Ha, drie steentjes plakken en je bent verslaafdquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:32 schreef wild-r0se het volgende:
Het is uiteindelijk een konijn geworden, voor nog geen vier euro :p Gister lopen zoeken naar de allergoedkoopsten, werd haast een sport. Misschien nog een bestellen, maar mijn vriend vind dat niet zo nodig, die wil dat ik eerst een probeer om te kijken of het wat is. haha
Uitstekende redenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:49 schreef wild-r0se het volgende:
ehm ehm ja ik heb nog een gekocht![]()
![]()
, die met de Eiffeltoren, met als reden 'Ja, maar dat was de eerste die ik zag en gelijk mooi vond, wel beetje zonde om die dan niet te kopen he?' (hardop tegen mezelf :p
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:49 schreef wild-r0se het volgende:
![]()
, die met de Eiffeltoren, met als reden 'Ja, maar dat was de eerste die ik zag en gelijk mooi vond, wel beetje zonde om die dan niet te kopen he?' (hardop tegen mezelf :p
Jup!quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ha, drie steentjes plakken en je bent verslaafd
Haha, goed bezig!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:49 schreef wild-r0se het volgende:
![]()
ik denk dat er meer kleuren dan symbolen zijn.. Dus per afbeelding kan er een ander symbool voor een kleurnummer gebruikt zijn. Om over verschillende leveranciers niet eens na te denken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:50 schreef Crientj het volgende:
Zou er ergens een lijst bestaan met alle kleuren en symbolen? (Mits kleur en symbolen bij elkaar horen en ze niet zomaar wat doen.) Ik ben daar altijd benieuwd naar, of er ook een kleurnummer 1 bestaat en of er logica in zit of dat ze random nummers toewijzen.
Ik weet niet zeker of het zo is, maar ze schijnen kleurnummers van DMC borduurgaren te gebruiken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:50 schreef Crientj het volgende:
Zou er ergens een lijst bestaan met alle kleuren en symbolen? (Mits kleur en symbolen bij elkaar horen en ze niet zomaar wat doen.) Ik ben daar altijd benieuwd naar, of er ook een kleurnummer 1 bestaat en of er logica in zit of dat ze random nummers toewijzen.
http://www.camelia.sk/dmc_1.htmquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het zo is, maar ze schijnen kleurnummers van DMC borduurgaren te gebruiken.
Wat issie mooi geworden!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:03 schreef Rica het volgende:
Was even een zonnetje. Snel naar buiten, ophangen. Zonnetje weer weg.![]()
[ afbeelding ]
close up
[ afbeelding ]
Ok ik ga LED proberen. Ben even aan het rondkijken geweest en kwam een leuke aanbieding tegen. Bureaulamp maar dan met een soort stok (arm) zeg maar waar de leds in zitten van bijna 30 cm. Met 24 leds. Dus dan heb je over een hele lengte licht. Zit nog een dimmer op ook.quote:Op zondag 31 juli 2016 08:37 schreef SummerBreeze het volgende:
En qua licht: ik heb een ledlamp die in meerdere kleuren kan, ook in daglicht en koudwit. Die hebben we in een bureaulamp met zwenkarm gedraaid zodat je hem altijd in kunt stellen naar je eigen houding en positie aan tafel. Ik heb gemerkt dat het voor mij het prettigst werkt als de lamp vrij laag staat, bijna tussen mij en het canvas in. Dan heb ik het minste laat van een schittering op de lijmlaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |