abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juli 2016 @ 13:13:37 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_163926542
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:17 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben nu precies op de helft.

[ afbeelding ]

Gisteren heb ik een nieuwe besteld, ook weer 20x20, met een eigen foto van het snoetje van onze Poespoes.

[ afbeelding ]
Oooow die wordt vast leuk, eentje van je eigen kat O+ En je paarse schiet ook al op! :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 24 juli 2016 @ 21:58:56 #202
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163986112
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:17 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben nu precies op de helft.

[ afbeelding ]

Gisteren heb ik een nieuwe besteld, ook weer 20x20, met een eigen foto van het snoetje van onze Poespoes.

[ afbeelding ]
Aaaw Poespoes O+

Die wordt vast super. Voor diamond painting perfect denk ik :Y
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 26 juli 2016 @ 07:33:38 #203
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164014376
Het schip is klaar *O*

Uiteindelijk kwam ik nog een kleur tekort (50 steentjes). Ik kan het niet echt verklaren anders dan een zakje te weinig. Naar beneden afgerond ipv naar boven. Van alle andere kleuren had ik ruim voldoende. Beide waar ik tekort van had waren gelukkig in de lucht en het was redelijk gemakkelijk op te lossen met wat ik aan andere over had. Ziet er prima uit.

Het schip zelf is echt prachtig geworden vind ik zelf. De lucht en de maan ietsje minder maar dat was te verwachten. Zelfs met een stuk of 20 kleuren voor de (grillige) lucht en de maan kun je niet alle nuances goed weergeven.

Het was errug leuk werk! Niet verwacht dat ik er zo fanatiek mee aan de slag zou gaan. Eenmaal begonnen kon ik er moeilijk bij weg komen. Dus bedankt voor het topic en de tip FuchsiaGroen. Anders had ik er niet eens van geweten. :)

Ik zou een foto van de plaat in het ochtendzonnetje maken maar het is momenteel bewolkt dus die komt nog.
Your games are death
With every breath
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2016 @ 07:52:25 #204
13151 crew  Rewimo
pi_164014465
Dat heb je echt heel snel gedaan! :D Jammer dat het aantal steentjes niet klopte maar gelukkig heb je het op kunnen lossen. Ik ben erg benieuwd naar je foto :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 09:03:22 #205
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164014998
Was even een zonnetje. Snel naar buiten, ophangen. Zonnetje weer weg. _O-

close up

Your games are death
With every breath
  dinsdag 26 juli 2016 @ 09:56:30 #206
456862 Nina_Hobbysite
Nina_Hobbysite
pi_164015657
Mooi en al af dat gaat snel.
pi_164015660
Mooi zeg! *O*
Ook de lucht, zo op de foto. Misschien is het minder mooi als je er met je neus boven op staat, maar dat is bij de meeste schilderijen ook zo. :P

Ik kreeg net die plakstokjes binnen, maar zonder lijm, dus dat schiet niet op. :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Biancavia op 26-07-2016 13:42:33 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2016 @ 14:01:50 #208
13151 crew  Rewimo
pi_164020898
Hij is heel mooi geworden! :Y

Hoeveel steentjes zijn dat? En welk formaat? Mijn nieuwe is 40x50 cm, de katten zijn 30x30 en dat zijn er ruim 14.000. Maar het gaat toch best snel :)
  dinsdag 26 juli 2016 @ 17:02:38 #209
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_164024719
Mooi hoor Rica! ^O^ Ik krijg helemaal zin in mijn schilderij, als ik dat zo zie. Ik heb mijn afbeelding (zwanen, dus niet een schip) in 40x50 besteld.
pi_164027387
Wauw... dit is gaaf! Waar kun je dit kopen om te maken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2016 @ 21:11:22 #211
13151 crew  Rewimo
pi_164031096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw... dit is gaaf! Waar kun je dit kopen om te maken?
Bij Aliexpress :) Er staan hier en daar wel linkjes in het topic. Je kunt ook zelf zoeken naar Diamond Painting op hun site. Tip: daarna kun je binnen de zoekresultaten weer zoeken, dus dan vul je bijvoorbeeld Cats in (of wat je dan ook zoekt).
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:00:41 #212
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164032964
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:01 schreef Rewimo het volgende:
Hij is heel mooi geworden! :Y

Hoeveel steentjes zijn dat? En welk formaat? Mijn nieuwe is 40x50 cm, de katten zijn 30x30 en dat zijn er ruim 14.000. Maar het gaat toch best snel :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 17:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Mooi hoor Rica! ^O^ Ik krijg helemaal zin in mijn schilderij, als ik dat zo zie. Ik heb mijn afbeelding (zwanen, dus niet een schip) in 40x50 besteld.
Deze van het schip is ook 40x50. (32000 steentjes).

Ideaal formaat alleen kon ik (zittend) niet helemaal naar de bovenkant reiken. Dan werk je te ver van je ogen af zeg maar. Dus ik heb eerst de onderste helft gemaakt en toen de bovenste op de kop. Dat ging best. :)

Andere oplossing zou zijn om hem op een soort tafelschildeerezel te maken maar plat liggend werkt wrs. makkelijker.

De eerste die er een van 80x100 maakt verdient een prijsje. :D
Your games are death
With every breath
pi_164034896
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 09:03 schreef Rica het volgende:

[ afbeelding ]

close up

[ afbeelding ]
Wauw! Super tof!
  woensdag 27 juli 2016 @ 07:47:28 #214
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164038769
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:56 schreef Crientj het volgende:

[..]

Wauw! Super tof!
Thanks Ik moest wel lachen vorige week. Mid Juli, de mussen vallen van het dak, een bijna hittegolf en jij begint aan een kerstplaat. :D

Hoe bevalt het tot nu toe? Leuke bezigheid? :)
Your games are death
With every breath
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juli 2016 @ 08:41:02 #215
13151 crew  Rewimo
pi_164039088
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:00 schreef Rica het volgende:

Deze van het schip is ook 40x50. (32000 steentjes).

Ideaal formaat alleen kon ik (zittend) niet helemaal naar de bovenkant reiken. Dan werk je te ver van je ogen af zeg maar. Dus ik heb eerst de onderste helft gemaakt en toen de bovenste op de kop. Dat ging best. :)

Andere oplossing zou zijn om hem op een soort tafelschildeerezel te maken maar plat liggend werkt wrs. makkelijker.

De eerste die er een van 80x100 maakt verdient een prijsje. :D
Ik werk met een loupe, dus ik denk dat ik voor die grote plaat maar een plekje aan de eettafel reserveer (gelukkig hebben we een heel grote keukentafel ;) ). Ik doe bij de katten nu steeds 5 rijen en dat bevalt me op zich wel. Als ik die grote binnen heb ga ik mijn strategie bepalen :D
  woensdag 27 juli 2016 @ 10:34:33 #216
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164040377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 08:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik werk met een loupe, dus ik denk dat ik voor die grote plaat maar een plekje aan de eettafel reserveer (gelukkig hebben we een heel grote keukentafel ;) ). Ik doe bij de katten nu steeds 5 rijen en dat bevalt me op zich wel. Als ik die grote binnen heb ga ik mijn strategie bepalen :D
Ja ideaal is een plek waar je het kunt laten liggen en bij weglopen en weer beginnen wanneer het uitkomt. Hangt erg van de persoonlijke omstandigheden af. Partners, kinderen.
Ik werk nu op een antiek Engels bureau. Dat is een lopend project. Was hem aan het opknappen. Schuren, hout (scheuren) herstellen, beitsen ed. Heb het maar even op de lange baan geschoven en ondertussen is het een perfecte plek om te werken. Was al helemaal leeg dus zee van ruimte. Ik woon alleen en de katten talen er niet naar.

Kun je het zonder de loupe niet duidelijk genoeg zien? Is een sterke leesbril dan niet handiger? Die hoef je niet vast te houden. Ik kan het gelukkig allemaal nog nèt zien. Gebruik wel een klein fel zaklampje zo nu en dan. Donkere kleuren, letters die op elkaar lijken, dan heb ik het wel nodig.

Ben net aan de dame met die hoed begonnen.

Vraagje: Heeft iemand kleur 310? Zo ja, hoe zou je die kleur noemen?
Your games are death
With every breath
pi_164041907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 10:34 schreef Rica het volgende:

[..]

Ja ideaal is een plek waar je het kunt laten liggen en bij weglopen en weer beginnen wanneer het uitkomt. Hangt erg van de persoonlijke omstandigheden af. Partners, kinderen.
Ik werk nu op een antiek Engels bureau. Dat is een lopend project. Was hem aan het opknappen. Schuren, hout (scheuren) herstellen, beitsen ed. Heb het maar even op de lange baan geschoven en ondertussen is het een perfecte plek om te werken. Was al helemaal leeg dus zee van ruimte. Ik woon alleen en de katten talen er niet naar.

Kun je het zonder de loupe niet duidelijk genoeg zien? Is een sterke leesbril dan niet handiger? Die hoef je niet vast te houden. Ik kan het gelukkig allemaal nog nèt zien. Gebruik wel een klein fel zaklampje zo nu en dan. Donkere kleuren, letters die op elkaar lijken, dan heb ik het wel nodig.

Ben net aan de dame met die hoed begonnen.

Vraagje: Heeft iemand kleur 310? Zo ja, hoe zou je die kleur noemen?
Ik heb 310, en ik denk dat het zwart is.

Ze gebruiken toch ook de DMC chart voor de kleurnummers? Bij borduren is DMC 310 ook zwart.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_164042071
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 07:47 schreef Rica het volgende:

[..]

Thanks Ik moest wel lachen vorige week. Mid Juli, de mussen vallen van het dak, een bijna hittegolf en jij begint aan een kerstplaat. :D

Hoe bevalt het tot nu toe? Leuke bezigheid? :)
Haha, ja. Je bent niet de enige die daarom moest lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het bevalt me goed. Ik vind het heerlijk rustgevend om een uurtje te gaan zitten en lekker wat steentjes uit zakjes in bakjes te gieten en ermee bezig te gaan. Het enige wat ik niet zo prettig vind is de geur van de steentjes en van de lijm op de plaat. Zeker als je er lang met je neus boven hangt, dat maakt me echt misselijk.

Plaatje bij het praatje;
  woensdag 27 juli 2016 @ 13:01:35 #219
456862 Nina_Hobbysite
Nina_Hobbysite
pi_164043050
O je schiet al op. Leuke plaat☺
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juli 2016 @ 16:31:41 #220
13151 crew  Rewimo
pi_164047168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 10:34 schreef Rica het volgende:

Ik hoef hem niet vast te houden, hij zit aan mijn bureau geklemd :) Dus handen vrij ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juli 2016 @ 16:33:27 #221
13151 crew  Rewimo
pi_164047201
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:15 schreef Crientj het volgende:

Plaatje bij het praatje;
[ afbeelding ]
Hij is leuk! En je gaat best hard, moet lukken voor de kerst ;)
pi_164049705
ooooh nu wil ik dit ook <3
http://nl.aliexpress.com/(...)are/32646743193.html
deze vind ik gaaf, maar ben bang dat hij niet zo mooi wordt als in het 'echt'. Iemand had al iets soortgelijks toch? Is die al binnen? En hoe ziet hij er uit?
pi_164049762
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 18:47 schreef wild-r0se het volgende:
ooooh nu wil ik dit ook <3
http://nl.aliexpress.com/(...)are/32646743193.html
deze vind ik gaaf, maar ben bang dat hij niet zo mooi wordt als in het 'echt'. Iemand had al iets soortgelijks toch? Is die al binnen? En hoe ziet hij er uit?
Ik denk juist dat zoiets wel mooi wordt, juist omdat het niet zo'n heel realistische afbeelding is.
  donderdag 28 juli 2016 @ 07:00:01 #224
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164059450
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:15 schreef Crientj het volgende:

[..]

Haha, ja. Je bent niet de enige die daarom moest lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het bevalt me goed. Ik vind het heerlijk rustgevend om een uurtje te gaan zitten en lekker wat steentjes uit zakjes in bakjes te gieten en ermee bezig te gaan. Het enige wat ik niet zo prettig vind is de geur van de steentjes en van de lijm op de plaat. Zeker als je er lang met je neus boven hangt, dat maakt me echt misselijk.

Plaatje bij het praatje;
[ afbeelding ]
Spoiler Dagboek O+

Haha. Ik stam nog uit de tijd dat een forumpost een inleiding, 5 alinea's, een slotwoord en een PS had. Dus schrijf maar rustig voor het lieve vaderland weg wmb. :)
Dwangmatigheid kan een hele handige eigenschap zijn om iets snel af te krijgen natuurlijk. Alleen is het voor jezelf niet zo prettig en zeker geen ontspanning. Slimme oplossing. :Y

Je hebt al een mooi begin.

Ik heb zelf issues met dingen af te maken. Ben een hele vlijtige Lies als ik iets leuk vind maar dan op 90% valt ineens alle motivatie weg. Dus daarom heb ik liever dat een volgend 'project' klaar heb liggen zodat ik de zin om daarmee te beginnen gebruik om door te gaan. /dagboek :P

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:07 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik heb 310, en ik denk dat het zwart is.

Ze gebruiken toch ook de DMC chart voor de kleurnummers? Bij borduren is DMC 310 ook zwart.
Dank je. Handige info die DMC chart, wist ik niet. Ben begonnen aan de dame met de hoed en dacht dat die 'hoed' heel donkergroen zou worden. De hoofdkleur is echter 310 dus ik vroeg me even af of het aan mij lag. Het gaat een zwarte hoed worden dus. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 16:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik hoef hem niet vast te houden, hij zit aan mijn bureau geklemd :) Dus handen vrij ^O^
Ah ja, had ik moeten weten. Staat in dit topic nota bene. Opgelost. ^O^

Nu eerst een bakje wakker worden thee. c_/

@wild-r0se - ben het met Bianca eens dat impressionisme juist heel goed werkt voor dit. Deze vrij extreme impressionisme helemaal. Die je hebt gekozen wordt zo goed als identiek als het origineel. (alleen bij klein formaat wat minder maar dat is logisch)

[ Bericht 0% gewijzigd door Rica op 28-07-2016 07:22:26 ]
Your games are death
With every breath
pi_164065953
Het is uiteindelijk een konijn geworden, voor nog geen vier euro :p Gister lopen zoeken naar de allergoedkoopsten, werd haast een sport. Misschien nog een bestellen, maar mijn vriend vind dat niet zo nodig, die wil dat ik eerst een probeer om te kijken of het wat is. haha
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2016 @ 16:31:10 #226
13151 crew  Rewimo
pi_164068339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:32 schreef wild-r0se het volgende:
Het is uiteindelijk een konijn geworden, voor nog geen vier euro :p Gister lopen zoeken naar de allergoedkoopsten, werd haast een sport. Misschien nog een bestellen, maar mijn vriend vind dat niet zo nodig, die wil dat ik eerst een probeer om te kijken of het wat is. haha
Ha, drie steentjes plakken en je bent verslaafd >:)
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_164083750
ehm ehm ja ik heb nog een gekocht :@ :@ :@ , die met de Eiffeltoren, met als reden 'Ja, maar dat was de eerste die ik zag en gelijk mooi vond, wel beetje zonde om die dan niet te kopen he?' (hardop tegen mezelf :p
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juli 2016 @ 10:41:52 #228
13151 crew  Rewimo
pi_164084775
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:49 schreef wild-r0se het volgende:
ehm ehm ja ik heb nog een gekocht :@ :@ :@ , die met de Eiffeltoren, met als reden 'Ja, maar dat was de eerste die ik zag en gelijk mooi vond, wel beetje zonde om die dan niet te kopen he?' (hardop tegen mezelf :p
Uitstekende reden ^O^
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 29 juli 2016 @ 11:02:41 #229
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164085211
quote:
Groot gelijk. :Y

Je wou deze graag, gewoon doen.
Your games are death
With every breath
  Moderator/colorchick vrijdag 29 juli 2016 @ 11:05:31 #230
382129 crew  Donna
pi_164085280
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ha, drie steentjes plakken en je bent verslaafd >:)
Jup!
pi_164092416
quote:
Haha, goed bezig! :)
pi_164092437
Zou er ergens een lijst bestaan met alle kleuren en symbolen? (Mits kleur en symbolen bij elkaar horen en ze niet zomaar wat doen.) Ik ben daar altijd benieuwd naar, of er ook een kleurnummer 1 bestaat en of er logica in zit of dat ze random nummers toewijzen.
pi_164092759
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 16:50 schreef Crientj het volgende:
Zou er ergens een lijst bestaan met alle kleuren en symbolen? (Mits kleur en symbolen bij elkaar horen en ze niet zomaar wat doen.) Ik ben daar altijd benieuwd naar, of er ook een kleurnummer 1 bestaat en of er logica in zit of dat ze random nummers toewijzen.
ik denk dat er meer kleuren dan symbolen zijn.. Dus per afbeelding kan er een ander symbool voor een kleurnummer gebruikt zijn. Om over verschillende leveranciers niet eens na te denken.
dag
  Moderator/colorchick vrijdag 29 juli 2016 @ 17:18:00 #234
382129 crew  Donna
pi_164093021
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 16:50 schreef Crientj het volgende:
Ik weet niet zeker of het zo is, maar ze schijnen kleurnummers van DMC borduurgaren te gebruiken.
pi_164096852
Ik kwam via een fb pagina uit op deze site *klik* waar je naast paintings ook die pennetjes kan kopen en een kleefpotlood. Zelfs een soort 'tictac' doosjes om ze in kwijt te kunnen. Niet zo duur en ik denk wel sneller in huis dan via aliexpress
pi_164097144
Hoe werken die pick up pencils? Dat lijkt me wel handig.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 22:15:27 #237
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164098960
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 17:18 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of het zo is, maar ze schijnen kleurnummers van DMC borduurgaren te gebruiken.
http://www.camelia.sk/dmc_1.htm

Even snel bekeken klopt dat volgens mij.

Welk symbooltje het op de plaat krijgt is elke keer verschillend. 310 was op het schip een 2 en nou is het een L.
Your games are death
With every breath
  zondag 31 juli 2016 @ 07:31:52 #238
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164124721
De nieuwe plaat glanst zo erg het is net een spiegel. Ik zit steeds ongeveer zo. _O- :')

Maar eens om een fatsoenlijke hobbylamp rondkijken.

De steentjes zijn wel van een stuk betere kwaliteit. ^O^ Dat schip was misschien nog ouder voorraad en dat ze het proces inmiddels hebben verbeterd, geen idee maar de steentjes zijn uitstekend. Geen gaatjes of aanhangsels ed.
Kleuren zijn ook erg mooi. De plaat leek wat flets op de site maar heeft mooie heldere steentjes.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rica op 31-07-2016 10:45:45 ]
Your games are death
With every breath
  zondag 31 juli 2016 @ 07:53:38 #239
456862 Nina_Hobbysite
Nina_Hobbysite
pi_164124760
Dat plaatje 😄
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 juli 2016 @ 07:55:00 #240
13151 crew  Rewimo
pi_164124763
Hihihi, wel herkenbaar als het licht verkeerd valt :D
pi_164124859
Wat leuk dat hier een FOK!topic over is :)

Ik kwam dit een tijdje geleden tijdens een rondje Aliexpress ook toevallig tegen en heb er townaar een besteld om te kijken of het wat voor mij is.

Inmiddels ben ik na twee weekjes zo om de dag even plakken aardig uurtje (of 2, of 3) plakken tot de conclusie gekomen dat ik het tof vind.

Plaat nummer 2 is inmiddels bezorgden plaat 3 is onderweg.

Zo ver ben ik inmiddels met de eerste
pi_164124896
En qua licht: ik heb een ledlamp die in meerdere kleuren kan, ook in daglicht en koudwit. Die hebben we in een bureaulamp met zwenkarm gedraaid zodat je hem altijd in kunt stellen naar je eigen houding en positie aan tafel. Ik heb gemerkt dat het voor mij het prettigst werkt als de lamp vrij laag staat, bijna tussen mij en het canvas in. Dan heb ik het minste laat van een schittering op de lijmlaag.

Mijn steentjes heb ik per kleurnummer in een gripzakje. Die kocht ik per 100 voor 1 euro in een hobby-winkeltje hier in het dorp.
Ik pel steeds een stukje papier van de lijmlaag en zoek dan alle te gebruiken kleuren bij elkaar. En dan steeds per kleur het blok invullen. Aardig vaak wisselen dus, maar met het trechterachtige vormpje van het groene bakje krijg je de steentjes zonder moeite weer terug in het zakje
  zondag 31 juli 2016 @ 10:53:34 #243
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164126126
Prachtige plaat SummerBreeze! Echt heel mooi.
Your games are death
With every breath
pi_164134246
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 09:03 schreef Rica het volgende:

[ afbeelding ]

close up

[ afbeelding ]
Wat issie mooi geworden!
pi_164139838
Hebben jullie dat trouwens ook?
De steentjes van één kleur lijken net wat kleinerdan de rest, waardoor ik ze niet mooi aansluitend geplakt krijg en er dus streepjes 'leegte' te blijft, zoals hier

Terwijl bij de andere kleur(tinten) alles wel mooi aansluit:

Of ben ik gewoon te pietluttig en perfectionistisch?
pi_164142107
Ja, heb ik ook soms, dat het net niet aansluit. Stom is dat. Bij de donkere kleuren valt het niet zo op, maar ik heb ook wel veel wit en dan zie je dat wel.

Ik zat te kijken voor een nieuwe afbeelding, zie ik tussen de bloemen en dieren en landschappen ineens dit. :D :'( :D

pi_164142211
Haha toch nog 9 bestellingen _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 juli 2016 @ 21:57:56 #248
13151 crew  Rewimo
pi_164142220
Hahahaha :D

Het lijkt mij trouwens dat je met ronde steentjes dat probleem van het niet precies aansluiten nog veel meer hebt. Blijf je dan niet altijd wat van de achtergrond zien, of valt dat mee?
  zondag 31 juli 2016 @ 22:33:58 #249
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164143181
Voor ¤ 9,20 een Diamond Poetin aan je muur. Die kun je gewoon niet laten lopen. :D

Nee al hoe nauwkeurig je werkt je krijgt altijd naadjes en golfjes (dat de rijen niet 100% recht lopen). Daar heb ik me ook al bij neergelegd. Die van jouw ziet er trouwens superstrak uit SummerBreeze. Als ie klaar is zie je straks niks meer van kleine oneffenheden. Valt het niet meer op.
Your games are death
With every breath
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 08:46:28 #250
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164169846
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 08:37 schreef SummerBreeze het volgende:
En qua licht: ik heb een ledlamp die in meerdere kleuren kan, ook in daglicht en koudwit. Die hebben we in een bureaulamp met zwenkarm gedraaid zodat je hem altijd in kunt stellen naar je eigen houding en positie aan tafel. Ik heb gemerkt dat het voor mij het prettigst werkt als de lamp vrij laag staat, bijna tussen mij en het canvas in. Dan heb ik het minste laat van een schittering op de lijmlaag.

Ok ik ga LED proberen. Ben even aan het rondkijken geweest en kwam een leuke aanbieding tegen. Bureaulamp maar dan met een soort stok (arm) zeg maar waar de leds in zitten van bijna 30 cm. Met 24 leds. Dus dan heb je over een hele lengte licht. Zit nog een dimmer op ook.

(opruiming bij VidaXl van 40,99 voor 20,99)

https://www.vidaxl.nl/p/50254/led-bureaulamp-dimbaar-4w-wit
https://www.vidaxl.nl/p/50253/led-bureaulamp-dimbaar-4w-zwart

En ik vond daar gelijk een ideaal opbergsysteem.

Met 40 kleine laden en één grote. Overzichtelijk en gemakkelijk. Top.

De dame met de hoed plaat is over een kwart klaar. Ik vind hem erg geslaagd worden. Zal binnenkort foto's plaatsen. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Rica op 02-08-2016 08:55:48 ]
Your games are death
With every breath
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:26:48 #251
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164238558
Het is hier zo stil. Iedereen op vakantie, gestopt, naar FB, zere vingers? :{

Op de helft:

Your games are death
With every breath
pi_164238800
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:26 schreef Rica het volgende:
Het is hier zo stil. Iedereen op vakantie, gestopt, naar FB, zere vingers? :{

Op de helft:

[ afbeelding ]
Wauw! Prachtig wordt die! En zo te zien werk je heel strak.

Ik ga niet zo snel, ik ben al zes weken bezig met m'n 20x20 vlinderding en die is nog niet eens op driekwart. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Biancavia op 05-08-2016 09:58:51 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:03:17 #253
13151 crew  Rewimo
pi_164239184
Ik ben even gestopt wegens bezoek en werk en geen tijd, maar dit weekend wil ik proberen mijn katten af te maken.

En mijn nieuwe is binnen *O* Ik heb hem nog maar niet opengemaakt :P
pi_164252384
Ik ben ook even gestopt, opeens niet meer zoveel zin.
Maar volgende week weer verder!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 augustus 2016 @ 19:40:26 #255
13151 crew  Rewimo
pi_164276635
Nieuwe toch maar wel opengemaakt omdat ik me bedacht dat het doek opgerold zit. Kan ik dat mooi even pletten terwijl ik mijn katten verder afmaak :)
pi_164283865
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 19:40 schreef Rewimo het volgende:
terwijl ik mijn katten verder afmaak :)
Zielig! ;(
  Moderator/colorchick zaterdag 6 augustus 2016 @ 23:12:07 #257
382129 crew  Donna
pi_164283983
:7
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 augustus 2016 @ 08:36:25 #258
13151 crew  Rewimo
pi_164290409
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:08 schreef Biancavia het volgende:

Zielig! ;(
Ik wist dat het ging komen :D

Onslow maakt het prima, dank je :+
pi_164291392
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 08:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik wist dat het ging komen :D

Onslow maakt het prima, dank je :+
Gelukkig maar. :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 augustus 2016 @ 10:54:22 #260
13151 crew  Rewimo
pi_164291662
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:41 schreef Biancavia het volgende:

Gelukkig maar. :P
Hij blijft er vrij relaxt onder :z

pi_164291857
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hij blijft er vrij relaxt onder :z

[ afbeelding ]
:D
Ik snap dat je hem Onslow hebt genoemd. _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 augustus 2016 @ 11:26:38 #262
13151 crew  Rewimo
pi_164292300
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2016 11:02 schreef Biancavia het volgende:

:D
Ik snap dat je hem Onslow hebt genoemd. _O-
Hij lijkt er sprekend op :Y
pi_164293256
Ik was paar dagen weg naar andere kant van 't land, vader had opeens herseninfarct gekregen toen hij op de weg zat, gelukkig zelf nog auto aan de kant gezet en gebeld. Hij heeft er alleen afasie aan overgehouden, maar het waren paar slopende dagen, nu aan het bijslapen en morgen om 5.30 in de trein richting Parijs voor een paar dagen. Daar maar bijkomen :p
Oh, en de platen zijn nog niet binnen helaas, dus kan nog niks doen :'(
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 augustus 2016 @ 12:30:28 #264
13151 crew  Rewimo
pi_164293295
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef wild-r0se het volgende:
Ik was paar dagen weg naar andere kant van 't land, vader had opeens herseninfarct gekregen toen hij op de weg zat, gelukkig zelf nog auto aan de kant gezet en gebeld. Hij heeft er alleen afasie aan overgehouden, maar het waren paar slopende dagen, nu aan het bijslapen en morgen om 5.30 in de trein richting Parijs voor een paar dagen. Daar maar bijkomen :p
Oh, en de platen zijn nog niet binnen helaas, dus kan nog niks doen :'(
O heftig :{ Nee, dan staat je hoofd niet naar knutselen. Sterkte voor jou en je vader!
pi_164293352
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O heftig :{ Nee, dan staat je hoofd niet naar knutselen. Sterkte voor jou en je vader!
Dankjewel :)
Maar ergens ook weer wel juist (had borduurwerkje meegenomen) het is ff wat anders dan daar de hele dag mee bezig te zijn. Iedereen inlichten en op de hoogte houden en zo. Maar hij maakt zich er niet zo druk onder XD is nog wel vrolijk en heeft zijn grapjes nog gelukkig
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 augustus 2016 @ 12:35:57 #266
13151 crew  Rewimo
pi_164293412
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:33 schreef wild-r0se het volgende:

Dankjewel :)
Maar ergens ook weer wel juist (had borduurwerkje meegenomen) het is ff wat anders dan daar de hele dag mee bezig te zijn. Iedereen inlichten en op de hoogte houden en zo. Maar hij maakt zich er niet zo druk onder XD is nog wel vrolijk en heeft zijn grapjes nog gelukkig
Gelukkig maar dat hij nog veilig heeft kunnen stoppen ^O^
pi_164309920
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat hij nog veilig heeft kunnen stoppen ^O^
Ja zeker :D
(misschien moet hij dit maar doen als therapie :p )
  woensdag 10 augustus 2016 @ 07:51:06 #268
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164386970
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef wild-r0se het volgende:

[...]
Jeetje dat is wel schrikken. Hoop dat je weer wat bent bijgekomen. :)

Ik heb iets raars. Twee weken terug ongeveer een custom plaat besteld. Alles goed, verzending etc. Nou kreeg ik gister een mailtje van AE wat je krijgt na ontvangst.

quote:
Your Order No. xxxxxxxxxx has been delivered by AliExpress Standard Shipping and our system shows you have received the product.
Maar ik heb helemaal niks ontvangen -O-

Ook geen briefje van dat er een pakketje klaarligt.

Heeft iemand dat ook wel eens gehad? Zou het nog kunnen komen?
Your games are death
With every breath
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 augustus 2016 @ 07:53:58 #269
13151 crew  Rewimo
pi_164386984
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 07:51 schreef Rica het volgende:

[..]

Jeetje dat is wel schrikken. Hoop dat je weer wat bent bijgekomen. :)

Ik heb iets raars. Twee weken terug ongeveer een custom plaat besteld. Alles goed, verzending etc. Nou kreeg ik gister een mailtje van AE wat je krijgt na ontvangst.

[..]

Maar ik heb helemaal niks ontvangen -O-

Ook geen briefje van dat er een pakketje klaarligt.

Heeft iemand dat ook wel eens gehad? Zou het nog kunnen komen?
Niet gehad maar ik zou het wel aankaarten dat jij het niet ontvangen hebt. Je moet binnen een bepaalde tijd reageren als er iets niet in orde is. Even inloggen en je bestelling opzoeken, dan zie je het wel staan.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 08:39:46 #270
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164387239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 07:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Niet gehad maar ik zou het wel aankaarten dat jij het niet ontvangen hebt. Je moet binnen een bepaalde tijd reageren als er iets niet in orde is. Even inloggen en je bestelling opzoeken, dan zie je het wel staan.
OK ik heb nog maar geen dispute aangeklikt maar eerst eens een berichtje gestuurd dat ik het niet ontvangen heb.

Dit staat er trouwens bij de details:

2016.08.08 22:21 (GMT-7): Delivered
2016.08.09 13:26 (GMT-7): Delivery attempted, unsuccessful
2016.08.09 11:05 (GMT-7): Delivery attempted, unsuccessful

Op 9 Augustus twee mislukte pogingen maar op 8 Augustus bezorgd? Klopt ook geen hout van.
Your games are death
With every breath
pi_164387401
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 08:39 schreef Rica het volgende:

[..]

OK ik heb nog maar geen dispute aangeklikt maar eerst eens een berichtje gestuurd dat ik het niet ontvangen heb.

Dit staat er trouwens bij de details:

2016.08.08 22:21 (GMT-7): Delivered
2016.08.09 13:26 (GMT-7): Delivery attempted, unsuccessful
2016.08.09 11:05 (GMT-7): Delivery attempted, unsuccessful

Op 9 Augustus twee mislukte pogingen maar op 8 Augustus bezorgd? Klopt ook geen hout van.
Daar is inderdaad iets vreemds aan de hand. Balen! :{
Ben benieuwd wat ze ervan zeggen, maar er lijkt iets bij PostNL fout te zijn gegaan.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:44:54 #272
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164419941
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 09:01 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Daar is inderdaad iets vreemds aan de hand. Balen! :{
Ben benieuwd wat ze ervan zeggen, maar er lijkt iets bij PostNL fout te zijn gegaan.
Goed voorspeld. PostNL heeft lopen prutsen idd. Contact met klantenservice opgenomen en blijkt dat het al op het postkantoor lag. Ze hebben me gewoon geen bericht gestuurd.

Phoei! Even stressen. Ik heb zo'n zin in deze te maken, dacht zul je net zien dat ie zoek is geraakt.
Valt weer mee gelukkig. :)

Heb jij je Poespoes plaat al binnen?
Your games are death
With every breath
pi_164420313
Gisteren weer verder gegaan, maar wat een pijn in mn nek nu! Jullie ook last van?

Is er een masseur in de zaal.. :P
pi_164420318
En toch vanavond alvast op zoek naar plaat nummer 2 O-)
  donderdag 11 augustus 2016 @ 09:51:06 #275
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164420814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:16 schreef cactussoep het volgende:
Gisteren weer verder gegaan, maar wat een pijn in mn nek nu! Jullie ook last van?

Is er een masseur in de zaal.. :P
Als je lang achter elkaar bezig bent voel je het soms wel de schouders en nek idd. Zo nu en dan even wat 'oefeningen' tussendoor om de zaak los te maken. :Y

Op de vinger waar ik de pincet mee beweeg heb ik een klein eeltbultje ontwikkeld. _O- :')

Die pincetten zijn trouwens best redelijke kwaliteit. Ik gebruik nog steeds mijn eerste en die heeft al wat geduw en en getrek doorstaan en de punt is niet verbogen. Valt reuze mee voor Chinees spul.

Benieuwd wat je gaat kiezen. :)
Your games are death
With every breath
pi_164423603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:51 schreef Rica het volgende:

[..]

Als je lang achter elkaar bezig bent voel je het soms wel de schouders en nek idd. Zo nu en dan even wat 'oefeningen' tussendoor om de zaak los te maken. :Y

Op de vinger waar ik de pincet mee beweeg heb ik een klein eeltbultje ontwikkeld. _O- :')

Die pincetten zijn trouwens best redelijke kwaliteit. Ik gebruik nog steeds mijn eerste en die heeft al wat geduw en en getrek doorstaan en de punt is niet verbogen. Valt reuze mee voor Chinees spul.

Benieuwd wat je gaat kiezen. :)
Ja ik kraak als een gek als ik de boel losmaak :D

Kan je dan niet beter een pleister plakken op je eeltbultje, dan blijft ie klein :')

Valt mij ook op ja en die pincetten werken het beste! Heb iets apart erbij besteld met dat plakspul alleen werkt dat niet zo precies als een pincet.

Als ik iets uitzoek kijk ik altijd even naar het resultaat van anderen bij de feedback. Dan weet je van tevoren of iets er mooi uit komt te zien of niet :)
pi_164425041
Oeh, ik zie nu via ali-express dat een van die platen al in Nederland is, sinds vandaag. Gaat het daarna op Nederlandse snelheid en kan ik hem dan dit weekend bijvoorbeeld al verwachten?
pi_164426427
Ik heb het plakken ook met zo'n pennetje geprobeerd, maar dan krijg ik ze niet netjes recht. Met de pincet duw ik het steentje altijd nog een beetje in de juiste richting.

Lijkt me wel, wild-r0se. Ik krijg trouwens ook wel eens iets dat volgens de tracking nog niet eens het vliegtuig in gegaan is.
pi_164434315
Ben ook bezig. Heb alleen een afbeelding met heeel veeel wit dus dat is heel erg saai aan het worden. Ga nu eerst de kleuren maar doen en dan kijken of ik ooit zin heb in het witte gedeelte.

http://www.aliexpress.com(...)oom/32452416244.html
pi_164434387
die is wel leuk! Snap dat het saai is, anders opdelen? na elke kleur paar witte? :p
pi_164437015
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef ekmef321 het volgende:
Ben ook bezig. Heb alleen een afbeelding met heeel veeel wit dus dat is heel erg saai aan het worden. Ga nu eerst de kleuren maar doen en dan kijken of ik ooit zin heb in het witte gedeelte.

http://www.aliexpress.com(...)oom/32452416244.html
Zou je het niet beter kunnen afwisselen? In kleine blokjes doen? Alleen maar wit zou mij ook gaan tegenstaan.
pi_164437109
Biiiiijna klaar. Nog ongeveer 10cm te gaan geloof ik.

pi_164437567
@crientj gave katten😀!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 augustus 2016 @ 20:30:36 #284
13151 crew  Rewimo
pi_164438392
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:51 schreef Crientj het volgende:
Biiiiijna klaar. Nog ongeveer 10cm te gaan geloof ik.

[ afbeelding ]
O tof! Ik zal ook even een foto maken van de mijne, die schiet ook al op. Hopelijk dit weekend klaar :)

Hier is ie :D 4 pogingen moeten doen om Onslow er niet bij op te krijgen :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Rewimo op 11-08-2016 20:40:49 ]
pi_164441455
Dank Nina!

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O tof! Ik zal ook even een foto maken van de mijne, die schiet ook al op. Hopelijk dit weekend klaar :)

Hier is ie :D 4 pogingen moeten doen om Onslow er niet bij op te krijgen :P

[ afbeelding ]
Oh vet! :D Haha, is je kat zo'n aandachtsbeestje dat ie ook altijd op de foto moet? Ik heb tig foto's met katten op de achtergrond. Nieuwsgierige beesten <3.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 augustus 2016 @ 21:55:05 #286
13151 crew  Rewimo
pi_164441941
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:42 schreef Crientj het volgende:
Dank Nina!

[..]

Oh vet! :D Haha, is je kat zo'n aandachtsbeestje dat ie ook altijd op de foto moet? Ik heb tig foto's met katten op de achtergrond. Nieuwsgierige beesten <3.
3 met een wazige kop en eentje met pootjes :P
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:41:39 #287
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164452444
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:12 schreef cactussoep het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter een pleister plakken op je eeltbultje, dan blijft ie klein :')
Het zit op een goede plek. Heb ik geen zere vinger van de pincet meer. Diamond Painting eelt. :D

(als het te erg wordt even met een grove nagelvijl er over en is het zo weg)

quote:
Valt mij ook op ja en die pincetten werken het beste! Heb iets apart erbij besteld met dat plakspul alleen werkt dat niet zo precies als een pincet.

Als ik iets uitzoek kijk ik altijd even naar het resultaat van anderen bij de feedback. Dan weet je van tevoren of iets er mooi uit komt te zien of niet :)
Ben alleen pincet gewend dus kan niet beoordelen. Feedback had ik de eerste keer niet op gelet. Nu wel idd.

Ik had die verkoper een berichtje gestuurd toen de plaat zoek was. Heel simpel Engels zodat hij het hopelijk zou begrijpen. Krijg bericht terug:

Hi dear, parcel "delivered" here also. Everything fine. Thank you.

"Ja het pakket staat hier ook op bezorgd. Alles top. Bedankt!" ^O^

Hij begreep er dus niks van. Nu het inmiddels is opgelost heb ik maar teruggeschreven "Yes everything is OK. Thank you"

Veel succes als je ooit een echt probleem hebt. Oh dear. :')

Die kattenplaten zijn erg grappig! :D Bijna klaar _O_

@ekmef321 Ik doe de platen in stroken van beneden naar boven. Dan heb je tenminste zelfs op de hele witte stukken onderweg hier en daar nog een vlinder. Heb je iets om naartoe te werken.
Your games are death
With every breath
pi_164461649
Ben weer terug van vier weken vakantie! Nu even de zooi opruimen en wassen draaien en dan ga ik weer lekker verder aan mijn eenhoorn.Jullie platen zijn heel mooi geworden inmiddels!
pi_164466574
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:41 schreef Rica het volgende:
Hi dear, parcel "delivered" here also. Everything fine. Thank you.
Alleen maar hierom zou je toch hele gesprekken met die mensen aan willen gaan _O- _O-
Al snap ik dat het iets minder leuk is als er echt iets aan de hand is.

Heb trouwens geen leuke plaat gevonden, misschien dan toch maar weer iets met bloemen..

En is die van jou al bijna af dear? :+
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:06:14 #290
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164477720
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:43 schreef cactussoep het volgende:

[..]

Alleen maar hierom zou je toch hele gesprekken met die mensen aan willen gaan _O- _O-
Al snap ik dat het iets minder leuk is als er echt iets aan de hand is.

Heb trouwens geen leuke plaat gevonden, misschien dan toch maar weer iets met bloemen..

En is die van jou al bijna af dear? :+
Dear, ik heb drie kwart goed gestreden.

En dat zonder "gemonteerd vliegtuig" :+

Op wat voor formaat wil je gaan doen?
Your games are death
With every breath
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:24:34 #291
13151 crew  Rewimo
pi_164478384
Chinglish is al mooi maar Chinederlands nog mooier _O-
pi_164479241
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 22:06 schreef Rica het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

😂 Ik lig echt dubbel, liefste. 😂
pi_164490327
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 22:06 schreef Rica het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met speciaal gereedschap nog wel. Wij strijden erop los met onze zelf gemonteerde vliegtuigen _O_

Heb nu 20x25 en ben van plan om 40x50 of 40x60 te nemen. Want hoe groter hoe mooier natuurlijk :)
pi_164490423
Ik had voor iemand ook een set besteld, maar nu zat er een briefje in de brievenbus dat ik het pakketje op kan halen bij het postkantoor. Geen ik ben aan de deur geweest briefje maar met een foto van mijn adres. Wat op het pakketje staat.

Dat is toch raar? Die van mij heeft postnl gewoon aan de deur geleverd.

Ach straks even ophalen :P
pi_164490541
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 13:59 schreef cactussoep het volgende:
Ik had voor iemand ook een set besteld, maar nu zat er een briefje in de brievenbus dat ik het pakketje op kan halen bij het postkantoor. Geen ik ben aan de deur geweest briefje maar met een foto van mijn adres. Wat op het pakketje staat.

Dat is toch raar? Die van mij heeft postnl gewoon aan de deur geleverd.

Ach straks even ophalen :P
Sommige china pakketjes worden tegenwoordig direct afgeleverd bij het postkantoor, geen idee waarom eigenlijk.
pi_164490561
Shit. Hij is af. :')

pi_164491477
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:05 schreef Crientj het volgende:

[..]

Sommige china pakketjes worden tegenwoordig direct afgeleverd bij het postkantoor, geen idee waarom eigenlijk.
Kosten.
pi_164491709
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:05 schreef Crientj het volgende:
Shit. Hij is af. :')

[ afbeelding ]
Wat mooi! Hoe groot is ie?

Is wel leuk voor de kerst :@
pi_164491733
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:48 schreef Serinde het volgende:

[..]

Kosten.
Oke duidelijk! Gelukkig is het om de hoek.
pi_164491770
Kom er dus net achter dat het ronde steentjes zijn. Dat was niet helemaal de bedoeling..

En het zijn vierkante hokjes :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')