quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
gisteren
Kwam hzaw melden dat hij hem hadTrappen ze er eerst nog in ook
Er bestaan van die apparaten die dat schoon kunnen maken. Wasmachines heten zequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Dingen zoals winegums kan wel. Maar chocolade is ook kut. Knoei je zonder dat je het door hebt.. hele hoeslaken eronderOf je dekbed.
hele dm volgespamdquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
gisteren
Kwam hzaw melden dat hij hem hadTrappen ze er eerst nog in ook
trueequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is ook gwn geen plek om te eten, of je nou knoeit of niet
dan skip je mijn posts toch chagrijnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jouw gezever is slaapverwekkend
Ja chill, lig je net lekker in bed.. kun je het verschonen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er bestaan van die apparaten die dat schoon kunnen maken. Wasmachines heten ze
wie heeft dat besloten, ik niequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is ook gwn geen plek om te eten, of je nou knoeit of niet
Verschoon jij ook direct na de seks je lakens danquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja chill, lig je net lekker in bed.. kun je het verschonen.
vind ik echt zo geil om te doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
maar ik snap ook niet dat mensen bijvoorbeeld uren in bed gaan liggen kutten op hun telefoon ofzo
die nattekat zekerquote:
is hetzelfde als uren kutten met telefoon op de bank of op een stoel maar dan comfortabelerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
maar ik snap ook niet dat mensen bijvoorbeeld uren in bed gaan liggen kutten op hun telefoon ofzo
nog nooit hoeven doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschoon jij ook direct na de seks je lakens dan
Heb de laatste tijd wel eens de neiging om Instagram nog wel eens snel te checken maar verder? Nee. Ben alleen in mijn bed om te slapen en om seks te hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel eens de neiging om Instagram nog wel eens snel te checken maar verder? Nee. Ben alleen in mijn bed om te slapen en om seks te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |