Iedereen heeft een leef gevondenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
het is hier wel echt enorm uitgestorven weer trouwens hè
wat een sukkelsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leef gevonden
Jep.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
rtquote:
hmz lamequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij was er heel even gisteren of eergisteren, maar was zo weer weg
Tot over 5 minutenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ga een leven leiden, be jelly
Niet lijden?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ga een leven leiden, be jelly
Hjb johquote:
Ja was ff bezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
post maar :squote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zullen we muziekjes posten dp of is het te vroeg?
pas na 1 uur mag dat :squote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zullen we muziekjes posten dp of is het te vroeg?
ik welquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik kom niet naar jou toe hoor, of ben je weer eens toe aan een pityfuck
fuck die shitquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
nba 2k16 is wel goed spel voor jou dp, 3 echte kutgames gehad in mycareer en gelijk allemaal offers van teams die veren in mijn reet steken
Je komt bij echt noobteams terecht, al is dat niet zo erg want dan blink je wel makkelijker uitquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
nba 2k16 is wel goed spel voor jou dp, 3 echte kutgames gehad in mycareer en gelijk allemaal offers van teams die veren in mijn reet steken
hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had heel de basket voor mezelf en alsnog gemist
deed me denken aan een dp'etje in hax
net 3x verloren met een highschool team, nu naar collegequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je komt bij echt noobteams terecht, al is dat niet zo erg want dan blink je wel makkelijker uit
Gaat meer om je individuele prestatie dan teamprestatiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net 3x verloren met een highschool team, nu naar college
Volgens mij heb ik hem in een ver verleden aan zijn UI geholpen. Ik kan het alleen niet terugvindenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
#BringBlauweTijgerBack
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep. nvrfrgt
die was slechter dan de teamprestatiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat meer om je individuele prestatie dan teamprestatie
hehe dat zou kunnenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem in een ver verleden aan zijn UI geholpen. Ik kan het alleen niet terugvinden
Verkoop je PS4 incl nba 2k16 voor een spotprijsje aan mijquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die was slechter dan de teamprestatie
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was UI-loos toen en toen googelde ik heel simpel op blauwe tijger en er was zo'n plaatje.
ahaha emoquote:
Ook echt een jaar laterquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
waarom zit een of andere kkrmongool allemaal topics van nieuwenier te kicken
jaquote:
Nieuwenierquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
waarom zit een of andere kkrmongool allemaal topics van nieuwenier te kicken
voor 50 euro krijg je een kopie van spongebob squarepants the movie the game op de gameboy advancedquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Okee prima 50 euro incl verzendkosten, ik ga akkoord Hermann
Wat was daar mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
jadacht ff dat die teringjosti weer terug was
ken je Roadtrip/nieuwenier niet?quote:
quote:
nee klik nergens meer op het is overquote:
mongooltje dat altijd liep te janken over zijn studies en zijn creditcards waarmee hij elke maand in het rood stond terwijl hij wel nog 5x op vakantie moest en zoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt me wel iets maar het is mij niet helemaal duidelijk.
zoek diep in je hart de kracht om me te vergeven :$quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
altijd maar haten ik post gewoon leuk muziekje joh kutkind
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
#BringBlauweTijgerBack
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep. nvrfrgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutmuziekquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:55 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
post jij eens muziekje :squote:
oh ja iddquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij parkeerde eens een auto in een sloot of zo in Duitsland
Knap was dat wel
Netjes, uitkijken voor de groene draakquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ja zo dusss 5 bier en ik ben loesoe man man man
die dm van je was wel lekker duidelijk manquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Slappelingquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ja we zaten beetje te kloten op gegeven moment en maatje houdt me in zoeen greep en toen kwam ik los en toen gooide ik hem over tafel heen die tjokvol stond. bijna matten daarnaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
die dm van je was wel lekker duidelijk man
haha wat een ouwe lulquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja we zaten beetje te kloten op gegeven moment en maatje houdt me in zoeen greep en toen kwam ik los en toen gooide ik hem over tafel heen die tjokvol stond. bijna matten daarna
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja we zaten beetje te kloten op gegeven moment en maatje houdt me in zoeen greep en toen kwam ik los en toen gooide ik hem over tafel heen die tjokvol stond. bijna matten daarna
ik las zoengreepquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goed verhaalquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
jaa maar iedereen zei zo van gooi hem ng gooi hem
nja dus dat
NG ook echtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
jaa maar iedereen zei zo van gooi hem ng gooi hem
nja dus dat
sry hoor :squote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik ga hier mn echte naam niet neerzetten ei
Geeft niet, Peterquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
watjequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik welquote:
ahaha dikkequote:
geen grapquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we weten allemaal dat je overdrijft
bemoei je met je eigen zaken stuk verdrietquote:
maar geen wiet is wel trekte klacht jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook niet vind niet eens erg
hou je bek joh, vieze pepslikkerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
bemoei je met je eigen zaken stuk verdriet
zal jou eens laten slikkenquote:
begrijpelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:11 schreef NoelGallagher het volgende:
beetje op tijd slapen toch, morgen beetje fit zijn toch
ja :s vet irritantquote:
trustennquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Slaap lekker allemaal! Behalve hermann, want die heeft geen bed, haha.
watquote:
Ik had een collega die heette Bradley en kwam uit Texas.quote:
misschien moet je niet meer 24/7 alleen maar op je bed liggenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
de planken zitten er weer in jongens
nu wachten tot ik er weer door flikker
flikkerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
de planken zitten er weer in jongens
nu wachten tot ik er weer door flikker
ohquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had een collega die heette Bradley en kwam uit Texas.
Ik had een tante uit Marokkoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had een collega die heette Bradley en kwam uit Texas.
juist wel, het probleem is dat ik steeds op 1 plek zitquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien moet je niet meer 24/7 alleen maar op je bed liggen
is sws kanjerslecht voor je rug en shit mangquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
juist wel, het probleem is dat ik steeds op 1 plek zit
dik zijn ookquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
is sws kanjerslecht voor je rug en shit mang
hehe boksquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij moet je eens leren vermaken als er geen chicks zijn
eyyquote:
Daarom thaise meiden. Die koken voor je, doen je en masseren als godinnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoop dat je hele bed vannacht instortquote:
welke soap?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wachten is op chloro zodat we weer dagelijkse soap krijgen
Echt vermoeiend
oh okéquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom thaise meiden. Die koken voor je, doen je en masseren als godinnen.
ook nie liefquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoop dat je hele bed vannacht instort
dan slaap ik gewoon zoals de japanners geen probleemquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoop dat je hele bed vannacht instort
die dikke pens van m is slecht voor zn rugquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je oud zijnquote:
Chlooroxide?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is jouw mening en die kan me aan de kont oxideren
huehuequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
wisten jullie dat soap engels is voor zeep
best grappig toch haha he
ja maar de hele fucking dag op bed liggen zal het niet beter maken denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die dikke pens van m is slecht voor zn rug
ik lig alleen als ik series kijk weeniequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar de hele fucking dag op bed liggen zal het niet beter maken denk ik
ja heb ik het weer gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is geband en deadprez gaf jou de schuld
ja die, alleen dat speelden ze nu nietquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch die band van dat nummer Livin' on a prayer?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch die band van dat nummer Livin' on a prayer?
oh jezus weet niet eens dat ie geband wasquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is geband en deadprez gaf jou de schuld
aber kan dit beamen.. sowieseo vind ik dat je in een fris bed hoort te slapen en dus elders dient te computerenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar de hele fucking dag op bed liggen zal het niet beter maken denk ik
wel eens met de sepoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
KLB / Een misantroop zijn
Hehe eindelijk een waardig KLB'er
deed jij maar eens wat meer dingen dan zakte je misschien niet door je bed met dat vette lijf van jequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je maar ophouden met dingen doen
je dacht zeker dat ie alleen een note zou krijgen toen je op de TR knop kliktequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh jezus weet niet eens dat ie geband was
hij had toch gepost in dat topic over GoT van je, die post is verwijderd en toen had ie banquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh jezus weet niet eens dat ie geband was
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aber kan dit beamen.. sowieseo vind ik dat je in een fris bed hoort te slapen en dus elders dient te computeren
ik zit of lig gewoon op mijn dekens, altijd fris altijd fruitigquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aber kan dit beamen.. sowieseo vind ik dat je in een fris bed hoort te slapen en dus elders dient te computeren
yesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit of lig gewoon op mijn dekens, altijd fris altijd fruitig
ja sorry dat ik geen ruimte heb in mijn kamer voor een bureau die uit elkaar valtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
deed jij maar eens wat meer dingen dan zakte je misschien niet door je bed met dat vette lijf van je
het bureau datquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry dat ik geen ruimte heb in mijn kamer voor een bureau die uit elkaar valt
Geen idee, zeg nooit nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga jij dat ook doen?gwn nelis leef toch
En nu zijn je lakens rood?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vanochtend ook nog een bord spaghetti op mijn bed gegeten, niks mis mee
Misschien in Huize Spekmans nietquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan 24/7 teknofeesten geven?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laten we gaan kraken met zn allen
vies, maar ik respecteer jequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb al een huisquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laten we gaan kraken met zn allen
zeker taylor swiftquote:
niet gedaan sorryquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je dacht zeker dat ie alleen een note zou krijgen toen je op de TR knop klikte
heb je wel door hoor
ben je nou srsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is daar vies aan als je niks op je bed laat vallen
teknoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vergekelen met techno is dat het beste van het beste
Geloof er niks van eigenlijk, want om 18:00 komt hij altijd met de mededeling dat mamma roept om te etenquote:
ik zei vanochtend, er stond nog spaghetti in de koelkast dus vol bord in de magnetron geflikkerdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geloof er niks van eigenlijk, want om 18:00 komt hij altijd met de mededeling dat mamma roept om te eten
Ik geef altijd frisfeestjesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Hplc heeft al een kraakpand, nice nice
Zeker stiekem als iedereen nog op bed ligtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei vanochtend, er stond nog spaghetti in de koelkast dus vol bord in de magnetron geflikkerd
waar woon jij dat je stiekem moet doen als je wil etenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker stiekem als iedereen nog op bed ligt
daar hebben ze jaren gerookt, ruik die shit nog steedsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
hermann wrm claim je niet gewoon kamer van een van je broers die zijn toch uit huis?
In Hilversumquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar woon jij dat je stiekem moet doen als je wil eten
aanstellerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hebben ze jaren gerookt, ruik die shit nog steeds
Wij zijn heel aardig, zou me nooit aangesproken voelenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Kurovski het volgende:
Vaat nog ff afdrogen, boekje lezen, slapen.
En niet te weel nadenken want ik erger me weer kapot aan mensen de laatste tijd. Niet hier hoor.
truste nelisquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Kurovski het volgende:
En niet te weel nadenken want ik erger me weer kapot aan mensen de laatste tijd. Niet hier hoor.
ambi pur tochquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hebben ze jaren gerookt, ruik die shit nog steeds
nee slapen in rokerige kamer is ook wel echt kutquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij ruikt dat niet meer omdat heel je neus naar de poep is
een kamer is zolder en dat gaat sws niet gebeuren omdat zolder eng is met geesten enzo, andere kamer is een tyfuspuinzooi en geen zin om op te ruimenquote:
slaap lekker pikquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Kurovski het volgende:
quote:
ah daar is de daadwerkelijke redenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een kamer is zolder en dat gaat sws niet gebeuren omdat zolder eng is met geesten enzo, andere kamer is een tyfuspuinzooi en geen zin om op te ruimen
rook is nog steeds de grootste redenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah daar is de daadwerkelijke reden
1 kamer is al in beslag genomen door mijn katquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
zou als ik jou was gwn van een van die kamers een chillkamer maken
kanjerrelaxed
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 kamer is al in beslag genomen door mijn kat
dat interesseert me echt geen ene anusquote:
omdat er allemaal zooi in je bed komtquote:
niet als je geen debiel bentquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat er allemaal zooi in je bed komt
Omdat de kans dat je gaat knoeien best groot is. En vaak als mensen in/op bed eten zijn het dingen als chips tijdens een film. Kruimelt fucking ergquote:
ja natuurlijk welquote:
ik knoei echt nooit watquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat de kans dat je gaat knoeien best groot is. En vaak als mensen in/op bed eten zijn het dingen als chips tijdens een film. Kruimelt fucking erg
Nee dus, ze zijn met nieuwe bezigquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat interesseert me echt geen ene anus
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik knoei echt nooit wat
meestal gewoon boterhammetje of cornflakes ofzo, chips eet ik nooit. is van aardappels gemaakt dus te gezond
is er drama?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
gisteren
Kwam hzaw melden dat hij hem hadTrappen ze er eerst nog in ook
Er bestaan van die apparaten die dat schoon kunnen maken. Wasmachines heten zequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Dingen zoals winegums kan wel. Maar chocolade is ook kut. Knoei je zonder dat je het door hebt.. hele hoeslaken eronderOf je dekbed.
hele dm volgespamdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
gisteren
Kwam hzaw melden dat hij hem hadTrappen ze er eerst nog in ook
trueequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is ook gwn geen plek om te eten, of je nou knoeit of niet
dan skip je mijn posts toch chagrijnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jouw gezever is slaapverwekkend
Ja chill, lig je net lekker in bed.. kun je het verschonen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er bestaan van die apparaten die dat schoon kunnen maken. Wasmachines heten ze
wie heeft dat besloten, ik niequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is ook gwn geen plek om te eten, of je nou knoeit of niet
Verschoon jij ook direct na de seks je lakens danquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja chill, lig je net lekker in bed.. kun je het verschonen.
vind ik echt zo geil om te doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
maar ik snap ook niet dat mensen bijvoorbeeld uren in bed gaan liggen kutten op hun telefoon ofzo
die nattekat zekerquote:
is hetzelfde als uren kutten met telefoon op de bank of op een stoel maar dan comfortabelerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
maar ik snap ook niet dat mensen bijvoorbeeld uren in bed gaan liggen kutten op hun telefoon ofzo
nog nooit hoeven doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschoon jij ook direct na de seks je lakens dan
Heb de laatste tijd wel eens de neiging om Instagram nog wel eens snel te checken maar verder? Nee. Ben alleen in mijn bed om te slapen en om seks te hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel eens de neiging om Instagram nog wel eens snel te checken maar verder? Nee. Ben alleen in mijn bed om te slapen en om seks te hebben.
Nou nee. Maar ik vind ergens het idee van zichtbaar eten in mijn beddengoed wel wat viezer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschoon jij ook direct na de seks je lakens dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |