je dacht zeker dat ie alleen een note zou krijgen toen je op de TR knop kliktequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh jezus weet niet eens dat ie geband was
hij had toch gepost in dat topic over GoT van je, die post is verwijderd en toen had ie banquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh jezus weet niet eens dat ie geband was
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aber kan dit beamen.. sowieseo vind ik dat je in een fris bed hoort te slapen en dus elders dient te computeren
ik zit of lig gewoon op mijn dekens, altijd fris altijd fruitigquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aber kan dit beamen.. sowieseo vind ik dat je in een fris bed hoort te slapen en dus elders dient te computeren
yesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit of lig gewoon op mijn dekens, altijd fris altijd fruitig
ja sorry dat ik geen ruimte heb in mijn kamer voor een bureau die uit elkaar valtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
deed jij maar eens wat meer dingen dan zakte je misschien niet door je bed met dat vette lijf van je
het bureau datquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry dat ik geen ruimte heb in mijn kamer voor een bureau die uit elkaar valt
Geen idee, zeg nooit nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga jij dat ook doen?gwn nelis leef toch
En nu zijn je lakens rood?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vanochtend ook nog een bord spaghetti op mijn bed gegeten, niks mis mee
Misschien in Huize Spekmans nietquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan 24/7 teknofeesten geven?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laten we gaan kraken met zn allen
vies, maar ik respecteer jequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb al een huisquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laten we gaan kraken met zn allen
zeker taylor swiftquote:
niet gedaan sorryquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je dacht zeker dat ie alleen een note zou krijgen toen je op de TR knop klikte
heb je wel door hoor
ben je nou srsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is daar vies aan als je niks op je bed laat vallen
teknoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vergekelen met techno is dat het beste van het beste
Geloof er niks van eigenlijk, want om 18:00 komt hij altijd met de mededeling dat mamma roept om te etenquote:
ik zei vanochtend, er stond nog spaghetti in de koelkast dus vol bord in de magnetron geflikkerdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geloof er niks van eigenlijk, want om 18:00 komt hij altijd met de mededeling dat mamma roept om te eten
Ik geef altijd frisfeestjesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Hplc heeft al een kraakpand, nice nice
Zeker stiekem als iedereen nog op bed ligtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei vanochtend, er stond nog spaghetti in de koelkast dus vol bord in de magnetron geflikkerd
waar woon jij dat je stiekem moet doen als je wil etenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker stiekem als iedereen nog op bed ligt
daar hebben ze jaren gerookt, ruik die shit nog steedsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
hermann wrm claim je niet gewoon kamer van een van je broers die zijn toch uit huis?
In Hilversumquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar woon jij dat je stiekem moet doen als je wil eten
aanstellerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hebben ze jaren gerookt, ruik die shit nog steeds
Wij zijn heel aardig, zou me nooit aangesproken voelenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Kurovski het volgende:
Vaat nog ff afdrogen, boekje lezen, slapen.
En niet te weel nadenken want ik erger me weer kapot aan mensen de laatste tijd. Niet hier hoor.
truste nelisquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Kurovski het volgende:
En niet te weel nadenken want ik erger me weer kapot aan mensen de laatste tijd. Niet hier hoor.
ambi pur tochquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hebben ze jaren gerookt, ruik die shit nog steeds
nee slapen in rokerige kamer is ook wel echt kutquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij ruikt dat niet meer omdat heel je neus naar de poep is
een kamer is zolder en dat gaat sws niet gebeuren omdat zolder eng is met geesten enzo, andere kamer is een tyfuspuinzooi en geen zin om op te ruimenquote:
slaap lekker pikquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Kurovski het volgende:
quote:
ah daar is de daadwerkelijke redenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een kamer is zolder en dat gaat sws niet gebeuren omdat zolder eng is met geesten enzo, andere kamer is een tyfuspuinzooi en geen zin om op te ruimen
rook is nog steeds de grootste redenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah daar is de daadwerkelijke reden
1 kamer is al in beslag genomen door mijn katquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
zou als ik jou was gwn van een van die kamers een chillkamer maken
kanjerrelaxed
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 kamer is al in beslag genomen door mijn kat
dat interesseert me echt geen ene anusquote:
omdat er allemaal zooi in je bed komtquote:
niet als je geen debiel bentquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat er allemaal zooi in je bed komt
Omdat de kans dat je gaat knoeien best groot is. En vaak als mensen in/op bed eten zijn het dingen als chips tijdens een film. Kruimelt fucking ergquote:
ja natuurlijk welquote:
ik knoei echt nooit watquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat de kans dat je gaat knoeien best groot is. En vaak als mensen in/op bed eten zijn het dingen als chips tijdens een film. Kruimelt fucking erg
Nee dus, ze zijn met nieuwe bezigquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat interesseert me echt geen ene anus
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik knoei echt nooit wat
meestal gewoon boterhammetje of cornflakes ofzo, chips eet ik nooit. is van aardappels gemaakt dus te gezond
is er drama?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
gisteren
Kwam hzaw melden dat hij hem hadTrappen ze er eerst nog in ook
Er bestaan van die apparaten die dat schoon kunnen maken. Wasmachines heten zequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Dingen zoals winegums kan wel. Maar chocolade is ook kut. Knoei je zonder dat je het door hebt.. hele hoeslaken eronderOf je dekbed.
hele dm volgespamdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
gisteren
Kwam hzaw melden dat hij hem hadTrappen ze er eerst nog in ook
trueequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is ook gwn geen plek om te eten, of je nou knoeit of niet
dan skip je mijn posts toch chagrijnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jouw gezever is slaapverwekkend
Ja chill, lig je net lekker in bed.. kun je het verschonen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er bestaan van die apparaten die dat schoon kunnen maken. Wasmachines heten ze
wie heeft dat besloten, ik niequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is ook gwn geen plek om te eten, of je nou knoeit of niet
Verschoon jij ook direct na de seks je lakens danquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja chill, lig je net lekker in bed.. kun je het verschonen.
vind ik echt zo geil om te doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
maar ik snap ook niet dat mensen bijvoorbeeld uren in bed gaan liggen kutten op hun telefoon ofzo
die nattekat zekerquote:
is hetzelfde als uren kutten met telefoon op de bank of op een stoel maar dan comfortabelerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
maar ik snap ook niet dat mensen bijvoorbeeld uren in bed gaan liggen kutten op hun telefoon ofzo
nog nooit hoeven doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschoon jij ook direct na de seks je lakens dan
Heb de laatste tijd wel eens de neiging om Instagram nog wel eens snel te checken maar verder? Nee. Ben alleen in mijn bed om te slapen en om seks te hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel eens de neiging om Instagram nog wel eens snel te checken maar verder? Nee. Ben alleen in mijn bed om te slapen en om seks te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |