Rewimo

Rewimo

Oooow die wordt vast leuk, eentje van je eigen katquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:17 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben nu precies op de helft.
[ afbeelding ]
Gisteren heb ik een nieuwe besteld, ook weer 20x20, met een eigen foto van het snoetje van onze Poespoes.
[ afbeelding ]
 En je paarse schiet ook al op!
 En je paarse schiet ook al op!  

Aaaw Poespoesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:17 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben nu precies op de helft.
[ afbeelding ]
Gisteren heb ik een nieuwe besteld, ook weer 20x20, met een eigen foto van het snoetje van onze Poespoes.
[ afbeelding ]

Rewimo

Rewimo

Jammer dat het aantal steentjes niet klopte maar gelukkig heb je het op kunnen lossen. Ik ben erg benieuwd naar je foto
 Jammer dat het aantal steentjes niet klopte maar gelukkig heb je het op kunnen lossen. Ik ben erg benieuwd naar je foto  

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Bij Aliexpressquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw... dit is gaaf! Waar kun je dit kopen om te maken?
 Er staan hier en daar wel linkjes in het topic. Je kunt ook zelf zoeken naar Diamond Painting op hun site. Tip: daarna kun je binnen de zoekresultaten weer zoeken, dus dan vul je bijvoorbeeld Cats in (of wat je dan ook zoekt).
 Er staan hier en daar wel linkjes in het topic. Je kunt ook zelf zoeken naar Diamond Painting op hun site. Tip: daarna kun je binnen de zoekresultaten weer zoeken, dus dan vul je bijvoorbeeld Cats in (of wat je dan ook zoekt).

quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:01 schreef Rewimo het volgende:
Hij is heel mooi geworden!
Hoeveel steentjes zijn dat? En welk formaat? Mijn nieuwe is 40x50 cm, de katten zijn 30x30 en dat zijn er ruim 14.000. Maar het gaat toch best snel
Deze van het schip is ook 40x50. (32000 steentjes).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Mooi hoor Rica!Ik krijg helemaal zin in mijn schilderij, als ik dat zo zie. Ik heb mijn afbeelding (zwanen, dus niet een schip) in 40x50 besteld.

Wauw! Super tof!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:03 schreef Rica het volgende:
Was even een zonnetje. Snel naar buiten, ophangen. Zonnetje weer weg.
[ afbeelding ]
close up
[ afbeelding ]

Thanks Ik moest wel lachen vorige week. Mid Juli, de mussen vallen van het dak, een bijna hittegolf en jij begint aan een kerstplaat.quote:

Rewimo

Rewimo

Ik werk met een loupe, dus ik denk dat ik voor die grote plaat maar een plekje aan de eettafel reserveer (gelukkig hebben we een heel grote keukentafelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:00 schreef Rica het volgende:
Deze van het schip is ook 40x50. (32000 steentjes).
Ideaal formaat alleen kon ik (zittend) niet helemaal naar de bovenkant reiken. Dan werk je te ver van je ogen af zeg maar. Dus ik heb eerst de onderste helft gemaakt en toen de bovenste op de kop. Dat ging best.
Andere oplossing zou zijn om hem op een soort tafelschildeerezel te maken maar plat liggend werkt wrs. makkelijker.
De eerste die er een van 80x100 maakt verdient een prijsje.
 ). Ik doe bij de katten nu steeds 5 rijen en dat bevalt me op zich wel. Als ik die grote binnen heb ga ik mijn strategie bepalen
 ). Ik doe bij de katten nu steeds 5 rijen en dat bevalt me op zich wel. Als ik die grote binnen heb ga ik mijn strategie bepalen  

Ja ideaal is een plek waar je het kunt laten liggen en bij weglopen en weer beginnen wanneer het uitkomt. Hangt erg van de persoonlijke omstandigheden af. Partners, kinderen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik werk met een loupe, dus ik denk dat ik voor die grote plaat maar een plekje aan de eettafel reserveer (gelukkig hebben we een heel grote keukentafel). Ik doe bij de katten nu steeds 5 rijen en dat bevalt me op zich wel. Als ik die grote binnen heb ga ik mijn strategie bepalen

Ik heb 310, en ik denk dat het zwart is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ideaal is een plek waar je het kunt laten liggen en bij weglopen en weer beginnen wanneer het uitkomt. Hangt erg van de persoonlijke omstandigheden af. Partners, kinderen.
Ik werk nu op een antiek Engels bureau. Dat is een lopend project. Was hem aan het opknappen. Schuren, hout (scheuren) herstellen, beitsen ed. Heb het maar even op de lange baan geschoven en ondertussen is het een perfecte plek om te werken. Was al helemaal leeg dus zee van ruimte. Ik woon alleen en de katten talen er niet naar.
Kun je het zonder de loupe niet duidelijk genoeg zien? Is een sterke leesbril dan niet handiger? Die hoef je niet vast te houden. Ik kan het gelukkig allemaal nog nèt zien. Gebruik wel een klein fel zaklampje zo nu en dan. Donkere kleuren, letters die op elkaar lijken, dan heb ik het wel nodig.
Ben net aan de dame met die hoed begonnen.
Vraagje: Heeft iemand kleur 310? Zo ja, hoe zou je die kleur noemen?

Haha, ja. Je bent niet de enige die daarom moest lachen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 07:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Thanks Ik moest wel lachen vorige week. Mid Juli, de mussen vallen van het dak, een bijna hittegolf en jij begint aan een kerstplaat.
Hoe bevalt het tot nu toe? Leuke bezigheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het bevalt me goed. Ik vind het heerlijk rustgevend om een uurtje te gaan zitten en lekker wat steentjes uit zakjes in bakjes te gieten en ermee bezig te gaan. Het enige wat ik niet zo prettig vind is de geur van de steentjes en van de lijm op de plaat. Zeker als je er lang met je neus boven hangt, dat maakt me echt misselijk.
Plaatje bij het praatje;![sn04zb.jpg]()

Rewimo

Rewimo

Ik hoef hem niet vast te houden, hij zit aan mijn bureau geklemdquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:34 schreef Rica het volgende:
Ja ideaal is een plek waar je het kunt laten liggen en bij weglopen en weer beginnen wanneer het uitkomt. Hangt erg van de persoonlijke omstandigheden af. Partners, kinderen.
Ik werk nu op een antiek Engels bureau. Dat is een lopend project. Was hem aan het opknappen. Schuren, hout (scheuren) herstellen, beitsen ed. Heb het maar even op de lange baan geschoven en ondertussen is het een perfecte plek om te werken. Was al helemaal leeg dus zee van ruimte. Ik woon alleen en de katten talen er niet naar.
Kun je het zonder de loupe niet duidelijk genoeg zien? Is een sterke leesbril dan niet handiger? Die hoef je niet vast te houden. Ik kan het gelukkig allemaal nog nèt zien. Gebruik wel een klein fel zaklampje zo nu en dan. Donkere kleuren, letters die op elkaar lijken, dan heb ik het wel nodig.
 Dus handen vrij
 Dus handen vrij  

Rewimo

Rewimo

Hij is leuk! En je gaat best hard, moet lukken voor de kerstquote:

Ik denk juist dat zoiets wel mooi wordt, juist omdat het niet zo'n heel realistische afbeelding is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:47 schreef wild-r0se het volgende:
ooooh nu wil ik dit ook <3
http://nl.aliexpress.com/(...)are/32646743193.html
deze vind ik gaaf, maar ben bang dat hij niet zo mooi wordt als in het 'echt'. Iemand had al iets soortgelijks toch? Is die al binnen? En hoe ziet hij er uit?

quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Haha, ja. Je bent niet de enige die daarom moest lachen.Spoiler DagboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het bevalt me goed. Ik vind het heerlijk rustgevend om een uurtje te gaan zitten en lekker wat steentjes uit zakjes in bakjes te gieten en ermee bezig te gaan. Het enige wat ik niet zo prettig vind is de geur van de steentjes en van de lijm op de plaat. Zeker als je er lang met je neus boven hangt, dat maakt me echt misselijk.
Plaatje bij het praatje;
[ afbeelding ]
Haha. Ik stam nog uit de tijd dat een forumpost een inleiding, 5 alinea's, een slotwoord en een PS had. Dus schrijf maar rustig voor het lieve vaderland weg wmb.
Dwangmatigheid kan een hele handige eigenschap zijn om iets snel af te krijgen natuurlijk. Alleen is het voor jezelf niet zo prettig en zeker geen ontspanning. Slimme oplossing.
Je hebt al een mooi begin.
Ik heb zelf issues met dingen af te maken. Ben een hele vlijtige Lies als ik iets leuk vind maar dan op 90% valt ineens alle motivatie weg. Dus daarom heb ik liever dat een volgend 'project' klaar heb liggen zodat ik de zin om daarmee te beginnen gebruik om door te gaan. /dagboekDank je. Handige info die DMC chart, wist ik niet. Ben begonnen aan de dame met de hoed en dacht dat die 'hoed' heel donkergroen zou worden. De hoofdkleur is echter 310 dus ik vroeg me even af of het aan mij lag. Het gaat een zwarte hoed worden dus.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 310, en ik denk dat het zwart is.
Ze gebruiken toch ook de DMC chart voor de kleurnummers? Bij borduren is DMC 310 ook zwart.Ah ja, had ik moeten weten. Staat in dit topic nota bene. Opgelost.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet vast te houden, hij zit aan mijn bureau geklemdDus handen vrij

Nu eerst een bakje wakker worden thee.
@wild-r0se - ben het met Bianca eens dat impressionisme juist heel goed werkt voor dit. Deze vrij extreme impressionisme helemaal. Die je hebt gekozen wordt zo goed als identiek als het origineel. (alleen bij klein formaat wat minder maar dat is logisch)
[ Bericht 0% gewijzigd door Rica op 28-07-2016 07:22:26 ]Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |