorrijden of omdat het er gaat stikken van de Flirts, maar simpelweg omdat er ruimte is. Echt superraar inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat Eurostar Amsterdam-Londen gaat doen, waarom dan zulke uitstapjes? Utrecht en Den Haag kan ik nog we snappen als back-up traject, maar oostelijker dan dat vind ik raar.
Ah, het is hier een tweede somda geworden. Alleen echte treinfappers welkom. Gewoon een vraag stellen als je geen linnentasje met opschrijfboekje voor treinnummers hebt mag niet meer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Omdat er ook ruimte moet zijn in de dienstregeling. De Hanzelijn is daarom een dankbaar object bijvoorbeeld. Niet omdat de Eurostar naar Zwolle gaat doorrijden of omdat het er gaat stikken van de Flirts, maar simpelweg omdat er ruimte is. Echt superraar inderdaad.
Nee hoor, het is hier absoluut geen somda en het is best vreemd dat jij iets raar mag vinden wat ik met een beetje logisch nadenken zo kan verklaren zonder dat ik ingevoerd ben in hoe die meuk daadwerkelijk getest moet worden. En raar dat ik dat dan niet meer raar mag vinden. RAAR.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ah, het is hier een tweede somda geworden. Alleen echte treinfappers welkom. Gewoon een vraag stellen als je geen linnentasje met opschrijfboekje voor treinnummers hebt mag niet meer.
Duidelijk.
Wat Fles zegtquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu weer lief doen kinders. Anders is het barkenbiet'n![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:46 schreef tripel7 het volgende:
Voor op je telefoon: https://play.google.com/s(...)tentry.nsdienstentry
Super, thnx!quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:44 schreef dennistd het volgende:
Deze zijn van december: http://dennistd.nl/temp/tr/nsdiensten2016.zip
Alleen had je wel hulp van iemand anders nodig...quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:37 schreef b2py het volgende:
Wel leuk dat mijn woonplaats zo gehighlight is
Jees, staat dat daar nog steeds?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:34 schreef MTL het volgende:
Waar vinden we dit ongelooflijk hippe bestemmingsbord?
(en voor je het je afvraagt: ja, deze foto is gisteren gemaakt, dus ik neem aan dat deze ook vandaag de dag nog altijd op het betreffende perron te vinden is )
Nog meer mensen in lijn 9quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:47 schreef boriq het volgende:
We hebben het er hier al wel eens over gehad en het lijkt per december 2016 ook te gebeuren, de sprinter Apeldoorn - Almelo ( - Enschede) rijdt vanaf dan als het aan NS ligt alleen in de spits door naar Enschede (ipv. de hele dag tot 20:00)
via een meer bij De Tubantia
[..]
Als notoir spammer trein fappert en veel poster van het eerste uur moet je hem eigenlijk wel openenquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef hem niet trouwensMaar veel plezier ermee vast
Nee, ik ben aan het werk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als notoir spammer trein fappert en veel poster van het eerste uur moet je hem eigenlijk wel openen
Watergraafsmeer?quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:11 schreef MTL het volgende:
Helaas, allebei fout
Inderdaad wel een 1700.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |