ow ja.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik tune wat laat in, maar kan het wat vouter?
Ik bouw op..... voor mensen die later inschakelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Kwak er nog snel wat door dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:26 schreef knokkels het volgende:
beetje laffe rijst. Vergeet ik specerijen bij te voegen
vergistquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:26 schreef knokkels het volgende:
Kan er alsnog iets overheen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:26 schreef knokkels het volgende:
Ja maar nu is het al opquote:
special saucequote:
hey, ik zeg nietsquote:
Kwark, kaas, eieren, zelfgemaakte mayonaise, kom geen eiwit te kort bij Muis.quote:
Andere stem dan.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar nu is het al op![]()
pluspunt: Nu kan ik mijn biertje verorberen
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:32 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Of Father John aan het draaien was.
Maar kan je het ook kwijt?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:30 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Kwark, kaas, eieren, zelfgemaakte mayonaise, kom geen eiwit te kort bij Muis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar kan je het ook kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar kan je het ook kwijt?Daar gaf Muis een boterhamzakje voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music was my first love and Mouse will be my last.
quote:
Halve bloemkool: checkquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:31 schreef BastardMouse het volgende:
[..]At smakelijk dan maar. Over schoffelen gesproken.
Mag ik opmerken dat dit een ietwat opmerkelijke voedsel mix is?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Halve bloemkool: check
royale hamburger, en een flinke berg rijst![]()
en ik heb nog honger![]()
* knokkels gaat over op een vloeibaar broodje kaas van 9%
Alsof jij tot nu toe wel meegeluisterd hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Laten we de definitie van 'feest' eens nader bepalen...
Doei, ik ga weer feesten!
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:36 schreef Annagh het volgende:
Ik kan nu nooit meer Au clair de la lune horen zonder aan een harem te denken.
Jij mag datquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:36 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat dit een ietwat opmerkelijke voedsel mix is?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:36 schreef Annagh het volgende:
Ik kan nu nooit meer Au clair de la lune horen zonder aan een harem te denken.
Bloemkool met een hamburger kan ik nog wel inkomen. Maar die rijst.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij mag dat![]()
In de winkel binnenstappen, en dan denken: Wat wilde ik ook weer gaan eten
quote:BEER INFO
Brewed by:
Boulevard Brewing Co.
Missouri, United States | website
Style: Saison / Farmhouse Ale
Alcohol by volume (ABV): 8.50%
Availability: Year-round
Notes / Commercial Description:
Most breweries have at least one piece of equipment that’s just a bit persnickity. Here at Boulevard we have fermenter number seven, the black sheep of our cellar family. Ironically, when our brewers were experimenting with variations on a traditional Belgian-style farmhouse ale, the perfect combination of elements came together in that very vessel. You could call it fate, but they called it Tank 7, and so it is. Beginning with a big surge of fruity aromatics and grapefruit-hoppy notes, the flavor of this complex, straw-colored ale tapers off to a peppery, dry finish.
wel rijst kopen en de aardappelen vergetenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:39 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Bloemkool met een hamburger kan ik nog wel inkomen. Maar die rijst.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
Dat hij hij niet kon wennen aan die andere Vout.
Dat zeg ik, ik ben feesten...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Alsof jij tot nu toe wel meegeluisterd hebt.
Die enge gladde knollen kunnen nooit gezond zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
wel rijst kopen en de aardappelen vergeten
Aardappelen koop ik nooit. Liggen ze je daar een beetje aan te kijken en uit te lopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
wel rijst kopen en de aardappelen vergeten
Er lagen er hier nog een paar die ik kon fijnknijpen. Geen flauw idee hoe lang ze er al lagenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:44 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Aardappelen koop ik nooit. Liggen ze je daar een beetje aan te kijken en uit te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |